Raskaaksi 2023

Testasin äsken ja negaa on ehkä viivanpaikka enää. Äsken kävin oksentaa ja on huono olo että ilmeisesti siitä kun hormonit laski noin nopeeta.
Pahoittelut :red-heart: Mulla jatkui pahoinvointi vielä viikon varhaisen keskenmenon (5+5) jälkeen, vaikka testi oli nega jo vuodon alkamisesta seuraavan päivän aamulla. Toivottavasti selviät vähemmällä.

Anteeksi omanapaisuuteni! Oon taustaillut viime viikot :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mutta siis mitä hittoa!?! Nyt olis kp 28/30-34 ja tein huvikseen ovistestin kun on ollut aika himokas olo ja kosteampi alakerta ihan muuten vaankin ja tulos tämä! Onko mulla siis tosi myöhäinen ovulaatio, 2 ovulaatiota yhdessä kierrossa vai oonko raskaana mut testi ei näytä sitä vielä. Ei hitto vie :Weary Cat Face:
Hyvin mahdollisesti raskaana 🌈Mullakin ovistestit tässä raskautumiskierrossa reagoi positiivisesti pari päivää aiemmin kuin hcg-liuskat :thumbs-up::smiling-eyes:

Pitkästä aikaa itsekin alan taas palailemaan tänne, esittäydyin tässä keskustelussa tammikuussa/sivulla 25. Olen enemmän ja vähemmän aktiivisesti kuitenkin koko ajan seuraillut ketjua, ja lukenut kaikki tänne laitetut viestit.😁

Kävin poistattamassa 5v käytön jälkeen kierukan viime viikolla, ja tästä parin päivän päästä alkoi ihan järkyttävä vuoto hyytymineen. Vuoto kesti kaksi päivää, ja nyt odottelen alkaako menkat kierron mukaisesti loppuviikosta vai oliko tuo kahden päivän vuoto viikon etuajassa tulleet menkat.🤔
Ollaan sovittu että mennään ensimmäinen kierto keskeytetyllä, ja huhtikuun lopulla aloitetaan yritys. Vaikka sanotaan että kierukan poiston jälkeen saa heti tulla raskaaksi, niin oman mielenrauhan takia haluan antaa kohdulle vähän aikaa palautua kierukasta ennen raskautta.

Kiva kun tänne on löytänyt myös muita uusia, ja toivottavasti kevät tuo mukanaan paljon plussia ihan meille kaikille. ☺️💐

Celestia, Mulla oli edellisessä raskaudes noin et ovistestiin tuli tasavahvat ja olin raskaana tukevasti.

Mä oon nyt miettinyt et onko mulla taas kektarauhas ongelmaa niinkun viimeksi kun yritettiin. Silloin aina tiputteli ennen menkkoja. Sit tuli ulkoinen jossa pregnyl ja Terot sitten perään kemiallinen ja sit tuli plussa ihan kotivippaskonsteilla eikä tiputellut. Nytkin ennen tätä taas tiputteli vähän sen pari päivää. Toisaalta eikös helposti just raskaudu kemiallisen perään? Toisaalta jos on paska keltarauhanen taas. Mietin et uskaltaako koittaa dpo4 lähtien teroluteja sen 10 päivää jos tukisi omaa keltarauhasta? Vai käykö niin että kun ne lopettaa niin raskaus keskeytyy ja vuoto tulee...

@Beanen Ikävä juttu! Voimia uuteen kiertoon!

Myös muille uuden kierron aloittaneille tsemppiä ja piinailijoille pitkää pinnaa!

Omia kuulumisia sen verran, että viime päivityksen jälkeen plussasin vielä melkein tasavahvan viivan pc testistä :Heartred ja sen jälkeen en ole testaillut. Menee syteen tai saveen niin koen olleeni raskaana...kovat oireet on päällänsä ja se helpottaa tätä muutoin piinaavaa oloa, ku edelleen jännitän hurjasti onko oikeassa paikassa ja voiko kaikki jatkua hyvin... Tänään oli eka "neuvola" puhelinaika ja sieltä laitettiinkin lähetettä ultraan torstaille, eli sitä nyt sitten piinailen. Mulla ollut hieman toispuolista särkyä oikealla munasarjassa/alavatsalla menkkajomotusta aika kovasti. Lisäksi kierron sekoilut/haalea plussailu niin varmaan siksi laittoivat. ei tarvinnu itse edes kysellä.

