Raskaaksi 2023

@Kwv tuolla BBT - basal body temperature ketjussa on hyviä esimerkkejä miten muilla on lämmöt käyttäytyny kierron eri vaiheissa. kannattaa siellä käydä kurkkimassa, jos et oo jo käyny. 😊

Itellä lämmöt pomppaa oviksen jälkeen ja jatkaa nousua vielä muutaman päivän ajan. Laskuun lähtee vuorostaan pari päivää ennen ku menkat alkaa.
Hei kiitos tiedosta, en ollutkaan huomannut tuollaista. Pyörii aina vaan näissä samoissa keskusteluissa 🙈
Latasinpa samaan syssyyn tuon FF-appin mutta vaikuttaa hankalalta 🙈😂 ehkä sitä oppii käyttämään!

@Jadine Voi että, tosi harmillinen juttu noin lyhyt kierto :sad-face: Tuli mieleen että oisko voinut olla kemiallinen kuitenkin? Mulla oli kans viime kiero lyhyempi, ja alkoi vähän sillain pamahtaen yhtäkkiä. Eikö sullakin ollu ihan potentiaalisia oireita?

@Lilja35 Unettomuushan on yksi alkuraskauden oire myös, vink vink :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Täällä taas koko perhe orastavan flussan kourissa, ja muutenhan tämä olisi loistava alkuraskauden oire mutkun veikkaan että nuo pari nuhanenää on tartuttanut tämän myös minuun :Grinning Face With Smiling Eyes: Hirveä väsymys kaupanpäällisenä. Nyt ei kyllä janota enää. Ei oikein mitään muuta raportoimisen arvoista "oiretta", hiukset on taas tosi rasvaiset vaikka just pesin ja naamassa pari mojovaa finniä. Siinä ne. :Smirking Face: Dpo 9, joten hetken saa odotella vielä - ellei menkat ala. Ajattelin sunnuntaina sortua. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@Jadine Voi että, tosi harmillinen juttu noin lyhyt kierto :sad-face: Tuli mieleen että oisko voinut olla kemiallinen kuitenkin? Mulla oli kans viime kiero lyhyempi, ja alkoi vähän sillain pamahtaen yhtäkkiä. Eikö sullakin ollu ihan potentiaalisia oireita?

@Lilja35 Unettomuushan on yksi alkuraskauden oire myös, vink vink :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Täällä taas koko perhe orastavan flussan kourissa, ja muutenhan tämä olisi loistava alkuraskauden oire mutkun veikkaan että nuo pari nuhanenää on tartuttanut tämän myös minuun :Grinning Face With Smiling Eyes: Hirveä väsymys kaupanpäällisenä. Nyt ei kyllä janota enää. Ei oikein mitään muuta raportoimisen arvoista "oiretta", hiukset on taas tosi rasvaiset vaikka just pesin ja naamassa pari mojovaa finniä. Siinä ne. :Smirking Face: Dpo 9, joten hetken saa odotella vielä - ellei menkat ala. Ajattelin sunnuntaina sortua. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mullaki eile alko flunssa/sairasolo ja oon ainut jolla semmone olo nii toivekkuus nosti päätään😁 lisäksi olin tosi väsynu illalla, mutten meinannu saaha unta ja heräsin puolen yön aikaan järkyttävään nälkään ja oloon, mitä ei kyllä muistaakseni ole koskaan ennen käyny! Pakko oli mennä syömää nii olo helpotti mutta uudelleen sain unta vasta 4aikoihin😳

Meinasikko malttaa sunnuntaihin😁? Jospa sunki flunssa ois oire vaikka muutki sairastaa🤭

Mulla tekee tiukkaa olla testaamatta ennen lauantaita dpo12🤣

@IiJa-99 No mä luulen et tää on kyllä ihan flunssa, kun nenäkin tukossa :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Mut voi sitä taas tietty hetken leijailla kuvitelmissa, ja sit tulee taas hirvee romahdus. Yritys on ainakin kova olla testaamatta ennen sunnuntaita :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Jos ois oikein hyvä mielenlujuus, niin vasta maanantaina tai tiistaina. :No Evil Monkey: Mut luulen et se on liikaa vaadittu :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Onnea plussanneille :Two-hearts::folded:

Omaa napulia: olipas yllätysten yllätys kun menkat alkoikin etuajassa! Eli tänään (kello on jo torstain puolella) jo kp3. Arvasin ettei plussaa tule tässä kierrossa, testailin kuitenkin päivän pari ennen kuin vuoto alkoi ja näytti niin puhdasta negaa kuin olla voi. Aloitin kp1 ottamaan vehnänalkioöljyä, saa nähdä onko sillä ihmevaikutus. Tarjosin miehelle kans ja hää sanoi, että voi ottaa silloin tällöin sitä myös. On hän vaan niin ihana :Smiling Face With Smiling Eyes:
Kierto jäi siis 30 päivään oletetun 34 sijaan. Nyt ollaan siis jännän äärellä, millainen tästä kierrosta tulee ja minkä mittaiseksi tämä jää vai alkaako menkat enää :Smirking Face:

