Raskaaksi 2023

Ei ei ei..nyt alko taas rusehta tuhru ja oon satavarma et yön aikana muuttuu kp 1. Miten aina kun saa toivonkipinän ja vähän innostuu niin se kostautuu😭 Ihan menkkafiilis😥 Anteeks tää omanapailu..
Mulla oli kans tähän aamuun saakka ihanan toiveikas ja jotenkin varma fiilis tästä kierrosta. Heti kostautui, tänään kp1. Pidän peukkuja sulle 🤞

Ei ei ei..nyt alko taas rusehta tuhru ja oon satavarma et yön aikana muuttuu kp 1. Miten aina kun saa toivonkipinän ja vähän innostuu niin se kostautuu😭 Ihan menkkafiilis😥 Anteeks tää omanapailu..
Omanapailu on täysin sallittua, ja suurin osahan täällä omanapailee suurimman osan keskustelusta❤️ eihän täällä olis muuten keskusteltavaa jos ei omanapailua tehtäis 😌

Täällä tänään muutaman kerran tullu tuhrua paperiin, mutta menkat ei pitäis alkaa kun vasta perjantaina. Tässä kierrossa en saanut tikutettua ovista kun just oviksen aikaan oltiin koko viikonloppu ihmisten seurassa/ei kotona, joten oletuksena on se että kierto taas jotain temppuilee. Kp nyt siis 25, ja kierto yleensä 27-28

Ainakin mielikuvitus on poissuljettu, tätä ei tarvinnut enää niin tihrustaa. 🤩 Kuitenki kierron tässä vaiheessa vielä tosi epäuskonen fiilis ja niin paljon huonoa kuullut näistä RFSUn testeistä. Pitäs varmaan kaivaa joku viivanpaikka -kuva jostain keskustelusta ja verrata. Tai sit vaan kiltisti oottaa ja seurata mitä tapahtuu, mutta maltti ei oo mun vahvin puoleni. 😂

20230302_054327.jpg

Ainakin mielikuvitus on poissuljettu, tätä ei tarvinnut enää niin tihrustaa. 🤩 Kuitenki kierron tässä vaiheessa vielä tosi epäuskonen fiilis ja niin paljon huonoa kuullut näistä RFSUn testeistä. Pitäs varmaan kaivaa joku viivanpaikka -kuva jostain keskustelusta ja verrata. Tai sit vaan kiltisti oottaa ja seurata mitä tapahtuu, mutta maltti ei oo mun vahvin puoleni. 😂

View attachment 119810

Joo mä en mun kemiallisen aikana saanut mitään viivaa näkyviin näihin, kun PC ja apteekin testi kyllä näytti. Oma ajatus oli se että sehän vaikuttaa siis hyvältä jos jopa rfsu näyttää viivaa 😇

Joo mä en mun kemiallisen aikana saanut mitään viivaa näkyviin näihin, kun PC ja apteekin testi kyllä näytti. Oma ajatus oli se että sehän vaikuttaa siis hyvältä jos jopa rfsu näyttää viivaa 😇
Mullakaan ei henkilökohtaisesti ole näistä huonoa kokemusta, mutta toisaalta mä olen lähin testaillutkin vain silloin, kun olen raskaana ollut ja silloinkin saanut niitä negatiivisia, kun testannut liian aikaisin. Ja toki kkm jälkeen myös silloin, kun on pitänytkin.

Varmaan siksi onkin niin skeptinen olo, kun "plussaan" nyt tosi aikaisin. Aiemmissa raskauksissa oon saanut tämmöisiä tuloksia kp31+/28.

Onko kellään hiivatulehdus ollut alkuraskauden oireena? 😁
Alan nyt vähän epäillä tuota tulehdusta, ennen ei ole ollut. Mutta mitä googlettelin niin oireet täsmäisi melko hyvin. 🤔

Enpä olisi uskonut koskaan kirjoittavani tälläiseen ketjuun. Meidän piti jäädä yksilapsiseksi perheeksi ilman ajatustakaan muusta mutta tuo rakas lapsi täyttää pian kolme vuotta, meillä miehen kanssa ikää karttuu kovaa vauhtia myös ja aikaa ei enää ole hukattavaksi. Niinpä kaikki aiemmat puheet vain yhdestä lapsesta on pyörretty ja annamme kohtalon sanella tulevaisuutemme. Toinen lapsi tulee jos on tullakseen mutta määräpäivä tässä on: kesän loppuun mennessä raskauden on alettava tai sitten tosiaan jäämme kolmehenkiseksi perheeksi, mikä sekin on valtavan ihana asia.

Esikoinen sai alkunsa kahden vuoden tjottailun (onko oikea termi?) päätteeksi. Nyt on toinen kierto tätä uutta tjot-meininkiä meneillään ja ristiriitaiset fiilikset on. Onko oikein, että päätös pyörrettiin? Tuntuu, että olemme jotenkin ahneita, kun se yksi lapsi ei sitten riittänytkään suurista puheista huolimatta mutta hän juuri ihanuudellaan on se syy, miksi toisesta samanmoisesta haaveilemme.

