Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@IltatĂ€hti89 on kyllĂ€đŸ˜

Joko @Enniy ja @Oikku95 testannu?

MÀÀ testasin taas negan dpo11. Mietin vaa, ettĂ€ kui pian kiinnittymisen jĂ€lkee testiin piirtyĂ€ jotain? Voiko olla ettei mulla vielĂ€ vaa nĂ€y jos kiinnittyminen oli silloin dpo9đŸ€”
Mulla kai se dpo12 ja nega tuli. LĂ€mmötkin laskenut eilisestĂ€ aamusta 0.2
olikohan tÀÀ sitten tĂ€ssĂ€. ÄrsyttÀÀ.

Liitteet

• DB34CDB9-923C-47D4-8605-04CFFF6780A6.jpeg
    DB34CDB9-923C-47D4-8605-04CFFF6780A6.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 99
TÀÀllĂ€kin tylsÀÀ odottelua. Dpo 7 tms. Ei mitÀÀn oireita mihinkÀÀn suuntaan, vielĂ€ ajattelin monta pĂ€ivÀÀ lusia ennen testaamista. Hohhoijaa đŸ„±

@IiJa-99 En osaa sanoa, mutta aika yleistÀ ilmeisesti myös se ettÀ dpo12 vasta nÀkyy haamua. Syyskuisissa on yksi, joka aloitti mun kanssa samoihin aikoihin tÀtÀ yrittÀmistÀ hÀn plussasi dpo12 vasta. Mun kemiallinen nÀkyi myös vasta dpo12 - mutta noh, kemiallinen.

TÀÀllĂ€ on tĂ€nÀÀn varmaan dpo1, lĂ€mmöt noussut. Aika ”huonot” tallattelut taustalla, eli -6 ja -3. Mutta tuolla -3 pitÀÀ nyt elÀÀ :)

Muokattu viimeksi:
@Enniy pahoittelut, mutta toivoa tosiaan vielĂ€ on❀

@Empsu94 hmm toivottavasti minullekin kĂ€visi samoinđŸ„č tÀÀ kierto on siinĂ€ mielessĂ€ ollut erilainen kuin kaksi aijempaa, koska ei oo ollu oikein MITÄÄN oireita. Viimekierrossa kyllĂ€ oli😂
Toivotaan parasta sulle tĂ€hĂ€n kiertoon vaikkei tallettelut oo tĂ€ydelliset ollutkaan❀ onko sun vointi muuten mikĂ€ ollu nyt?

Paljonpa ollut tÀÀlla taas negoja, pahoittelut kaikilleđŸ˜Ș se on jĂ€nnĂ€ ja tĂ€tĂ€ usein tÀÀllĂ€kin ihmetellÀÀn, ettei tĂ€mĂ€ nyt ihan niin toimi kuin biologian tunnilla opetettiin🙈

TÀÀllĂ€ parit talletukset oviksen aikaan tuli kaikesta huolimatta tehtyĂ€, nyt ehkĂ€ dpo 4 menossa. JĂ€nnĂ€ kyllĂ€ huomata miten paljon mukavampaa tuo puuhastelu on kun ei ole ”pakko”. Mulla se yrittĂ€minen tahtoo mennĂ€ sellaiseksi suorittamiseksi ihan vĂ€kisin😬
LĂ€mmöt kĂ€yttĂ€ytynyt tĂ€ssĂ€ kierrossa eritavalla kun aiemmin, ei tullu selvÀÀ laskua oviksen jĂ€lkeen, vaikka tikku oli selvĂ€sti tasavahva, ja myös nyt oviksen jĂ€lkeen lĂ€mmönnousua ei tapahtunut normaalilla tavalla vaan tasaisesti mennÀÀn. MyöskÀÀn mitÀÀn kipuja ei oviksen aikaan ollut, eli vastaa hyvin paljon tuota keskenmenon jĂ€lkeistĂ€ kiertoa. TĂ€stĂ€ syystĂ€ ei ole kyllĂ€ tĂ€lle kierrolle odotuksia. Mutta me nyt sovittiin muutenki tĂ€hĂ€n sitĂ€ hengĂ€hdystaukoa, ettĂ€ yritĂ€n pitÀÀ chilliĂ€ asennetta nyt pÀÀllĂ€, ja keskittyĂ€ vĂ€hĂ€n muihin juttuihin. Se vaan tuntuu aina vaikeelta kun tulee tĂ€nne juttelemaan nĂ€istĂ€ vauvanteko asioista😬😁

@IiJa-99 Poikkeavat tuntemukset, eli ei mitkÀÀn tuntemukset, toki herĂ€ttÀÀ toivoa! 🌈 TÀÀ menisi varmaan vielĂ€ marraskuun puolelle, eikös??

