Raskaaksi 2023

Pakko olla ollut ovisplussa tuolloin kp8 kun tuli ne melki tasavahvat on vaan ehkä mennyt ohi se täys plussa nopeesti. Meinaan äsken testasin ja ei tullut enää toista viivaa ollenkaan eli ihan täys nega. Tai sit ei tuu ovista ollenkaan. Kivut on ollut kyllä kovat ja viime yönä tunsin koviakin kipuja

Tiedän kans tunteen ku toisten onni riipaisee syvältä vaikka samalla oon aidosti onnellinen että ystävät saavat kokea raskauden ja tulevan äitiyden :Broken Heart:

Mulla nyt parikin ystävää, joille vauva -23 tullut/tulossa. Toisella takana pitkät lapsettomuushoidot ja toisella spontaani raskaus, vaikka gyne oli varoitellut ettei ole mahdollista itsestään raskautua. Eli todellakin olen superiloinen heidän puolestaan. Mutta samalla iskee pakokauhu, olen kohta kaveripiirien ainut lapseton. Tai kierrosta toiseen lasken, että nyt jos tärppää, saataisiin vielä samana syntymävuonna lapsi ja niistä voisi tulla kavereita... Ja kohta on vuosi -23 menetetty..

Pakko olla ollut ovisplussa tuolloin kp8 kun tuli ne melki tasavahvat on vaan ehkä mennyt ohi se täys plussa nopeesti. Meinaan äsken testasin ja ei tullut enää toista viivaa ollenkaan eli ihan täys nega. Tai sit ei tuu ovista ollenkaan. Kivut on ollut kyllä kovat ja viime yönä tunsin koviakin kipuja

Mulla ovistesti näytti tosi vahvaa just kp6-kp9, sit haaleni täysin negaksi. Mutta oikea plussa tuli vasta kp 16! :)

@IiJa-99 Poikkeavat tuntemukset, eli ei mitkään tuntemukset, toki herättää toivoa! 🌈 Tää menisi varmaan vielä marraskuun puolelle, eikös??

Ja kiitos kysymystä, oikein hyvää kuuluu kyllä 😊 Oon iloinen, että keho palautu suht nopeasti ton varhaisen keskenmenon jälkeen, ovis antoi odotuttaa itseään vähän mutta kyllä sekin sieltä sit tuli. Haluttomuutta ollut aika paljon. Huomaan, ettei tää -3 dpo tallattelu nyt kauheasti haittaa, koska joulukuu 🙈 Et jos nyt ei tärppää niin sitten seuraava tärppi ois 1.1.2024, eli sitä mennään jo -24 vauvaan. 😊 Aika hurjaa ajatella, että tää oli viimeinen mahdollisuus -23 vauvaan.

@Nyyti2 Kiva kuulla susta, ootkin jo ehtinyt piinailla hetken! Onko sun lämmöt siis nousseet, vaikka ovat toimineet ”eri tavalla”, eli ovis tapahtunut? 🌈 Mulla oli jonkun verran haluttomuutta tässä kierrossa, joten toi suorittaminen vs rento meno oli vaikea tää kierto…
Niimpä! Joo la ois 28.11❤️

Hienoa, että voit hyvin ja keho palautunut ja eiköhän pikkuhiljaa kaikki ole ennallaan❤️
Hurjaa tosiaan on, mutta toisaalta sit alkaa hyvät syntymäkuukaudet😂

Voimia teille molemmille paljon @Enniy ja @Oikku95🥺❤️❤️

Rupesin tässä miettimään voiko niukoilla ja lyhyillä kuukautisilla olla jotain asiaa sen kanssa, että ei tärppää? Ennen mulla oli 5-7 päivän perus kuukautiset, mutta tässä vuoden pari ollut 2-3 päivän kuukautiset. Kierto on kyllä pituudeltaan pysynyt melko samana, mutta vuotopäivät lyhentyneet ja kuukautiset niukentuneet. Ehkä 1 tai 2 päivää vuotaa hieman ”enemmän” ja loput todella niukkaa. Ähh kun ahdistaa taas paljon. 😞

