Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jefar, mä aloittaisin varuiks. Voipi olla et kolmen päivän sisään on ovis
Noni, minusta hyvä suunta. Ja niinkuin sanoin aikasemmin, meillä lähti kaikki stressi ja suorittaminen elämästä, kun vaan luovuttaa lapsen teon muille. Ja nauttii matkasta. Meillä meni vaan 2 kesken, mutta mulle sekin liikaa. Toinen vielä sekä lääkkeellä, että lopuksi vielä kaavinta. Toivottavasti pääsette hyvään hoitoonEi päästä julkiselle. Ei päästä lapsettomuuspuolelle vaikka alkaa olla se vuosi yrtitystä takana koska lääkärin mukaan ei kärsitä lapsettomuudesta ja keskenmenotutkimuksiin tarvittaisiin vielä kolmas keskenmeno. Lähdetään yksityiselle :)
Miten surullisia uutisia. Olen pahoillaniMä palailen myös tuolta lokakuisista takaisin tänne. Tänään ultrassa löytyi kaksi sikiötä, mutta kummaltakaan ei sykettä löytynyt enää. Vastasivat viikkoja, joten on mennyt kesken ihan tässä hetki sitten.
Ei oo aiempaa kokemusta tälläsestä. Lääkäri sanoi laittavansa äpolille lähetettä, ilmeisesti siellä vielä ultraavat ja sitten kotiin popsimaan napit ja odottelemaan tyhjennystä?
Suuret pahoittelut keskenmenosta. Vertaistukeen suosittelen lämpimästi menetyksen kokeneiden salaista ryhmää.Mä palailen myös tuolta lokakuisista takaisin tänne. Tänään ultrassa löytyi kaksi sikiötä, mutta kummaltakaan ei sykettä löytynyt enää. Vastasivat viikkoja, joten on mennyt kesken ihan tässä hetki sitten.
Ei oo aiempaa kokemusta tälläsestä. Lääkäri sanoi laittavansa äpolille lähetettä, ilmeisesti siellä vielä ultraavat ja sitten kotiin popsimaan napit ja odottelemaan tyhjennystä?
Kiitos bussilakon, ovulaatio jää satavarmasti hyödyntämättä. Ovulaatio on tuloillaan, tunnen sen ihan täysin ja viiva sen kun vahvenee testeissäkin. Se vaan on nieltävä että näin tämä menee, joku tarkoitus se tälläkin on. Eli kattellaan ens kierrossa sitten
Nyt kp 16/30-34 eli pari viikkoa pitää vielä menkkoja ootella näillä näppäimin. Huoh.
Jefar tsemppiä sinne oviksen hyödyntämisen kanssa, antakaa sukulaisille korvatulpat, ei vaan. Toivotan onnea matkaan vieraista huolimatta mä sain pc ovistestiin äsken samankaltaisen toisen viivan
Me mennään yksityiselle selvittämään keskenmenon syitä, varmaan ihan hoitoja esim inssiä ja muita ei välttis tarvita kun ongelma ei oo ollut se hedelmöittyminen vaan raskauden jatkuminen. Mut kuten se keskenmenon todennut lääkäri ystävällisesti totesi ”että ei teillä mitään ongelmaa oo, kuhan vuoto loppuu niin uutta yritystä kehiin ja kyllä se sit seuraavalla kerralla onnistuu”. Mut tottakai kaikki tarvittava tehdään ja hoidetaan, mitä suositellaan mulle riittää myös tää kaks keskenmenoa (kolme menetettyä pientä koska toinen kaksosraskaus) ja onneks mies on samoilla linjoilla niin ei tarvinut ylipuhua yksityiselle lähtemisestäNoni, minusta hyvä suunta. Ja niinkuin sanoin aikasemmin, meillä lähti kaikki stressi ja suorittaminen elämästä, kun vaan luovuttaa lapsen teon muille. Ja nauttii matkasta. Meillä meni vaan 2 kesken, mutta mulle sekin liikaa. Toinen vielä sekä lääkkeellä, että lopuksi vielä kaavinta. Toivottavasti pääsette hyvään hoitoon
Olen pahoillani @Empsu94 Hyvä kuitenkin jos mieli katsoo jo seuraavaa kiertoa kohti! Toivottavasti se olis The kiertoMulla romahti tänään lämmöt follivaiheeseen, eli oletan kuukautisten alkavan tänään. Myös aamun testi, vaikkakin tässä märkä, näyttää myös vähintääkin melkein negalta.
Oon kyl rauhallisin mielin liikenteessä, sen verran luovuttanut olo oli jo että toivoin vaan uuden kierron alkamista ASAP. Toivon, että vuoto alkaa tänään ja pääsisi uuteen kokeiluun.
Olen pahoillani @Empsu94 Hyvä kuitenkin jos mieli katsoo jo seuraavaa kiertoa kohti! Toivottavasti se olis The kierto
Suru on sallittua myös tässä tilanteessaToivotaan näin Aamupalalla tuli pieni suru ku muistin yhtäkkiä että heräsin yöllä siihen kylmäviluun ja tiesin, että tää oli tässä, ja mielessäni hyvästelin tyypin. Nukahdan sit samantien. Mut nyt ku muistin tän nii huhhuh ku tuli itku.
Mutta tästä eteenpäin. Toivotaan onnea piinailijoille ja osanottaja negoilla ja menetyksille
Voimia sinne pääasia, että jotain yritti taphtua eli raskautuminen mahdollista! Tuntuu varmasti kamalalta, itse koitan aina tsempata ittiä ettei vielä vain ollut meidän aika saada vauvaa.Mulla romahti tänään lämmöt follivaiheeseen, eli oletan kuukautisten alkavan tänään. Myös aamun testi, vaikkakin tässä märkä, näyttää myös vähintääkin melkein negalta.
Oon kyl rauhallisin mielin liikenteessä, sen verran luovuttanut olo oli jo että toivoin vaan uuden kierron alkamista ASAP. Toivon, että vuoto alkaa tänään ja pääsisi uuteen kokeiluun.