Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Oikku95 No nyt on 😍🌈 Piinaviikoille mars!

@Beanen Haamu nÀkyy, tarrasukkia!

Millaisia kokemuksia tÀÀllĂ€ on OneStepin ovistesteistĂ€? (@Oikku95 nĂ€köjÀÀn mm kĂ€yttĂ€nyt sitĂ€). Saisin kĂ€siini ison kasan niitĂ€ kaverilta. Oon tĂ€hĂ€n asti kĂ€yttĂ€nyt vaan PC. Rfsu jo pelkkĂ€nĂ€ sanana aiheuttaa suuttumusta 😆😆
JĂ€nnĂ€llĂ€ odotan tuleeko tĂ€stĂ€ tĂ€llĂ€ kertaa mitÀÀn 😅

Ja itsellÀ ei ole kokemusta ylipÀÀtÀnsÀ nÀistÀ testeistÀ kun nÀiden muutaman pÀivÀn testailujen verran. Molemmat testit itellÀ ainakin toimi yhtÀ hyvin. Molemmat nÀyttivÀt kokoajan haaleeta viivaa. Eilen nÀyttivÀt jo tummempaa viivaa. Ja tÀnÀÀn molemmilla testeillÀ tuo plussa. :D

MĂ€ oon ihan satavarma et toi rfsu puikon haalura on niitĂ€ viivanpaikkoja mitĂ€ toi testi kuuluisasti antaađŸ€”
Huomenna taas testiÀ.

Heippa

Oon seurannut ketjua ja nyt vaan ajattelin tulla kyselemÀÀn mielipidettĂ€/kokemuksia. TĂ€nÀÀn kp33 ja eilen haalea haamu apteekin ultra testissĂ€. TĂ€nÀÀn aamulla vahvempi mutta edelleen haalea plussa. Rfsu:n tavistestissĂ€ ei nĂ€y ”mitÀÀn” (ehkĂ€ aavistus nyt aamulla. Mulla kolme raskautta takana, viime kierto oli oudon pitkĂ€ ja epĂ€ilenkin kemialliseksi tai varhaiseksi km.(kp 40 alkoi erittĂ€in runsas vuoto). Aiemmissa raskauksissa tullut vaan jo selvĂ€t positiiviset ennen kuukautisia
.nyt oletin niiden alkavan viimeistÀÀn eilen. Kierto heitellyt 27-32pv vĂ€lillĂ€ vuoden.

Onks muilla ollu koskaa tÀmmöstÀ hidasta hcg nousua?
Kovat raskausoireet olleet kyllĂ€ jo viikon, aika klassikkoja. Tekis mieli syödĂ€ kokonainen valkosipuli 😂 ja haistan kaiken kilsan pÀÀhĂ€n, rinnat arat ja herĂ€sinkin siihe yksi yö. Olen nĂ€hnyt vaikka mitĂ€ unia (yleensĂ€ en nĂ€e) ja olen aivan kuolemanvĂ€synyt mut uni ei riitĂ€ koko yöksi. Pissalla juossu hulluna.

Onnea kaikille plussanneille ja muille kovasti voimia piinailuun/kiertosekoiluun ❀
https://aijaa.com/1V9bd4

Niin lisÀÀn vielĂ€ ettĂ€ ovista en tikuta tms mutta lĂ€mmöt nousi ja ovat pysyneet n.kp 15 alkaen ja silloin tunsin myös kovan kivun vasemmalla, mistĂ€ usein tunnen oviksen. Viikko siitĂ€ oli kovat ”menkkajomotukset” eli otaksun kiinnittymisen olleen silloin.

Heippa

Oon seurannut ketjua ja nyt vaan ajattelin tulla kyselemÀÀn mielipidettĂ€/kokemuksia. TĂ€nÀÀn kp33 ja eilen haalea haamu apteekin ultra testissĂ€. TĂ€nÀÀn aamulla vahvempi mutta edelleen haalea plussa. Rfsu:n tavistestissĂ€ ei nĂ€y ”mitÀÀn” (ehkĂ€ aavistus nyt aamulla. Mulla kolme raskautta takana, viime kierto oli oudon pitkĂ€ ja epĂ€ilenkin kemialliseksi tai varhaiseksi km.(kp 40 alkoi erittĂ€in runsas vuoto). Aiemmissa raskauksissa tullut vaan jo selvĂ€t positiiviset ennen kuukautisia
.nyt oletin niiden alkavan viimeistÀÀn eilen. Kierto heitellyt 27-32pv vĂ€lillĂ€ vuoden.

