Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli nyt kierukan poiston jälkeen ekat menkat tosi runsaat ja mulla on raudanpuute vielä Mammavitamiinissa rautaa vaan 20 ja maha ei kestä 100, joten täytyy kokeilla, jos ton 20 lisäks ottais vaikka toiset 20Sydämellisesti tervetuloa Hertta7 ja Iltatähti89 ❤❤❤ Tosi ihanaa saada uusia tänne!
Tosi jännä tilanne Beanen.. täytyy kyllä heti huomenna sulkea pois se kohdunulkoisen raskauden mahdollisuus! Siis niin vahva plussa!!
Mua on mietityttänyt tänä vkl miten ihmeessä sitä jaksaa kaikkea sitten alkuraskaudessa.. tää kevät nosti mulla pintaan kovan väsymyksen. Nyt on kuukautiset ja ne on olleet runsaammat tällä ja viime kerralla.. kierukan irrottua. Pidän kuitenkin hyvänä merkkinä, että olis kohdussa paksu limakalvo. Mutta samalla mietityttää ettei hupenis paljoa rautavarastot ennen raskautta. Aion nyt aloittaa rautakuurin.
Metu, mä "kidutan" just itseäni näin että katson synnytysvideoita ja seuraan perhevlogeja joissa ollaan raskaana tai vauvoja tai pieniä lapsia.. On myös semmoista henkistä valmistautumista ❤ Tulee tosiaan välillä vaan turhankin malttamaton olo..
Juuri ehdinkin kirjoittaa sun kanssa samaan aikaan, kun mielessä olit. Luulisin että on noin niin kuin sanoit, mutta mulla ei oo kokemusta tai ammattitaitoa millään lailla Mutta tsemppiä toivon kovasti sulle! Plussatesti aiheuttaa varmasti satoja tunteita.Tein testin ja haalistunut on haaluraks. Vuoto vähentynyt mutta pieniä menkkatuntemuksia. Eli tuskin mikään ulkoinen ja varmaan juuri varhainen keskenmeno kun kuitenkin tarraa noin että kunnon plussa tuli eikä vaan hipassut. Varmaan enää tartte verikokeisiin mennä?