Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi kuinka ihanaa!
TÀÀllÀ negaa, mut aivan yllÀttÀvÀn seesteinen olo.
TÀÀllÀ negaa, mut aivan yllÀttÀvÀn seesteinen olo.
Eilen droppasi lÀmmöt jostain syystÀ 0,6 astetta alaspÀin, mutta en jaksa uskoa, ettÀ se kiinnittyminen enÀÀn nuin myöhÀÀn oli (dpo12). Luulin, ettÀ menkat tulee mut tÀnÀÀ oli taas noussut lÀmmöt aikasemmalle tasolle
Onnea plussanneille ja tsemiÀ kaikille piinailuun, milloin kukanenkin aloittaa testailun?
Tuo oliki uutta tietoa, ettÀ pcos:ssa enemmÀn keskenmenoja, mistÀ johtuu tiedÀtkö? Siksi kysyn kun itsellÀkin pcos.Kiitos kovasti @Metu @DÀumeline @Beanen @Nyyti2 @Malttamaton145 ja @Kwv ja kaikki ketkÀ kuvaan reagoivat
MÀ oon taas tÀllÀnen pessimisti ei pety, ja joka kerta kun meen vessaan niin odotan millon ne menkat alkaa tai tulee muuten vaan vuotoja Pcos:ssa vielÀ enemmÀn alkuraskauden keskenmenoja.
Mut toivottavasti viiva lÀhtisi kunnolla vahvistumaan, niin uskaltaudun tuonne marraskuisiin kuikuilemaan. Toivottavasti tÀstÀ ketjusta sinne tulee paljon plussaajia
Itse asiassa en tarkalleen. TÀtÀ guuglasin joskus ensimmÀisen km jÀlkeen, ja aika monessa artikkelissa mainittiin nuo alkuraskauden keskenmenot ja pcos niissÀ riskitekijöinÀ.Mut jossain oli kyllÀ sitten taas sanottu et ei niinkÀÀn Pcos, vaan siihen liittyvÀ ylipaino. Joten tiedÀ nyt sitten nÀistÀ.Tuo oliki uutta tietoa, ettÀ pcos:ssa enemmÀn keskenmenoja, mistÀ johtuu tiedÀtkö? Siksi kysyn kun itsellÀkin pcos.
Okei kuulostaa jÀrkevÀltÀ!Itse asiassa en tarkalleen. TÀtÀ guuglasin joskus ensimmÀisen km jÀlkeen, ja aika monessa artikkelissa mainittiin nuo alkuraskauden keskenmenot ja pcos niissÀ riskitekijöinÀ.Mut jossain oli kyllÀ sitten taas sanottu et ei niinkÀÀn Pcos, vaan siihen liittyvÀ ylipaino. Joten tiedÀ nyt sitten nÀistÀ.
ItsellÀ on yksi alkuraskauden km ja kaksi kemiallista, niin mulla ne on ainakin liittyneet huonoihin munasoluihin. SelkeÀsti pitkÀ kierto ja mahdollinen ovuloimattomuus vaikuttaa just siihen, ettÀ joukossa on myös huonoja munasoluja - jotka sitten menee kesken tai ovat tuulimunia yms. Mut tosiaan nÀÀ on vaan omia pongauksia, eikÀ oo mitÀÀn tarkkaa tiedettÀ antaa
Hain ekalla kerralla 30tbl pakkauksen ja oli suoraa hyllyssÀ. Viimeksi hain 100tbl pakkauksen, koska annosta nostettiin niin sekin löytyi hyllystÀ vaikka apteekkari oli vÀhÀn epÀilevÀinen ettÀ löytyykö.@IiJa-99 pahoittelut kp1:stÀ! Noista letroista, oliks ihan peruskamaa ettÀ voi luottaa ettÀ apteekista löytyy? Aattelin vasta kp1/2 hakea jos ens kierto alkaa, mut jos saatavuus on hankala nii mietin et pitÀiskö jo aiemmin varuiks.
toivotaan sulle parempaa onnea@IiJa-99 Pahoittelut uudesta kierrosta.