Täällä ei eilen illalla ovistesti näyttänyt vahvistuvan. Tänään toki jatkan testailuja. Talletteluja tehty alkuviikosta joka toinen päivä ja nyt viimeisimmät päivät joka päivä.
Voi siis olla että ovis on menny tikutuksesta ohi tai sitten vasta tuloillaan. Viimeksi oli kp 13 selkeä ovis plussa ja nyt menossa kp 16.
Kurjaa jos ei tuota selvää plussaa testiin saa, siitä olis mukavampi lähteä dpo päiviä laskeskelemaan. Mites muut laskee noi dpo jos ei selvää ovis plussaa ole? Menkkojen mukaan?
Mä lasken lämpöjen mukaan, koska Oura mittaa niitä kätevästi. Ihmisen lepolämpötila nousee siis oviksen jälkeen, sen takia :) Mutta siis vaikka seuraan lämpöjä niin mäkään en nyt yhtään osaa sanoa oliko mulla ovis perjantaina tai lauantaina. Tänään on joko dpo1 tai dpo2
Mutta mä varmaan sun tapauksessa laskisin noiden kipujen mukaan, vaikkei siitä voikaan tietää tuliko kivut ennen, aikana vai jälkeen oviksen. Valkovuoto auttaa myös miettimään, jos tuntee omat vuotonsa! Mulla vuoto loppuu ku seinään kun ovis on ohi.