Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ymmärrän täysin lähinnä ajattelin, kun itse ei vielä siellä niin jos mennyt ohi sen takia.Kiitos paljon kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä
@Juliet92 ihan hirveästi en oo missään kirjoitellut kun ei oo ollut voimavaroja
Kyllä tämä jatkuva testien tekeminen ja epävarmuus vaan tekee hulluksi! Täytyis vaan yrittää olla miettimättä asiaa koko ajan, mutta ei pysty. Mulla oli aivan selviä raskausoireita oletetun ovulaatiotestin jälkeen useita päiviä, mutta nyt sit alkoikin menkat oletettua aiemmin. En ole vielä uskaltanut tehdä raskaustestiä, että voisko sittenkin olla raskaana vaikka menkat alkanu. Menkat ollu kuitenkin erilaiset ja niukemmat kuin ennen. Onko teillä muilla kokemuksia, että menkat olis alkanu aikaisemmin ja olisitte kuitenkin olleet raskaana?
Joo siis meillähän ei oo yritys vielä varsin alkanutkaan ja aiemmat raskaudet (1 kkm ennen esikoista) on alkaneet ensiyrittämällä, joten tässä vaiheessa/tilanteessa on vielä helppo suunnitella kikka kolmosia. Luulen kyllä, että omakin kärsivällisyys riittää ehkä kahteen kiertoon, jos niin käy.@Sudensylin Pari ekaa kiertoa yritin jonkin verran noudattaa joitakin "tyttötemppuja", mutta sen jälkeen olen lähinnä keskittynyt siihen, että ylipäätään tulisin raskaaksi mahdollisimman pian. Minähän jo odotinkin sitä kauan kaipaamaani tyttöä, mutta hänen sydämensä lakkasi sykkimästä rv14. Jos seuraava lapsi on poika, niin voi kyllä tulla hetkeksi aika ristiriitaisia fiiliksiä, kun menetin tyttöni ja seuraava lapsi jää erittäin todennäköisesti viimeiseksi, eli silloin en saisi koskaan olla elävän tytön äiti. Mutta kyllä poikakin olisi ihana, kunhan vaan saisi vihdoin elävän vauvan syliin.