Täällä eilen ensimmäistä kertaa tuli kiinnittymisvuodon tapaista ja se herätti toiveita. Ihan pieni pinkki viiru tuli pyyhkiessä ja sen jälkeen ei mitään. Aivan erilainen kuin aiemmissa km kierroissa jolloin saattoi olla tummaa tai rusehtavaa ja rihmaista joten toivonon herännyt kyllä koska ikinä ei ole tiputtelua ollut kierrossa. Tänään myös lämpö lähti selkeästi ylöspäin vaikka oli jo aiemmin noussut. Rinnat kipeytyi jo 4 päivää sitten mitä ihmettelin kun yleensä kipeytyy vasta ovulaatiosta muutaman päivän jälkeen. Olisiko se ovis ollut aikainen, testaan pc tikuilla mutta eihän niistä aina ota varmuutta. Mahdollisesti jotain dpo4-6 meneillään siis.

Mulla on fiilis että menkat alkais ennustettua aiemmin 🤔 appejen mukaan pitäis alkaa aikasintaan vasta ens viikon ke.

Vv muuttunut siitä runsaasta ihan mitättömäksi.
Muutamana pv oli sellaista kellertävää(ei kuitenkaan mitään infektioon viittavaa) oisko se keltatauhasjuttu 🤔
Rinnat edelleen kipeä ja outoa, nyt puristettaessa tuli jopa oik rinnasta valkoista nestettä mitä ei ikinä oo tullu, vasemmasta on tullut mikä kai on ihan normaalia synnyttäneelle

Hei! 👋🏻

Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppihalit uuteen kiertoon joutuneille, täällä ollaan samoissa vesissä! 🙏🏻

Päätin tulla vihdoin esittäytymään, pidempään olen jo keskusteluja seurannut taustalla. Tosiaan esikoinen 08/2022 ja toinen yrityksessä. Itse olen 26v ja mies lähestyy kolmeakymppiä, esikoisen syntymän jälkeen ei ole ehkäisyä ollut käytössä ja takana yksi kemiallinen ja tammikuussa varhainen keskenmeno, todennäköisesti imetys toiminut omalla kohdallani ehkäisynä. Nyt kuitenkin alkoi keskenmenon jälkeen menkat ja toiveikkaana ollaan että olisiko nyt realistisia mahdollisuuksia raskautua uudelleen. Esikoista yritettiin 9kiertoa ennen onnistumista. Vuotopäivät alkaa olla ohi ja kohta päästään metsästämään ovista, jännän äärellä siis pian 🙉

Hei! 👋🏻

Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppihalit uuteen kiertoon joutuneille, täällä ollaan samoissa vesissä! 🙏🏻

Päätin tulla vihdoin esittäytymään, pidempään olen jo keskusteluja seurannut taustalla. Tosiaan esikoinen 08/2022 ja toinen yrityksessä. Itse olen 26v ja mies lähestyy kolmeakymppiä, esikoisen syntymän jälkeen ei ole ehkäisyä ollut käytössä ja takana yksi kemiallinen ja tammikuussa varhainen keskenmeno, todennäköisesti imetys toiminut omalla kohdallani ehkäisynä. Nyt kuitenkin alkoi keskenmenon jälkeen menkat ja toiveikkaana ollaan että olisiko nyt realistisia mahdollisuuksia raskautua uudelleen. Esikoista yritettiin 9kiertoa ennen onnistumista. Vuotopäivät alkaa olla ohi ja kohta päästään metsästämään ovista, jännän äärellä siis pian 🙉

Tervetuloa joukkoon ja kiva kun uskaltauduit 🙂
Toivotaan lyhyttä visiittiä 🤞🏽

Halusin tulla tänne päivittelemään omasta tilanteesta sen verran että eilen käyty neuroosiultrassa pyyhkimisvuodon takia. (koska tietysti luin että vuoto liittyy usein kohdunulkoiseen tai tuulimunaraskauteen). Oli vielä varhaiset viikot 5+5 mutta sieltä löytyi tyyppi jonka sydän oli alkanut juuri lyömään ja vieläpä oikeassa paikassa! Pieni mysteeri sieltä myös löytyi koska samasta kohtuontelosta oli havaittavissa merkkejä toisesta ruskuaispussista, kaverista ja väpättävästä sydämestä mutta oli niin lähellä kohdun reunaa että ei vielä uskaltanut varmaksi sanoa mistä kyse. Ensi viikon jälkeen ollaan viisaampia (ainakin toivottavasti) sen suhteen että monta matkustajaa täältä löytyy 😊

