Raskaaksi 2023

Sieltä löytyi pienet kaksoset, mutta molempien kehitys jätättää joten tulevaa keskenmenoa meille jo ennustettiin. Toki kaikki rukoukset ja muu mahdollinen käytössä että meidän pienet taistelisi todennäköisyyksiä vastaan.
Voi Kuuttituutti :loudlycrying: Millä viikoilla nyt siellä uusintaultrassa kävit ja kuinka varma ultraaja oli asiastaan?

Sieltä löytyi pienet kaksoset, mutta molempien kehitys jätättää joten tulevaa keskenmenoa meille jo ennustettiin. Toki kaikki rukoukset ja muu mahdollinen käytössä että meidän pienet taistelisi todennäköisyyksiä vastaan.

Ihan tuli kyyneleet silmiin, en osannu tätä odottaa ♥️ Mutta toivottavasti pienet jaksavat taistella, toivon sitä todella.

Voi ei, olen todella pahoillani. 😭💔 Vaikka toki toivon, että kaikki menisi kuitenkin hyvin, mutta tiedän omasta kokemuksesta, miten raastavaa se pieni toivonkipinä ja varsinkin muiden toiveikkuus voi olla, kun itse tietää, ettei kaikki ole kunnossa. Paljon voimia epätietoisuuteen. ❤️

Paljon tsemppiä haastavaan tilanteeseen ja pienille kaksosille paljon voimia kasvaa ❤️ anteeksi uteluni, olivatko he saman kokoisia ja kuinka paljon koko jätättää?

Erikoista tosin, että nyt jo sulle keskenmenoa povattiin, sillä vaikka mullakin kasvun hidastuminen johti joka kerta km:n, niin ei mulle koskaan sitä sanottu että olisi toivo silti menetetty kun kasvun hidastuminen on todettu, vaan sanottu, että ei se tarkoita välttämättä silti keskenmenoa ja koko usein kirrataan kiinni vielä 🤔

Eilen olisi pienten pitänyt olla 6+4 ja olivat reilu kuusi viikkosia, molemmat menevät samassa tahdissa. Varmaan muuten ei olisi näin suurta huolta mutta kun on se viime viikon ultran vertailukohta ja tosiaankin sykkeet ei oo niin vilkkaat kuin pitäisi vaikka siellä ne pienet sydämet pamppaili. Kätilö kyllä julisti jo game overin vaikka sanoi toki haluavansa olevan väärässä. Mua harmittaa että ei saatu ees kuvaa heistä koska tottakai olisin sen kaikista huolimatta halunnut muistoksi.

@lepus timidus mulla ei oo kummallakaan kerralla annettu mitään toivoa vaan todettu suoraan että tää oli tässä. Kyllä mä oon sitä mieltä että realisti pitää olla mutta ois se pieni toivon antaminenkin ollut ihan kiva koska toki paljon törmää niihin tapauksiin missä kehitys kiritään.

Eilen olisi pienten pitänyt olla 6+4 ja olivat reilu kuusi viikkosia, molemmat menevät samassa tahdissa. Varmaan muuten ei olisi näin suurta huolta mutta kun on se viime viikon ultran vertailukohta ja tosiaankin sykkeet ei oo niin vilkkaat kuin pitäisi vaikka siellä ne pienet sydämet pamppaili. Kätilö kyllä julisti jo game overin vaikka sanoi toki haluavansa olevan väärässä. Mua harmittaa että ei saatu ees kuvaa heistä koska tottakai olisin sen kaikista huolimatta halunnut muistoksi.

@lepus timidus mulla ei oo kummallakaan kerralla annettu mitään toivoa vaan todettu suoraan että tää oli tässä. Kyllä mä oon sitä mieltä että realisti pitää olla mutta ois se pieni toivon antaminenkin ollut ihan kiva koska toki paljon törmää niihin tapauksiin missä kehitys kiritään.

No voi ei 🥺 ei toi omaan korvaan vielä toivottomalta kuulosta, mut kaipa ammattilaiset tietää paremmin. Tsemppiä ja voimia ihan hirveesti sinne ♥️

@lepus timidus Minullakin lääkäri on ollut mielestäni liiankin optimistinen. Toisessa keskenmenossa kasvu laahasi muistaakseni 11 päivää jäljessä ja ovulaation ajankohta oli tiedossa, ja olin plussannutkin dpo10, eli ei vaan päivät voineet millään heittää noin paljoa, kun silloin olisin plussannut jo ennen hedelmöittymistä. Silti lääkäri sanoi, että näitä nyt ei voi aina selittää ja joskus voi silti mennä kaikki hyvin. Silloin jo itse mietin, että jos raskaus jollain ihmeellä jatkuisikin, niin tuskin olisi terve vauva kuitenkaan.

@Kuuttituutti Tiedätkö, mitä luokkaa sykkeet oli? Täällä on tilastoja sykkeestä ja keskenmenoriskistä. Valitettavasti kovin alhaisilla sykkeillä keskenmeno on käytännössä varma. 😔 Ikävää, ettet saanut kuvaa mukaan.

Hei.

