Raskaaksi 2023

Tuun nyt tännekin varovaisesti ja vieläkin vähän häkeltyneenä päivittämään, et eilen tein haaleista haaleimman haamutestin, mikä tänään selvästi vahvistunut😍😭 nyt rukoilen, et pysyy kyydissä lokakuulle asti❤️
Tänään dpo10/pp5.

Liitteet

• 20230213_064124.jpg
    20230213_064124.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 198
@Juliet92 onnea tuhannesti🥰 toivottavasti pieni pysyy kyydissä loppuun asti🤞

Täällä ollu niin menkkaolot jo pari päivää, joten eiköhän ne sieltä taas kurvaa pilaamaan mun päivän🙄 vuotoa ei vielä oo, mut tuskin tässä kauaa enää menee. Tulisiko sitten jo huomenna ja sitten kierto jäisi taas vaan 24 päivään ja luteaali vaan 11päivää. Testejä en oo tehny enkä edes tee ennen ke/to jos sinne asti nyt jotenkin päästäis.

Minä olen hyppimässä täällä seinille. Nämä piinapäivät ovat kyllä kuin Schrödingerin kissa - olen joko raskaana tai en ole, mutten tiedä vielä, kumpaa. 😅 Leposyke oli taas noussut pykälän verran, mikä on ihan positiivinen merkki, mutta toisaalta pelottaa ihan hirveästi, että joudun pettymään. Kaksi päivää pitäisi vielä odottaa!

Ja jos plussaan, pitää heti lähteä lääkäriin ja aloittaa hepariinipistokset. Se kyllä pelottaa jo etukäteen. 😬

Tuun nyt tännekin varovaisesti ja vieläkin vähän häkeltyneenä päivittämään, et eilen tein haaleista haaleimman haamutestin, mikä tänään selvästi vahvistunut😍😭 nyt rukoilen, et pysyy kyydissä lokakuulle asti❤️
Tänään dpo10/pp5.

Voi Juliet92! Hurjasti tarrasukkia. Oon niin onnellinen sun puolesta. 😍

Minä olen hyppimässä täällä seinille. Nämä piinapäivät ovat kyllä kuin Schrödingerin kissa - olen joko raskaana tai en ole, mutten tiedä vielä, kumpaa. 😅 Leposyke oli taas noussut pykälän verran, mikä on ihan positiivinen merkki, mutta toisaalta pelottaa ihan hirveästi, että joudun pettymään. Kaksi päivää pitäisi vielä odottaa!

Ja jos plussaan, pitää heti lähteä lääkäriin ja aloittaa hepariinipistokset. Se kyllä pelottaa jo etukäteen. 😬
Mä hypin seinille lauantaina vielä🙈 ja kiukuttelin ja itkin kun ei onnistu. Tais olla jo hormonaalista😅 mikä dpo sulla olikaan ja ootko varhanen plussaaja?

@Lilja35 tsemppiå piinailuun ja toivotaan, et sielt viel plussa pärähtäis❤️

@Pingviiniemo voi kiitos❤️

Mä hypin seinille lauantaina vielä🙈 ja kiukuttelin ja itkin kun ei onnistu. Tais olla jo hormonaalista😅 mikä dpo sulla olikaan ja ootko varhanen plussaaja?
Dpo8 on nyt ja dpo10 aion testata. Dpo10 on tähän mennessä näkynyt jokainen raskaus, ja sitä aiemmin en aio testata, ettei tarvitse arvuutella, testaanko vain liian aikaisin vai onko se oikeasti nega. Dpo10 on myös yleensä ollut niin haalea viiva, ettei varmaan päivää aiemmin olisi vielä näkynyt mitään.

Dpo8 on nyt ja dpo10 aion testata. Dpo10 on tähän mennessä näkynyt jokainen raskaus, ja sitä aiemmin en aio testata, ettei tarvitse arvuutella, testaanko vain liian aikaisin vai onko se oikeasti nega. Dpo10 on myös yleensä ollut niin haalea viiva, ettei varmaan päivää aiemmin olisi vielä näkynyt mitään.
No suosittelen oottelemaan joo tohon dpo10🤣 tuoreen kokemuksen perusteella, ei tarvii niin tihrustaa. Siel olis vissii sit kans lokakuinen🥰

No suosittelen oottelemaan joo tohon dpo10🤣 tuoreen kokemuksen perusteella, ei tarvii niin tihrustaa. Siel olis vissii sit kans lokakuinen🥰
Ihan rajoilla. 😬 Menkoista laskettuna 1.11., mutta oviksesta 28.10. Mietin jo, että ehkä annan gynelle päivää aiemman menkkojen alkamispäivän, niin saisin ns. virallisen lasketun ajan vielä lokakuun puolelle. 😅 Tiedän kokemuksesta, että hän ei muuta laskettua aikaa ihan muutaman päivän takia.

Mutta no, ehkä tulee nega eikä tarvitse miettiä asiaa, kun seuraava mahdollinen la olisi aika tukevasti marraskuun puolella.

Onko vanhoilla siittiöillä raskaaksi tulo mahdotonta? Voiko ne olla viallisia ja aiheuttaa sen takia keskenmenon.

Jos edellisestä tyhjennyksestä oli yli 2vkoa ja ovulaation aikana päästiin vasta tositoimiin? Mies ei ole välissä hoidellut itseään, jutellaan näistä ihan avoimesti. Kannattaako siis kuopata toiveet.

Täällä edelleen ovistikuttelua.
Tänään hain vielä kaveriksi pcn tikkuja. Onstepit siis muutoin ollu käytössä. Mielenkiintoista seurailla. 🤩 Tänään ehkäpä ollut pientä vihlontaa alavatsalla ja vv jokseenkin enemmän 🤔

Nyt kp 17, elättelen vielä toiveita että se plussa tulis koska kuitenkin kierto ollut hyvin epäsäännöllinen enkä luota sen vuoksi arvioituun laskettuun ovikseen 🙈
Ja no onpahan ajankulua ja saa noita pois käytettyä jos vaikka ei sitten enää tarviskaan, toivottavasti 😁

Liitteet

• IMG_20230213_174417.jpg
    IMG_20230213_174417.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 65
Tänään dpo10/pp5.
Tämänpäiväinen on kyllä jo selvä viiva, onnea ja vahvoja tarrasukkia matkaan! :red-heart:

Onko vanhoilla siittiöillä raskaaksi tulo mahdotonta? Voiko ne olla viallisia ja aiheuttaa sen takia keskenmenon.

Jos edellisestä tyhjennyksestä oli yli 2vkoa ja ovulaation aikana päästiin vasta tositoimiin? Mies ei ole välissä hoidellut itseään, jutellaan näistä ihan avoimesti. Kannattaako siis kuopata toiveet.
Ei ole mahdotonta, mutta sperman laatu heikkenee, jos edellisestä siemensyöksystä on yli viikko. Sperman liikkuvuus vähenee ja DNA-fragmentaatio lisääntyy. Se, miten paljon sperman laatu vaikuttaa esimerkiksi keskenmenoriskiin, on kai vielä aika epäselvää, mutta huonompi liikkuvuus voi ainakin vaikeuttaa raskautumista.

Kp 19
Rinnat kipeät??
Ja taas tunne että alavatsaa kiristää samoin ku ne liian kireet farkut 🤔
Sama vatsajuttu oli viimekierrossa about samoilla päivillä 🤷🏻‍♀️
Erittäin runsan voidemainen vv

Takaisin