Raskaaksi 2023

No taashan tässä viikon sisään saa tietää, kp 20 menossa.
Viime kierrot oli 30 ja 29 poikkeavia siitä perus 27/28 🤷🏻‍♀️

Mulla taas joku kierto oli täysin oireeton ja hanat aukes kuitenkin.
Usein nyt ollut oireellisia ja negakiertoja.

Totean taas vaan että kyllä me naiset ollaan monimutkaisia otuksia 🙈
Joo, ei niistä oireista voi kauheasti päätellä. 😄 Ja siltikään en osaa olla tarkkailematta niitä. 🙈

@Adiela Hah, tehny niin paljon noita negatestejä että nyt päätin etten ennen ke testaa ainakaan, vois yrittää sinnitellä vieläkin pidemmälle jossei ne hanat aukea. On tää ollu kyl aika titaanientaisto ittensä kanssa😅 mut koska pessimisti ei pety, niin odotan kuitenkin taas niitä menkkoja alkavaksi. Mä eilen miehellekin narisin et ei tästä tuu ikinä mitään, se totesi vaan että jatketaan sitten harjoituksia. Vaikka siihen tuntuu nykyään enemmän kolahtavan jos menkat alkaa.
No ei tässä montaa päivää tarvii enää odotella joko plussaa tai menkkoja.

Minulla plussakierrot ovat olleet oikeastaan oireettomimpia, että ei se oireettomuus välttämättä ole huono merkki. Negakierroissa taas on ollut kaikki mahdolliset oireet.
Niih toivotaan ettei ole, viime kierrossa oli ties mitä oireita😅

Voihan sanonko mikä... Tulee veristä vuotoa. 😢 Ensin oli vain haalean punertavaa, mutta nyt käy koko ajan punaisemmaksi ja tummemmaksi. Mitä ihmeen vuotoa tämä nyt edes on, kun nyt on vasta dpo9? 😣 Ei menkkojen pitäisi alkaa moneen päivään. Testaan kyllä huomenna silti, mutta veikkaan, että jää kemialliseksi, jos testissä nyt jotain näkyy.

@Jadine josko nyt olis vaan jotain harmitonta vuotoa🙄 voisko toi km vielä vaikuttaa kiertoon?

Täällä ei vielä(kään) vuotoa, mut ei kyllä mitään oireitakaan suuntaan tai toiseen. Tissikipukin on hävinnyt että eiköhän ne hanat aukea täällä tänään. Huomenna menkat ois virallisesti myöhässä, kun oviksenkin tikutin.

Nega testattu ja vuoto on jo menkkojen luokkaa. En vain tajua, miten menkat voivat alkaa näin aikaisin. Ja mikä pahinta, jos ovis tulee samoilla päivillä kuin viime kierrossa, olen juuri silloin Suomessa ilman miestä. 😭 Eli voi jäädä seuraava kierto kokonaan välistä. Eipä pitänyt matkan olla lähimaillakaan ovista, mutta enpä arvannut, että tähän väliin tulee kummallinen 21 päivän kierto.

Sanokaa ny te, voisko tuo kp 18 päivä olla positiivinen. Alemmat siis pregcheck ja ylemmät oneplus. Jännästi kyllä eroaa keskenään nämä tikut toisistaan.

Toisessa kuvassa viime viikkoisia tikutteluita kp 11-16.

Kp 11-14 aktiivisesti talletteluja tehty. Sitten väliä kp 15-17 koska tarvitsee lepoa 😂 nyt sit kp 18 talleteltiin ja mietin pitäiskö yrittää kuitenkin vielä tänäänkin 😅

Tikuttelua hieman vaikeuttaa se ettei joka päivä pysty samoihin aikoihin testaamaan. Voi toki olla et ovis menny jo ja oltais jo piinapäivillä tai sit vasta alkaa piinailu 😁 menkkoja kuitenkin odotan saapuvaksi sinne kuun loppuun jos ei sit ala kenkkuilemaan.