@Oikku95 ilmeisesti lyhyet ja niukat kuukautiset voi johtua matalasta estrogeenitasosta... 🤔 Osaisikohan esim. gyne ottaa kantaa sun tapauksessa, että onko lyhyillä kuukautisilla merkitystä asiaan. Mutta toisaalta teillä vasta pari kk yritystä takana, onko vielä syytä huolestua jos pian sattuisikin tärppi osumaan :Smiling Face With Smiling Eyes:

Huh. En olekaan kuullut tosta että matalat esteogeenitasot voisi olla vaisujen menkkojen syynä...

Vieläkun mulla oli ehkäisypilssit käytössä niin mun menkat oli sellaset että ekana päivänä sai kaks kertaa vaihtaa siteen. Sitten loppupäivät pikkuhousun suojalla ja 4nen päivän jälkeen ei enää ikinä ees tuhrua tullut. Saa nähdä nyt kun eka kierto ilman ehkäisyä..milloin ne edes alkaa.. ennenhän se oli tasan tarkkaa kierto 27-28.

Noooo.. kp 25 ja ehkä dpo12. Tein varhaisen rfsun testin just aamupissasta..vitivalkea nega. Saattaahan tuo muuttua vielä, mutta tuskin. Ens kiertoa odottelemaan😁

Huh. En olekaan kuullut tosta että matalat esteogeenitasot voisi olla vaisujen menkkojen syynä...

Vieläkun mulla oli ehkäisypilssit käytössä niin mun menkat oli sellaset että ekana päivänä sai kaks kertaa vaihtaa siteen. Sitten loppupäivät pikkuhousun suojalla ja 4nen päivän jälkeen ei enää ikinä ees tuhrua tullut. Saa nähdä nyt kun eka kierto ilman ehkäisyä..milloin ne edes alkaa.. ennenhän se oli tasan tarkkaa kierto 27-28.

Noooo.. kp 25 ja ehkä dpo12. Tein varhaisen rfsun testin just aamupissasta..vitivalkea nega. Saattaahan tuo muuttua vielä, mutta tuskin. Ens kiertoa odottelemaan😁

Rfsu on aivan surkea testi! Mä sain sillä dpo 13 just ja just haalean haamun, kun samana päivänä myöhemmin tehty herkempi testi oli jo oikein selvä plussa!

Rfsu on aivan surkea testi! Mä sain sillä dpo 13 just ja just haalean haamun, kun samana päivänä myöhemmin tehty herkempi testi oli jo oikein selvä plussa!
Niin mä olen kyllä vähän lueskellut täältä..😁 täytyis tilailla varmaan jostain. Joku joskus täällä sanoi tilanneensa saksan amazonista kunnon satsin liuskoja, niin ovis kuin r-testi. Selailin niitä euroopan amazonin sivuja.. kauhee määrä kaikkee mut suurimmassa osassa ei ees toimiteta suomeen. Onkohan ne testit hyviä sitten?🤔

Muuuutta mutta. Meinasin odotella nyt rauhaksiin jos ne menkat alkaisi. Tosin..aion testata torstaina jolloin ne ovat ennen alkaneet.😄 Ei silti minkään sortin tuntemuksia muuta kun tutun tuntuisia menkkatunnelmia alavatsalla tai tuolla muniksien huudeilla.
Muille toivotan jännän äärellä olemista ja plussahönkää kun aika on!☺

Niin mä olen kyllä vähän lueskellut täältä..😁 täytyis tilailla varmaan jostain. Joku joskus täällä sanoi tilanneensa saksan amazonista kunnon satsin liuskoja, niin ovis kuin r-testi. Selailin niitä euroopan amazonin sivuja.. kauhee määrä kaikkee mut suurimmassa osassa ei ees toimiteta suomeen. Onkohan ne testit hyviä sitten?🤔

Mä en oo jaksanut perehtyä tohon ulkomailta tilaamiseen mutta sieltä sais kyllä halvemmalla 🤔

Voin itse suositella sieltä niitä Premom ja Easy@home merkkisiä testejä, muista en tiedä. Täällä monet tilanneet Suomeen noita kahta merkkiä, sekä r-testejä et ovistestejä ja tulleet kuudessa päivässä. Babyplan-merkkiä on kans kehuttu, mut ne on kai hieman kalliimpia kuin nuo kaks muuta.

