Raskaaksi 2023

Täällä ei eilen illalla ovistesti näyttänyt vahvistuvan. Tänään toki jatkan testailuja. Talletteluja tehty alkuviikosta joka toinen päivä ja nyt viimeisimmät päivät joka päivä. 🙈

Voi siis olla että ovis on menny tikutuksesta ohi tai sitten vasta tuloillaan. Viimeksi oli kp 13 selkeä ovis plussa ja nyt menossa kp 16.

Kurjaa jos ei tuota selvää plussaa testiin saa, siitä olis mukavampi lähteä dpo päiviä laskeskelemaan. Mites muut laskee noi dpo jos ei selvää ovis plussaa ole? Menkkojen mukaan?

Mä lasken lämpöjen mukaan, koska Oura mittaa niitä kätevästi. Ihmisen lepolämpötila nousee siis oviksen jälkeen, sen takia :) Mutta siis vaikka seuraan lämpöjä niin mäkään en nyt yhtään osaa sanoa oliko mulla ovis perjantaina tai lauantaina. Tänään on joko dpo1 tai dpo2 🥲

Mutta mä varmaan sun tapauksessa laskisin noiden kipujen mukaan, vaikkei siitä voikaan tietää tuliko kivut ennen, aikana vai jälkeen oviksen. Valkovuoto auttaa myös miettimään, jos tuntee omat vuotonsa! Mulla vuoto loppuu ku seinään kun ovis on ohi.

@Malttamaton145 @Kwv @anita1 Noniin saatiin siis vielä muutama lisää samoille päiville, kunnon piinaviikot tulossa🤣👏🏻

@Malttamaton145 mäkään en nyt saanut mielestäni ihan tasavahvoja viivoja, mutta selkeesti tummemmat oli parin päivän ajan, toisena päivänä oli selkeet kivut ja sen jälkeen testit haaleni, joten päättelen sen olevan dpo0 päivä. Lämmöissä mulla myös pieni notkahdus alaspäin tuolloin, ja tänä aamuna oli hieman noussut, vaikka noihin lämpöihin ei itellä ehkä oo täysin luottamista kun kainalosta mittaan🤔joten vähän tällasella päättely logiikalla mennään😁

No täällähän on hirvee määrä piinailijoita liittyny kituilemaan :No Evil Monkey: Toivottavasti nyt tuli kunnon plussa-aalto :folded:

Mä oon myös vähän negatiivisellä mielellä, tai jotenkin on koko ajan sellanen fiilis ei ei oo tärpännyt :Grimacing Face: Jotenkin odotan vaan et kohta alkaa taas tiputtelemaan, ja siitä ei koskaan seuraa hyvää.
Kiinnittymistäkään en kyl oo vielä ainakaan pongannut, vaikka ei tässä menossa kyl sitä aina huomaa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:Edellisessä raskaudessa kiinnittyminen oli ihan selvä, ekassa on muista moista kyl tunteneeni. Tänään on ainakin tissit tosi paljon eilistä kipeämmät, jotain yksittäisiä tuntemuksia alamahalla - mut ei kyl oikein muuta. :Grimacing Face: Ehkä vähän etova olo on ajoittain, mut voi kyllä olla mielen tapa vaan huijata. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Dpo 6 siis täällä.

Tiiättekö mulla ei oo nyt yhtään ollut piinailu fiilis tai en yhtään piinaile ja kuulostele oireitani.
Ehkä oli helpotus nyt toi kun se lähete hyväksyttiin ja nyt vaan ootan sieltä lisätietoa 🙈 siinä piinailua tarpeeksi 🙂

Oho, täällähän on paljon samaan aikaan piinailevia😁

En tiiä onko omassa tilanteessa piinailtavaa, joka päivä muuttuu tunne siitä et ollako vai eikö olla raskaana🙄 täällä dpo10, menkkaoloja ollut jo pari päivää mut vuodon pitäis alkaa kyllä vasta ens ke. Testejä en oo tehnyt, kokeilen taas mielenlujuutta olla testaamatta ennen ke, tietty sit ei tarvii testailla jos kierto päättyisi taas ajoissa.