Ja kiitos kysymystĂ€, oikein hyvÀÀ kuuluu kyllĂ€ 😊 Oon iloinen, ettĂ€ keho palautu suht nopeasti ton varhaisen keskenmenon jĂ€lkeen, ovis antoi odotuttaa itseÀÀn vĂ€hĂ€n mutta kyllĂ€ sekin sieltĂ€ sit tuli. Haluttomuutta ollut aika paljon. Huomaan, ettei tÀÀ -3 dpo tallattelu nyt kauheasti haittaa, koska joulukuu 🙈 Et jos nyt ei tĂ€rppÀÀ niin sitten seuraava tĂ€rppi ois 1.1.2024, eli sitĂ€ mennÀÀn jo -24 vauvaan. 😊 Aika hurjaa ajatella, ettĂ€ tÀÀ oli viimeinen mahdollisuus -23 vauvaan.

@Nyyti2 Kiva kuulla susta, ootkin jo ehtinyt piinailla hetken! Onko sun lĂ€mmöt siis nousseet, vaikka ovat toimineet ”eri tavalla”, eli ovis tapahtunut? 🌈 Mulla oli jonkun verran haluttomuutta tĂ€ssĂ€ kierrossa, joten toi suorittaminen vs rento meno oli vaikea tÀÀ kierto

Helou :Raised Hand With Fingers Splayed:
Meen suoraan omaan napaan: tais loppua ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan tÀmÀ tarina tÀllÀ kertaa :sad-face: Musta tuntuu et mÀ en luota enÀÀ mihinkÀÀn. TÀÀ oli varmaan kemiallinen tai jotain. Tiistaina sain toisen haalean mut vÀrillisen viivan sofin herkkÀÀn testiin, keskiviikkona sain apteekin puikkoon kans toisen haalean viivan. Perjantai-aamuna digi sanoi karusti Ei Raskaana. TÀnÀÀn apteekin puikkotesti nÀytti negaa. Vituttaa.. NÀhtiin miehen kanssa ke ja yllÀtin hÀnet nÀyttÀmÀllÀ sen sofin testin.. Vaikka sanoinkin et ei uskalla vielÀ innostua niin ottaa pÀÀhÀn. Mieskin tais innostua jo.. Jotenki vaa nii paskaa..
Ja tosiaan nyt menossa kp 33/30-36 & dpo 13 ehkÀ.. en ees tiiÀ

Nyt mÀ vaan kauhulla mietin et kun tein niitÀ ovistestejÀ kans alkuviikosta/kÀyttÀen niitÀ raskaustestinÀ ja niihin pÀrÀhti tummat viivat et onko mun kierto nÀin sekasin et mulla Oli Vasta Ovis alkuviikosta :Grimacing Face: toivottavasti ei!!!

Oon pahoillani kaikkien niiden puolesta jotka on kokenut pettymyksiÀ. Ei kai tÀssÀ auta kuin mennÀ eteenpÀin. Huomenna on uus pÀivÀ :red-heart::folded:

Nonni, kp1 😞😑 MietittĂ€vĂ€, mitĂ€ uutta voisi enÀÀ kokeilla tĂ€ssĂ€ kierrossa...

MÀkin laskin, ettÀ jos tÀstÀ uudesta kierrosta onnistuisikin, olisi laskettu aika 26.12. SiinÀ saisikin jo hiukan jÀnnÀtÀ, milloin syntyisi...

Jos olisin varoissani, menisin heti jonkinlaiselle gynekÀynnille pohtimaan, onko jossain vikaa...

@Empsu94 voi kiitos đŸ„° joo ff mukaan ovis tapahtui plussasta seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€, mutta lĂ€mmönousu oli vaan +0.3 kun mulla se ollut jo useempia mittauskiertoja oviksen jĂ€lkeen vĂ€hintÀÀn +0.5, mutta siinĂ€ km jĂ€lkeen nousu oli myös tuota 0.3 luokkaa. Silloin ei myöskÀÀn ollut oviskipuja, joita mulla yleensĂ€ on sen verran ettĂ€ tunnistaa sen tapahtuvan. Äh, ikĂ€vÀÀ toi kuivuus😞JĂ€nnĂ€sti mulla oli taas ennen ovisplussaa kosteampaa kuin yleensĂ€, ja sit ovisplussana kuivempaa jođŸ€·â€â™€ïžkroppa varmaan ihan sekasin kun vĂ€hĂ€n vĂ€liĂ€ hcg:tĂ€ erittyy hetken aikaađŸ€Šâ€â™€ïž Toivotaan ettĂ€ siellĂ€ kaverit sitkuttelis tĂ€llĂ€ kierrolla paremmin mukana, ja toisaalta jos ei niin voi yrittÀÀ ettiĂ€ toivoa tosta, ettĂ€ se oli joulukuu🙈