Muokattu viimeksi:
Tässä vielä testikuvaa torstailta,vieressä aikasemmin laittamani pc.

Liitteet

• 71835594-5997-4ED8-B5D7-0FB4B828C523.jpeg
    71835594-5997-4ED8-B5D7-0FB4B828C523.jpeg
    921 KB · Katsottu: 217
Tsemppiä kaikille!

Olen näköjään laskenut päin honkia ja tänään on kp 27/28. Yleensä aina on pari päivää kevyttä tiputtelua ennen menkkoja, nyt ei mitään muuta kuin järjetön turvotus (piti töissä avata istuessa housun nappikin) ja turpea tunne mahassa. Tarkoitus oli testata keskiviikkoaamuna, jolloin menkkojen pitäisi alkaa mutta kylläpä polttelee tuo testi kaapissa.

Sain koko ketjun luettua niin jäi toivottavasti edes osan nimimerkit ja tilanteet mieleen. Mulla on menossa täällä siis tylsä kp2 ni jännäilen muiden juttuja vaan.

Ja joskus aiemmin täällä oli puhetta tuosta joulusta niin jos nyt tästä kierrosta sattuis tärppäämään (🤞🏼) niin meille tulis varmaan joku jouluaaton vauva 😅 Oon pohtinut joskus asiaa kyllä, mutta ei ole mulle tärkeä juttu, kaikki kuukaudet tuntuu hyviltä. Mies tuskin on tullut edes ajatelleeksi tälläistä eli ei siis ole ollut mitään puhetta, että oltaisiin jätetty tämä kierto välistä.

Celestia, Mulla oli edellisessä raskaudes noin et ovistestiin tuli tasavahvat ja olin raskaana tukevasti.

Mä oon nyt miettinyt et onko mulla taas kektarauhas ongelmaa niinkun viimeksi kun yritettiin. Silloin aina tiputteli ennen menkkoja. Sit tuli ulkoinen jossa pregnyl ja Terot sitten perään kemiallinen ja sit tuli plussa ihan kotivippaskonsteilla eikä tiputellut. Nytkin ennen tätä taas tiputteli vähän sen pari päivää. Toisaalta eikös helposti just raskaudu kemiallisen perään? Toisaalta jos on paska keltarauhanen taas. Mietin et uskaltaako koittaa dpo4 lähtien teroluteja sen 10 päivää jos tukisi omaa keltarauhasta? Vai käykö niin että kun ne lopettaa niin raskaus keskeytyy ja vuoto tulee...
Seurasin tätä sun tilannetta kun ihan samat kiertopäivät meillä oli niin jännäsin sun puolesta kun en itseni puolesta voi enää jännätä 😅 Oon tosi pahoillani tilanteesta, ei ole mukavaa kokea innostusta ja jännitystä mahdollisesta raskaudesta ja sitten pettyä 😔 Tuosta Terolutista luulen että on sen verran roima se pudotus keltarauhasannoksessa kun sen lopettaa, että kuukautiset voi alkaa ihan sen takia ja mahdollisesti alkanut raskaus keskeytyä ihan alussa. Kannattaisiko kysyä lääkäriltä mikä voisi olla sellainen keltarauhastuki jota voi syödä pidempään ja lopetella vaikka asteittain tai sitten, kun istukka jo hoitaa toiminnan? Tsemppiä!

Mulla alkoi tänään aamulla sellainen pistely ja vihlominen kohdun seudulle. Sitä on jatkunut nyt pitkin päivää ja iltaa. Salaa toivon, että olisi jotain kiinnittymiseen liittyvää... Kaiken voi tietty kuvitella, mutta kyllä tää on ihan oikeaa "kipua" eikö mitään pientä loppukierron turvotusta/jomotusta. Oletetusta ovulaatiosta on nyt 6-7 päivää.

Kyllä tulee pitkä viikko!

En voinu itelleni mitään ja testasin kummallisen tummasta pissasta parin tunnin pidätyksen jälkeen. Kastoin samaan pissaan ovis ja raskaustestit yht aikaa ja tässä tulos. Ovistestiin pärähti samantien kaks vahvaa viivaa. Kuvattu testiajalla kaikki. Ylempänä olevat on aamupäivän tikut ja alempana olevat on iltapäivän. Ihan ku tuoreemmassa rtestissä näkyis jotain haamujen isoäitiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• 20230313_174618.jpg
    20230313_174618.jpg
    6 MB · Katsottu: 185
Mulla alkoi tänään aamulla sellainen pistely ja vihlominen kohdun seudulle. Sitä on jatkunut nyt pitkin päivää ja iltaa. Salaa toivon, että olisi jotain kiinnittymiseen liittyvää... Kaiken voi tietty kuvitella, mutta kyllä tää on ihan oikeaa "kipua" eikö mitään pientä loppukierron turvotusta/jomotusta. Oletetusta ovulaatiosta on nyt 6-7 päivää.

