Raskaaksi 2023

Kiitos paljon kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä ❤️
@Juliet92 ihan hirveästi en oo missään kirjoitellut kun ei oo ollut voimavaroja 😊
No ymmärrän täysin❤️ lähinnä ajattelin, kun itse ei vielä siellä niin jos mennyt ohi sen takia.
Mä toivon hartaasti, et tää tilanne kääntyis vielä hyväks❤️ mutta ymmärrän täysin, jos et haluu ylläpitää epävarmaa toivoa.

Jee! Kp15 ja ovistesti plussaa. 👍🏻 Olo on kovin malttamaton, mutta pari kiertoa olis hyvä jaksaa odottaa vielä ennen varsinaista yritystä. Kiva kuitenkin, että sai tuon oviksen nyt aika isolla varmuudella kiinni, helpottaa taas oireiden tulkintaa. Meillähän on edessä "tytöntekotalkoot", siksi tämä vouhotus oviksen ajankohdasta, vaikken ihan 100% uskokaan näihin Shettlesin ym. menetelmiin, mutta yrittänyttä ei laiteta. 😅 Ja ainakin tämä esikoispoika on saanut alkunsa toimimalla ihan juuri päinvastoin kuin "tyttöä tehdessä". 😆

Onks täällä muita, jotka erityisesti yrittää saada alulle jompaa kumpaa? 😊

Aamun testi oli nega 😐 Mutta niin kauan kuin ei menkkoja näy, on toivoa, eikö vain... Tänään olisi kuukautisten 3. päivä laskujen mukaan, eli pari päivää ovat myöhässä. Huomenna aamulla uusi testi, jos ei vieläkään ala.

Miten ihmeessä saan aikani kulumaan! 😱On ehkä flunssa tulossa, niin ei voi lähteä minnekään tartuttamaan muita. Ulkona sataa tota moskaa oikein kunnolla, joten ei viitsi edes kävelylle lähteä. Tuun mökkihöperöksi täällä.

Mulla on koko ajan fiilis että menkat alkais minä pv hyvänsä.
Rinnat turvoksissa mut ei kuitenkaan kipeät.
Alavatsalla tuntemuksia mut erilaisia kun yleensä.
Appit ennustaa kp1 ois Keskiviikkona (jolloin olisi 27pv kierto)
Ja ei, en taaskaan aio testailla ennenkun kunnolla ”myöhässä” ehkä vasta Perjantaina jolloin ois sitten kp30 taas 😂

@Sudensylin Pari ekaa kiertoa yritin jonkin verran noudattaa joitakin "tyttötemppuja", mutta sen jälkeen olen lähinnä keskittynyt siihen, että ylipäätään tulisin raskaaksi mahdollisimman pian. Minähän jo odotinkin sitä kauan kaipaamaani tyttöä, mutta hänen sydämensä lakkasi sykkimästä rv14. 😔 Jos seuraava lapsi on poika, niin voi kyllä tulla hetkeksi aika ristiriitaisia fiiliksiä, kun menetin tyttöni ja seuraava lapsi jää erittäin todennäköisesti viimeiseksi, eli silloin en saisi koskaan olla elävän tytön äiti. Mutta kyllä poikakin olisi ihana, kunhan vaan saisi vihdoin elävän vauvan syliin. 🥺

Kyllä tämä jatkuva testien tekeminen ja epävarmuus vaan tekee hulluksi! Täytyis vaan yrittää olla miettimättä asiaa koko ajan, mutta ei pysty. Mulla oli aivan selviä raskausoireita oletetun ovulaatiotestin jälkeen useita päiviä, mutta nyt sit alkoikin menkat oletettua aiemmin. En ole vielä uskaltanut tehdä raskaustestiä, että voisko sittenkin olla raskaana vaikka menkat alkanu. Menkat ollu kuitenkin erilaiset ja niukemmat kuin ennen. Onko teillä muilla kokemuksia, että menkat olis alkanu aikaisemmin ja olisitte kuitenkin olleet raskaana?

Kyllä tämä jatkuva testien tekeminen ja epävarmuus vaan tekee hulluksi! Täytyis vaan yrittää olla miettimättä asiaa koko ajan, mutta ei pysty. Mulla oli aivan selviä raskausoireita oletetun ovulaatiotestin jälkeen useita päiviä, mutta nyt sit alkoikin menkat oletettua aiemmin. En ole vielä uskaltanut tehdä raskaustestiä, että voisko sittenkin olla raskaana vaikka menkat alkanu. Menkat ollu kuitenkin erilaiset ja niukemmat kuin ennen. Onko teillä muilla kokemuksia, että menkat olis alkanu aikaisemmin ja olisitte kuitenkin olleet raskaana?

