Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi kuinka ihanaa!

Täällä negaa, mut aivan yllättävän seesteinen olo.
Täällä negaa, mut aivan yllättävän seesteinen olo.
Eilen droppasi lämmöt jostain syystä 0,6 astetta alaspäin, mutta en jaksa uskoa, että se kiinnittyminen enään nuin myöhään oli (dpo12). Luulin, että menkat tulee mut tänää oli taas noussut lämmöt aikasemmalle tasolle
Onnea plussanneilleja tsemiä kaikille piinailuun, milloin kukanenkin aloittaa testailun?
ja kaikki ketkä kuvaan reagoivat 
Pcos:ssa vielä enemmän alkuraskauden keskenmenoja.
Tuo oliki uutta tietoa, että pcos:ssa enemmän keskenmenoja, mistä johtuu tiedätkö? Siksi kysyn kun itselläkin pcos.Kiitos kovasti @Metu @Däumeline @Beanen @Nyyti2 @Malttamaton145 ja @Kwvja kaikki ketkä kuvaan reagoivat
Mä oon taas tällänen pessimisti ei pety, ja joka kerta kun meen vessaan niin odotan millon ne menkat alkaa tai tulee muuten vaan vuotojaPcos:ssa vielä enemmän alkuraskauden keskenmenoja.
Mut toivottavasti viiva lähtisi kunnolla vahvistumaan, niin uskaltaudun tuonne marraskuisiin kuikuilemaan. Toivottavasti tästä ketjusta sinne tulee paljon plussaajia![]()
Itse asiassa en tarkalleen.Tuo oliki uutta tietoa, että pcos:ssa enemmän keskenmenoja, mistä johtuu tiedätkö? Siksi kysyn kun itselläkin pcos.
Tätä guuglasin joskus ensimmäisen km jälkeen, ja aika monessa artikkelissa mainittiin nuo alkuraskauden keskenmenot ja pcos niissä riskitekijöinä.Mut jossain oli kyllä sitten taas sanottu et ei niinkään Pcos, vaan siihen liittyvä ylipaino. Joten tiedä nyt sitten näistä. 

Menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä sunnuntaina, kierto 32pv.Okei kuulostaa järkevältä!Itse asiassa en tarkalleen.Tätä guuglasin joskus ensimmäisen km jälkeen, ja aika monessa artikkelissa mainittiin nuo alkuraskauden keskenmenot ja pcos niissä riskitekijöinä.Mut jossain oli kyllä sitten taas sanottu et ei niinkään Pcos, vaan siihen liittyvä ylipaino. Joten tiedä nyt sitten näistä.
Itsellä on yksi alkuraskauden km ja kaksi kemiallista, niin mulla ne on ainakin liittyneet huonoihin munasoluihin. Selkeästi pitkä kierto ja mahdollinen ovuloimattomuus vaikuttaa just siihen, että joukossa on myös huonoja munasoluja - jotka sitten menee kesken tai ovat tuulimunia yms. Mut tosiaan nää on vaan omia pongauksia, eikä oo mitään tarkkaa tiedettä antaa![]()
Hain ekalla kerralla 30tbl pakkauksen ja oli suoraa hyllyssä. Viimeksi hain 100tbl pakkauksen, koska annosta nostettiin niin sekin löytyi hyllystä vaikka apteekkari oli vähän epäileväinen että löytyykö.@IiJa-99 pahoittelut kp1:stä! Noista letroista, oliks ihan peruskamaa että voi luottaa että apteekista löytyy? Aattelin vasta kp1/2 hakea jos ens kierto alkaa, mut jos saatavuus on hankala nii mietin et pitäiskö jo aiemmin varuiks.