Raskaaksi 2023

Täällä jo 26+4.

Erikois-tsempit hoitoihin päässeille/joutuville❣️ Ei se niin paha ole, saa oman elämänsä ja kalenterin takas ja joku muu on vastuussa hommasta. Isosti haleja!

Ja mulla alkoi oireet ennen testiä, joskus dpo/pp9 oikeasti. Ja jatkuu edelleen 🤮 mutta kyllä oireet voi alkaa aika pikaiseen kiinnittymisestä. Mulla ivf pas niin siirrosta pvä 5 on kiinnittyminen yleisesti.

Aurinkoa ja plussaa kaikille!!

@Metu niin tuleekin vasta sen jälkeen, mutta oon jo valmiiksi valmistautunu ettei se taaskaan tärppää. Kaks letrokiertoa jaksoi olla optimisti, mutta oli liian korkealla odotukset niin tultiin aika kovaa alas😅
Miten sulla on mennyt?

@Valora ompa huojentavaa tietää, että sulla ollut noun oireetonta. Tuntuu, että kaikilla vähintään rinnoissa muutoksia. Mulla ei ole ikinä MITÄÄN PMS-oireita eikä muutenkaan mitään tuntemuksia kuin oviksen aikoihin vain. Jospa mahdollinen raskauskin tulisi olemaan oireetonta.

Minullakin ensimmäinen raskaus oireili aluksi vain kuukautisten poissaolona. Kaikki muut oireet tulivat myöhemmin, väsymys ja rintojen kipeys viikkoa myöhemmin ja pahoinvointi yli 2 viikkoa myöhemmin. Tein testin, kun kuukautiset olivat myöhässä viitisen päivää just siksi, etten uskonut raskauteen ollenkaan kun mahassa oli ihan sama olo kuin aina ennen menkkoja, sellainen painostava ja nippailut alkoivat tismalleen samana päivänä kuin aina muulloinkin (kp 19/28). Olin jo varaamassa lääkäriä, kun menkkojen myöhästely olisi ollut todella hälyttävää ja poikkeuksellista mutta hupsista, raskaustestissä olikin tummanpunainen viiva myöhästyksen syynä.

Nyt kp 25/28 (11 päivää ovulaatiosta, laskin eilen väärin). Parissa päivässä näkynee, kuinka käy. Ei ole enää montaa kiertoa jäljellä ennen "määräajan umpeutumista".

@IiJa-99 voi, ymmärrettävää että ei oikein jaksa olla toiveikas kun on pettynyt monta kertaa :( Mulla on nyt eka letrokierto kp9, ylihuomenna kontrolli-UÄ että miten tää keho reagoi, mutta oon tosi innoissaan siitä että saisin vihdoinkin ovuloitua niin ois mahollisuuksia raskautua! Harmi vaan että puoliso oli just kuumeessa niin nyt on sit huonompi spermanlaatu 😂😭 mutta ykskin kelpo onneks riittää.

@RadioGaGa 🤞🏻🌈

Eilen alkoi vihdoin kp1, 44 päivää siinä meni että ne menkat alkoi. Taidan tämän seuraavankin kierron täällä elää taustalla, sillä itse tahdon siirtää ainakin kierrolla vielä yritystä. Ihan vaan jotta, jos nyt tärppäisi niin jouluaatto-vauva tulisi. Ehkä jonkin korvaan pinnallinen ja turhamainen syy, mutta näillä mennään - yritän muutenkin keskittyä tuleviin korkeakoulujen pääsykokeiden harjoitteluun :Hear No Evil Monkey:

Luen täällä silti aktiivisesti muiden juttuja :red-heart:

Menkat siis alkoi eilen ja verta tulee kun Esterin peestä, ihan huvikseni tein viimeisen tikun mua kiusaamista niin tämmönen tuli 😱 Siis mihin nää pc liuskat mennyt? Ja siis pinkki on tuo toinen viiva ihan että ei mikään harmaa.

Liitteet

• IMG_20230312_115925.jpg
    IMG_20230312_115925.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 181
  • IMG_20230312_121119.jpg
    IMG_20230312_121119.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 178
Menkat siis alkoi eilen ja verta tulee kun Esterin peestä, ihan huvikseni tein viimeisen tikun mua kiusaamista niin tämmönen tuli 😱 Siis mihin nää pc liuskat mennyt? Ja siis pinkki on tuo toinen viiva ihan että ei mikään harmaa.
Oho 😮 selkeän pinkki. Seurailisin itse varmaan vielä testeillä miten jatkuu? Kyllähän "menkat" voi tulla monellakin raskauden aikana?