Liitteet

• IMG_20230215_103915.jpg
    IMG_20230215_103915.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 119
  • IMG_20230215_103921.jpg
    IMG_20230215_103921.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 125
@Lilja35 hyvää sinnittelyä! Oliko tänään jo testaus?

@Jadine voi harmi että kierto kenkkuilee tollai! Kuulostaa kyl tosi omituiselta, mulla on joskus aika runsasta välivuotoa kierron puolivälissä mutta silloin se on kyl aika ruskeapainotteista, vaikka ihan punaistakin välillä 😓 Olitko saanut tikutettua tai muuten paikannettua ovulaatiota? Minä kiertopäivänä se oli?

@Malttamaton145 vaikee varmaksi sanoa kuivuneiden perusteella mutta kuvien perusteella sanoisin että ovulaatio ei ois vielä ollut – seuraatko muita merkkejä (limoja, lämpötiloja)?

@Malttamaton145 vaikee varmaksi sanoa kuivuneiden perusteella mutta kuvien perusteella sanoisin että ovulaatio ei ois vielä ollut – seuraatko muita merkkejä (limoja, lämpötiloja)?
En seuraa lämpöjä. Limoja ja muita oireita kylläkin, tai ainakin yritän 😅 Mutta en oikein tiedä niistäkään. Limoja ollut kyllä täs jo pitkin viime viikkoa, et ei ainakaan mitään kuivaa kautta ole. Mut toki mulla aina kyllä seksin jälkeen on pitkäänkin erinäistä limaisuutta.

@Metu Tässä kierrossa oli ovulaatio jo kp12, yleensä se on ollut noin kp13-17. Täytyy siis toivoa, että seuraava kierto olisi pidempi. 😬

@Malttamaton145 hmm... En tiiä ootko nähnyt tätä FF:n ohjetta mutta koin tän luokittelun hyvänä kun rupesin ite tarkkailee limoja: lyhyt versio ja pidempi versio (vaatii sisäänkirjauksen fertility friendiin).

@Jadine oho se on kyl aikaisin! Toivotaan että ens kierto ois joo pidempi!

Muokattu viimeksi:
@Malttamaton145 hmm... En tiiä ootko nähnyt tätä FF:n ohjetta mutta koin tän luokittelun hyvänä kun rupesin ite tarkkailee limoja: lyhyt versio ja pidempi versio.
Kiitos, tää on hyvä!
Tuo pidempi versio ei jostain syystä kyllä aukea. 🤔
Täytynee ruveta siis enemmän tarkkailemaan limoja. Voi olla että ens kierrosta jätänkin tikut kokonaan pois, uskon et nyt tuijotan vain niitä ja niihin menee kaikki huomio eikä todellisiin oireisiin ovikseen suhteen. No silti olen toiveikas jos vaikka tärppäis 😁

Kiitos, tää on hyvä!
Tuo pidempi versio ei jostain syystä kyllä aukea. 🤔
Täytynee ruveta siis enemmän tarkkailemaan limoja. Voi olla että ens kierrosta jätänkin tikut kokonaan pois, uskon et nyt tuijotan vain niitä ja niihin menee kaikki huomio eikä todellisiin oireisiin ovikseen suhteen. No silti olen toiveikas jos vaikka tärppäis 😁
Limat on hyvät siihen että löytäis sen kohdan missä ovis kohta tapahtuu, mutta valitettavasti lämpötilat on ainoo tapa kattoa et tapahtuiko se oikeesti vai ei 😬 mut jos ei tarvi viel saada tietää tapahtuuko varmasti, limoista saa hyvää osviittaa siitä että milloin kannattaa ainaski tehdä talletteluita että on mahikset raskautua ☺️

Mua hämmentää oma kroppa tällä hetkellä. Oon tässä vastaisuuden varalle metsästänyt ovista. 😅 Kp12 menossa, Flow näyttää ovista tälle päivälle ja yleensä oireet on menny Flown ennusteiden kanssa yksiin. Nyt ei oo haluja, ei limoja, ei mitään. Sen sijaan kp7 ja 8 oli - no voi olla sattumaa. Aiemmin mun kierto oli 28-29 päivää, nykyään lyhentynyt 25-26. Voihan se ovis olla sieltä vielä hyvinkin tulossa, tai en vaan oo saanu siitä kiinni tai sitten on tulossa ihan tosi lyhyt kierto. Mielenkiintoista.