Voin itse suositella sieltä niitä Premom ja Easy@home merkkisiä testejä, muista en tiedä. Täällä monet tilanneet Suomeen noita kahta merkkiä, sekä r-testejä et ovistestejä ja tulleet kuudessa päivässä. Babyplan-merkkiä on kans kehuttu, mut ne on kai hieman kalliimpia kuin nuo kaks muuta.
Kiitos vinkeistä. Katson nuo mainitsemasi sieltä uudelleen jahka laitan tilin sinne tulille. 😊

@Oikku95 ilmeisesti lyhyet ja niukat kuukautiset voi johtua matalasta estrogeenitasosta... 🤔 Osaisikohan esim. gyne ottaa kantaa sun tapauksessa, että onko lyhyillä kuukautisilla merkitystä asiaan. Mutta toisaalta teillä vasta pari kk yritystä takana, onko vielä syytä huolestua jos pian sattuisikin tärppi osumaan :Smiling Face With Smiling Eyes:
Niin voishan sen ottaa puheenaiheeksi, jos ei ala tärppiä näkymään. Ei kai se kysyminen ketään haittaa 😅

Ja ei se kp1 vielä eilen sitten alkanutkaan. Vaikka olin ihan varma kun joku pikku klöntti verta tuli. Mutta ei vielä tähän aamuun mennessäkään oo tullut mitään muuta sen jälkeen. Ehkä se kp1 alkaa sitten tässä lähipäivinä.

Niin voishan sen ottaa puheenaiheeksi, jos ei ala tärppiä näkymään. Ei kai se kysyminen ketään haittaa 😅

Ja ei se kp1 vielä eilen sitten alkanutkaan. Vaikka olin ihan varma kun joku pikku klöntti verta tuli. Mutta ei vielä tähän aamuun mennessäkään oo tullut mitään muuta sen jälkeen. Ehkä se kp1 alkaa sitten tässä lähipäivinä.

Mulla tuli edellisessä kierrossa oletettuna menkkapäivänä ruskeaa vuotoa ja reagoin samalla tavalla, että jahas menkat, kp 1. Se vuoto kuitenkin loppui samana iltana. Tein sit positiivisen raskaustestin seuraavana aamuna. Ootko testannut? 😊

@Oikku95 samaa kommentoin kun empsu94, mulla ed kierrossa samanlainen tilanne, ja kyllähän sieltä toinen viiva tikkuun piirtyi. Eli testaamista suositan minäkin😊

Mulla tuli edellisessä kierrossa oletettuna menkkapäivänä ruskeaa vuotoa ja reagoin samalla tavalla, että jahas menkat, kp 1. Se vuoto kuitenkin loppui samana iltana. Tein sit positiivisen raskaustestin seuraavana aamuna. Ootko testannut? 😊
Testasin enkä kyllä nähnyt yhtään mitään. :/ Tää ois dpo13, jos siis ovulaatio on ollu sen plussa testin jälkeisenä päivänä.

Tsemppiä uuteen kiertoon / epäselvään tilanteeseen Empsu, muillekin uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut ❤️

Täällä dpo n. 8, juilii säännöllisen epäsäännöllisesti toispuolisesti alavatsaa keltarauhaskivun omaisesti, mutta tätä on kyllä ollut negakierroissakin. Vielä pitäisi muutamia päiviä jaksaa ennen kuin viitsin testata. 🤐

Takaisin