Raskaaksi 2023

Tein testin eilen laimeasta pissasta, kuukautiset pitäisi alkaa vasta lauantaina. Onko kokemuksia kellään näin vahvasta viivasta ennen sitä?
Mä tein vahvan plussan 3 vrk ennen menkkojen alkamista, odotellaan kaksosia. 😁 Viikkonäyttöinen näytti että 3+ joten jouduttiin tarkistamaan ultralla ollaanko jo pidemmällä mut ei, vain paljon hormoneita.

Liitteet

• 20230201_145935.jpg
    20230201_145935.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 134
  • 20230205_152549.jpg
    20230205_152549.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 177
Paljon kiitoksia kommenteista :) Tärkeää vahvistusta.

Täällä puhuttu ja itketty ja naurettu ja nyt päädytty siihen.. että toukokuussa annetaan mennä. Mun miehelle tuli vielä epävarma olo, joku h-hetken paniikki. Että haluaa vielä kahden kesken nauttia tarpeeksi häiden jälkeenkin. Niin tuo toukokuu oli kompromissi ja taas vahvistaa, että ollaan hyvä tiimi ja löydetään ratkaisut, jotka tekevät kummankin onnelliseksi. Syksy ois ollut mulle loputtoman pitkä aika odottaa. Todennäköisesti ei tosiaan raskaus tuosta noin vaan ala, enkä ole häissä raskaana tai masu ei näy vielä, jos heti raskaaksi tulisin. Jos pahoinvointi on niin sitten.. ei voi mitään.

Mua tosiaan jännittää kun toive niin suuri ja jos kestää raskautuminen tai tulee keskenmeno.. niin miten jaksan.. tosi suuri myötätunto teitä kohtaan, jotka joutuneet kauan odottamaan... ei ole kyllä helppoa.

Mutta, tosiaan tarvii ajatella parhain päin ja ihmeitä todellakin tapahtuu, ihana tuo kuuttituutin asenne. ❤❤❤

Aivan mahtavaa kun saitte puolison kanssa puhuttua ja pääsitte kompromissiin ❤️

Tämä just itsellä kun alotettiin yrittäminen ja sitä niin kovasti haluaa ja menin muutamat ekat yk ihan kuplassa että nyt se tapahtuu me saadaan se vauva mutta mitenkäs kävi, nyt sinne lapsettomuuspuolelle menossa 😞

Onko teillä ollut kohdussa tuntemuksia melko pian ovulaation jälkeen? Mietin, kun melkein koko ajan on sellaista kevyttä paineen tunnetta ja juuri kohdussa, sillä se tuntuu ikään kuin sisältä päin kutittavalta sektioarven kohdalla. Nyt on kp 20/28, ei kai ole mahdollista vielä tuntea mitään? Ehkä se on vain tulevien kuukautisten merkkinä turvotuksen kera.

Huomenta. Tein juuri pc liuskan ja nyt oikeasti tuli vasta haamujen haamu testiajalla. Teen myöhemmin uudestaan josko olis vahvempi kun mulla toi aamupissa on ollut aina huonoin mut oli pakko tehä kun tissit on kipeet tai kihelmöivät. Nyt sis kp23/27-28 dpo varmaa 10-11.

Haen varmaan apteekin ultran, onko siitä kokemuksia?:Eyes:

Huomenta. Tein juuri pc liuskan ja nyt oikeasti tuli vasta haamujen haamu testiajalla. Teen myöhemmin uudestaan josko olis vahvempi kun mulla toi aamupissa on ollut aina huonoin mut oli pakko tehä kun tissit on kipeet tai kihelmöivät. Nyt sis kp23/27-28 dpo varmaa 10-11.

No mä sain ekat haamut sillä ultralla lauantaina ja sunnuntaina😌

Tänään vanhempaa viivaa taas pc testillä 😍 mutta edelleen olen tooosi varuillaan sillä mielestäni oudon hitaasti tullut plussa, toisaalta nyt näyttää kyllä nousevan ”tuplaten”/48h

Liitteet

• E442E745-F855-44B3-BDE2-3DE7BFCC1B21.jpeg
    E442E745-F855-44B3-BDE2-3DE7BFCC1B21.jpeg
    405.6 KB · Katsottu: 73
No mä sain ekat haamut sillä ultralla lauantaina ja sunnuntaina😌