Ootko raskaustestejä tehnyt?

Onhan noita ihmeitä uutisissa joskus ollut että menkat tulleet vaikka raskaana ja saaneet tietää vastakun mennyt vatsakipujen vuoksi sairaalaan ja ihme putkahtanut maailmaan.

Jos testitkin negoja ja menkat tulleet niin valitettavasti on se aika selkeää.

Tuo stressi yrityksen aikana on aika monella meistä yllä 🫤
Mulle lääkäri yritti sanoa että se stressi ei tee hyvää ja siitä tikuttelusta sanoi myös että voi luoda lisää stressiä joka meillä piti paikkansa enkä sitten enää tikutellutkaan ja isoin streessi jäi pois.

Toivottavasti teillä plussa tulisi pian nii kuin meille muillekkin 🤞🏽🤞🏽

@Sudensylin Pari ekaa kiertoa yritin jonkin verran noudattaa joitakin "tyttötemppuja", mutta sen jälkeen olen lähinnä keskittynyt siihen, että ylipäätään tulisin raskaaksi mahdollisimman pian. Minähän jo odotinkin sitä kauan kaipaamaani tyttöä, mutta hänen sydämensä lakkasi sykkimästä rv14. 😔 Jos seuraava lapsi on poika, niin voi kyllä tulla hetkeksi aika ristiriitaisia fiiliksiä, kun menetin tyttöni ja seuraava lapsi jää erittäin todennäköisesti viimeiseksi, eli silloin en saisi koskaan olla elävän tytön äiti. Mutta kyllä poikakin olisi ihana, kunhan vaan saisi vihdoin elävän vauvan syliin. 🥺
Joo siis meillähän ei oo yritys vielä varsin alkanutkaan ja aiemmat raskaudet (1 kkm ennen esikoista) on alkaneet ensiyrittämällä, joten tässä vaiheessa/tilanteessa on vielä helppo suunnitella kikka kolmosia. Luulen kyllä, että omakin kärsivällisyys riittää ehkä kahteen kiertoon, jos niin käy. 😅

Meillä kaksi viimeisintä lasta on poikia. Varmaan se kohdun ulkoinen olisi ollut tyttö😏 Jos raskaaksi tuun niin taitaa olla tämäkin poika. Meillä on kyllä tyttöjäkin kolme ja siis poikia on neljä. Mut tosiaan kaksi viimeistä poikia. Mies sano et toivoisi tyttöä. Mä toivoisin että kaikki olisi hyvin oli poika tai tyttö. Ehkä eniten pelkään jos tulisi tuplat kun tosiaan on jo noin monta lasta. Suvussa ei kyllä ole kaksosia.

@Kuuttituutti kauheesti voimia selvitä epätietoisuudesta❤️ toivottavasti tilanne selviäisi mahdollisimman pian.

Tsemppiä kaikille testaajille, tulkoon paljon plussia😍

Täällä kp3 ja vuoto alkaa pikkuhiljaa onneksi hiipumaan.
Kohtahan sitä taas ovista metsästetään.

Meillä on pääosin kaikki lapset saanut alkunsa ekasta tai viimeistään toisesta kierrosta paitsi tätä kuopusta yritettiin 8kk, varmaankin ikä alko vaikuttamaan. Että Saas nähä kuin nyt sit.

Täällä kp18, dpo6-7 (?) ehkä. En testaillut joten on vaan arvio oireiden ja Flon ennusteen perusteella.

Eli odottelua vaan. Yritän olla stressaamatta, vaikka hankalaa välillä onkin. Käytiin alkuviikosta Prismassa ja siellä katselin lastenvaatteita, melkein ostettiinkin jo 😄 On ne vaan niin hellyyttäviä ❤

@Helinä84 mä oon itteni kanssa sopinut että mitään uutta en saa ostaa vauvalle ennen kuin sellainen on tulossa ja ollaan alkuraskaudesta selvitty, mutta mulla on kuukausittainen kirppisbudjetti jolla oon ostanut kaikkea supersöpöä läheiseltä lastenkirppikseltä 😍

Takaisin