Mua ahistaa ajatus negatestistÀ, joten aion testata vaan, jos tulee raskausoireita Muistan nuorena tehneeni digitestin, jossa luki Ei raskaana ja se on jotenkin karu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kai se dpo12 ja nega tuli. LĂ€mmötkin laskenut eilisestĂ€ aamusta 0.2âŠolikohan tÀÀ sitten tĂ€ssĂ€. ĂrsyttÀÀ.@IltatĂ€hti89 on kyllĂ€
Joko @Enniy ja @Oikku95 testannu?
MÀÀ testasin taas negan dpo11. Mietin vaa, ettÀ kui pian kiinnittymisen jÀlkee testiin piirtyÀ jotain? Voiko olla ettei mulla vielÀ vaa nÀy jos kiinnittyminen oli silloin dpo9
Monesti ovistestit tummenee ja haalenee ennen sitÀ kunnon plussaa jos viivat olleet melkein tasavahvat niin silloin tulkitsisin ettei plussaa ole vielÀ tullut. Jatka vaan testailuja niin kyllÀ se plussa sieltÀ vielÀ tulee.EntÀs tiedÀ, kp8 tuli melkein tasavahvat viivat ovistestiin sen jÀlkeen eli eilen illasta ja nyt aamusta haaleemmat menikö mulla vaan ohi se piikki jos se oli kp 8 kun oli melkein tasavahvat jos se jossain kohtaa kÀvi plussalla kun nyt haaleneen. Onneks pupuiltiin kyllÀ mutta vitsi jos se onkin se kunnon plus vasta tulossa tÀytyy nyt jatkaa testailuu...
InhimillisiÀ ja tÀysin ymmÀrrettÀviÀ tunteita Noi tunteet ei poissulje toisiaan, tottakai sÀ saat tuntea niin kuin tunnet, iloisetmaan mut toisaalta tuntemaan niitÀ ei niin mukavia tunteita. Pystyn hyvin samaistumaanYksi aihe mistÀ ei voi oikein muualla kuin tÀÀllÀ puhua: kateus.
MeillÀ ystÀvÀpiirissÀ on nyt TODELLA monella pikkusisarukset juuri syntyneet, esikoiset siis +/- 3 kk meidÀn esikoisestamme.
Olen tietenkin onnellinen heidÀn puolestaan joten on todella ahdistavaa huomata ettÀ sydÀntÀ puristaa musta ja inhottava, hÀvettÀvÀ kateus.
Muistan ettÀ ajattelin nÀistÀ raskauksista kuullessani ettÀ ehkÀpÀ itsekin pÀÀstÀÀn yrittÀmÀÀn ja jopa raskautumaan siinÀ vaiheessa kuin vauvat maailmassa. Mutta ei mennyt nyt niin ja on tultava toimeen tÀmÀn ruman tunteen kanssa.