Taas täällä😅
Meillä piti olla lapsiluku tässä koska onhan niitä jo seitsemän😁 mutta mutta...tässä hetki sitten ruvettiin miettiin josko vielä kerran. Tjottaillaan hetki ja jos ei tärppää niin sitten annetaan olla näin😊
Kuopus nyt 1v.4kk ja seuraavaksi nuorin 5.v . Muut lapset onkin jo isoja yläasteikäisiä koululaisia ja kaksi vanhempaa jo parikymppisiä. Meillä viime raskaudessa oli kyllä kaameeta jännitystä kun veriseula hälytti ja niskaturvotus oli 2.7mm,😔 No tehtiin nipt testi ja selvisi että kromosomit kunnossa ja poika tulossa. Rakenneultrassa kaikki mm.sydän ym olivat kunnossa ja terve poika syntyi. Eli joskus voi vaan olla tuota turvotusta vaikka kaikki normaalisti. Säikäytti. Nyt pelottaa että kun melkein tiedän että veriseula hälyttää taas kun kahdessa viime raskaudessa hälyttänyt , paitsi että vain toisessa oli niskaturvotus. Niin nytkin varmasti hälyttää kun ikää 40 ja aina ollut korkeet hcg arvot mutta täytyy toivoo ettei turvotusta olis..no sit täytyy tehdä nipt jos näin on. Jos siis raskaaksi tullaan. Nyt ollaan ilman ehkäisyä ja siis kp 5/26-29 menossa. Täytyisi kuitenki noita ovistestejä käydä ostaa🤔

Voi itku, että tuli nyt teille murehdittavia uutisia ultrasta 💔 Onko teillä varattu uutta ultra-aikaa tähän lähiajoille?

Tuo jätättäminen tässä vaiheessa ei vielä periaatteessa yksin olisi niin huolestuttavaa. Me käytiin 6+5 ekassa ultrassa, jossa alkio vastasi vaan 6+1. Nt-ultraan mennessä kuitenkin kiri vielä täsmällisesti vastaamaan viikkoja 🤷🏽‍♀️ Toivon teille niin paljon jaksamista tulevaan, olisipa vastassa vielä hyviä uutisia ❤️

Voi @Kuuttituutti :red-heart: Pidetään vielä siitä toivon hippusesta kiinni, josko he kuitenkin olisivat sisukkaita taistelijoita.

@Enniy ja @IiJa-99 Teille peukut pystyssä, kyllä nyt tarvittaisiin plussia kehiin. :Thumbs Up Sign: Jännä odotella testien tekemistä!

Täällä kp 27 ja dpo 11 menossa ja testipäivä häämöttäisi ylihuomenna. :Grinning Face With Smiling Eyes: Nyt on kyllä paha kun kuumottelee niin paljon huomenna jo testata, mutta en sorru :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mulla aikaisemmat haamut on olleet dpo 12 ja dpo 14. Se negan näkeminen on niin masentavaa, et noh maltan mieleni. Sunnuntaina ois dpo 13, joten toki on mahdollista ettei näy silloinkaan, mut eiköhän jo tiputtele siihen malliin jos menkat on alkamassa.

Flunssa on edelleen, toivottavasti ei vaikuta mahdolliseen plussaan mitenkään - mut jos sitä ei lasketa niin tissit on ihan hirveän KIPEÄT! Ihan tuskaa oli aamulla pukea liivejä :No Evil Monkey: Väsyttää, eilen oli myös koko ajan nälkä. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Nyt taas semisti etoo, kun söin juuri. Mut eipä näistä voi kunnolla mitään päätellä. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Kuuttikuutti, mä uskon että toivo ei ole menetetty ollenkaan. Kyllä voi olla noita vaihteluita jo tuossa vaiheessa sykkeen nopeuksissa ja nyt on pääasia että sykkeet olivat😊

En halua myöskään olla mikään yltiöpositiivinen, mutta ei mun mielestä nyt näillä tiedoilla mitenkään mahdotonta olisi, että vielä kaikki menisi hyvin. Ainakin itsellä lääkäri on noilla viikoilla aina todennut, että päiväntarkka mittaaminen on ihan mahdotonta, kun on niin pieniä mitattavia tuossa vaiheessa ylipäätään. Eihän kaikilla edes sykkeet vielä tuolla viikolla näy ultratessa, vaikka kaikki olisi hyvin. Kaikki sormet ja varpaat ristissä, että pienet jatkaa kehittymistään normaalisti.

Miten teillä nyt on jatkoseuranta?

@Adiela Peukut pystyssä sullekin! 👍 Toivottavasti saadaan joukolla plussia lähipäivinä! Testaan itse ehkä aamulla, vaikka mahdollinen nega jännittää muakin.

En halua myöskään olla mikään yltiöpositiivinen, mutta ei mun mielestä nyt näillä tiedoilla mitenkään mahdotonta olisi, että vielä kaikki menisi hyvin. Ainakin itsellä lääkäri on noilla viikoilla aina todennut, että päiväntarkka mittaaminen on ihan mahdotonta, kun on niin pieniä mitattavia tuossa vaiheessa ylipäätään. Eihän kaikilla edes sykkeet vielä tuolla viikolla näy ultratessa, vaikka kaikki olisi hyvin. Kaikki sormet ja varpaat ristissä, että pienet jatkaa kehittymistään normaalisti.

Miten teillä nyt on jatkoseuranta?
Mä oon tästä samaa mieltä. En oo lääkäri enkä kätilö, mut noilla viikoilla kuulostaa jotenkin.vaan hassulta, et annetaan niin selvä tuomio kun kuitenkin on tosi varhasta ja sykkeetkin kuuluu🤔

Mutta @Kuuttituutti tsemppiä ihan kamalasti epävarmuuteen! Oot vissiin tuolla salasel puolel asiast puhunu enempi?

Takaisin