Raskaaksi 2023

Onnea @Adiela ja @Mariamama 🙊 tarrasukkia! 🥰 toivotaan vielä lisää plussauutisia.

Itsellä nyt oletettavasti dpo 7. Samat tuntemukset on kun edellisessä negakierrossa, kipua kohdun seudulla ja kamala väsy. Ainut ero on se, että nyt tuli eggiksiä 5 päivää jota kyllä ihmettelin. Ovistestit oli 4 viimeisenä päivänä selkeitä negoja, vaikka yleensä sanotaan että viimeisenä päivänä olisi ovis. Lisäks nyt on rinnat vähän arat ja turvoksissa. Oon jo heittänyt toivon tästäkin kierrosta kun ovis tuli niin yllättäen niin uskon että missattiin oikea ajankohta 😪

Täällä myös dpo7 ja mulla on kaikki mahdolliset oireet:
- Pahoinvointia melkein koko päivän. Pahoinvointia kun nälkä, ja kun syö niin hetkeksi helpottaa ja siitä hetken päästä taas aivan kamala olo.
- Pahoinvoinnin takia tekee mieli ostaa kauppa tyhjäksi, kuhan jotain sais suuhun mikä auttais, mut suklaata kun näkee niin oksettaa vaan lisää. Onneks on Rennietä..
- Vessassa juoksen tunnin välein.
- Tahmeaa valkovuotoa, eipä ole kuivaa siellä mihin aurinko ei paista.
- Tänään oli vatsa myös kovalla.
- Eilen oli myös ihan järkky päänsärky, mikä ei helpottunut vaikka mitä söin ja join.
- Rinnat hieman herkät, mut ei vielä mitenkään pahasti. Hieman kihelmöi aina välillä.
- Kylmä olo.
- Lämmöt suht lupaavat, niitä olenkin päivitelly tonne BBT-ketjuun.

Mulla oli nää samat oireet tossa edellisessä kierrossa, josta raskauduin ja meni kesken. Silloin oli kyllä enemmän kramppeja ja hieman vähemmän tätä pahoinvointia. Silti tarpeeksi, että tiesin jo viikkoa ennen positiivistä et raskaana sitä ollaan. Oli niin seko olo vahvojen oireiden kanssa, kun testissä ei vielä näkynyt mitään ja tiesin et näitä oireita en kuvittele.

Saas nähdä miten nyt käy :Grimacing Face:
Täällä jo kerran mainitsinkin, et mua enemmän ahdistaa nää oireet raskaudessa kuin jos olis oireeton raskaus, just siksi et toi edellinen oireellinen päättyi huonosti ja esikoisesta en tuntenut tai huomannut yhtään mitään 6+ viikoille saakka.. :disappointed-face:

Testaan päivittäin vielä ovisliuskoilla ihan mielenkiinnosta, mutta siellä ei vielä mitään nähtävää. Tänään oli liuska hieman eilistä tummempi, mut silti haalea.
Hcg-testailut aloitan keskiviikkona dpo10, jos sinne asti maltan 🌈

Täällä kp 25
Dpo ???

Rinnat edelleen turvonneet ja hieman kipeät, alavatsalla ”sykäyksiä/pistoja/kihelmöintiä” ja turvotusta, painon tunnetta

Teki yhes vaiheessa mieli laskiaispullaa tai mitä vaan makeaa, melkein jo lähin ihan vaan niiden takia kauppaan 😂😂
Yks päivä tällä viikolla alko tekeen mieli LAKRITSIA ja siis yleensä en tykkää,
salmiakkia en voi edes sietää mut toi lakritsi, ainoastaan menee Kouvolan Lakritsi 😂

Oisko ollut eilen tuli sellanen haalean keltainen vv lima 🤔 muuten se runsas kosteusvoidemainen loppu jo monta pv sitten mut ei kuitenkaan kuivuuttakaan ole

Mutta pessimisti kun edelleen olen niin en usko plussaan vaan enemmän siihen että enteilee menkkoja ehkä jopa huomiselle 🙈
Oispa kuitenkin tuuri jos vaikka oiskin niin vois lapsettomuuspolille ilmoittaa et ”väärä hälyytys, ei tarvitakkaan aikoja”