Kovat raskausoireet olleet kyllĂ€ jo viikon, aika klassikkoja. Tekis mieli syödĂ€ kokonainen valkosipuli 😂 ja haistan kaiken kilsan pÀÀhĂ€n, rinnat arat ja herĂ€sinkin siihe yksi yö. Olen nĂ€hnyt vaikka mitĂ€ unia (yleensĂ€ en nĂ€e) ja olen aivan kuolemanvĂ€synyt mut uni ei riitĂ€ koko yöksi. Pissalla juossu hulluna.

Onnea kaikille plussanneille ja muille kovasti voimia piinailuun/kiertosekoiluun ❀

Mulla oli just helmikuussa tÀllainen keissi. Ovulaatio kp15. Tein ekan haamuplussan kp 28, ja haamu pysyi mukana ihan kp33 asti (eli 6 pÀivÀn ajan), mutta kp34 se oli kadonnut ja vuoto alkoi, eli kemialliseksi jÀi.

En halua pelotella tai masistella, jaan vaan oman kokemukseni, ettÀ omalla kohdalla hidas hcg nousu tarkoitti, ettÀ tyyppi ei pysynyt mukana.

TsemppiÀ epÀtietoisuuteen :red-heart:

Kiitos vastauksesta Empsu94! Oliko sulla se viiva vahvistunut/testailitko siis pidempÀÀn?
TiedĂ€n kyllĂ€, kun olen kaivanut tietoa ettĂ€ tÀÀ voi yhtĂ€lailla mennĂ€ hyvin tai huonosti 😅 menen pĂ€ivĂ€ kerrallaan ja luonteen omaisesti raskauden loppuun asti pelkÀÀn mitĂ€ jos
.ja koska valitettavasti löytyy tutuista niitĂ€kin, ketkĂ€ joutuneet menettĂ€mÀÀn omansa (kuka milloinkin, kohtuun, synnytykseen ja pĂ€ivĂ€n tai 4 vuoden iĂ€ssĂ€) niin suhtaudun aina niin ettĂ€ elĂ€mĂ€ on laina ❀ toivottavasti tÀÀ ei nyt turhaan synkistĂ€ kenenkÀÀn mieltĂ€, ja pidetÀÀn silti tilastot mielessĂ€ eli se ettĂ€ maailmassa nii hirmuisesti kuitenkin onnistuneita ja ihania asioita lasten saamisen ja kasvattamisen suhteen 💞

Kiitos vastauksesta Empsu94! Oliko sulla se viiva vahvistunut/testailitko siis pidempÀÀn?
TiedĂ€n kyllĂ€, kun olen kaivanut tietoa ettĂ€ tÀÀ voi yhtĂ€lailla mennĂ€ hyvin tai huonosti 😅 menen pĂ€ivĂ€ kerrallaan ja luonteen omaisesti raskauden loppuun asti pelkÀÀn mitĂ€ jos
.ja koska valitettavasti löytyy tutuista niitĂ€kin, ketkĂ€ joutuneet menettĂ€mÀÀn omansa (kuka milloinkin, kohtuun, synnytykseen ja pĂ€ivĂ€n tai 4 vuoden iĂ€ssĂ€) niin suhtaudun aina niin ettĂ€ elĂ€mĂ€ on laina ❀ toivottavasti tÀÀ ei nyt turhaan synkistĂ€ kenenkÀÀn mieltĂ€, ja pidetÀÀn silti tilastot mielessĂ€ eli se ettĂ€ maailmassa nii hirmuisesti kuitenkin onnistuneita ja ihania asioita lasten saamisen ja kasvattamisen suhteen 💞

TÀssÀ on mun testit, ylhÀÀllÀ kp28 (dpo13), alin kp34 (dpo19), jolloin vuoto alkoi. Eli todella hidasta tummumista, ja lopulta nega. RFSU:n testeihin en kertaakaan saanut haamulaisen haamua, eli nÀÀ nÀkyi vaa PC:n testeissÀ ja apteekin testeissÀ. Digiin sain myös 1-2 viikkoa dpo14 ja dpo18, eli digin viikot ei myöskÀÀn nousseet.

