Mitä ootte mieltä geelilakkauksista kynsissä raskaana ollessa? Mietin poistatanko ennen ku tuun raskaaks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaan ihan henkilökohtainen juttu, en tiedä onko näitä kovin paljon tutkittu miten vaikuttaa sikiöön kynnet/ripset/kulmat jne. Itse en ainakaan aio poistaa kynsiä tai ripsiä raskauden aikana, koska en usko että on haittaa. Nykyisin kaiken maailman kemikaaleja joka puolella jota hengitetään ihan jatkuvasti. Toki varmaan moni myös haluaa tehdä kaiken mahdollisen ja karsia kaiken turhan, missä ei toki siinäkään ole mitään väärääMitä ootte mieltä geelilakkauksista kynsissä raskaana ollessa? Mietin poistatanko ennen ku tuun raskaaks
Mä ymmärrän ihan täysin mitä tarkoitat.
Tämäpä tässä on kun pelkoja piisaa. Mulla taustalla hyvin sujunut raskaus ja ihana lapsi, näistä olen äärimmäisen kiitollinen ja onnellinen. Nyt vaan heti toisella(KIN) kierroksella pelottaa että josko onkin jo liian myöhä (täytän kohta 36), miten raskaus menee, entä synnytys, entä pikkuvauva-aika, entä arki kahden lapsen kanssa jne jne.
Ja näistäpä niitä kierroksia sitten syntyykin vaikka ei olekaan taustalla kummempia ongelmia tai vastoinkäymisiä, eikä tosiaan tätä yritysaikaa vielä juuri mitään takana.
En osaa kuvitella millaista on elää keskenmenojen jälkeisissä peloissa ja epävarmuudessa. Kaikki tsempit ja sympatiat siihen.
Varmaan ihan henkilökohtainen juttu, en tiedä onko näitä kovin paljon tutkittu miten vaikuttaa sikiöön kynnet/ripset/kulmat jne. Itse en ainakaan aio poistaa kynsiä tai ripsiä raskauden aikana, koska en usko että on haittaa. Nykyisin kaiken maailman kemikaaleja joka puolella jota hengitetään ihan jatkuvasti. Toki varmaan moni myös haluaa tehdä kaiken mahdollisen ja karsia kaiken turhan, missä ei toki siinäkään ole mitään väärää
Tuo on kyllä niiiin ikävää keskenmenojen jälkeen. Siinä ei palata lähtöruutuun, vaan vielä kauemmas, kun pitää ensin odotella, että kohtu tyhjenee, hcg laskee takaisin nollaan, keho tajuaa taas ovuloida jne. Minulla hcg on aina laskenut sen verran hitaasti, etten olisi voinut raskautua vielä ensimmäisestä ovulaatiosta, joten keskenmenosta menee itselläni sellaiset suunnilleen 8 viikkoa ekaan ovulaatioon, josta on mahdollisuus raskautua. Normaalit kierrot menevät siihen verrattuna ihan hurjan nopeasti, kun ensin odottaa kaksi viikkoa ovista ja sitten kaksi viikkoa sitä, onko tärpännyt.Kenenkään kokemusta vähättelemättä mutta kyllä turnauskestävyys saa aivan uuden merkityksen keskenmenojen jälkeen kun joutuu kerta toisensa jälkeen palaamaan alkuun. Kuitenkin negan jälkeen pääsee heti yrittämään mutta keskenmenon jälkeen on tämmöinen typerä vaihe kun pitää odotella ennen kuin keho taas on valmis. Vähän niinkuin pelaisi videopeliä ja osuis johonkin pahikseen ja menee hetki että voimat palautuu ja pääsee jatkamaan mut oli tausta mikä tahansa niin onhan ne päivät, viikot ja kuukaudet hyvin pitkiä odottaa. Uskon kuitenkin että se oma tuhiseva pötkylä on koko matkan arvoinen, on se matka kuinka vaiherikas tahansa.