Onnea plussanneille ja sormet ristissä piinailijoille 🤞🏽

@IiJa-99 @Enniy Miltä tämän aamun testit näyttää? 👀
Täällä negaa, mut aivan yllättävän seesteinen olo.
Eilen droppasi lämmöt jostain syystä 0,6 astetta alaspäin, mutta en jaksa uskoa, että se kiinnittyminen enään nuin myöhään oli (dpo12). Luulin, että menkat tulee mut tänää oli taas noussut lämmöt aikasemmalle tasolle🤔

Onnea plussanneille❤️ ja tsemiä kaikille piinailuun, milloin kukanenkin aloittaa testailun?

Täällä negaa, mut aivan yllättävän seesteinen olo.
Eilen droppasi lämmöt jostain syystä 0,6 astetta alaspäin, mutta en jaksa uskoa, että se kiinnittyminen enään nuin myöhään oli (dpo12). Luulin, että menkat tulee mut tänää oli taas noussut lämmöt aikasemmalle tasolle🤔

Onnea plussanneille❤️ ja tsemiä kaikille piinailuun, milloin kukanenkin aloittaa testailun?

Täällä odottelen ehkä niinkin pitkään kun ens viikon Perjantaihin jos menkkoja ei vieläkään kuulu 😂

Kiitos kovasti @Metu @Däumeline @Beanen @Nyyti2 @Malttamaton145 ja @Kwv :red-heart: ja kaikki ketkä kuvaan reagoivat :blowing:

Mä oon taas tällänen pessimisti ei pety, ja joka kerta kun meen vessaan niin odotan millon ne menkat alkaa tai tulee muuten vaan vuotoja :No Evil Monkey: Pcos:ssa vielä enemmän alkuraskauden keskenmenoja.

Mut toivottavasti viiva lähtisi kunnolla vahvistumaan, niin uskaltaudun tuonne marraskuisiin kuikuilemaan. Toivottavasti tästä ketjusta sinne tulee paljon plussaajia :red-heart:

Muokattu viimeksi:
Kiitos kovasti @Metu @Däumeline @Beanen @Nyyti2 @Malttamaton145 ja @Kwv :red-heart: ja kaikki ketkä kuvaan reagoivat :blowing:

Mä oon taas tällänen pessimisti ei pety, ja joka kerta kun meen vessaan niin odotan millon ne menkat alkaa tai tulee muuten vaan vuotoja :No Evil Monkey: Pcos:ssa vielä enemmän alkuraskauden keskenmenoja.

Mut toivottavasti viiva lähtisi kunnolla vahvistumaan, niin uskaltaudun tuonne marraskuisiin kuikuilemaan. Toivottavasti tästä ketjusta sinne tulee paljon plussaajia :red-heart:
Tuo oliki uutta tietoa, että pcos:ssa enemmän keskenmenoja, mistä johtuu tiedätkö? Siksi kysyn kun itselläkin pcos.

Tuo oliki uutta tietoa, että pcos:ssa enemmän keskenmenoja, mistä johtuu tiedätkö? Siksi kysyn kun itselläkin pcos.
Itse asiassa en tarkalleen. :Grinning Face With Smiling Eyes: Tätä guuglasin joskus ensimmäisen km jälkeen, ja aika monessa artikkelissa mainittiin nuo alkuraskauden keskenmenot ja pcos niissä riskitekijöinä.Mut jossain oli kyllä sitten taas sanottu et ei niinkään Pcos, vaan siihen liittyvä ylipaino. Joten tiedä nyt sitten näistä. :disappointed-face:

