Raskaaksi 2023

Kuuttituutin menetys kosketti tosi paljon 😔 Paljon voimia 💗💗💗

Mulla on nyt olo etten jaksaisi enää odottaa yhtään. Viikon päästä kehityskeskustelu ja suurella todennäköisyydellä työsoppari jatkuu. Mulla on tosi vahva tunne, että meille olisi tyttö tulossa ja että tässä keväällä voisi raskaus alkaa nopeammin kuin syksyllä.

Mies nyt kuitenkin sanoi, josko ootettais kesän häiden yli ja että syksyllä olisi paras ajankohta. Mä en enää jaksais odottaa.. meidän perheestä puuttuu vielä se pieni prinsessa.. tai prinssi. Ja joka tapauksessa aikaisintaan joulukuussa hän syntyisi.

Itsekin aikanaan keskenmenon kokeneena.. ja nyt toinen munasarja heikentyneenä.. tosiaan pelottaa että se aika kunnes pieni sylissä.. voi venyä pitkäksikin. Mies taas on ihan luottavainen, että raskaus alkaisi nopeasti.

Juuri pitäisi mun kuukautiset alkaa. Ollaan oltu keskeytettyä. Oireita on että ne menkat alkaa. Tästä haluaisin täysin yrittämään. Kumpa mieheni mieli muuttuisi. Minusta olisi kaunista olla raskaana häissä. En tippaakaan kaipaa alkoa tms mitä ei voi raskausaikana.

@Valora Meillä mies oli aluksi myös sitä mieltä, että aloitetaan yritys vasta häiden jälkeen, mutta lopulta tuli siihen tulokseen, että kunhan mahdun jo ostettuun mekkoon ja jos se on mun toive aloittaa aiemmin niin aloitetaan. Meidän taustalla niin oon iloinen että aloitettiin silloin vuosi sitten jo ja vaikka se eka keskenmeno ajoittui siihen meidän häiden päälle niin jälkikäteen kumpikaan ei oo katunut sitä että oltiin silloin jo yritetty. Mut nää on näitä pohdintoja, joihin ei oo oikeeta eikä väärään vaan henkilökohtaisia mielipiteitä 😊

@Valora mulla kävi samat ajatukset mielessä kun @Kuuttituutti lla.
Toivottavasti mies nyt lämpenee ajatukselle kuitenkin 🤞🏽

Täällä viittä vaille ovistesti näyttää plussaa kp 13 nyt ja selvät kirkkaat eggikset irtos eilen, tuli sitten flunssa ja korvatulehduskin sitten päälle eli tais tää kierron mahis olla tässä 😞

En ole vielä ihan miehen spa lausunnon alkujärkytyksestä selvillä vesillä.
Heittäskö vaan hanskat tiskiin ja odottelis hoitoja tai mitä tahansa lääkäri sitten kertookaan kunhan ne ensikäyntiajat tulis sieltä.

@Valora mulla kävi samat ajatukset mielessä kun @Kuuttituutti lla.
Toivottavasti mies nyt lämpenee ajatukselle kuitenkin 🤞🏽

Täällä viittä vaille ovistesti näyttää plussaa kp 13 nyt ja selvät kirkkaat eggikset irtos eilen, tuli sitten flunssa ja korvatulehduskin sitten päälle eli tais tää kierron mahis olla tässä 😞

En ole vielä ihan miehen spa lausunnon alkujärkytyksestä selvillä vesillä.
Heittäskö vaan hanskat tiskiin ja odottelis hoitoja tai mitä tahansa lääkäri sitten kertookaan kunhan ne ensikäyntiajat tulis sieltä.
Oon tosi pahoillani huonoista uutisista miehen tutkimuksessa. Oon kuitenkin itse sitä mieltä että ikinä ei kannata heittää hanskoja tiskiin ja voin kertoa, näin kahden keskenmenon jälkeen se on myös itsellä käynyt mielessä. Jos jotain oon viimeisen vuoden aikana oppinut niin se kn se, että tää on kyllä sellaista rakettitiedettä ja oikeesti on vaan niin hitonmoisesta tuurista kiinni koska tärppää ja asiat menee ja niiin moni asia vaikuttaa kaikkeen että ihan menee pää sekaisin jos liikaa yrittää miettiä. Tästä syystä oon sitä mieltä että todennäköisyyksiä vastaan kannattaa ehdottomasti taistella, koska ihmeitä tapahtuu. Hurjasti tsemppiä!

E2CCFC8E-DD53-473F-A01C-879FC830F2EE.jpegTäytyy sanoa et en o nyt kovin taitava tän kuvan lisäämisen kanssa…mutta tässä aamuiset pc ja rfsu(!!!)8 testi ja aikasemmissa ei kyllä (edes eilen) ole ollut mitään!wuhuuu pakko siis olla kovasti nousussa hcg 😍

Tsemppiä @Jefar ❤️❤️

Täällä kp15 ja tuli ovisplussa🤩 oon niin ilone että tuli jo nytten! Entiiä oliko aloitetutulla metformiinilla asiaan vaikutusta vai millä. Tuli myös kaksi päivää sitten ekaa kertaa ovislimojakin!
Jospa tää kolmas vasteellinen kierto olisi meidän❤️

Onnea plussanneille ja uudessa kierrossa oleville myös❤️

Miten nämä piinapäivät tuntuvat menevän kierto kierrolta hitaammin? 😅 Dpo3 ja olen nyt jo ihan helisemässä. Pitää koko ajan muistutella itselleen, ettei mitään raskausoireita voi vielä olla, kun mahdollinen hedelmöittynyt munasolu on vasta matkalla kohtuun.

