Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaaTuun nyt tännekin varovaisesti ja vieläkin vähän häkeltyneenä päivittämään, et eilen tein haaleista haaleimman haamutestin, mikä tänään selvästi vahvistunut nyt rukoilen, et pysyy kyydissä lokakuulle asti
Tänään dpo10/pp5.
Tuun nyt tännekin varovaisesti ja vieläkin vähän häkeltyneenä päivittämään, et eilen tein haaleista haaleimman haamutestin, mikä tänään selvästi vahvistunut nyt rukoilen, et pysyy kyydissä lokakuulle asti
Tänään dpo10/pp5.
Mä hypin seinille lauantaina vielä ja kiukuttelin ja itkin kun ei onnistu. Tais olla jo hormonaalista mikä dpo sulla olikaan ja ootko varhanen plussaaja?Minä olen hyppimässä täällä seinille. Nämä piinapäivät ovat kyllä kuin Schrödingerin kissa - olen joko raskaana tai en ole, mutten tiedä vielä, kumpaa. Leposyke oli taas noussut pykälän verran, mikä on ihan positiivinen merkki, mutta toisaalta pelottaa ihan hirveästi, että joudun pettymään. Kaksi päivää pitäisi vielä odottaa!
Ja jos plussaan, pitää heti lähteä lääkäriin ja aloittaa hepariinipistokset. Se kyllä pelottaa jo etukäteen.
Dpo8 on nyt ja dpo10 aion testata. Dpo10 on tähän mennessä näkynyt jokainen raskaus, ja sitä aiemmin en aio testata, ettei tarvitse arvuutella, testaanko vain liian aikaisin vai onko se oikeasti nega. Dpo10 on myös yleensä ollut niin haalea viiva, ettei varmaan päivää aiemmin olisi vielä näkynyt mitään.Mä hypin seinille lauantaina vielä ja kiukuttelin ja itkin kun ei onnistu. Tais olla jo hormonaalista mikä dpo sulla olikaan ja ootko varhanen plussaaja?
No suosittelen oottelemaan joo tohon dpo10 tuoreen kokemuksen perusteella, ei tarvii niin tihrustaa. Siel olis vissii sit kans lokakuinenDpo8 on nyt ja dpo10 aion testata. Dpo10 on tähän mennessä näkynyt jokainen raskaus, ja sitä aiemmin en aio testata, ettei tarvitse arvuutella, testaanko vain liian aikaisin vai onko se oikeasti nega. Dpo10 on myös yleensä ollut niin haalea viiva, ettei varmaan päivää aiemmin olisi vielä näkynyt mitään.
Ihan rajoilla. Menkoista laskettuna 1.11., mutta oviksesta 28.10. Mietin jo, että ehkä annan gynelle päivää aiemman menkkojen alkamispäivän, niin saisin ns. virallisen lasketun ajan vielä lokakuun puolelle. Tiedän kokemuksesta, että hän ei muuta laskettua aikaa ihan muutaman päivän takia.No suosittelen oottelemaan joo tohon dpo10 tuoreen kokemuksen perusteella, ei tarvii niin tihrustaa. Siel olis vissii sit kans lokakuinen
Tämänpäiväinen on kyllä jo selvä viiva, onnea ja vahvoja tarrasukkia matkaan!Tuun nyt tännekin varovaisesti ja vieläkin vähän häkeltyneenä päivittämään, et eilen tein haaleista haaleimman haamutestin, mikä tänään selvästi vahvistunut nyt rukoilen, et pysyy kyydissä lokakuulle asti
Tänään dpo10/pp5.
Ei ole mahdotonta, mutta sperman laatu heikkenee, jos edellisestä siemensyöksystä on yli viikko. Sperman liikkuvuus vähenee ja DNA-fragmentaatio lisääntyy. Se, miten paljon sperman laatu vaikuttaa esimerkiksi keskenmenoriskiin, on kai vielä aika epäselvää, mutta huonompi liikkuvuus voi ainakin vaikeuttaa raskautumista.Onko vanhoilla siittiöillä raskaaksi tulo mahdotonta? Voiko ne olla viallisia ja aiheuttaa sen takia keskenmenon.
Jos edellisestä tyhjennyksestä oli yli 2vkoa ja ovulaation aikana päästiin vasta tositoimiin? Mies ei ole välissä hoidellut itseään, jutellaan näistä ihan avoimesti. Kannattaako siis kuopata toiveet.