@Metu Ei onneksi ollut kuin ihan muutama tippa, eikä ole tullut enää.

Täällä on nyt dpo7 ja hyvin vaihtelevat fiilikset. Olin jo suunnilleen luovuttanut tämän kierron suhteen, mutta nyt leposyke oli kohonnut, niin heti alkoi toiveikkuus nostaa päätään. 🙈

Joo erinomainen piinailukausi meneillään 😁

@Jadine mut toihan kuulostaa ihan superisti kiinnittymisvuodolta jos vain muutama tippa ja vaaleanpunaista! Hyviä merkkejä, toivotaan parasta 🤞🏻

En tiedä miks oon yllättynyt mut mulla alko tänään tää mun jo perinteiseksi muodostunut mid-cycle bleeding, so far tiputteluna mut aiemmat kaks kiertoa yltyi menkkamaiseksi, mutta niukaksi ja ruskeaksi vuodoksi, niin varmaan yltyy taas 😩 tänään kp14, yleensä alkanut kp15, ja kaks gyneä jo todennut että tää on ”toiminnallista” eli heidän mukaan ihan fine. Välil tätä on kestäny vaan kaks päivää, viimeks meni kuus mut alotin kans terolutit et loppuis nii saa nähä. Mut teen nyt silti näitä ovulaatiotestejä ja tarkkailen parhaani mukaan limoja ja yritetään nyt olla niin kuin tää vuoto ei häiritsis. Ovisliuskat näyttää tältä, ei viel mitään nousua. 😔

6A205E42-7ECD-4EC3-90F7-8697D2BFD9A2.jpeg

Argh, meninpä hätähousuna tekemään pc:n testin yli 2h pidätyksen jälkeen. Tyylipuhdas nega testiajalla. Mulla oli jotenkin niin sellanen olo et ois voinu tärpätä. On tuntunut alavatsalla nipistelyä jota ennen ei oo ollu. Huoh. Dpo 10 tänään :Grimacing Face: Hemmetti ku piinaavaa. Tilasin jo valmiiks vehnänalkioöljyä netistä. Se oli yks niistä monista "poppakonsteista" jotka auttaa raskaaksi tulemiseen. Ite käytin sitä juuri siinä kierrossa josta tulin raskaaksi 2015 :Smiling Face With Smiling Eyes: sitä ja greippimehua prkl! Mies tulee huomenna ja hitsi ois ollu ihana antaa ystävänpäivänä positiivinen testi lahjaksi :Crying Cat Face:

Muokattu viimeksi:
En tiedä miks oon yllättynyt mut mulla alko tänään tää mun jo perinteiseksi muodostunut mid-cycle bleeding, so far tiputteluna mut aiemmat kaks kiertoa yltyi menkkamaiseksi, mutta niukaksi ja ruskeaksi vuodoksi, niin varmaan yltyy taas 😩 tänään kp14, yleensä alkanut kp15, ja kaks gyneä jo todennut että tää on ”toiminnallista” eli heidän mukaan ihan fine. Välil tätä on kestäny vaan kaks päivää, viimeks meni kuus mut alotin kans terolutit et loppuis nii saa nähä. Mut teen nyt silti näitä ovulaatiotestejä ja tarkkailen parhaani mukaan limoja ja yritetään nyt olla niin kuin tää vuoto ei häiritsis. Ovisliuskat näyttää tältä, ei viel mitään nousua. 😔

View attachment 119213
Nopeasti se sieltä sit nousee 🌈 Mikä kp sulla yleensä on ovis? Mun noi samat testit lähti tummumaan 2pv ennen ovulaatiota, edeltävänä päivänä ennen tummimista oli myös noita pohjalukemia.

