Raskaaksi 2023

@Oikku95 No nyt on 😍🌈 Piinaviikoille mars!

@Beanen Haamu näkyy, tarrasukkia!

Millaisia kokemuksia täällä on OneStepin ovistesteistä? (@Oikku95 näköjään mm käyttänyt sitä). Saisin käsiini ison kasan niitä kaverilta. Oon tähän asti käyttänyt vaan PC. Rfsu jo pelkkänä sanana aiheuttaa suuttumusta 😆😆
Jännällä odotan tuleeko tästä tällä kertaa mitään 😅

Ja itsellä ei ole kokemusta ylipäätänsä näistä testeistä kun näiden muutaman päivän testailujen verran. Molemmat testit itellä ainakin toimi yhtä hyvin. Molemmat näyttivät kokoajan haaleeta viivaa. Eilen näyttivät jo tummempaa viivaa. Ja tänään molemmilla testeillä tuo plussa. :D

Mä oon ihan satavarma et toi rfsu puikon haalura on niitä viivanpaikkoja mitä toi testi kuuluisasti antaa🤔
Huomenna taas testiä.

Heippa

Oon seurannut ketjua ja nyt vaan ajattelin tulla kyselemään mielipidettä/kokemuksia. Tänään kp33 ja eilen haalea haamu apteekin ultra testissä. Tänään aamulla vahvempi mutta edelleen haalea plussa. Rfsu:n tavistestissä ei näy ”mitään” (ehkä aavistus nyt aamulla. Mulla kolme raskautta takana, viime kierto oli oudon pitkä ja epäilenkin kemialliseksi tai varhaiseksi km.(kp 40 alkoi erittäin runsas vuoto). Aiemmissa raskauksissa tullut vaan jo selvät positiiviset ennen kuukautisia….nyt oletin niiden alkavan viimeistään eilen. Kierto heitellyt 27-32pv välillä vuoden.

Onks muilla ollu koskaa tämmöstä hidasta hcg nousua?
Kovat raskausoireet olleet kyllä jo viikon, aika klassikkoja. Tekis mieli syödä kokonainen valkosipuli 😂 ja haistan kaiken kilsan päähän, rinnat arat ja heräsinkin siihe yksi yö. Olen nähnyt vaikka mitä unia (yleensä en näe) ja olen aivan kuolemanväsynyt mut uni ei riitä koko yöksi. Pissalla juossu hulluna.

Onnea kaikille plussanneille ja muille kovasti voimia piinailuun/kiertosekoiluun ❤️
https://aijaa.com/1V9bd4

Niin lisään vielä että ovista en tikuta tms mutta lämmöt nousi ja ovat pysyneet n.kp 15 alkaen ja silloin tunsin myös kovan kivun vasemmalla, mistä usein tunnen oviksen. Viikko siitä oli kovat ”menkkajomotukset” eli otaksun kiinnittymisen olleen silloin.

Heippa

Oon seurannut ketjua ja nyt vaan ajattelin tulla kyselemään mielipidettä/kokemuksia. Tänään kp33 ja eilen haalea haamu apteekin ultra testissä. Tänään aamulla vahvempi mutta edelleen haalea plussa. Rfsu:n tavistestissä ei näy ”mitään” (ehkä aavistus nyt aamulla. Mulla kolme raskautta takana, viime kierto oli oudon pitkä ja epäilenkin kemialliseksi tai varhaiseksi km.(kp 40 alkoi erittäin runsas vuoto). Aiemmissa raskauksissa tullut vaan jo selvät positiiviset ennen kuukautisia….nyt oletin niiden alkavan viimeistään eilen. Kierto heitellyt 27-32pv välillä vuoden.

Kovat raskausoireet olleet kyllä jo viikon, aika klassikkoja. Tekis mieli syödä kokonainen valkosipuli 😂 ja haistan kaiken kilsan päähän, rinnat arat ja heräsinkin siihe yksi yö. Olen nähnyt vaikka mitä unia (yleensä en näe) ja olen aivan kuolemanväsynyt mut uni ei riitä koko yöksi. Pissalla juossu hulluna.

Onnea kaikille plussanneille ja muille kovasti voimia piinailuun/kiertosekoiluun ❤️

Mulla oli just helmikuussa tällainen keissi. Ovulaatio kp15. Tein ekan haamuplussan kp 28, ja haamu pysyi mukana ihan kp33 asti (eli 6 päivän ajan), mutta kp34 se oli kadonnut ja vuoto alkoi, eli kemialliseksi jäi.

En halua pelotella tai masistella, jaan vaan oman kokemukseni, että omalla kohdalla hidas hcg nousu tarkoitti, että tyyppi ei pysynyt mukana.