Olen miettinyt, osaako keho raskautua helpommin kun on jo yhden raskauden kokenut, vaikka riskitekijä eli neljäkymppiä ikää alkaa kuumottavasti lähestyä. Riskit pelottaa myös, synnytyksestä puhumattakaan. Koitan kuitenkin käsitellä tätä asia kerrallaan. Nyt jännätään pari viikkoa, ja mitään oireita on turha odotella. Esikoisesta kun ensimmäinen oire oli puuttuvat kuukautiset.

Ihanaa plussaa pukkaa SUDENSYLI🤗

Täällä kp18/26-28 ja viime yönä heräsin etovaan oloon ja nyt aamulla on etonut aikalailla🤔 Saas nähä. Hieman kellertävää valkkaria tullut mitä tuli viime kerralla raskautuessa. No ei silti odotuksia.
Huomenna testaan ekaa kertaa. Täytyy hakee pc liuskoja. Aikastahan on huomenna testailla mut viimeinkin aloitin aikasin ja aikasin tuli jo lupaavat haamujen esiäidit😏 No tuskin mitään nyt mutta testaaminen on kivaa😅

Oon innostunu jo ihan liikaa, tää aamu oli hirveä pettymys. Odotin testiin jo ihan selkeitä viivoja, että pääsen järkyttämään miehen (😅 en viitsi hänelle esitellä mitään tulkinnanvaraisia tikkuja), mutta mun mielestä viiva oli nyt paljon värittömämpi kuin eilen. 😕

Ei auta kuin odottaa. Nyt vaan alkoi mietityttää jo kaikki menkkoja ikävämmätkin vaihtoehdot, kemialliset, varhaiset keskenmenot ja tuulimunat. Just tästä syystä ois varmaan pitänyt edes vähän malttaa noiden testien kanssa. 🤦‍♀️

Huomenia. Testasin tänään aamusta ja testiajalla näky jotain mutta kuivuessaan näky huonommin enää. Sanoisin joku viivan haamu siinä oli mut oliko vaan viivan paikka. Ehkäpä. No vielä ei oo kiire kun dpo 6 tai 7😅 kuinkahan monta testiä mä kerkeen haaskaan. Sit jos tiputtelu alkaa niin loppuu testailu kun se on selvä homma sit et menkat tulee.

Muokattu viimeksi:
Siis joku viivan paikka tuli tänään, pakko ollakin kun kp 19/27-28.
Muoks. Joo eihän toi edes näy kun tänne liittää. Luonnossa näkyy mutta toi on joku viivan paikka. Tuli kyllä testiajalla mutta nää on normalin Kiina testejä😅

Liitteet

• IMG_20230303_094008~2.jpg
    IMG_20230303_094008~2.jpg
    258.7 KB · Katsottu: 137
Tännekin..

Täällä nyt testattu 🙈

Pc testiin ilmestyi testin kastuttua kaksi viivaa, mutta edetessä hävisi ja nega.

Apteekin ultratesti - nega

First response testi - jotain erittäin haaleaa haamua näkyvissä, vaikea saada kuvaan. Mieskin näkee tämän.

Ja nyt siis kp 36 (kierrot ollu 28-36, viimeksi 28) ja lämmöt pysyy edelleen ylhäällä. Mietin oisko voinu sitten tapahtua ovulaatio ja mahdollinen hedelmöittyminen myöhemmin kun ei vielä mitään selkeää näy. Tai sitten vaan kroppa temppuilee 🤷 Yritän pysyä positiivisena, mutta melko vaikeaa koska odotti jo paljon selvempää tulosta.

Tännekin..

Täällä nyt testattu 🙈

Pc testiin ilmestyi testin kastuttua kaksi viivaa, mutta edetessä hävisi ja nega.

Apteekin ultratesti - nega

First response testi - jotain erittäin haaleaa haamua näkyvissä, vaikea saada kuvaan. Mieskin näkee tämän.

Ja nyt siis kp 36 (kierrot ollu 28-36, viimeksi 28) ja lämmöt pysyy edelleen ylhäällä. Mietin oisko voinu sitten tapahtua ovulaatio ja mahdollinen hedelmöittyminen myöhemmin kun ei vielä mitään selkeää näy. Tai sitten vaan kroppa temppuilee 🤷 Yritän pysyä positiivisena, mutta melko vaikeaa koska odotti jo paljon selvempää tulosta.

Ymmärrän ton tunteen, kun menkkojen pitäisi ekaa päivää olla myöhässä ja sitä odottaa vahvaa plussaa, mutta ei 💔 Tietty on mahdollisuus että ovis ollut myöhään jos sulla normisti kierto heittää viikolla.
Mutta sun lämmöt on todella lupaavat vieläkin!! 🤞

Takaisin