Ootteko jo käynyt kurkkimassa uudestaan ultrassa? 😌

Tänään dpo11. Yöllä pc nega….Eilen illalla tuli pariksi tunniksi todella voimakkaita menkkakipuja, voimakkaampia kuin mitä minulla on koskaan ollut menkkojen aikana, ihmetytti suuresti🤔muoks. Menkkojen pitäisi alkaa vasta dpo15 eikä mulla ole koskaan kipeät menkat.
Olen muutamana aamuna syönyt tonnikalaleipää, niin tänään aamulla tuli nii kauhee raudan maku suuhun syönnin loppupuolella, että piti lähtä yökkii pöntölle ja pestä hampaat etten lervaa.
Tissit myös kipeytynyt hieman sivuilta jota en kyllä muista ennen tulleen. Mää en jotenkaa jaksa uskoa tuohon etten raskaana olis. Jos en oo nii kroppa vie mua kyllä ku pässiä narusta🤣 kysyisin siis, että te jota ootte plussia saanut niin minä dpo:na?

Se olisi nyt kp30 ja dpo11, menkat päivän myöhässä!

Jos tänään ei näy merkkiäkään menkoista, käyn töiden jälkeen hakemassa testejä viikonlopuksi. Heti aamulla en viitsinyt, kun kuitenkin se negakin jännittää. Tai että menkat alkaa sillä sekunnilla, kun ottaa testin pakkauksesta 😐 Ja onhan mun luteaali lyhyehkö, niin eipä mahdollinen plussakaan edes ehkä näkyisi vielä...

Oireita ei oo mihinkään suuntaan. Perus loppukiertojomottelut. Illalla nukkumaan mennessä oli tosi kuuma ja hikinen olo, vaikka yleensä palelen. Oon tosin töiden puolesta ollut tällä viikolla ties missä messuilla ihmisjoukoissa, niin oon voinut saada tietty jonkun flunssankin tms.

Tänään dpo11. Yöllä pc nega….Eilen illalla tuli pariksi tunniksi todella voimakkaita menkkakipuja, voimakkaampia kuin mitä minulla on koskaan ollut menkkojen aikana, ihmetytti suuresti🤔muoks. Menkkojen pitäisi alkaa vasta dpo15 eikä mulla ole koskaan kipeät menkat.
Olen muutamana aamuna syönyt tonnikalaleipää, niin tänään aamulla tuli nii kauhee raudan maku suuhun syönnin loppupuolella, että piti lähtä yökkii pöntölle ja pestä hampaat etten lervaa.
Tissit myös kipeytynyt hieman sivuilta jota en kyllä muista ennen tulleen. Mää en jotenkaa jaksa uskoa tuohon etten raskaana olis. Jos en oo nii kroppa vie mua kyllä ku pässiä narusta🤣 kysyisin siis, että te jota ootte plussia saanut niin minä dpo:na?
Sama dpo mullakin, enkä uskalla vielä ajatella, että raskaana olisi. Mutta jännitetään yhdessä! 😁 Plussaa en oo koskaan saanu niin siitä en tiedä , mutta älä ainakaan yöllisestä negasta vielä näillä päivillä masennu 🙂

Se olisi nyt kp30 ja dpo11, menkat päivän myöhässä!

Jos tänään ei näy merkkiäkään menkoista, käyn töiden jälkeen hakemassa testejä viikonlopuksi. Heti aamulla en viitsinyt, kun kuitenkin se negakin jännittää. Tai että menkat alkaa sillä sekunnilla, kun ottaa testin pakkauksesta 😐 Ja onhan mun luteaali lyhyehkö, niin eipä mahdollinen plussakaan edes ehkä näkyisi vielä...

Oireita ei oo mihinkään suuntaan. Perus loppukiertojomottelut. Illalla nukkumaan mennessä oli tosi kuuma ja hikinen olo, vaikka yleensä palelen. Oon tosin töiden puolesta ollut tällä viikolla ties missä messuilla ihmisjoukoissa, niin oon voinut saada tietty jonkun flunssankin tms.
Kuulostaa hyvältä ettei menkoista vielä tietoa🤩 sehän se perus on että menkat alkaa just sillo ku testaa, paras keino saada menkat alkaan jos myöhässä🤦🏼‍♀️

Jospa nuo sinun oireet kertois raskaudesta!
Jospa myös mun😂

En vielä masennu, mutta huomenna joo jos mitää ei näy😅 on kyllä kivaa jännätä yhessä, toivotaa molemmille plussaa. Millon meinasit testata sitten?

Kuulostaa hyvältä ettei menkoista vielä tietoa🤩 sehän se perus on että menkat alkaa just sillo ku testaa, paras keino saada menkat alkaan jos myöhässä🤦🏼‍♀️

Jospa myös mun😂

En vielä masennu, mutta huomenna joo jos mitää ei näy😅 on kyllä kivaa jännätä yhessä, toivotaa molemmille plussaa. Millon meinasit testata sitten?

Jospa myös mun😂

Ajattelin hakea töiden jälkeen testiliuskapakkauksen, jossa on viisi liuskaa. Varmaan illalla testaan jo, jos ei päivän aikana näy menkkoja. Huomennako meinasit itse testata uudestaan? 🙂

Takaisin