@Celestia voi ettĂ€ olen pahoillaniđŸ˜Ș miten musta tuntuu ettĂ€ nyt on tullut kauheesti kemillisia viimeaikoina? MissĂ€ vika?
Oiskohan toi pienimÀÀrĂ€ hcg hormoni kuitenkin vaikuttanut ettĂ€ ovistestit oli tummia vaikka ei ovista sillon ollutkaan. Joillainhan ovistestit tummeneet ennen plussaa. Toivotaan ettĂ€ seuraava kierto ei kauheesti myöhöstyisi jos tĂ€mĂ€ nyt kemiallinen sitten oli😞

EntĂ€s tiedĂ€, kp8 tuli melkein tasavahvat viivat ovistestiin sen jĂ€lkeen eli eilen illasta ja nyt aamusta haaleemmatđŸ€” menikö mulla vaan ohi se piikki jos se oli kp 8 kun oli melkein tasavahvat jos se jossain kohtaa kĂ€vi plussalla kun nyt haaleneen. Onneks pupuiltiin kyllĂ€ mutta vitsi jos se onkin se kunnon plus vasta tulossađŸ€” tĂ€ytyy nyt jatkaa testailuu...

EntĂ€s tiedĂ€, kp8 tuli melkein tasavahvat viivat ovistestiin sen jĂ€lkeen eli eilen illasta ja nyt aamusta haaleemmatđŸ€” menikö mulla vaan ohi se piikki jos se oli kp 8 kun oli melkein tasavahvat jos se jossain kohtaa kĂ€vi plussalla kun nyt haaleneen. Onneks pupuiltiin kyllĂ€ mutta vitsi jos se onkin se kunnon plus vasta tulossađŸ€” tĂ€ytyy nyt jatkaa testailuu...
Monesti ovistestit tummenee ja haalenee ennen sitĂ€ kunnon plussaa😊 jos viivat olleet melkein tasavahvat niin silloin tulkitsisin ettei plussaa ole vielĂ€ tullut. Jatka vaan testailuja niin kyllĂ€ se plussa sieltĂ€ vielĂ€ tulee.

Yksi aihe mistĂ€ ei voi oikein muualla kuin tÀÀllĂ€ puhua: kateus. đŸ˜Ș

MeillÀ ystÀvÀpiirissÀ on nyt TODELLA monella pikkusisarukset juuri syntyneet, esikoiset siis +/- 3 kk meidÀn esikoisestamme.

Olen tietenkin onnellinen heidĂ€n puolestaan joten on todella ahdistavaa huomata ettĂ€ sydĂ€ntĂ€ puristaa musta ja inhottava, hĂ€vettĂ€vĂ€ kateus. 😭

Muistan ettÀ ajattelin nÀistÀ raskauksista kuullessani ettÀ ehkÀpÀ itsekin pÀÀstÀÀn yrittÀmÀÀn ja jopa raskautumaan siinÀ vaiheessa kuin vauvat maailmassa. Mutta ei mennyt nyt niin ja on tultava toimeen tÀmÀn ruman tunteen kanssa.

Yksi aihe mistĂ€ ei voi oikein muualla kuin tÀÀllĂ€ puhua: kateus. đŸ˜Ș

MeillÀ ystÀvÀpiirissÀ on nyt TODELLA monella pikkusisarukset juuri syntyneet, esikoiset siis +/- 3 kk meidÀn esikoisestamme.

Olen tietenkin onnellinen heidĂ€n puolestaan joten on todella ahdistavaa huomata ettĂ€ sydĂ€ntĂ€ puristaa musta ja inhottava, hĂ€vettĂ€vĂ€ kateus. 😭

Muistan ettÀ ajattelin nÀistÀ raskauksista kuullessani ettÀ ehkÀpÀ itsekin pÀÀstÀÀn yrittÀmÀÀn ja jopa raskautumaan siinÀ vaiheessa kuin vauvat maailmassa. Mutta ei mennyt nyt niin ja on tultava toimeen tÀmÀn ruman tunteen kanssa.
InhimillisiÀ ja tÀysin ymmÀrrettÀviÀ tunteita :red-heart: Noi tunteet ei poissulje toisiaan, tottakai sÀ saat tuntea niin kuin tunnet, iloisetmaan mut toisaalta tuntemaan niitÀ ei niin mukavia tunteita. Pystyn hyvin samaistumaan :Hugging Face:

@Magnoliae Ă€h, tuo on niin kurjaa ja jotenkin just se ristiriitaisuus siinĂ€, kun on lĂ€heisten puolesta onnellinen, mutta samalla omaa sisintĂ€ puristaa niin paljon. Niin inhimillistĂ€ ja samoja fiiliksiĂ€ voisi tulla monestakin, mutta itselleni myös tuttu tunne nimenomaan nĂ€ihin lapsiasioihin liittyen. Ja tĂ€ssĂ€ kun vielĂ€ omat mahdollisuudet vaikuttaa on niin ohuet niin on ollut erityisen vaikeaa joskus 😕

Pahoittelut myös negoista ja toivon vielĂ€ plussaa niille, jotka sitĂ€ lĂ€hipĂ€ivinĂ€ odottelevat 🧡

Takaisin