Raskaaksi 2023

Jefar, mä aloittaisin varuiks. Voipi olla et kolmen päivän sisään on ovis🤗

Juu oon tehny ennenkin näitä, nyt ollu 3kk tauko.

Jännä kun ennusteet näyttää appeissa et ovis ois kp 13-14.
Ja just nyt kun yökylävieraita tulossa just to-la 😂🙈

Ei päästä julkiselle. Ei päästä lapsettomuuspuolelle vaikka alkaa olla se vuosi yrtitystä takana koska lääkärin mukaan ei kärsitä lapsettomuudesta ja keskenmenotutkimuksiin tarvittaisiin vielä kolmas keskenmeno. Lähdetään yksityiselle :)
Noni, minusta hyvä suunta. Ja niinkuin sanoin aikasemmin, meillä lähti kaikki stressi ja suorittaminen elämästä, kun vaan luovuttaa lapsen teon muille. Ja nauttii matkasta. Meillä meni vaan 2 kesken, mutta mulle sekin liikaa. Toinen vielä sekä lääkkeellä, että lopuksi vielä kaavinta. Toivottavasti pääsette hyvään hoitoon ❣️😍

Mä palailen myös tuolta lokakuisista takaisin tänne. Tänään ultrassa löytyi kaksi sikiötä, mutta kummaltakaan ei sykettä löytynyt enää. Vastasivat viikkoja, joten on mennyt kesken ihan tässä hetki sitten.

Ei oo aiempaa kokemusta tälläsestä. Lääkäri sanoi laittavansa äpolille lähetettä, ilmeisesti siellä vielä ultraavat ja sitten kotiin popsimaan napit ja odottelemaan tyhjennystä? 🤷🏻‍♀️

Mä palailen myös tuolta lokakuisista takaisin tänne. Tänään ultrassa löytyi kaksi sikiötä, mutta kummaltakaan ei sykettä löytynyt enää. Vastasivat viikkoja, joten on mennyt kesken ihan tässä hetki sitten.

Ei oo aiempaa kokemusta tälläsestä. Lääkäri sanoi laittavansa äpolille lähetettä, ilmeisesti siellä vielä ultraavat ja sitten kotiin popsimaan napit ja odottelemaan tyhjennystä? 🤷🏻‍♀️
Miten surullisia uutisia. Olen pahoillani :Broken Heart:

Kiitos bussilakon, ovulaatio jää satavarmasti hyödyntämättä. Ovulaatio on tuloillaan, tunnen sen ihan täysin ja viiva sen kun vahvenee testeissäkin. Se vaan on nieltävä että näin tämä menee, joku tarkoitus se tälläkin on. Eli kattellaan ens kierrossa sitten :disappointed-face:
Nyt kp 16/30-34 eli pari viikkoa pitää vielä menkkoja ootella näillä näppäimin. Huoh.
Jefar tsemppiä sinne oviksen hyödyntämisen kanssa, antakaa sukulaisille korvatulpat, ei vaan. Toivotan onnea matkaan vieraista huolimatta :Relieved Face: mä sain pc ovistestiin äsken samankaltaisen toisen viivan

Suuret pahoittelut keskenmenosta. 💔 Vertaistukeen suosittelen lämpimästi menetyksen kokeneiden salaista ryhmää.

Yleensä noilla viikoilla joo hoidetaan tyhjennys lääkkeillä kotona.

Kiitos bussilakon, ovulaatio jää satavarmasti hyödyntämättä. Ovulaatio on tuloillaan, tunnen sen ihan täysin ja viiva sen kun vahvenee testeissäkin. Se vaan on nieltävä että näin tämä menee, joku tarkoitus se tälläkin on. Eli kattellaan ens kierrossa sitten :disappointed-face:
Nyt kp 16/30-34 eli pari viikkoa pitää vielä menkkoja ootella näillä näppäimin. Huoh.
Jefar tsemppiä sinne oviksen hyödyntämisen kanssa, antakaa sukulaisille korvatulpat, ei vaan. Toivotan onnea matkaan vieraista huolimatta :Relieved Face: mä sain pc ovistestiin äsken samankaltaisen toisen viivan

Kiitos ja sinnekkin tsempit ❤️
Jää hyödyntämättä kun pieni asunto ja 3 lisä hlöä (joista 2 teiniä) ja koira tulossa kylään ja sitten ite poissa kotoa la-su 🙈 täällä ollaan kun sillit suolassa 😂

No jos tänään yrittäis ja heti sunnuntaina kun kotiinpalaan.