@Valora Sinulla on kuitenkin aiemmista raskauksista kokemusta, niin varmaan osaat itse arvioida, haittaisiko olla raskaana häissä. Toki jokainen raskaus on erilainen, mutta jos esimerkiksi kahdessa aiemmassa raskaudessa ei ole ollut vaikka hyperemeesiä, niin tuskin se nytkään tulee. Itse odotin aikoinaan ja aloitettiin esikoisen yritys heti häiden jälkeen, mutta toki olin silloin paljon nuorempi. Nyt en enää jäisi odottelemaan, kun ikää on enemmän ja on jo niin monta keskenmenoa taustalla.

Miten nuo dpo päivät oikein lasketaan? Lasketaanko ne jotenkin ovulaatiotestin plussa tuloksesta vai kuinka? Tunnen itseni niin hölmöksi täällä kokoajan 😂

Miten nuo dpo päivät oikein lasketaan? Lasketaanko ne jotenkin ovulaatiotestin plussa tuloksesta vai kuinka? Tunnen itseni niin hölmöksi täällä kokoajan 😂
Silloin kun saat plussan ovistestiin olisi se laskennallisesti dpo -1, siitä seuraava päivä, eli oletettu ovispäivä olisi dpo0 ja sitten dpo 1 jne. Eli siis lasketaan kuinka monta päivää ovulaatiosta on kulunut😁

Kauhea sanoa että riippuu henkilöstä, mutta niinhän se on. Yleensä kuitenkin sanotaan, että ovulaatio tapahtu plussan jälkeisenä päivänä. Eli ovulaatioplussapäivä on dpo -1, seuraavan päivä (ovulaatiopäivä) dpo 0, ja sit siitä 1, 2, 3…

jotkut taas ovuloivat samana päivänä kun testi näyttää plussa, jolloin se olisi heti dpo0.

Onnea plussanneille jälleen🥰

Täällä olisi kaiketi dpo6, oireita en oo kytännyt tässä kierrossa ollenkaan, ja ottanut muutenkin aika rennosti tän kierron. Toki vetelin sitä verigreippiä alkukierrossa ovikseen asti ja limojen suhteen se tosiaan toimi oikeinkin hyvin😅 tän viikon loppupuolella voisi uittaa tikkua jos yhtään siltä tuntuu. Onneks huomenna alkaa taas kunnon työputki niin eipä tarvii miettiä ajan kulumista.

Silloin kun saat plussan ovistestiin olisi se laskennallisesti dpo -1, siitä seuraava päivä, eli oletettu ovispäivä olisi dpo0 ja sitten dpo 1 jne. Eli siis lasketaan kuinka monta päivää ovulaatiosta on kulunut😁
Aivan. Nyt ymmärrän minäkin. Kiitos teille☺️😅

Rimpuilija🤩 hienot haamut!
Täällä ei mitään. Samaa viivanpaikkaa vaan ja pc kyllä minusta negaa.
Kp22/ 26-28. Tuskin mitään on odotettavissa enää kun edellisestä raskaudesta tuli jo hieno haamu. En usko et olis mitenkään myöhemmin ollut ovis kun tein o+ testin ja en usko et kiinnittyis myöhemmin. Kai mä vielä huomenna testaan. Ainoo mikä on niin tiputtelua ei oo alkanut.
Kohta saa skumppaa😅

Paljon kiitoksia kommenteista :) Tärkeää vahvistusta.

Täällä puhuttu ja itketty ja naurettu ja nyt päädytty siihen.. että toukokuussa annetaan mennä. Mun miehelle tuli vielä epävarma olo, joku h-hetken paniikki. Että haluaa vielä kahden kesken nauttia tarpeeksi häiden jälkeenkin. Niin tuo toukokuu oli kompromissi ja taas vahvistaa, että ollaan hyvä tiimi ja löydetään ratkaisut, jotka tekevät kummankin onnelliseksi. Syksy ois ollut mulle loputtoman pitkä aika odottaa. Todennäköisesti ei tosiaan raskaus tuosta noin vaan ala, enkä ole häissä raskaana tai masu ei näy vielä, jos heti raskaaksi tulisin. Jos pahoinvointi on niin sitten.. ei voi mitään.

Mua tosiaan jännittää kun toive niin suuri ja jos kestää raskautuminen tai tulee keskenmeno.. niin miten jaksan.. tosi suuri myötätunto teitä kohtaan, jotka joutuneet kauan odottamaan... ei ole kyllä helppoa.

Mutta, tosiaan tarvii ajatella parhain päin ja ihmeitä todellakin tapahtuu, ihana tuo kuuttituutin asenne. ❤❤❤

Onnea plussanneille! Ja tsemppiä kaikille, keillä on negoja tai vastoinkäymisiä ♥️

Mulla on mennyt keskustelua ohi, kun oli rankka viikko. Rakas kissa kuoli 🥺 Se oli mun ja miehen "vauva" 15 vuotta.

Pelkäsin, että vaikuttaisiko suru tai järkytys jotenkin ovulaatioon, mutta tikut on vahvistunut ja tänään näytti plussaa. Ja vaikka onkin ollut surua, niin tässä kierrossa on kyllä ollut kovaa yritystä makkarin puolella. Hyvissä ajoin ennen ovisplussaa ollaan aloitettu jokailtaiset, ja ajateltiiin jatkaa seuraavatkin pari iltaa. Hyvät mahikset olisi siis tässä kierrossa...

Takaisin