Raskaaksi 2023

@Beanen joo sit ehdottomasti lääkäriin, jotta saadaan tietää onko kohdunulkoinen vai ei! Hyvä että oot testannut koska vaarallistahan se on, mutta toivottavasti siellä selviäis ihmeen kaupalla että kaikki on hyvin ❤️

Tein taas testin ja viiva vaan tummenee. Mulla on kerran ollut kohdunulkoinen. Silloin testit tummui hitaasti. Ja oli tiputtelua. Siskon kaa juttelin ja ihmetteli kanssa sitä et kuin nopee hormoni nousi että veikkasi ettei olis ulkoinen sen takia.

@Beanen Ompas sulla jännä tilanne siellä! Ihan hyvä kyllä ottaa yhteyttä josko pääsis verikokeisiin ja tutkimuksiin. Toivotaan että vuodosta huolimatta siellä olisi kaikki hyvin 🌈 💓

@Empsu94 täällä on myös taukoiltu, yllättävän kovaa iski lopulta tuo kemiallinen, ja todettiin että parempi vetää nyt vähän henkeä. Mulla ois ovulaatio ihan tässä parin päivään sisään tulossa, mutta saapa nähdä miten hyödynnetään. Varmaan nyt pari kiertoa vähän rennommalla fiiliksellä ja sitten taas uudella tarmolla kunnon yritykseen💪🏻

Tsempit kaikille, toivotaan tänne paljon pysyviä plussia nyt tämän kevään aikana😍🙏

Moikka, oon uus täällä ☺️ Oon 33-vuotias kolmen lapsen yh-äiti ja nykyisen miehen kanssa yritetään ekaa yhteistä lasta ❤️
Nyt oli just ekat menkat kierukan poiston jälkeen ja jännityksellä odotan millon tärppää 💖 Ekan ja nuorimman kohdalla tärpännyt 1-2kk ja keskimmäisen kohdalla kesti 8kk.
Mulla vanhin jo 13-vuotias ☺️ 11- ja 9vee kaks nuorempaa 😊

Sydämellisesti tervetuloa Hertta7 ja Iltatähti89 ❤❤❤ Tosi ihanaa saada uusia tänne!

Tosi jännä tilanne Beanen.. täytyy kyllä heti huomenna sulkea pois se kohdunulkoisen raskauden mahdollisuus! Siis niin vahva plussa!!

Mua on mietityttänyt tänä vkl miten ihmeessä sitä jaksaa kaikkea sitten alkuraskaudessa.. tää kevät nosti mulla pintaan kovan väsymyksen. Nyt on kuukautiset ja ne on olleet runsaammat tällä ja viime kerralla.. kierukan irrottua. Pidän kuitenkin hyvänä merkkinä, että olis kohdussa paksu limakalvo. Mutta samalla mietityttää ettei hupenis paljoa rautavarastot ennen raskautta. Aion nyt aloittaa rautakuurin.

Sydämellisesti tervetuloa Hertta7 ja Iltatähti89 ❤❤❤ Tosi ihanaa saada uusia tänne!

Tosi jännä tilanne Beanen.. täytyy kyllä heti huomenna sulkea pois se kohdunulkoisen raskauden mahdollisuus! Siis niin vahva plussa!!

Mua on mietityttänyt tänä vkl miten ihmeessä sitä jaksaa kaikkea sitten alkuraskaudessa.. tää kevät nosti mulla pintaan kovan väsymyksen. Nyt on kuukautiset ja ne on olleet runsaammat tällä ja viime kerralla.. kierukan irrottua. Pidän kuitenkin hyvänä merkkinä, että olis kohdussa paksu limakalvo. Mutta samalla mietityttää ettei hupenis paljoa rautavarastot ennen raskautta. Aion nyt aloittaa rautakuurin.
Mulla oli nyt kierukan poiston jälkeen ekat menkat tosi runsaat ja mulla on raudanpuute vielä 😩 Mammavitamiinissa rautaa vaan 20 ja maha ei kestä 100, joten täytyy kokeilla, jos ton 20 lisäks ottais vaikka toiset 20 🤔

Metu, mä "kidutan" just itseäni näin 😅 että katson synnytysvideoita ja seuraan perhevlogeja joissa ollaan raskaana tai vauvoja tai pieniä lapsia.. On myös semmoista henkistä valmistautumista ❤ Tulee tosiaan välillä vaan turhankin malttamaton olo..

Okei pakko puuttua tähän vaikkei yritystä. Seurailen näitä perhevlogeja yms myös ja pitäis pitää vauvakuume aisoissa. 🤣 Somekanavat täynnä vauvavideoita.

Tein testin ja haalistunut on haaluraks. Vuoto vähentynyt mutta pieniä menkkatuntemuksia. Eli tuskin mikään ulkoinen ja varmaan juuri varhainen keskenmeno kun kuitenkin tarraa noin että kunnon plussa tuli eikä vaan hipassut. Varmaan enää tartte verikokeisiin mennä?🤔

@Beanen sulla on kyllä jännät paikat. Toivottavasti pääset pian epätietoisuudesta, ja toivomme kaikki täällä hyviä uutisia ♥️ Että siellä joku pieni nyt pitäisi tiukasti kiinni.

Tein testin ja haalistunut on haaluraks. Vuoto vähentynyt mutta pieniä menkkatuntemuksia. Eli tuskin mikään ulkoinen ja varmaan juuri varhainen keskenmeno kun kuitenkin tarraa noin että kunnon plussa tuli eikä vaan hipassut. Varmaan enää tartte verikokeisiin mennä?🤔
Juuri ehdinkin kirjoittaa sun kanssa samaan aikaan, kun mielessä olit. Luulisin että on noin niin kuin sanoit, mutta mulla ei oo kokemusta tai ammattitaitoa millään lailla 🤔 Mutta tsemppiä toivon kovasti sulle! Plussatesti aiheuttaa varmasti satoja tunteita.

Nega testattu. 😞 Ehkä joku viivanpaikan varjo oli näkyvissä, muttei yhtään väriä, joten tuskinpa se plussaksi muuttuu. Aion kyllä testata illalla vielä uudestaan, josko sitten saisin varmuuden asiaan. Jännitän testausta niin kauheasti, etten viime yönäkään saanut oikein nukuttua.

@Beanen Kuulostaa kemialliselta. Testaa vaikka viikon päästä, onko viiva kadonnut kokonaan. Jos on, ei ole tarvetta verikokeille tai muillekaan tutkimuksille.

Tässä vielä kuva, jos joku haluaa tihrustella.

Liitteet

• 20230313_051454.jpg
    20230313_051454.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 153
Anteeksi omanapaisuuteni! Oon taustaillut viime viikot :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mutta siis mitä hittoa!?! Nyt olis kp 28/30-34 ja tein huvikseen ovistestin kun on ollut aika himokas olo ja kosteampi alakerta ihan muuten vaankin ja tulos tämä! Onko mulla siis tosi myöhäinen ovulaatio, 2 ovulaatiota yhdessä kierrossa vai oonko raskaana mut testi ei näytä sitä vielä. Ei hitto vie :Weary Cat Face:

Liitteet

• 16787033200351334815911034743753.jpg
    16787033200351334815911034743753.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 146
Takaisin