Ehkäpä tämä ei jätä enää arvailujen varaan, eiköhän täällä odoteta marraskuista.
Onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkäpä tämä ei jätä enää arvailujen varaan, eiköhän täällä odoteta marraskuista.
Ei ole ihan vielä positiivinen, mutta melkein. Veikkaan, että muuttuu positiiviseksi 12 tunnin sisällä.Olen tehnyt nyt 4 päivää ovulaatiotestejä. Joka päivä ollut se perus haalea viiva, mutta tänään tuli jo selkeästi tummempi. Lasketaanko tämä jo positiiviseksi tulokseksi vai onko edelleen negatiivinen?
Kiitos vastauksesta! Katsotaan muuttuuko vielä tummemmaksi myöhemmin. Kannattaisiko tehdä vielä illalla uusi testi vai odottaa huomiseen?Ei ole ihan vielä positiivinen, mutta melkein. Veikkaan, että muuttuu positiiviseksi 12 tunnin sisällä.
Ja toki riippuen testeistä ja omasta LH-tasosta voi olla, ettei se tuon tummemmaksi muutukaan. Mutta siis nyt on erinomainen aika raskautua.
Itse tekisin jo illalla, kun on jo nyt noin tumma. Joillakin se LH-huippu voi olla nopeasti ohi. Mutta minulla onkin kasoittain halpistestejä kaapissa, niin ei tarvitse säästellä niitä. Minulla oli torstaina aamupäivällä vielä nega (melko tummalla viivalla), mutta illalla plussa.Kiitos vastauksesta! Katsotaan muuttuuko vielä tummemmaksi myöhemmin. Kannattaisiko tehdä vielä illalla uusi testi vai odottaa huomiseen?
Okei. Kokeilen illalla siis uudestaan!Itse tekisin jo illalla, kun on jo nyt noin tumma. Joillakin se LH-huippu voi olla nopeasti ohi. Mutta minulla onkin kasoittain halpistestejä kaapissa, niin ei tarvitse säästellä niitä. Minulla oli torstaina aamupäivällä vielä nega (melko tummalla viivalla), mutta illalla plussa.
Eli tänään tuo kp29/26 ja dpo 13.Onnittelut @Sudensylin jos saa kysyä oliko sulla mikä kp/ dpo kun sait ekaa haamua testiin?
@Katariina1234 mitä sulle kuuluu?
Mä näen haamun tässä ja tuossa edellisessäRfsu puikko tehty...en malttanut. Onko jotain? Itsestäni näky heti testiajalla joku hailu mut toi kiiltävä ikkuna hämäs ja avasin niin näky heti toinen hailura viiva ?