Yritetään hyödyntää tietenkin vaikkei lapsettomuuspolin aikoja ole vielä niin ei tiedä tuloksistakaan, mut mennään näillä 🤞🏽

Noni, minusta hyvä suunta. Ja niinkuin sanoin aikasemmin, meillä lähti kaikki stressi ja suorittaminen elämästä, kun vaan luovuttaa lapsen teon muille. Ja nauttii matkasta. Meillä meni vaan 2 kesken, mutta mulle sekin liikaa. Toinen vielä sekä lääkkeellä, että lopuksi vielä kaavinta. Toivottavasti pääsette hyvään hoitoon ❣️😍
Me mennään yksityiselle selvittämään keskenmenon syitä, varmaan ihan hoitoja esim inssiä ja muita ei välttis tarvita kun ongelma ei oo ollut se hedelmöittyminen vaan raskauden jatkuminen. Mut kuten se keskenmenon todennut lääkäri ystävällisesti totesi ”että ei teillä mitään ongelmaa oo, kuhan vuoto loppuu niin uutta yritystä kehiin ja kyllä se sit seuraavalla kerralla onnistuu”. Mut tottakai kaikki tarvittava tehdään ja hoidetaan, mitä suositellaan 😊 mulle riittää myös tää kaks keskenmenoa (kolme menetettyä pientä koska toinen kaksosraskaus) ja onneks mies on samoilla linjoilla niin ei tarvinut ylipuhua yksityiselle lähtemisestä 😊

Kp26/dpo10 - mielikuvitus, viivanpaikka vai haamu? 🫣

20230301_054357.jpg

Haamulta näyttää!:)

@Empsu94 mikä siellä on tilanne?

Mulla romahti tänään lämmöt follivaiheeseen, eli oletan kuukautisten alkavan tänään. Myös aamun testi, vaikkakin tässä märkä, näyttää myös vähintääkin melkein negalta.

Oon kyl rauhallisin mielin liikenteessä, sen verran luovuttanut olo oli jo että toivoin vaan uuden kierron alkamista ASAP. Toivon, että vuoto alkaa tänään ja pääsisi uuteen kokeiluun.

Liitteet

• 1B49153E-50E4-4985-867F-BF0937C16EA9.jpeg
    1B49153E-50E4-4985-867F-BF0937C16EA9.jpeg
    1,021.7 KB · Katsottu: 194
Mulla romahti tänään lämmöt follivaiheeseen, eli oletan kuukautisten alkavan tänään. Myös aamun testi, vaikkakin tässä märkä, näyttää myös vähintääkin melkein negalta.

Oon kyl rauhallisin mielin liikenteessä, sen verran luovuttanut olo oli jo että toivoin vaan uuden kierron alkamista ASAP. Toivon, että vuoto alkaa tänään ja pääsisi uuteen kokeiluun.
Olen pahoillani @Empsu94 😔 Hyvä kuitenkin jos mieli katsoo jo seuraavaa kiertoa kohti! Toivottavasti se olis The kierto 🙏

Olen pahoillani @Empsu94 😔 Hyvä kuitenkin jos mieli katsoo jo seuraavaa kiertoa kohti! Toivottavasti se olis The kierto 🙏

Toivotaan näin ❤️ Aamupalalla tuli pieni suru ku muistin yhtäkkiä että heräsin yöllä siihen kylmäviluun ja tiesin, että tää oli tässä, ja mielessäni hyvästelin tyypin. Nukahdan sit samantien. Mut nyt ku muistin tän nii huhhuh ku tuli itku. 😅

Mutta tästä eteenpäin. Toivotaan onnea piinailijoille ja osanottaja negoilla ja menetyksille ❤️

Toivotaan näin ❤️ Aamupalalla tuli pieni suru ku muistin yhtäkkiä että heräsin yöllä siihen kylmäviluun ja tiesin, että tää oli tässä, ja mielessäni hyvästelin tyypin. Nukahdan sit samantien. Mut nyt ku muistin tän nii huhhuh ku tuli itku. 😅

Mutta tästä eteenpäin. Toivotaan onnea piinailijoille ja osanottaja negoilla ja menetyksille ❤️
Suru on sallittua myös tässä tilanteessa ❤️

Voimia sinne❤️🥺 pääasia, että jotain yritti taphtua eli raskautuminen mahdollista! Tuntuu varmasti kamalalta, itse koitan aina tsempata ittiä ettei vielä vain ollut meidän aika saada vauvaa.

Täällä kp10, eilen soitin gynelle metformiinireseptistä, koska alkoi turhauttaa ettei paino tipu millään, nousee vaan. Kirjoitti heti, koska koki monen pcos:stä kärsivän saaneen siitä apua painonpudotukseen ja vaikuttaa positiivisesti hedelmällisyyteen ja raskautumiseen. Niin toivon, että auttaa painonhallintaan sekä raskautumiseen letrojen ohella❤️
Ovista aattelin alkaa testaan kp12. Nyt on jo taas ollut kasvukipuja vasemmalla puolella.

onko kellään kokemusta letroista ja metuista?

Täällä kp17/26-28 ja ei mitään tuntemuksia. Mahaa joo jotenkin kivistää mutta viimein kun raskauduin oli jo heti ovulaation jälkeen oireita ja ne vaan vahvistui. Muistan et silloin jo kp 17 rinnat tuntu painavilta ja kihelmöi. Että ei oo odotukset kyllä korkeella😕
Oon muutenki nyt mietiskellyt et haluanko nyt oikeesti lähtee vielä kerran tähän rumbaan🤔 vai jos en nyt oo raskautunut niin lopetetaanko jo nyt tähän ja lapsiluku tässä. En tiedä. No odotetaan nyt ne menkat ja katotaan mikä mieli sit. Saa ainakin menkkojen aikaan sentäs elää taas hetken vapaammin. Käydä syömäs jotain ihanaa ja lasit kuohuvaa😅

Takaisin