Raskaaksi 2023

Pahoittelut uudesta kierrosta @Enniy 😢

Täälläkään ei ole sukupuolella mitään väliä, kunhan vaan saataisi se loppuun asti menevä plussa, mutta kiinnostaa tietää että mitä keinoja olis vaikuttaa sukupuoleen, en ole tällaisita kuullutkaan. Paitsi jonkun sellaisen et takaapäin tulisi tyttöjä? Olikohan se edes näin🤣🙈

Täälläkään ei ole sukupuolella mitään väliä, kunhan vaan saataisi se loppuun asti menevä plussa, mutta kiinnostaa tietää että mitä keinoja olis vaikuttaa sukupuoleen, en ole tällaisita kuullutkaan. Paitsi jonkun sellaisen et takaapäin tulisi tyttöjä? Olikohan se edes näin🤣🙈
Pakko tähän kommentoida, että mies oli kans saanu kuulla, että takaapäin tulis tyttöjä.
Hän oli sit siinä itekseen miettiny että ei pidä paikkaansa. Meillä on kolme poikaa.🤣

@Helinä84 se on hyvä ku siinä saa olla innostunut ja vähän purkaa sitä johonkin mut ei oo rahallisesti isoa investointia vielä kohdassa jossa kaikki on epävarmaa 😄

IMG_20230218_200707.jpg
Dpo11 ja kyllä siinä vaan haamu näkyy🙈 Vielä paremmin livenä näkee väriä, mutta toivotaan että lähtisi tästä vahvistumaan!❤️

@Mariamama Mulla on huonot viivalasit, mut kyllähän tuossa haamu näkyy! Nyt paljon vahvistumista :Thumbs Up Sign:
@Enniy Ääh , pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon :red-heart:

Ja noista sukupuolista - meillä on kummatkin joten kolmannesta ei ole tosiaan ole muuta kuin se toive, että terveenä vauvan saisi syliin. Varsinkin kun tämä on meidän viimeinen. Tyttö toki käytännönsyistä voisi olla "helpompi", mut muuten onnellinen kummasta vaan. :smiling face with heart-eyes:

Tänään dpo 12 ja huomenna ehkä uskallan testailla, jos vaan muistan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tänään kp 28 ja ei oo vielä tiputellut, et se on kyllä suuri plussa vaikkei sitä varsinaista plussaa tuliskaan. Mulla aina välillä kierroissa tiputtelun kanssa haastetta. Tänään on kyllä ollut inhottavaa päänsärkyä, ja yritän muistella onko mulla muka oikeasti näin kipeät tissit normi kierrossakin. :No Evil Monkey:

Adiela, mulla kanssa tiputtelun kans ongelmaa. Oli viime raskautta yrittäessä aina tiputtelun noin kuusi päivää ennen mekkoja ja sit kun tärppäs ei tullut tiputtelun siinä kierrossa niin osasin jo aavistaa plussan.

@Beanen Se on kyllä inhottava "vaiva", toivottavasti tämä tiputtelemattomuus ennustaisi hyvää. Mulla edellisessä alkuraskaudessa tiputteli usein, ja se oli todella stressaavaa. Joka kerta kun tiputteli, luulin että menee kesken. No hyvin raskaus lopulta meni, mutta jätti kyllä pahat kammot, koska sitten taas mun ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon just tiputtelemalla hetken. :Grinning Face With Smiling Eyes: Ärsyttävää kun ei voi koskaan tietää, ja sitten vaan pelkää koko ajan pahinta.

@Helinä84 mä oon itteni kanssa sopinut että mitään uutta en saa ostaa vauvalle ennen kuin sellainen on tulossa ja ollaan alkuraskaudesta selvitty, mutta mulla on kuukausittainen kirppisbudjetti jolla oon ostanut kaikkea supersöpöä läheiseltä lastenkirppikseltä 😍
oi ompa kiva tää 😍 itsekin tulee aina katseltua kirppiksillä kaikkia söpöjä pieniä vauvan vaatteita, mutta jotenkin mies on toppuutellut että meillä on kuitenkin vielä esikoisen kaikki pienet vaatteet tallessa

oi ompa kiva tää 😍 itsekin tulee aina katseltua kirppiksillä kaikkia söpöjä pieniä vauvan vaatteita, mutta jotenkin mies on toppuutellut että meillä on kuitenkin vielä esikoisen kaikki pienet vaatteet tallessa

Hihi, en oo tähän vauvanvaate osteluun vielä sortunu mut hipelöiny paljon 🙈

Kudon/neulon paljon ja tehny mm peiton ja muutaman puvun 🙈

Muutama tavara on tullu ostettua kun halvalla sai 😂 esim sähköinen rintapumppu 15€, koliikki keinu sähköinen ja soiva 10€ , pinnis varastossa kun naapurista sai ilmaseks , enempiä nyt en taida kun nyt taas ei tiedä yhtään saadaanko ikinä pientä, kuhan nyt alkais ne lapsettomuus selvittelyt niin isoin huoli/stressi ois ohi, toki koko ajan yritetään

Tuosta:

Eihän näille mitään tutkimuspohjaa oo, mutta kuten sanottu, ei voi voittaa, jos ei koita. 😄

Mä taidan päästä piinailukerhoon mukaan sit kuitenkin. 🫣 Miehen kanssa on kyllä ollut puhetta, että ei se nyt niin kauheeta oo, jos ei keskeytetäkään, mutta ei oo tätä korttia vielä kertaakaan käyttäny. Kuinkas sattukin, että just tuon ovisplussan jälkeen sitten. 😅 Mulla on vähän huono omatunto, kun en mä ole näistä mun testailuista puhunu mitään, kun veikkaan, ettei häntä niin kiinnosta, mutta eiköhän hän "riskit" tiedosta muutenkin. 😅

Onnea Mariamama 😍 Pahoittelut Enniy 🥺 Kuuttituutille sympatiaa ja voimia raskaaseen tilanteeseen ❤

Täällä ei väliä kumpi tulee, jos vaan tulee. Esikoinen on tyttö. 😊

Dpo 8 täällä, ei minkään valtakunnan oloja suuntaan tai toiseen. Dpo 15 pitäisi alkaa menkat, ajattelin testata dpo 11. 🤞

Tuosta:

Eihän näille mitään tutkimuspohjaa oo, mutta kuten sanottu, ei voi voittaa, jos ei koita. 😄

Meillä on kolme poikaa ja neljäs tyttö ja pari kolme kuukautta ennen tyttöraskauden alkua aloin syödä päivittäin maustamatonta jogurttia, jossa oli mm puolukkaa eli kaikkea hapanta. Tiedä sitten oliko sillä vaikutusta vai ei, mutta en ollut noin paljoa syönyt puolukkaa (ja muita marjoja) ennen poikia 🤭 haluaisin toisen tytön ja nyt olen syönyt aika paljon samanlaista jogurttisörsseliä, mutta en ehkä niin säntillisesti kuin silloin 🤭

Olin myös herkkulakossa silloin ja sitäkin olen yrittänyt noudattaa 😄 jotenkin sellainen tunne että kyllä sillä kaikella oli vaikutusta!

Takaisin