Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei oo tuota vahvemmaks koskaan mennyMilsku, aika lähellä on kyllä. Toki en tiedä saako kaikki tasavahvoja tai vahvempaa kun kontrolli että vaikea sanoa. Itse pidän itsellä positiivisena kun on täysin tasavahvat tai vahvempi toi testi viiva.
Positiiviselta näyttää mun silmiinMulla ei oo tuota vahvemmaks koskaan menny
Mulla sofit kans toimineet luotettavastiJoo, kun vertaa tohon mun suoraan niin kyllä vaikuttaisi sunkin oikein optimistiselle nää Sofit vaan vahvistuu hitaasti ja on aluks tosi tulkinnanvaraisia, mut ainakaan mulla ei oo koskaan turhaan näytellyt viivanpaikkoja tms.
Raskautuminen on nii-in monesta asiasta kiinni. Jokainen kierto on mahdollisuus, jos selkeää syytä raskautumiselle ei ole ja esim yhdyntä tapahtuu .Kuin todennäköisesti tulee raskaaksi ovulaation aikaan
Oon tosi pahoillani et teillä on noi pitkä ja raskas tie toivottavasti seuraava plussa tulee nopeammin ja tuo vauvan syliin asti.Moikka!
Meillä tilanne on se, että olemme (minä 31v, mies 33v) yrittäneet esikoista jo vähän päälle kaksi vuotta. Viime kesänä kävimme läpi lapsettomuustutkimukset, joista kävi ilmi että siittiöiden liikkuvuus ja määrä ovat tavallista alhaisempia. Yhden epäonnistuneen inseminaation jälkeen meillä oli heti muutto, minkä vuoksi jätimme hoidot tauolle. Iloiseksi yllätykseksi plussasin ensimmäistä kertaa ikinä tammikuussa ja ilomme oli ylimmillään.
No se ilo ja odotus päättyi keskenmenoon rv9, mutta nyt taas tuli ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen ja olemme valmiit uudelle kierrokselle. Toivottavasti emme joutuisi odottelemaan taas toista kahta vuotta kunnes tärppää. Ja koska edellinen raskaus alkoi spontaanisti, joudumme yrittämään taas vuoden kunnes pääsisimme jälleen hoitoihin. On tämä piinaavaa.
Jätin edellisessä postauksissa mainitsematta, että asuimme ulkomailla mieheni kotimaassa, jossa aloitimme yrittämisen, tutkimukset ja hoidot. Loppukesästä muutimme Suomeen, mutta todennäköisesti muutamme takaisin mieheni kotimaahan ensi vuoden kesällä, riippuen vähän tilanteesta.Oon tosi pahoillani et teillä on noi pitkä ja raskas tie toivottavasti seuraava plussa tulee nopeammin ja tuo vauvan syliin asti.
Olitteko siis jonkun hoitotahon asiakkaina vaikkakin tauolla tuon raskautumisen aikaan ? Jos ootte ollu, nii hoitoja voi kyllä jatkaa vaikka ois tullu luomuplussa. Ja jos ette oo ollu, nii silti kyl varmaa soittelisin ja kysyisin pääsettekö jatkamaan hoitoja. Teillä kun oli jo todettu jotain häikkää siellä siittiöitä. Tuskin tarvii ainakaan vuotta odottaa. Ainakin yleensä ohjeena on, että jos on joku selkeä vaikeuttava tekijä raskautumiseen, niin puolen vuoden yritys riittää. Siis esim. Ovulaatioon liittyvät ongelmat. Teillähän se syy ois noi siittiöt.
Mä oon ollu suojaamattomassa yhdynnässä mun miehen kanssa
Suosittelen ehkä lukemaan näitä perusjuttuja mieluummin esimerkiksi terveyskirjastosta kuin täältä keskustelupalstalta niin saat nopeammin ja helpommin tiedon Nämä ei kuitenkaan ole ihan yksiselitteisiä asioita.Kuin todennäköisesti tulee raskaaksi ovulaation aikaan