Tänään vanhempaa viivaa taas pc testillä 😍 mutta edelleen olen tooosi varuillaan sillä mielestäni oudon hitaasti tullut plussa, toisaalta nyt näyttää kyllä nousevan ”tuplaten”/48h
Ja paitsi että noi vierekkäiset testit mielestäni nyt eilinen ja tän aamuinen, toki toi kuivunut on ja haalistunut hieman siksi se eilinen

Hei! Seuraan näitä teidän juttuja (vieläkin 😔, jotain irti päästämisen vaikeutta kun enää itse voi yrittää) ja moneen juttuun on tehnyt täällä mieli kommentoida kun ovat niin koskettaneet. Mutta nyt tähän vähän kevyempään aiheeseen sellainen huvittava huomio, että meillä taitaa olla ihan samat kiertopäivät, edelliset kuukautiset mulla alkoi 13.2 mutta dpo:ta en enää laske. Oletan kuukautisten alkavan perjantaina 😁 Mutta näistä testeistä, mun aiemman kokemuksen mukaan apteekin ultra on hyvä testi joten kokeilepa sitä👍Toivottavasti on tärppi käynyt!

Kuura kukkasia, juu niin taitaa ollakin🤗
Joo no testataan nyt sit se apteekin ultra.

Rimpuilija, hyvinhän nuo vahvenee🤗

Jotenki epäuskosta et olis raskautunut kun viime kerralla plussailin jo niin aikasin hullun tummia viivoja. Mut mulla olikin tosi korkeet hormonit, hcg tuplaraskauden verran. Mutta kai se voi olla niin erilaista eri raskauksista sitten. Esikosta plussasin vasta kun menkat viikon myöhäs mutta ultralla todistetusti ovis oli vasta kp19-20

Kuura kukkasia, juu niin taitaa ollakin🤗
Joo no testataan nyt sit se apteekin ultra.

Rimpuilija, hyvinhän nuo vahvenee🤗

Jotenki epäuskosta et olis raskautunut kun viime kerralla plussailin jo niin aikasin hullun tummia viivoja. Mut mulla olikin tosi korkeet hormonit, hcg tuplaraskauden verran. Mutta kai se voi olla niin erilaista eri raskauksista sitten. Esikosta plussasin vasta kun menkat viikon myöhäs mutta ultralla todistetusti ovis oli vasta kp19-20
Niin, sama juttu mulla että ainakin kuvittelen ennen saaneeni vahvemmat viivat. Täytyy myös kyllä sanoa, et aiemmin en niin tiennyt mistään ”ongelmista” hitaista nousuista yms ja voi ihan hyvin olla että aina mennyt näin ja en ole vaan stressannut!(tieto lisää tuskaa 😂)

Mun mies sitä mieltä että viimeksikin oli näin. Vahvat oireet on kyllä edelleenkin ja pitänee huomioida tämä mun kierron pituus joka heitellyt vähän aina. Enkä tosiaan voi olla varma mistään oviksesta, ihan mutuilua mun tuntemukset, onneksi tuli siinä ”loppupäivinäkin” puuhailtua, vaikka oli meille epätyypillisesti ihme ”kuiva” kausi tossa loppukierrosta.

Mites se nyt taas menikään noissa ovistikutteluissa 🤔
Kun peak(huippu) havaittu niin se lasketaan -1 päiväksi?
Ja 0 ja -1 päivinä varsinkin kannattaa hommailla 🤔

Liitteet

• A2B616CB-44E6-4BA5-918E-5D498EF10C2B.jpeg
    A2B616CB-44E6-4BA5-918E-5D498EF10C2B.jpeg
    280.7 KB · Katsottu: 96
@Jefar joo eli huippu yleensä lasketaan dpo-1:ksi ellei ole tiedossa että ovulaatio tapahtuu samana päivänä (joillain tapahtuu aiemmin, ovulaatio tapahtuu yleensä 24-36h ovisplussasta, mutta joillain myös aikaisemmin, 12h ovisplussasta). Todennäköisintä tulosta varten petihommia ois hyvä olla dpo-2 ja dpo0 välillä, mutta teoriassa jopa dpo-5 voi tuottaa tulosta.

Täällä tais irrota tällä kertaa oikealta puolelta munis, jospa tää tois plussan ku vasemmalta puolelta irronneet eivät tuoneet🤩
Ihmettelen vaan, että ruukaako ovistuntemukset vaihdella eripuolilla? Vasemmalta kun on nyt kahdesti irronnut niin kipu on ollut todella kovaa noin tunnin ajan. Nyt oli paljon lievempää noin 15min ajan🤔

Mä tein vahvan plussan 3 vrk ennen menkkojen alkamista, odotellaan kaksosia. 😁 Viikkonäyttöinen näytti että 3+ joten jouduttiin tarkistamaan ultralla ollaanko jo pidemmällä mut ei, vain paljon hormoneita.