Itsellä on yksi alkuraskauden km ja kaksi kemiallista, niin mulla ne on ainakin liittyneet huonoihin munasoluihin. Selkeästi pitkä kierto ja mahdollinen ovuloimattomuus vaikuttaa just siihen, että joukossa on myös huonoja munasoluja - jotka sitten menee kesken tai ovat tuulimunia yms. Mut tosiaan nää on vaan omia pongauksia, eikä oo mitään tarkkaa tiedettä antaa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ajattelin tosiaan keskiviikkona dpo10 testata, kun näin vahvoja oireita on, mun on oikeasti tosi paha olla tän olon kanssa.. 🤢 Lisään noihin aikaisemmin mainitsemiin oireisiin vielä herkistyneen hajuaistin sekä omituisen kihelmöintitunteen alapäässä. Ehkä sorrun aikaisemminkin testailuun, koska kuten sanoin, olo on aika sekopäinen :Grimacing Face: Menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä sunnuntaina, kierto 32pv.

Suuret onnittelut @Adiela 🌈❤️ Toivotaan tämä syysvauva nyt syliin asti ❤️

Tsemppiä piinailijoille ja voimia teille, joilla testit näyttää negaa mutta menkat puuttuvat vielä 🥲

Tänään dpo10. Rankka vujuviikonloppu takana, nukuin viime yönä 11 tuntia. Viime kierrossa menkat alkoi 2 päivää liian aikaisin, eli tänään dpo 10, joten jännittää snadisti. Lämpöjen puolesta näyttää siltä että menkat ei vielä tänään tule, tosin en tiedä kuinka luotettava lämpö viikonlopun jäljiltä.

Kuukautisten pitäisi alkaa keskiviikkona. Oon päättänyt, etten testaa tää kierto ollenkaan ennen kun menkat myöhässä :)

@Däumeline lupaavat oireet kyllä on siellä🤩🙏
Täällä dpo9, ei mitään oireita. En oo taaskaan varma millon menkkojen pitäisi alkaa mut to-su välillä kuitenkin. Toivotaan että ei ala täällä kellään🤪✨

Edit: eilen oli kyllä järkyttävä v*tutus, että se on ainut oire, mutta menee kyllä myös pms oireisiin 🫠

Muokattu viimeksi:
Itse asiassa en tarkalleen. :Grinning Face With Smiling Eyes: Tätä guuglasin joskus ensimmäisen km jälkeen, ja aika monessa artikkelissa mainittiin nuo alkuraskauden keskenmenot ja pcos niissä riskitekijöinä.Mut jossain oli kyllä sitten taas sanottu et ei niinkään Pcos, vaan siihen liittyvä ylipaino. Joten tiedä nyt sitten näistä. :disappointed-face:

Itsellä on yksi alkuraskauden km ja kaksi kemiallista, niin mulla ne on ainakin liittyneet huonoihin munasoluihin. Selkeästi pitkä kierto ja mahdollinen ovuloimattomuus vaikuttaa just siihen, että joukossa on myös huonoja munasoluja - jotka sitten menee kesken tai ovat tuulimunia yms. Mut tosiaan nää on vaan omia pongauksia, eikä oo mitään tarkkaa tiedettä antaa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Okei kuulostaa järkevältä!

Täällä dpo14/kp1.
Nyt oli päivän lyhyempi luteaali ku viimeksi.
Ylihuomenna saa taas aloittaa letrot🤩 päätin nyt kumminkin vielä tän kierron syödä vaikka la ois iha joulukuun alussa

@IiJa-99 pahoittelut kp1:stä! Noista letroista, oliks ihan peruskamaa että voi luottaa että apteekista löytyy? Aattelin vasta kp1/2 hakea jos ens kierto alkaa, mut jos saatavuus on hankala nii mietin et pitäiskö jo aiemmin varuiks.

@IiJa-99 pahoittelut kp1:stä! Noista letroista, oliks ihan peruskamaa että voi luottaa että apteekista löytyy? Aattelin vasta kp1/2 hakea jos ens kierto alkaa, mut jos saatavuus on hankala nii mietin et pitäiskö jo aiemmin varuiks.
Hain ekalla kerralla 30tbl pakkauksen ja oli suoraa hyllyssä. Viimeksi hain 100tbl pakkauksen, koska annosta nostettiin niin sekin löytyi hyllystä vaikka apteekkari oli vähän epäileväinen että löytyykö.

Takaisin