Liitteet

• Screenshot_20230212_154600.jpg
    Screenshot_20230212_154600.jpg
    651.8 KB · Katsottu: 66
Täällä dpo5 ja tänään tuntunut useasti kovaa nipistelyä navan vieressä, rinnoissakin taas jotain tuntemuksia🤪 Oon yrittänyt kans ottaa rennommin tän luteaalivaiheen, mut väkisinkin huomannut nippailut.
Hitsi kun pitäs jaksaa vielä ainakin 5 päivää odotella testausta😵

@Metu pöh ompa inhottavaa tollaset vuotelut, mut ei kai siitä sit mitään haittaa oo jos gynet ei oo sen erikoisemmin reagoineet tohon🤔 Ne limat sulla kuitenkin vaikuttas siltä että ovis on tulossa, joten hyvä että jatkat tikutteluja🙏
@Celestia toivotaan että on vaan vielä liian aikaista ja sinne testiin ne kaks viivaa ilmeistyis✨🙏 sormet ristissä myös muille pidemmällä oleville piinailijoimme🤞🏻

Nopeasti se sieltä sit nousee 🌈 Mikä kp sulla yleensä on ovis? Mun noi samat testit lähti tummumaan 2pv ennen ovulaatiota, edeltävänä päivänä ennen tummimista oli myös noita pohjalukemia.
Sehän siinä on ku en oo kertaakaan vielä paikantanut ovista, minkä takia nyt on kaikki vuodon tarkkailut ja BBT:t ja ovistestit käytössä, jos se löytys nyt että milloin se on 😓 tää välivuoto on ollut hyvin säännöllinen kun yleensä kp15 alkaa, mut katotaa nyt. Yritän chillaa ja jatkaa tutkimista 🧘🏻‍♀️

Onpas helpottunut fiilis kun ei enää jomota alavatsaa eikä tarvitse joka aamu pissata purkkiin. 🤪 Eiköhän tämä tästä tietty viikossa piinailuksi muutu mutta pitää nauttia näistä muutamista paineettomista päivistä!

Toivotaan @Metu että joku tai kaikki seurantatavat yhdessä lopulta osoittaisi oviksen ajankohdan ❤️

Mulla tuli tänään randomisti yhtäkkiä kunnon limaiset valkovuodot (toki vaan yhden vessareissun ajan) ja nyt ahdistaa että eikö täälläkään mukamas vielä ollut ovista 🙄

Mulla on/on ollut jotenkin oireettomampi ovulaatio kuin viime kuussa. Torstaista lähtien hyvin randomisti vähän vihlaisuja ja vv ehkä hieman lisääntynyt. Torstaina ja hieman perjantaina hyvin niukkaa rusehtavaa vuodontapaista

TMI

ei edes varsinaisesti vuotoa vaan vaikutti enemmän kuin jotain vanhaa olis tullut rihmamaisena

TMI ohi 😄

Kovinkaan paljon muita oireita en oo huomannut. Tänään myös mietoja vihlaisuja.

Flo ennusti että olis ollut lauantaina, viime kierrossa olin huomaavinani ovulaation kp12, ja tänään olis kp14. Tammikuussa oli tosin se kemiallinen ja siitä lähdin laskemaan eli ei välttämättä ihan paikkansapitävä vertaus, ja sen perusteellahan toi sovellus laskee.

Tallettelut viime viikolla tiistai ja torstai illalla sekä lauantaina aamupäivällä. Olisin toivonut enemmän mutta mies oli kipeenä enkä halunnut sitä liikaa ahdistaa muutenkaan ettei tuu paineita ja mee suorittamiseksi. Tänään oli myös suunnitelmissa petipuuhat joten jos ovis olisikin vasta tänään 😉

@Helinä84 Hyvin ootte saaneet tallattelut edelliselle viikolle, torstain vihlonnat kuulostaa lupaavilta 🤩 Epäiletkö silti ettei olisi jo ollut?

Mulla lähti tänään lämmöt selkeämmin nousuun, ja mun kahdet sovellukset vahvisti nyt oviksen perjantaille. Sillä menen nyt siis!

Elikkä dpo3 nyt :)

@Empsu94 Lähinnä toi oireiden vähyys mietityttää. Tänään taas tuo vv tuntuu olevan sellaista paksumpaa, erilaista kuin yleensä, niin siksi epäilytti että olisko vähän myöhemmässä kuin ennuste antoi ymmärtää 🤔

Seurailen oireita minkä pystyn ja tallettelut pyritään pitämään fiilispohjalla. Voi tietty olla että pyörrän sanani ja vielä jossain vaiheessa hankin ovistestitkin, mutta ainakin nyt mennään näin. 😄

Takaisin