Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, ei niistä oireista voi kauheasti päätellä. Ja siltikään en osaa olla tarkkailematta niitä.Mulla taas joku kierto oli täysin oireeton ja hanat aukes kuitenkin.
Usein nyt ollut oireellisia ja negakiertoja.
Totean taas vaan että kyllä me naiset ollaan monimutkaisia otuksia
Niih toivotaan ettei ole, viime kierrossa oli ties mitä oireitaMinulla plussakierrot ovat olleet oikeastaan oireettomimpia, että ei se oireettomuus välttämättä ole huono merkki. Negakierroissa taas on ollut kaikki mahdolliset oireet.
En seuraa lämpöjä. Limoja ja muita oireita kylläkin, tai ainakin yritän Mutta en oikein tiedä niistäkään. Limoja ollut kyllä täs jo pitkin viime viikkoa, et ei ainakaan mitään kuivaa kautta ole. Mut toki mulla aina kyllä seksin jälkeen on pitkäänkin erinäistä limaisuutta.@Malttamaton145 vaikee varmaksi sanoa kuivuneiden perusteella mutta kuvien perusteella sanoisin että ovulaatio ei ois vielä ollut – seuraatko muita merkkejä (limoja, lämpötiloja)?
Kiitos, tää on hyvä!@Malttamaton145 hmm... En tiiä ootko nähnyt tätä FF:n ohjetta mutta koin tän luokittelun hyvänä kun rupesin ite tarkkailee limoja: lyhyt versio ja pidempi versio.
Limat on hyvät siihen että löytäis sen kohdan missä ovis kohta tapahtuu, mutta valitettavasti lämpötilat on ainoo tapa kattoa et tapahtuiko se oikeesti vai ei mut jos ei tarvi viel saada tietää tapahtuuko varmasti, limoista saa hyvää osviittaa siitä että milloin kannattaa ainaski tehdä talletteluita että on mahikset raskautuaKiitos, tää on hyvä!
Tuo pidempi versio ei jostain syystä kyllä aukea.
Täytynee ruveta siis enemmän tarkkailemaan limoja. Voi olla että ens kierrosta jätänkin tikut kokonaan pois, uskon et nyt tuijotan vain niitä ja niihin menee kaikki huomio eikä todellisiin oireisiin ovikseen suhteen. No silti olen toiveikas jos vaikka tärppäis
En testannut vielä tänäänkään nukuin niin huonosti ja aamulla piti lähteä 6 liikkeelle niin ei siinä jaksanut tikkuja uitella. Olin niin varma että aamulla lorahtaa jo menkat niinku yleensä tapahtuu, mut eipä ne sitten lorahtanutkaan. Nyt taas alkoi tossa pari tuntia sitten juilimaan, mut ei vielä ainakaan vuotele. Mä oon edelleen skeptinen, joten kyllä mä huomiseen asti sinnittelen jossei vuoto oo alkanu. Hassua kyl jossei tänään ala koska ei oo koskaan luteaali venähtänyt kun oon oviksen tikuttanut.@Lilja35 hyvää sinnittelyä! Oliko tänään jo testaus?
@Jadine voi harmi että kierto kenkkuilee tollai! Kuulostaa kyl tosi omituiselta, mulla on joskus aika runsasta välivuotoa kierron puolivälissä mutta silloin se on kyl aika ruskeapainotteista, vaikka ihan punaistakin välillä Olitko saanut tikutettua tai muuten paikannettua ovulaatiota? Minä kiertopäivänä se oli?
@Malttamaton145 vaikee varmaksi sanoa kuivuneiden perusteella mutta kuvien perusteella sanoisin että ovulaatio ei ois vielä ollut – seuraatko muita merkkejä (limoja, lämpötiloja)?