Liitteet

• 1B49153E-50E4-4985-867F-BF0937C16EA9.jpeg
    1B49153E-50E4-4985-867F-BF0937C16EA9.jpeg
    1,021.7 KB · Katsottu: 233
Rimpuilija , noi Rfsu liuskat ainakin super epĂ€herkkii!! Mulla viime raskaudessa oli rĂ€iskyvĂ€ plussa pc puikoissa kun toi rfsu liuska ei antanut oikeestaan mitÀÀn😄

@Empsu94 Minulla OneStep on luottotesti niin ovis- kuin raskaustesteissĂ€kin. 😊 Eli pelkĂ€stÀÀn hyviĂ€ kokemuksia. Oviksen olen aina saannut bongattua, eikĂ€ raskaustesteissĂ€ ole ollut mitÀÀn viivanpaikkoja tms.

@Rimpuilija TsemppiÀ epÀtietoisuuteen! EipÀ tuossa auta kuin odottaa, lÀhteekö viiva vahvistumaan. On tuo kuitenkin eilisestÀ vahvistunut selvÀsti.

@Beanen Varovaiset onnittelut!

@Empsu94 Aivan, eli tuossa nÀkyy myös tuommonen haalistuminen :( mutta eikös nyt ollut nii ettÀ olit plussanut uudelleen :smiling face with heart-eyes:
@Beanen voi hitsi ja mÀ pölö ostin niitÀ sen 8 pkt ku oon niin himotestaaja et en voi pÀivÀÀkÀÀn olla :D (hain tÀnÀÀn salaa pc testejÀ :Grimacing Face:) pakko tehÀ yks jo varmaan illalla....jÀnnittÀÀ miten tÀssÀ kÀy mutta tuun sitte kertoo :)
@Jadine kiitos tsempeistÀ!

@Empsu94 Aivan, eli tuossa nÀkyy myös tuommonen haalistuminen :sad001 mutta eikös nyt ollut nii ettÀ olit plussanut uudelleen :smiling face with heart-eyes:
@Beanen voi hitsi ja mÀ pölö ostin niitÀ sen 8 pkt ku oon niin himotestaaja et en voi pÀivÀÀkÀÀn olla :D (hain tÀnÀÀn salaa pc testejÀ :Grimacing Face:) pakko tehÀ yks jo varmaan illalla....jÀnnittÀÀ miten tÀssÀ kÀy mutta tuun sitte kertoo :)
@Jadine kiitos tsempeistÀ!

Menin myös tuon 8 rfsun ansaan 😄 En ole plussannut, noi hailurat viivat johti kemialliseen/todella varhaiseen keskenmenoon 5 pĂ€ivÀÀ sitten, eli tÀÀllĂ€ on vuoto meneillĂ€ â˜ș EnsimmĂ€inen kierto nyt siis menossa tuon menetyksen jĂ€lkeen.

Àh, niin tietysti @Empsu94 ! sori sekoilu. TÀÀ on myös yksi pahimmista "oireistani ajankohtaisesti :D sekoilen koko aika jtn...mitÀÀn en muista ja kohellan.

Kuten myös tÀmÀ ettÀ luulin olevani kirjautuneena ja ihmettelen miksi piti noita varmistuskuvia laittaa ennen ku saan lÀhettÀÀ vastauksen :tears::tears::tears:

Kuten myös tÀmÀ ettÀ luulin olevani kirjautuneena ja ihmettelen miksi piti noita varmistuskuvia laittaa ennen ku saan lÀhettÀÀ vastauksen :tears::tears::tears:
Ei o todellista....mikÀ toi nicki on nyt XD heippa vaan joo ehkÀ mÀ jÀtÀn foorumin tÀltÀ illalta terkuin Rimpuilija :tears:

@Empsu94 mulla ollut onestepin ovistestit kĂ€ytössĂ€ 10kk eikĂ€ mitÀÀn valittamista. NiillĂ€ tosin mulla nĂ€kyy haalea viiva lĂ€hes koko kierron muuten, mutta sitten mahdollisen oviksen lĂ€hellĂ€ tummenee selvĂ€sti. 🙂 MĂ€ otin just tĂ€lle kierrolle kĂ€yttöön PC:n testit, koska en jaksanut tilata. NiitĂ€ en oo koskaan kĂ€yttĂ€nyt.

TĂ€nÀÀn kp1! 72 pĂ€ivĂ€n kierron jĂ€lkeen kyllĂ€ voisin hyppiĂ€ ilosta 😂

(muoks, piti vastata sun oireviestiin, ei tĂ€hĂ€n nikkiviestiin 😆)

TÀstÀ tuli myös mieleen, ettÀ kun plussasin niin mulla oli selkeÀsti kaksi oiretta, joista epÀilin olevani raskaana! Mulla on atooppinen iho, joten oon lapsesta asti vÀlttÀnyt pitkiÀ kuumia suihkuja. Mutta voi vitsit mÀ nautin niistÀ ton lyhyen raskauden ajan, kun oli jatkuvat kylmÀvÀreet. Eli silloin mietin ettÀ oiskohan raskaana.