@Metu niimpä. Jospa tää kierto kumminki tois sen vauvan🤭🥰 yritän nyt sitä aatella, että nyt edes ovuloin vaikkei raskaus alakkaan. Ensi kiertoon en syö letroja, koska en halua vauvaa jonka LA on 30.12😅 samalla haluan nähdä onko oma keho alkanut toiminaan itse.

Tuo oli nii jänskää kyllä ekalla letrokierrolla. Toivottavasti sulle tulee heti hyvä vaste ja ovulaatio tapahtuu🤩

Aika selvä plussa on, ja vikaan testin tein pe ja oli semmonen viivanpaikka eli mielikuvituksella näki harmaan viivan kun valoa vasten käänteli eli nega. Eilen en testannut. Mutta verta tulee niin paljon ja ihan hyytymääkin että ei siellä enää voi mitään olla.

@Beanen hmmm, viiva kyllä näkyy mutta näyttää tosi epätasaiselta (ylhäällä paljon tummempi kuin alhaalla), niin vialliseksi testiksi epäilisin 🤔 tekisin toisen varuiksi, tai jos on semmonen olo että ihan kunnon menkat on niin antaisin olla.

@IiJa-99 mä ajattelen laskettujen aikojen kanssa että eka lapsi tulee useimmiten myöhässä kuin ajoissa, eli LA 30.12. vois hyvin tulla lapsi 1-2 vkoa myöhässä sopivasti tammikuun alkuun (bonuslapseni LA oli jouluaatto mutta syntyi vasta loppiaisen tienoilla) niin oletan että tän nykyisen kierron lasketulla ajalla 9.12. tulis helposti kahden viikon myöhästelyllä jouluvauva :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: mutta tee niin kuin itse koet parhaaksi! Se on joka tapauksessa tärkeä tieto että ovuloiko vaiko ei.

@Hertta7 tervetuloa :Smiling Face With Smiling Eyes:

Eli kaksi testiä positiivista ja vuodan kunnolla niin voin luottaa siihen et oli kemiallinen? Mä ihmettelen sitä että kun pe alko tiputtelu ja tein testit jotka oli negoja ja eilen en testannut niin miten hcg on silti noussut vaikka vuosin jo eilen kunnolla?

On tämä paljon haaleempi mutta kuitenkin näkyy ja luonnossa ihan vaaleanpunainen on. Täytyy pidätellä pari tuntii ainakin ja tehä vielä mutta joo yritys hyvä kymppi👍

Liitteet

• IMG_20230312_132142.jpg
    IMG_20230312_132142.jpg
    740.7 KB · Katsottu: 200
Muokattu viimeksi:
@IiJa-99 Minä olen myös plussannut täysin oireettomista kierroista, eikä niitä oireta tosiaan tuossa vaiheessa voisi edes olla.

@Beanen Kemialliselta vaikuttaa, mutta kannattaa toki seurata, josko viivat sittenkin vahvistuisivat.

Täällä ei ole ainakaan toistaiseksi merkkiä alkavasta vuodosta. 🌈 Leposyke on myös koholla, tosin niin se oli viime kierrossakin tässä vaiheessa. No, huomenna sen näkee sitten...

Jos onkin ollut kaksosraskaus ja toinen tulee pois? Mitään kipuja ei ole. Ei menkkakipuja siis ollenkaan. Siis eihän toi testi voi noin vahvistuu jos tuolla ei oo mitään? Ja siis toi viiva räjähti näyttöön heti et hormoonia on paljon! Kuitenkin pe oli täys nega et nopeesti lisääntynyt.
Muoks. Tuossa vielä testi

Liitteet

• IMG_20230312_141722.jpg
    IMG_20230312_141722.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 196
Jos onkin ollut kaksosraskaus ja toinen tulee pois? Mitään kipuja ei ole. Ei menkkakipuja siis ollenkaan. Siis eihän toi testi voi noin vahvistuu jos tuolla ei oo mitään? Ja siis toi viiva räjähti näyttöön heti et hormoonia on paljon! Kuitenkin pe oli täys nega et nopeesti lisääntynyt.
Muoks. Tuossa vielä testi

Ehkä kannattaa ottaa huomenna yhteys terveydenhuoltoon 🤔

Takaisin