Juliet92
Asioista perillä oleva
Kiitos vielä toivotaan, et pääset PASista pian sit marraskuisiinTämänpäiväinen on kyllä jo selvä viiva, onnea ja vahvoja tarrasukkia matkaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos vielä toivotaan, et pääset PASista pian sit marraskuisiinTämänpäiväinen on kyllä jo selvä viiva, onnea ja vahvoja tarrasukkia matkaan!
Meille suositeltiin, että maks. kahden päivän pidättäytyminen olisi hyvä mun tapauksessa, koska mulla on tosi alhainen AMH ja huonot munasolut ja silloin on tärkeää, että siittiöt ovat tuoreita ja niiden DNA on parempaa tms. Tämä ei perustu muuhun kuin mitä lapsettomuushoidoissa neuvottiin ennen IVF-hoitoa. Mutta jos ei ole mitään lapsettomuusongelmia todettu, niin ei varmaankaan ole yhtä suurta merkitystä. Lisäksi jos kyseessä on nuoremman naisen munasolut, niin kuulemma munasolu voi korjata huonommatkin siittiöt eli ne, joiden DNA:saa on jotain häikkää eli silloin pidättäytymisellä ei ole niin suurta merkitystä, mutta juuri mun tapauksessa tuo 2 päivää ohjeistettiin, kun munasolu ei osaa korjata huonompilaatuisia siittiöitä.Onko vanhoilla siittiöillä raskaaksi tulo mahdotonta? Voiko ne olla viallisia ja aiheuttaa sen takia keskenmenon.
Jos edellisestä tyhjennyksestä oli yli 2vkoa ja ovulaation aikana päästiin vasta tositoimiin? Mies ei ole välissä hoidellut itseään, jutellaan näistä ihan avoimesti. Kannattaako siis kuopata toiveet.
Mähän sanoinNoniin nyt sitten paljon onnea matkaan ja muista nyt nauttiakin!Tuun nyt tännekin varovaisesti ja vieläkin vähän häkeltyneenä päivittämään, et eilen tein haaleista haaleimman haamutestin, mikä tänään selvästi vahvistunut nyt rukoilen, et pysyy kyydissä lokakuulle asti
Tänään dpo10/pp5.
Niin sanoit ja kiitos koitan, vaikka pelko persiissä myös ainaki sinne varhaisultraa astiMähän sanoinNoniin nyt sitten paljon onnea matkaan ja muista nyt nauttiakin!
Luulen, että on aika yksilöllistä, kuinka aikaisin menkkakivut alkavat. Minulla ne alkavat yleensä noin päivää ennen menkkoja. Mutta minulla on myös plussakierroissa ollut menkkojen tapaista juilintaa noin dpo9 alkaen.Miten teillä muilla muuten menee noi menkkakivut, siis et jos negakierto niin juiliiko teillä monta päivää jo ennen menkkojen alkua? Ihmettelen kun kolmena päivänä ollu aika inhottavat juilimiset alavatsalla, tänää ei oo ollut mitään eikä vuotoa ainakaan vielä näy en nyt innostu ollenkaan, koska periaatteessa menkkojen pitäis luteaalin mukaan alkaa vasta huomenna. Mut tietty väkisinkin tässä toiveet heräilee.
Joo sama vika täällä, että menkkakipuja olis mutta ei vielä menkkoja oletettavasti odotettavissa muutamaan päivään. Mikä dpo sulla siis alkoi juilimiset?@Jadine joo siis tietty, aloin vaan miettimään et onkohan mulla ollu aikasemmin jo näitä juilimisia ennen menkkoja vai vasta niiden alkamisen jälkeen Tosi outoa jotenki itelle että juilis näin monta päivää ja vuotoa ei näy, kai sitä elättelee jotain olemattomia toiveita vaan mähän voisin kyllä jo testata, mut ajattelin pitää selkärankani huomiseen asti jossei vuotoa näy.
Pitää vaan itekin hyväksyä se tosiasia että oon jo "vanha" ja kaikki oireet voi olla ihan vaan ilmankin raskautta.
Mulla alkoi siis jo dpo8 juiliminen, dpo9 se oli tosi kovaa ja mietin jo että nytkö ne alkaa. En siis muista näin kovia juilimisia olleen edellisissä kierroissa. Mulla on siis tosi kivuttomat menkatkin ollu jo vuosia.Joo sama vika täällä, että menkkakipuja olis mutta ei vielä menkkoja oletettavasti odotettavissa muutamaan päivään. Mikä dpo sulla siis alkoi juilimiset?
Itse yritin just käydä katsomassa edellisten kiertojen kirjanpitoa, enkä tästä kohtaa kiertoa löytänyt vastaavia menkkakipuja ainakaan kirjanneeni ylös. Tissikipu on sen sijaan ollut monessa kierrossa tässä kohtaa aika voimakas, nyt ei näy (vaikka kuinka yritän tissejä puristella töissä ilman, että kaikki huomaa ). Eilen myös oli hirveä vilu koko ajan, vaikka työkaveritkin valitti, että täällä on lämmöt liian kuumalla. Mutta niin, oireita on ollut toki ennenkin jos jonkinlaisia, ei niistä mitään selvää ota vaikka kuinka analysoisi.
Kiinnittymiskivulta kuullostaa toivotaan parastaMulla alkoi siis jo dpo8 juiliminen, dpo9 se oli tosi kovaa ja mietin jo että nytkö ne alkaa. En siis muista näin kovia juilimisia olleen edellisissä kierroissa. Mulla on siis tosi kivuttomat menkatkin ollu jo vuosia.
No katotaan sekoileeko kroppa taas vaan omiaan ja pettymys saapuu huomenna
Minulla plussakierrot ovat olleet oikeastaan oireettomimpia, että ei se oireettomuus välttämättä ole huono merkki. Negakierroissa taas on ollut kaikki mahdolliset oireet.Dpo8 ja kuolen kohta. Toisaalta en usko raskauteen koska ei ole MITÄÄN oireita. Viime kierrossa oli tosi voimakas keltarauhasjomottelu, mutta nyt ei edes sitä.
Aamulla huvikseni pissasin 2,5h pidätyksellä onestepin ovis testiin joka oli lähellä plussaa ja tummempi ku oviksen aikana ne ei siis mulle ovisplussaa antanu, mutta pc anto. Saa nähä, toisaalta oon paljo rauhallisempi ku viime kierrossa.
Minulla plussakierrot ovat olleet oikeastaan oireettomimpia, että ei se oireettomuus välttämättä ole huono merkki. Negakierroissa taas on ollut kaikki mahdolliset oireet.