Toisen oireen huomasin, kun kĂ€vin illalla kĂ€velemĂ€ssĂ€ pimeĂ€n aikaan, ja pelkĂ€sin syyttĂ€ tosi paljon. Vilkuilin kokoajan taakse ja vaihdoin kadun puolta, jos nĂ€in pakun parkittuna omalla puolella katua. Ihan sellaista pÀÀtöntĂ€ pelkoa, ettĂ€ mulle tapahtuisi jotakin. Mietin silloin, oliko se nyt se klassinen ”suojeluvaisto”, joka kurkki sieltĂ€.

Tai sit kaikki oli vaan sattumaa 😄

@Empsu94 mulla ollut onestepin ovistestit kĂ€ytössĂ€ 10kk eikĂ€ mitÀÀn valittamista. NiillĂ€ tosin mulla nĂ€kyy haalea viiva lĂ€hes koko kierron muuten, mutta sitten mahdollisen oviksen lĂ€hellĂ€ tummenee selvĂ€sti. 🙂 MĂ€ otin just tĂ€lle kierrolle kĂ€yttöön PC:n testit, koska en jaksanut tilata. NiitĂ€ en oo koskaan kĂ€yttĂ€nyt.

TĂ€nÀÀn kp1! 72 pĂ€ivĂ€n kierron jĂ€lkeen kyllĂ€ voisin hyppiĂ€ ilosta 😂

Onnea uuden kierron johdosta, huh mikÀ kierto sulla oli! Oliko sulla kierukan poisto tms?

Heippa

Mulla oli nĂ€in, vasta "uuden" kierron neljĂ€ntenĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ alkoi testissĂ€ nĂ€kymÀÀn selkeÀÀ viivaa. Myöhemmin todettu, ettĂ€ ovulaatio todennĂ€köisesti alkanut myöhemmin kuin on kuukautisista laskettu. Joten koskaan ei tiedĂ€. ItsellĂ€ ei ollut mitÀÀn oireita, super niukkaa tiputtelua oli. Joka ei ollut itselle normaalia. Olin jo varaamassa gynelle aikaa, kun pohdin jo jotain tulehdusta 😅 Lopulta raskaustesti nĂ€ytti positiivista ja vielĂ€kin on kaveri matkassa (rv23 menossa).

Okei. TÀÀllÀ mÀ nyt vÀhÀn roikun nÀemmÀ. Fixasin ton nickin kuosiin myös :D
@Empsu94 joo, voipi hyvin olla ettÀ liittyy hormoneihin nuo oireilusi, kyl tÀ aika sekopÀistÀ vÀlillÀ on :D siksi rukoiltiinkin "selitystÀ" miehen kanssa etten vaa ois seonnu....kaikkea jÀi vielÀ mainitsematta kyllÀ omista oireista. KylmÀ on kans joka saakutin ilta, ja hengÀstyin ajatuksestakin pÀivÀkÀvelyllÀ.

@Aakkoset kiitos oman ihanan positiivisen tarinasi kertomisesta, kovasti onnea loppuraskauteen sinulle :red-heart:

Koska oon niin malttamaton (ja pelokas) ni tein nyt Àsken pc testin sellasest aivan vÀrittömÀstÀ pissasta vielÀpÀ ja sain kyllÀ selkeÀn plussan, vaikka vaalea onkin. Mun kamera on ihan susipaska nÀemmÀ ni en jaksa sitÀ nyt alkaa tÀnne taistelee. Kumpa meidÀn isÀnpÀivÀlahja tulisi syliin asti, la ois 12.11 :smiling face with heart-eyes:

Muokattu viimeksi:
Onnea uuden kierron johdosta, huh mikÀ kierto sulla oli! Oliko sulla kierukan poisto tms?
Ei ollut, ei mitÀÀn tietoa mistĂ€ johtui tĂ€mĂ€ pitkĂ€ kierto. SitĂ€ lÀÀkĂ€rin kanssa yritetty selvittÀÀ. Nyt onneksi menkat alkoi, niin ettĂ€ kohdussa ei pitĂ€isi olla mitÀÀn isompaa ongelmaa tai hĂ€iriötĂ€. Tuntemattomaksi jĂ€i syy miksi kierto venĂ€hti, toivottavasti viimeinen tĂ€llainen đŸ„Č✌

Takaisin