Itse en ole lakannut kynsiä enkä esimerkiksi värjännyt hiuksia raskaana. Nykyään olen keskenmenojen jälkeen vielä varovaisempi ja yritän minimoida riskit, ja juon esimerkiksi vain kofeiinitonta kahvia.Mitä ootte mieltä geelilakkauksista kynsissä raskaana ollessa? Mietin poistatanko ennen ku tuun raskaaks
Jotenkaan en jaksa uskoa et olisi haittaa toki itse en oo tarkimmasta päästä, oon raidotellu ja sävytelly hiuksia ihan normaalisti, laittanu välillä kynsiä ja ripsiä, käyttänyt normi aurinkorasvaa ja käyttäny itseruskettavaa jne. En usko et näistä mistään haittaa siinä määrin mitä oon niitä itse käyttäny et kohtuudellaMitä ootte mieltä geelilakkauksista kynsissä raskaana ollessa? Mietin poistatanko ennen ku tuun raskaaks
Mikä tilanne, teitkö jo testin?29/28 kp enkä uskalla tehdä testiä vaikka kuinka se polttelee tuolla kaapissa. Menkkojen olisi todellakin pitänyt alkaa jo ja mahaa särkee. Tuntuisi hassulta tehdä testi mutta toisaalta tämä on minulle melko poikkeavaa, ettei vuoto ole vielä alkanut. Esikoista tehtiin kaksi vuotta, voisiko toinen alkaa näin helposti vaikka ikävuosia on tullut jo monta lisää tässä välissä?
Oi jospa sulla tummentuisTäällä testattu dpo9 joku sellainen (harmaa) viivanpaikka, mistä ei kehtaa edes kuvaa laittaa. Saatta olla vaan mun silmissä Eli mitään järkeähän ei ollut testata tänään, mutta kun nyt sattui testejä olemaan kaapissa....
Haen tänään huomisaamulle PC:t. Ne on paljon leveämpiä tihrustaa, kuin mun käyttämät Normalin ohuet luirut.
Pidetään vielä peukkuja @IiJa-99
Mä olen toiminut ihan samoin, paitsi kofeiinia olen juonut suositusten mukaan ja syy on melko sama, kun on km-taustaa ja pitkät lapsettomuushoidot, niin halusin ottaa kaiken mahdollisen varman päälle, vaikka ei tosiasiassa olisi ollut merkitystä. Itse asiassa raskauden jälkeen olen jopa jättänyt uudelleen värjäämättä ja on oma hiusväri, joka osoittautui ihan kivaksi, kun viimeksi olin nähnyt sen n. 20 v. sitten. Mitä nyt vähän harmaita on alkanut puskea, kun tukka on niin tumma ja ikää jo 40. Mut on tehtävä, miltä itsestä tuntuu hyvältä. Mun tapauksessa stressasin kemikaaleista, joten oman mielenrauhani vuoksi näin oli parempi.Itse en ole lakannut kynsiä enkä esimerkiksi värjännyt hiuksia raskaana. Nykyään olen keskenmenojen jälkeen vielä varovaisempi ja yritän minimoida riskit, ja juon esimerkiksi vain kofeiinitonta kahvia.
Mulla oli esikoisen tärppikierrossa ihan blanko nega dpo 9. Siitä suivaantuneena dpo 12/13 vasta seuraavan kerran testasin ja silloin olikin sitten selkeä plussa.Oi jospa sulla tummentuis
Yritän tsempata ittiä ettei se todellakaan välttis vielä näy. Joillaki ei oo ees kiinnittyny vielä.
Vähän toivoa tuo, kiitos mitå muutenkin lueskelin nii yleisin näytti olevan dpo10-11 millo plussaa.Mulla oli esikoisen tärppikierrossa ihan blanko nega dpo 9. Siitä suivaantuneena dpo 12/13 vasta seuraavan kerran testasin ja silloin olikin sitten selkeä plussa.
Tämän kun vielä itsekin muistaisi eikä alkaisi testata ennen kuin joku dpo 11 aikaisintaan