Tsemppiä epätietoisuuteen :red-heart:

Kiitos vastauksesta Empsu94! Oliko sulla se viiva vahvistunut/testailitko siis pidempään?
Tiedän kyllä, kun olen kaivanut tietoa että tää voi yhtälailla mennä hyvin tai huonosti 😅 menen päivä kerrallaan ja luonteen omaisesti raskauden loppuun asti pelkään mitä jos….ja koska valitettavasti löytyy tutuista niitäkin, ketkä joutuneet menettämään omansa (kuka milloinkin, kohtuun, synnytykseen ja päivän tai 4 vuoden iässä) niin suhtaudun aina niin että elämä on laina ❤️ toivottavasti tää ei nyt turhaan synkistä kenenkään mieltä, ja pidetään silti tilastot mielessä eli se että maailmassa nii hirmuisesti kuitenkin onnistuneita ja ihania asioita lasten saamisen ja kasvattamisen suhteen 💞

Kiitos vastauksesta Empsu94! Oliko sulla se viiva vahvistunut/testailitko siis pidempään?
Tiedän kyllä, kun olen kaivanut tietoa että tää voi yhtälailla mennä hyvin tai huonosti 😅 menen päivä kerrallaan ja luonteen omaisesti raskauden loppuun asti pelkään mitä jos….ja koska valitettavasti löytyy tutuista niitäkin, ketkä joutuneet menettämään omansa (kuka milloinkin, kohtuun, synnytykseen ja päivän tai 4 vuoden iässä) niin suhtaudun aina niin että elämä on laina ❤️ toivottavasti tää ei nyt turhaan synkistä kenenkään mieltä, ja pidetään silti tilastot mielessä eli se että maailmassa nii hirmuisesti kuitenkin onnistuneita ja ihania asioita lasten saamisen ja kasvattamisen suhteen 💞

Tässä on mun testit, ylhäällä kp28 (dpo13), alin kp34 (dpo19), jolloin vuoto alkoi. Eli todella hidasta tummumista, ja lopulta nega. RFSU:n testeihin en kertaakaan saanut haamulaisen haamua, eli nää näkyi vaa PC:n testeissä ja apteekin testeissä. Digiin sain myös 1-2 viikkoa dpo14 ja dpo18, eli digin viikot ei myöskään nousseet.

Liitteet

• 1B49153E-50E4-4985-867F-BF0937C16EA9.jpeg
    1B49153E-50E4-4985-867F-BF0937C16EA9.jpeg
    1,021.7 KB · Katsottu: 175
Rimpuilija , noi Rfsu liuskat ainakin super epäherkkii!! Mulla viime raskaudessa oli räiskyvä plussa pc puikoissa kun toi rfsu liuska ei antanut oikeestaan mitään😄

@Empsu94 Minulla OneStep on luottotesti niin ovis- kuin raskaustesteissäkin. 😊 Eli pelkästään hyviä kokemuksia. Oviksen olen aina saannut bongattua, eikä raskaustesteissä ole ollut mitään viivanpaikkoja tms.

@Rimpuilija Tsemppiä epätietoisuuteen! Eipä tuossa auta kuin odottaa, lähteekö viiva vahvistumaan. On tuo kuitenkin eilisestä vahvistunut selvästi.

@Beanen Varovaiset onnittelut!

@Empsu94 Aivan, eli tuossa näkyy myös tuommonen haalistuminen :( mutta eikös nyt ollut nii että olit plussanut uudelleen :smiling face with heart-eyes:
@Beanen voi hitsi ja mä pölö ostin niitä sen 8 pkt ku oon niin himotestaaja et en voi päivääkään olla :D (hain tänään salaa pc testejä :Grimacing Face:) pakko tehä yks jo varmaan illalla....jännittää miten tässä käy mutta tuun sitte kertoo :)
@Jadine kiitos tsempeistä!

@Empsu94 Aivan, eli tuossa näkyy myös tuommonen haalistuminen :sad001 mutta eikös nyt ollut nii että olit plussanut uudelleen :smiling face with heart-eyes:
@Beanen voi hitsi ja mä pölö ostin niitä sen 8 pkt ku oon niin himotestaaja et en voi päivääkään olla :D (hain tänään salaa pc testejä :Grimacing Face:) pakko tehä yks jo varmaan illalla....jännittää miten tässä käy mutta tuun sitte kertoo :)
@Jadine kiitos tsempeistä!

Menin myös tuon 8 rfsun ansaan 😄 En ole plussannut, noi hailurat viivat johti kemialliseen/todella varhaiseen keskenmenoon 5 päivää sitten, eli täällä on vuoto meneillä ☺️ Ensimmäinen kierto nyt siis menossa tuon menetyksen jälkeen.

äh, niin tietysti @Empsu94 ! sori sekoilu. Tää on myös yksi pahimmista "oireistani ajankohtaisesti :D sekoilen koko aika jtn...mitään en muista ja kohellan.

