Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen pahoillani @Empsu94 Minäkin kehottaisin soittamaan neuvolaan ja kysymään, jos saisi sitten varmuuden ja tuleepahan kirjattua se kemiallinen omiin tietoihin, jos nämä toistuu niin on tieto myös terveydenhuollossa!Voi @Nyyti2 oon pahoillani toivottavasti hanat aukeaisi pian sitten niin pääsette uudelle kierrokselle. Jospa joulukuisesta ei tulisi tuollaista epävarmuutta ja haamuilua…
Kiitos kysymästä @Adelinee Täällä vielä tosi epävarmaa. Testit vahvistuu todella todella hitaasti, ja tein tänään dpo16-17 uudestaan viikkodigin joka edelleen näyttää 1-2 viikkoa. (sain saman tuloksen torstaina dpo12-13). Epäilen siis myös kemiallista. Kaikki lämpö- ja HRV arvot ei vielä viittaa kuukautisiin.
Mietin, että voiko tässä tilanteessa tosiaan soittaa neuvolaan (tai terveysasemalle?) ja kysellä HCGn perään?
Oho, päivittipä tää tän sivun jotenkin hassusti jäi tää viesti huomaamatta ennen kuin kirjoitin vastauksen edelliseenNeuvolasta sanottiin että soita terveysasemalle ”mutta kyllä se haaleakin plussa viittaa raskauteen”. Nyt sit odottelen takaisinsoittoa ruuhkautuneelta Espoon terveysalueelta
Mä en oo Espoossa ikinä päässyt HCG-mittaukseen ennen kuin naistenklinikalla keskenmenojen ja kohdunulkoisen yhteydessä kun on ollut kovat kivut ja vuotoa. Terveysasemalta enkä neuvolasta en oo saanut lähetettä ikinä, toivottavasti sulla on parempi tuuri sen suhteen.Neuvolasta sanottiin että soita terveysasemalle ”mutta kyllä se haaleakin plussa viittaa raskauteen”. Nyt sit odottelen takaisinsoittoa ruuhkautuneelta Espoon terveysalueelta
Mä en oo Espoossa ikinä päässyt HCG-mittaukseen ennen kuin naistenklinikalla keskenmenojen ja kohdunulkoisen yhteydessä kun on ollut kovat kivut ja vuotoa. Terveysasemalta enkä neuvolasta en oo saanut lähetettä ikinä, toivottavasti sulla on parempi tuuri sen suhteen.
Joo, Maisan kautta tuli myös nyt vastaus että ei lähetettä. "Odota viikko ja tee uusi testi" :-)
Onpa kumma ettei sitä saa vaikka musta se on ihan käypähoitosuosituksessakin mainittu, että pitäisi saada.Jos mulla nyt viiva vahvistuu, niin pitää alkaa vaatia varhaisultraa, kun kohdunulkoisen jälkeen uusiutumisriski on 10% ja käypä hoito -suositus on, että ultra viimeistään 7. raskausviikolla. Kuulin vaan että sitäkään ei helposti saa pk-seudulla vaikka pitäisi.
No ei onneksi vielä oo evätty, mutta muilta kohdunulkoisen kokeneilta kuulin että he ei oo välttämättä päässyt varhaisultraa julkiselle HUS-alueella.Onpa kumma ettei sitä saa vaikka musta se on ihan käypähoitosuosituksessakin mainittu, että pitäisi saada.
Onks testipakkauksen mukana ohjetta? Siin on yleensä kerrottu millon kannattaa alottaa. Muistaakseni noilla kierron pituuksilla vois olla jostain kp10-11 eteenpäin?Missä kohtaa kiertoa te olette aloittaneet ovulaatiotestien tekemisen. 10 liuskaa löytyy kaapista. Itsellä kierto yleensä 27-32 päivää. Onko jotain neuvoja? Ensimmäistä kertaa ajattelin kokeilla noita testejä :’D
Joo oli siellä näköjään suomeksikin ohjeet. Olivat vain jääneet omituisesti pohjalle Ohjeen mukaan pitäisi siis huomenna alkaa testailemaan. :)Onks testipakkauksen mukana ohjetta? Siin on yleensä kerrottu millon kannattaa alottaa. Muistaakseni noilla kierron pituuksilla vois olla jostain kp10-11 eteenpäin?