Raskaaksi 2023

Onnittelut @Sudensylin 🤩🤩

Täällä tänään terokuurin vika päivä ja odotan niin että tämä loppuu, menkat alkaa ja pääsisi viiiihdoin uutta kiertoa kohti. Nyt kp 73 🥲… tämä kierto alkanut siis joulukuussa. 👋 ihan mitta täynnä tätä kiertosäätöä. Oispa vaan joku normaali, säännöllinen 28 päivän kierto 🥲

Olen tehnyt nyt 4 päivää ovulaatiotestejä. Joka päivä ollut se perus haalea viiva, mutta tänään tuli jo selkeästi tummempi. Lasketaanko tämä jo positiiviseksi tulokseksi vai onko edelleen negatiivinen? 🤔

Liitteet

• 005D6A32-B1FC-49B9-9B32-5802C203585C.png
    005D6A32-B1FC-49B9-9B32-5802C203585C.png
    1.6 MB · Katsottu: 120
Olen tehnyt nyt 4 päivää ovulaatiotestejä. Joka päivä ollut se perus haalea viiva, mutta tänään tuli jo selkeästi tummempi. Lasketaanko tämä jo positiiviseksi tulokseksi vai onko edelleen negatiivinen? 🤔
Ei ole ihan vielä positiivinen, mutta melkein. Veikkaan, että muuttuu positiiviseksi 12 tunnin sisällä.

Ja toki riippuen testeistä ja omasta LH-tasosta voi olla, ettei se tuon tummemmaksi muutukaan. Mutta siis nyt on erinomainen aika raskautua. 😊

Ei ole ihan vielä positiivinen, mutta melkein. Veikkaan, että muuttuu positiiviseksi 12 tunnin sisällä.

Ja toki riippuen testeistä ja omasta LH-tasosta voi olla, ettei se tuon tummemmaksi muutukaan. Mutta siis nyt on erinomainen aika raskautua. 😊
Kiitos vastauksesta! 😊 Katsotaan muuttuuko vielä tummemmaksi myöhemmin. Kannattaisiko tehdä vielä illalla uusi testi vai odottaa huomiseen?

Kiitos vastauksesta! 😊 Katsotaan muuttuuko vielä tummemmaksi myöhemmin. Kannattaisiko tehdä vielä illalla uusi testi vai odottaa huomiseen?
Itse tekisin jo illalla, kun on jo nyt noin tumma. Joillakin se LH-huippu voi olla nopeasti ohi. Mutta minulla onkin kasoittain halpistestejä kaapissa, niin ei tarvitse säästellä niitä. 😅 Minulla oli torstaina aamupäivällä vielä nega (melko tummalla viivalla), mutta illalla plussa.

Itse tekisin jo illalla, kun on jo nyt noin tumma. Joillakin se LH-huippu voi olla nopeasti ohi. Mutta minulla onkin kasoittain halpistestejä kaapissa, niin ei tarvitse säästellä niitä. 😅 Minulla oli torstaina aamupäivällä vielä nega (melko tummalla viivalla), mutta illalla plussa.
Okei. Kokeilen illalla siis uudestaan! ☺️

Onnea Sudensylin!

Mahassa on ollut painostava tunne jo kolmatta päivää, nyt kp 18/28. En tiedä, kuulostelenko nyt jotenkin vähän liikaa kehoa, sillä vielä ei pitäisi mitään tuntuakaan. 10 päivääkö tässä vielä pitää odotella ennen testaamista, jos kuukautisoireet eivät ala?

Aamun pc tehty. Jotain siinä nyt on🤔
Illasta teen uuden kun mulla aamupissasta tulee heikoimmat viivat aina. Nyt kp21 / 26-28 ja dpo joko 8 tai 9, eli aikasta on .

Liitteet

• IMG_20230305_095209.jpg
    IMG_20230305_095209.jpg
    275.2 KB · Katsottu: 157
No joko nyt sitten ois se ovulaatio tuloillaan :D
Jotenkin jännittänyt hirveästi tuleeko se silloin kun ”pitäisi”, kun olen olettanut tai ylipäätänsä ollenkaan. Tuo nyt pitäisi olla aika selvä positiivinen? 😅

Liitteet

• BE9B2915-6190-492F-B904-3FAF2D82A541.jpeg
    BE9B2915-6190-492F-B904-3FAF2D82A541.jpeg
    230.5 KB · Katsottu: 108
Kääk, 😬 just kun tuli pieni riita miehen Kaa eilen kun puhuttiin imetyksestä. Mä edellisiä kahta lasta imettänyt kun mulla on implantti. Muita viittä olen aikanaan imettänyt. Nyt sanoin et jos raskaaksi tuun aion imettää niin mies tokas et milläs rahalla sit korjailen tissejä tai poistelen jos ne kapseloituu tai etenkin jos kipeytyy jos pahasti kapseloituu. Mä sanoin etten sit kai millään mutta olenhan jo kaksi raskautta näillä mennyt eikä ole kapseloitunut ja myös salissa molempia imetin ja onhan sitä maitoon rinnoissa jo raskausaikana eikä ongelmiin ole ollut. Että eihän ne välttämättä menisi millenkään. Ja jos menisi niin sitten asialle ei voi mitään.

@Oikku95 No nyt on 😍🌈 Piinaviikoille mars!

@Beanen Haamu näkyy, tarrasukkia!

Millaisia kokemuksia täällä on OneStepin ovistesteistä? (@Oikku95 näköjään mm käyttänyt sitä). Saisin käsiini ison kasan niitä kaverilta. Oon tähän asti käyttänyt vaan PC. Rfsu jo pelkkänä sanana aiheuttaa suuttumusta 😆😆

Takaisin