Kuten myös tämä että luulin olevani kirjautuneena ja ihmettelen miksi piti noita varmistuskuvia laittaa ennen ku saan lähettää vastauksen :tears::tears::tears:

@Empsu94 mulla ollut onestepin ovistestit käytössä 10kk eikä mitään valittamista. Niillä tosin mulla näkyy haalea viiva lähes koko kierron muuten, mutta sitten mahdollisen oviksen lähellä tummenee selvästi. 🙂 Mä otin just tälle kierrolle käyttöön PC:n testit, koska en jaksanut tilata. Niitä en oo koskaan käyttänyt.

Tänään kp1! 72 päivän kierron jälkeen kyllä voisin hyppiä ilosta 😂

Kuten myös tämä että luulin olevani kirjautuneena ja ihmettelen miksi piti noita varmistuskuvia laittaa ennen ku saan lähettää vastauksen :tears::tears::tears:

(muoks, piti vastata sun oireviestiin, ei tähän nikkiviestiin 😆)

Tästä tuli myös mieleen, että kun plussasin niin mulla oli selkeästi kaksi oiretta, joista epäilin olevani raskaana! Mulla on atooppinen iho, joten oon lapsesta asti välttänyt pitkiä kuumia suihkuja. Mutta voi vitsit mä nautin niistä ton lyhyen raskauden ajan, kun oli jatkuvat kylmäväreet. Eli silloin mietin että oiskohan raskaana.

Toisen oireen huomasin, kun kävin illalla kävelemässä pimeän aikaan, ja pelkäsin syyttä tosi paljon. Vilkuilin kokoajan taakse ja vaihdoin kadun puolta, jos näin pakun parkittuna omalla puolella katua. Ihan sellaista päätöntä pelkoa, että mulle tapahtuisi jotakin. Mietin silloin, oliko se nyt se klassinen ”suojeluvaisto”, joka kurkki sieltä.

Tai sit kaikki oli vaan sattumaa 😄

@Empsu94 mulla ollut onestepin ovistestit käytössä 10kk eikä mitään valittamista. Niillä tosin mulla näkyy haalea viiva lähes koko kierron muuten, mutta sitten mahdollisen oviksen lähellä tummenee selvästi. 🙂 Mä otin just tälle kierrolle käyttöön PC:n testit, koska en jaksanut tilata. Niitä en oo koskaan käyttänyt.

Tänään kp1! 72 päivän kierron jälkeen kyllä voisin hyppiä ilosta 😂

Onnea uuden kierron johdosta, huh mikä kierto sulla oli! Oliko sulla kierukan poisto tms?

Heippa

Mulla oli näin, vasta "uuden" kierron neljäntenä päivänä alkoi testissä näkymään selkeää viivaa. Myöhemmin todettu, että ovulaatio todennäköisesti alkanut myöhemmin kuin on kuukautisista laskettu. Joten koskaan ei tiedä. Itsellä ei ollut mitään oireita, super niukkaa tiputtelua oli. Joka ei ollut itselle normaalia. Olin jo varaamassa gynelle aikaa, kun pohdin jo jotain tulehdusta 😅 Lopulta raskaustesti näytti positiivista ja vieläkin on kaveri matkassa (rv23 menossa).

Okei. Täällä mä nyt vähän roikun näemmä. Fixasin ton nickin kuosiin myös :D
@Empsu94 joo, voipi hyvin olla että liittyy hormoneihin nuo oireilusi, kyl tä aika sekopäistä välillä on :D siksi rukoiltiinkin "selitystä" miehen kanssa etten vaa ois seonnu....kaikkea jäi vielä mainitsematta kyllä omista oireista. Kylmä on kans joka saakutin ilta, ja hengästyin ajatuksestakin päiväkävelyllä.

@Aakkoset kiitos oman ihanan positiivisen tarinasi kertomisesta, kovasti onnea loppuraskauteen sinulle :red-heart:

Koska oon niin malttamaton (ja pelokas) ni tein nyt äsken pc testin sellasest aivan värittömästä pissasta vieläpä ja sain kyllä selkeän plussan, vaikka vaalea onkin. Mun kamera on ihan susipaska näemmä ni en jaksa sitä nyt alkaa tänne taistelee. Kumpa meidän isänpäivälahja tulisi syliin asti, la ois 12.11 :smiling face with heart-eyes:

Muokattu viimeksi:
Onnea uuden kierron johdosta, huh mikä kierto sulla oli! Oliko sulla kierukan poisto tms?
Ei ollut, ei mitään tietoa mistä johtui tämä pitkä kierto. Sitä lääkärin kanssa yritetty selvittää. Nyt onneksi menkat alkoi, niin että kohdussa ei pitäisi olla mitään isompaa ongelmaa tai häiriötä. Tuntemattomaksi jäi syy miksi kierto venähti, toivottavasti viimeinen tällainen 🥲✌️

Takaisin