Mulla oli kaapissa vanhoja ovistestejä, oon huvikseni testaillut niillä aamuisin ja mielenkiintoista on, että testit on niin kirkuvan negatiivisia kuin olla ja voi. Siis en tiennyt, että niihin ylipäätään voi tulla puhtaasti vain yksi viiva, koska viimeksi niitä käyttäessä ne näytti kahta viivaa ihan joka kerta ja sitten tihrustettiin ja tulkittiin, että onko nyt tasavahvat viivat vai ei. 😅

@Lilja35 hyvää sinnittelyä! Oliko tänään jo testaus?

@Jadine voi harmi että kierto kenkkuilee tollai! Kuulostaa kyl tosi omituiselta, mulla on joskus aika runsasta välivuotoa kierron puolivälissä mutta silloin se on kyl aika ruskeapainotteista, vaikka ihan punaistakin välillä 😓 Olitko saanut tikutettua tai muuten paikannettua ovulaatiota? Minä kiertopäivänä se oli?

En testannut vielä tänäänkään 😅 nukuin niin huonosti ja aamulla piti lähteä 6 liikkeelle niin ei siinä jaksanut tikkuja uitella. Olin niin varma että aamulla lorahtaa jo menkat niinku yleensä tapahtuu, mut eipä ne sitten lorahtanutkaan. Nyt taas alkoi tossa pari tuntia sitten juilimaan, mut ei vielä ainakaan vuotele. Mä oon edelleen skeptinen, joten kyllä mä huomiseen asti sinnittelen jossei vuoto oo alkanu. Hassua kyl jossei tänään ala koska ei oo koskaan luteaali venähtänyt kun oon oviksen tikuttanut.

Onpa kurjaa @Jadine.. toivottavasti tuo luteaali seuraavassa kierrossa pidempi 😥
@Metu toi oli hyvä ohje, mut tosiaan en löytänyt myöskään tota pidempää versiota.

Täällä tänään eggikset bongattu ja mietin että eikö se nyt ovis sitten ollutkaan vielä 🤦‍♀️ vai mitä ihmettä oma kroppa nyt sekoilee. Testit kuitenkin negaa, diginkin tein. Haalistunut vaan siitä lauantaisesta, jolloin oli todella tummat viivat. Äh 😅 ota nyt sitten tästäkin taas selvää. Ehkä tänään vielä tallettelut, sitten toivon että limat loppuisi ja pääsisi piinailemaan.
Ärsyttää kun en lämpöjä ehtiny mittailemaan, kun luulin että ovis meni jo. Täytyy ehkä loppuviikon mittailla vaikka vertauslämpöjä ei olekaan.
Kuinka kauan/paljon lämmöt jatkaa kohoamista oviksen jälkeen ja milloin lähtee laskuun?

@Kwv tuolla BBT - basal body temperature ketjussa on hyviä esimerkkejä miten muilla on lämmöt käyttäytyny kierron eri vaiheissa. kannattaa siellä käydä kurkkimassa, jos et oo jo käyny. 😊

Itellä lämmöt pomppaa oviksen jälkeen ja jatkaa nousua vielä muutaman päivän ajan. Laskuun lähtee vuorostaan pari päivää ennen ku menkat alkaa.

@Malttamaton145 @Kwv toi pidempi versio taitaa olla FF kirjautumisen takana niin ei siks näy :/ Mutta jos sinne haluaa kirjautua niin siellä on toi hyvä kurssi kaikista eri merkkien seuraamisesta eikä se maksa mitään.

Takaisin