Ohhoh, onnea! 🤩 onko ollut muita oireita jotka vois liittyä kaksosraskauteen?

Justiinsa, onnea kovasti tai siis tuplasti😅🤗
Mä säästän testin huomiselle. Otin pc liuskoja koska testaan samalla testillä niin näkee lähteekö vahvenee. Eli apteekin ultra jäi hyllyyn😅

Justiinsa, onnea kovasti tai siis tuplasti😅🤗
Mä säästän testin huomiselle. Otin pc liuskoja koska testaan samalla testillä niin näkee lähteekö vahvenee. Eli apteekin ultra jäi hyllyyn😅
Kiitos. 🥰 Onhan tää super-ihanaa ja uutta.
Itekin tein testejä muutamana päivänä kun piti ihmetellä viivan vahvuutta. 😂 Samapa tuo minkä merkkinen testi on, kyllä ne osaa etenemistä näyttää. 👍

No lähinnä ihmettelin kun alkoi jo heti alusta alkaen olla niin turvonnut olo. Maha on kasvanut jo sen verran että omat housut puristaa, vatsa vastaa ehkä n. rv 14 jos yhtä odottaisin vaikka mennään vasta rv 10. 😊
Okeii, täällä ihan sama juttu, turvotus alko muutama päivä testin jälkeen, oon vasta viikolla 7+1 ja jouduin ostaa isompia housuja. Toki tää on meille kolmas, et seki voi selittää nopean mahan kasvun. Olo on ollu myös tosi huono ja nälkä kaikista pahin mitä viime raskauksissa..

Täällä todennäköisesti jo tänään illalla kp1. Pientä tiputtelua havaittavissa ja yleensä nopeasti siitä sitten hanat auennut. Tänään siis kp 40 ja viime kierto oli 28 🙄

Negan testasin vielä tälle aamulle, ihan vain varmistuakseen vielä. Fiilikset ihmeet hyvät, ensimmäinen kerta kun oikeastaan iloitsee että menkat vihdoin alkaa. Pääsee uuteen kiertoon. Juteltiin myös tuosta jouluvauva asiasta, ei aiota pitää taukoa. On enemmän kuin toivottu, myös jouluksi ❣️

Uuteen kiertoon aion valmistautua uusilla testeillä ja jatkaa lämpöjen mittailuja. Kiinnostaisi nuo easy@home testit, mistä niitä saisi tilattua kunnon satsin kerralla?

Muokattu viimeksi:
Täällä todennäköisesti jo tänään illalla kp1. Pientä tiputtelua havaittavissa ja yleensä nopeasti siitä sitten hanat auennut. Tänään siis kp 40 ja viime kiero oli 28 🙄

Negan testasin vielä tälle aamulle, ihan vain varmistuakseen vielä. Fiilikset ihmeet hyvät, ensimmäinen kerta kun oikeastaan iloitsee että menkat vihdoin alkaa. Pääsee uuteen kiertoon. Juteltiin myös tuosta jouluvauva asiasta, ei aiota pitää taukoa. On enemmän kuin toivottu, myös jouluksi ❣️

Uuteen kiertoon aion valmistautua uusilla testeillä ja jatkaa lämpöjen mittailuja. Kiinnostaisi nuo easy@home testit, mistä niitä saisi tilattua kunnon satsin kerralla?
Pahoitteluni uudesta kierrosta :red-heart: Mä tilasin noita testejä Amazon.de:stä ja vaikka itse asunkin täällä Saksassa niin yhtä hyvin tulee sieltä Suomeenkin :smiling-eyes:

Täällä en oo testannut enkö testaa ennenkuin huomenna. Ihan pientä helakan vaaleanpunaista tuli paperiin kun kaivelin, joo kiva tapa😅 Ei tuu enää kun koitin. Nyt kolme mahista, joko tiputtelu alkaa pikkuhiljaa, kiinnittymisvuotos tai limakalvoista johtuvaa. Nyt siis KP24/ 27-28.
Ens kiertoon aattelin koittaa siveydenpuuta alkukiertoon. Mietin myös kun mulla on noita teroluteja et aloittaisi dpo 3 ja sen 10päivää🤔

Takaisin