Kyllä tulee pitkä viikko!
Just ku ois ite kirjottanu tästä päivästä! Mulla tänään dpo6 ja oisin kirjottanu ihan samallai omista tuntemuksista!

Celestia joo näkyy ylemmässä pc raskaustestin👍😊

Kuura kukkasia, joo noin mäkin arvelen se Tero homman menevän. Mä en siis tiedä onko mulla vikaa keltarauhasenkaa, kyllähän mä sit viimeraskaudessa tulin ilman mitää tukea raskaaksi ja loppuun asti mentiin, et onko se vaan se et kun on hyvä alkio jne hyvä kunnollinen ovis niin sit kroppa toimii kyllä. Mä nyt koittelen vielä vaan noilla kikkakolmosilla ja sit jos ei ala kuuluu vois kysyy esim.lugeja mutta joo olen tullut kyllä ilman ennenkin ja hyvin mennyt et en hötkyile vielä. Ja tää oli jo sentäs huippu et ekasta yrityskierroksesta tuli sentään joku yritys👍😊 jospa kroppa nyt muistaa et miten pitäs toimii...

Just ku ois ite kirjottanu tästä päivästä! Mulla tänään dpo6 ja oisin kirjottanu ihan samallai omista tuntemuksista!
Jännää, samoilla päivillä piinaillaan! Peukut niin pystyssä meille 🙂

Ei tosiaan ole ennen ollut tällaisia tuntemuksia. Aikaisemmissa kierroissa oon kyllä loppupuolella tuntenut ties mitä jomotuksia, mutta nyt vihloo ja pistelee. Alkoi jo aamuyöllä, ennen kuin sängystä nousin.

Milloin meinasit ehkä testailla? Mä koitan sinnitellä dpo10 saakka...

Jännää, samoilla päivillä piinaillaan! Peukut niin pystyssä meille 🙂

Ei tosiaan ole ennen ollut tällaisia tuntemuksia. Aikaisemmissa kierroissa oon kyllä loppupuolella tuntenut ties mitä jomotuksia, mutta nyt vihloo ja pistelee. Alkoi jo aamuyöllä, ennen kuin sängystä nousin.

Milloin meinasit ehkä testailla? Mä koitan sinnitellä dpo10 saakka...
Peukut tosiaankin meille!

Mullaki ollu ties mitä jomotuksia ja nippailuja. Mulla tänään keskipäivän tienoilla siis joka kipeästi pisti samaan aikaan kutittavasti oikealle kohtuun. Oli uus tunne, siksi ihmetytti. Sitä on jatkunut sitten pitkin päivää.
Toinen mikä nyt illasta ihmetyttä oli voimakas virtsan haju vaikkei erityisen vahvaa ollutkaan🤔

Mää yritän olla testaamatta ennen sunnuntaita, sillo olis dpo12. Mutta sorrun varmana jo perjantaina😂 oikeesti tää lutelaali on aina elämän hitainta aikaa.

Peukut tosiaankin meille!

Mullaki ollu ties mitä jomotuksia ja nippailuja. Mulla tänään keskipäivän tienoilla siis joka kipeästi pisti samaan aikaan kutittavasti oikealle kohtuun. Oli uus tunne, siksi ihmetytti. Sitä on jatkunut sitten pitkin päivää.
Toinen mikä nyt illasta ihmetyttä oli voimakas virtsan haju vaikkei erityisen vahvaa ollutkaan🤔

Mää yritän olla testaamatta ennen sunnuntaita, sillo olis dpo12. Mutta sorrun varmana jo perjantaina😂 oikeesti tää lutelaali on aina elämän hitainta aikaa.
Täällä suht samoissa mennään. Dpo 7 tänään 😅 En oikein tiedä uskaltaako sitä ennen sunnuntaita testailla. Jotenkin tuntuu etten kestäisi sitä pettymystä. Helpompi sulattaa, jos menkat vain alkavat eikä ole kerennyt testailla.

Takaisin