Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos voi että, jospa meitä molempia onnistaisi tässä kierrossaTäällä alkoi nyt kp1, eli vuoto alkoi hienosti lämpökäyrää totellen. :) Saas nähdä millainen kierto nyt edessä.
@IiJa-99 Hyviä ovispäiviä sinne Toivottavasti saat apua lääkkeestä, ja kokemuksia täällä sen käytöstä!
@Malttamaton145 Sulla on kova itsekuri. :D Oon varmaan kysyny tätä jo miljoona kertaa, mut mikä dpo sulla on tai kuinka pitkä kiert sulla normisti on? Toisin sanoen, milloin oletat menkkojen alkavan?
Itse saunoin monta kertaa viikossa esikoisen raskausaikana varsinkin alkuraskaudessa, eikä neuvolasta ole tullut ohjeistusta toimia toisin. Ja mitenkähän Suomessa ei tietääkseni synny enemmän epämuodostuneita lapsia tai ole sikiö vaurioita enemmän kuin maissa joissa ei sanota. Mielestäni jos on muutenkin tottunut saunomaan niin siitä vaan!Asiasta banaanin, niin mä törmäsin ihme juttuihin saunomisesta raskausaikana siis jotain ulkomaisia tutkimuksiin et sauna alkuraskaudes aiheuttas sikiövaurioita /epämuodostumia. En kyllä usko tommosiin.
Oletteko te muut saunoneet alkuraskaudesta normaalisti? Mä olen ollut ihan himosaunoja. Siis esim. briteissä on saunominen raskaana olevilta kokonaan kielletty
Miten näitä ov testejä oikein tulkitaan? Tarkoittaako haalea viiva, että ov ois tulossa tässä lähipäivinä? Vai ei? Kp 11 tänään. T. Kokematon :’D ps. En tiedä onko tälle aiheelle joku oikea keskustelu paikka jossain muualla? Niin paljon erilaisia keskusteluja etten pysy perässä missä mennään.
Minkä pituinen kierto sulla on yleensä? Yleensä sanotaan että ovis on keskimäärin n.14vrk ennen oletettuja kuukautisia, mutta ainahan se ei kyllä mene niin. Jatka vaan testailuja niin huomaat lähteekö toinen viiva tummumaan. Ja kun molemmat viivat on yhtä vahvoja niin tulkitaan o+ monet meistä oppii kyllä tunnistamaan oireet kun ovulaatio on tulossa.Miten näitä ov testejä oikein tulkitaan? Tarkoittaako haalea viiva, että ov ois tulossa tässä lähipäivinä? Vai ei? Kp 11 tänään. T. Kokematon :’D ps. En tiedä onko tälle aiheelle joku oikea keskustelu paikka jossain muualla? Niin paljon erilaisia keskusteluja etten pysy perässä missä mennään.
Kierto yleensä 27-32 päivää Juu täytyy jatkaa testailua.Minkä pituinen kierto sulla on yleensä? Yleensä sanotaan että ovis on keskimäärin n.14vrk ennen oletettuja kuukautisia, mutta ainahan se ei kyllä mene niin. Jatka vaan testailuja niin huomaat lähteekö toinen viiva tummumaan. Ja kun molemmat viivat on yhtä vahvoja niin tulkitaan o+ monet meistä oppii kyllä tunnistamaan oireet kun ovulaatio on tulossa.
Itse törmäsin myös samaan että saunomista ei suositeltaisi.Asiasta banaanin, niin mä törmäsin ihme juttuihin saunomisesta raskausaikana siis jotain ulkomaisia tutkimuksiin et sauna alkuraskaudes aiheuttas sikiövaurioita /epämuodostumia. En kyllä usko tommosiin.
Oletteko te muut saunoneet alkuraskaudesta normaalisti? Mä olen ollut ihan himosaunoja. Siis esim. briteissä on saunominen raskaana olevilta kokonaan kielletty
Täällä mennään samoissa päivissä!Täällä tänään kp 33, eikä menkkoja ainakaan vielä kuulu. Lämmöt edelleen koholla. Tissit myöskin jomottelee, ehkä jokseenkin vähemmän. Tai sitten tähänkin on vain jo tottunut.
Myöskin alavatsalla tuntemuksia, näitä en oikein osaa tulkita kun toisinaan nega kierroissa ei mitään tuntemuksia ja toisinaan paljonkin.
Ajattelin vieläkin pidättäytyä testaamisesta, yhtään ei helpota se että tänään hain postista lisää testejä. Tilasin nyt kokeeksi noista first response merkkisiä.
Oi, ompa kiva että mennään samoissa päivissä!Täällä mennään samoissa päivissä!
Mulla on nyt 3 päivää tuhrutellut kun pyyhkii, mitään ei tuu siteeseen (mitä pidän koska koko ajan se fiilis et menkat alkaa=märkä olo). Maanataina tuli vaaleanpunaista ja eilen ja tänään tullut rusehtavaa ja sen lisäks vatsa ollut omituinen ja kipeä. Mun oli pakko käydä gynellä tänään, kun mietin ettei voi olla tärppi vaan varmaan joku tulehdus, sillä monta päivää kestävä tuhru ei oo mulle tavallista. Yleensä tuhrua tulee ja samana päivänä alkaa menkat. Noh gyne sano heti että bakteerivaginoosi Mulla ei oo ikinä ollut ja olin ihan ihmeissäni, sit hän sano tekevänsä vielä ultran ja sano ettei näytä siltä että menkat ois ihan heti alkamassa..+ lopuksi sano että täällä näkyy pieni kirkas kohta, että teehän raskaustesti vielä perjantaina Kysyin, että voisko muka tässä vaiheessa näkyä vielä mitään ja vastaus oli että juuri ton näkyinen vois näkyä jos ois näkyäkseen
Apua en tiiä miten päin olla, voiko tää olla tärppi?!!?! Eilen testasin ja oli nega, yleensö kierto ollut 29-32pvä. Miten helkkarissa mä selviin perjantaihin Nyt sellanen olo et tekis mieli käydä vähän väliä tarkastamassa alkaako ne menkat..
Pieniä vatsatuntemuksia on ja oon ollut niin ailahteleva ja kamala miestä kohtaan viimeset 3 päivää, et ihmettelen vielä et se jaksaa mua Plus tänään juostu toimistolla varmaan melkein 8 kertaa pissalla..
No niimpä Jännäillään yhdessä!!Oi, ompa kiva että mennään samoissa päivissä!
Ja hurjan jännä tilanne siellä!
Mä en varmaan tuossa tilanteessa malttaisi olla testaamatta, tai sitten täytyisi olla jotain ihan muuta tekemistä /ajateltavaa että saa ajan kulumaan nopsaa
Itellä myös vähän sellainen fiilis että vessaan täytyy mennä tarkistuttamaan että joko nyt alkoi menkat, varsinkin töissä ollessa. Mutta ei. Silläkin kyllä eroaa nega kierrosta tämä ettei ole yhtä paljon vv. Yleensä ennen menkkoja ollut hyvinkin vetistä. Ja nyt vain jokseenkin sellaista liimamaisempaa.
Tässä mietiskelin josko malttaisi lauantaille jättää testin tekemisen. Plussan tullessa olisi kiva kun mieskin aamulla kotona
Sanoisin, että toi on tosi hyvä arvo!Kellään kokemusta AMH arvoista? mulla ikää ihan kohta se 36v ja AMH oli 3.75 ug/l.
Googletteluilla olis ainakin hyvällä tasolla?
muok. löysinkin ihan oman ketjun täältä tuohon :)