Raskaaksi 2023

Ooh ihanat joukkopiinailut tulee tällä porukalla 😁 mä oon vähän jäljessä, nyt kp8 ja gyne soitti tänään prolaktiinituloksista (normaalit) ja jatkosta (ovulaatiotestejä, teroluttia kierron tueks ja jos ei tärppää voin aloittaa letrozolit).

Mietin nyt et pitäiskö mun ostaa jotain muita ovulaatiotestejä, käytössä ollut cleabluen tuplahormonidigi ja onestepin halpikset, eikä kummallakaan ole tärpännyt. Lisää CB:n tupla- tai ykshormonidigejä, easy@homen tai pregcheckin liuskoja harkinnassa 🤔

Ooh ihanat joukkopiinailut tulee tällä porukalla 😁 mä oon vähän jäljessä, nyt kp8 ja gyne soitti tänään prolaktiinituloksista (normaalit) ja jatkosta (ovulaatiotestejä, teroluttia kierron tueks ja jos ei tärppää voin aloittaa letrozolit).

Mietin nyt et pitäiskö mun ostaa jotain muita ovulaatiotestejä, käytössä ollut cleabluen tuplahormonidigi ja onestepin halpikset, eikä kummallakaan ole tärpännyt. Lisää CB:n tupla- tai ykshormonidigejä, easy@homen tai pregcheckin liuskoja harkinnassa 🤔

Hyvä että arvot ok ja kiva että sait letrot jo etukenoon odottamaan, jos nyt ei tärppäisi. Tietty toivotaan että jäävät apteekkiin 🥰

Mä oon tykännyt tosi paljon pregcheckin liuskoista. Tässä kierrossa mulla on vielä CBn digitestit tukena varmuudeksi. ☺️

Minä en mun dpo ista tiedä varmuudella kun en tikuttelekkaan.
Oireet ollu nyt vkloppuna ja tänään ja flo ennustaa Keskiviikkoa.
No ehdittiin talletella Lauantaina 🤞🏽

Niillä mennään mitä on suotu 🙃

Mukana siis piinailemassa ja toivotaan meille kaikille Loka-Marras vauvoja ❤️

Joukkopiinailu on kyllä kivaa! Jospa terot tai viimeistään letrot toisivat hyvän lopputuloksen😊

Mää oon nyt kahden kierron ajan käyttänyt pc:n testejä ja tykännyt tosi paljon. Onestepeistä en tykänny yhtään. Cb pinkit digit toimi myös itsellä.

Minä en mun dpo ista tiedä varmuudella kun en tikuttelekkaan.
Oireet ollu nyt vkloppuna ja tänään ja flo ennustaa Keskiviikkoa.
No ehdittiin talletella Lauantaina 🤞🏽

Niillä mennään mitä on suotu 🙃

Mukana siis piinailemassa ja toivotaan meille kaikille Loka-Marras vauvoja ❤️
Jospa teidän tallettelut osuu kohilleen!

Minä jo laskeskelin, että la ois 30.10🤭

Oi teillä on vielä mahdollisuus lokakuisiin! ❤️Mulla menisi 9.11. jos ovis tulisi nyt kp15 kuten ennenkin.
Hilkulle vetää meillä🥹 sulla ois kiva la❤️

Mää oon miettinyt, että syönkö ollenkaan letroja seuraavassa kierrossa, koska la olisi aivan marraskuun lopussa. Joulukuun kiertoon ei varmasti edes yritetä, koska en halua lapsen syntyvän aivan loppu vuonna.

Hilkulle vetää meillä🥹 sulla ois kiva la❤️

Mää oon miettinyt, että syönkö ollenkaan letroja seuraavassa kierrossa, koska la olisi aivan marraskuun lopussa. Joulukuun kiertoon ei varmasti edes yritetä, koska en halua lapsen syntyvän aivan loppu vuonna.
Mä oon vähän miettinyt tätä samaa… Mut mulla tän kierron laskettu aika ois 6.11. ja ens kierrossa se ois joulukuun alkua edelleen, mutta mene ja tiedä. Toisaalta ei just haluais että ois synttärit +-1kk joulusta, mutta toisaalta sit se tarkottais kahden kierron väliin jättämistä, ja tuntuu tosi paljolta. Ja toisaalta nolottaa kun aivoissa on sellanen ajatus että se ois pinnalliselta välittää että montako viikkoa on joulun ja synttäreiden välillä kun nyt ees sais sen lapsen syliin 🥺😥

Mä oon vähän miettinyt tätä samaa… Mut mulla tän kierron laskettu aika ois 6.11. ja ens kierrossa se ois joulukuun alkua edelleen, mutta mene ja tiedä. Toisaalta ei just haluais että ois synttärit +-1kk joulusta, mutta toisaalta sit se tarkottais kahden kierron väliin jättämistä, ja tuntuu tosi paljolta. Ja toisaalta nolottaa kun aivoissa on sellanen ajatus että se ois pinnalliselta välittää että montako viikkoa on joulun ja synttäreiden välillä kun nyt ees sais sen lapsen syliin 🥺😥

Mietin muuten ihan samaa 🙈 mun sisko on just 27.12 ni ei ollu kiva päivä muutenkaan kun jounpyhät yms siinä 🙂

Mulla flo näyttää et jos nyt the kierto niin la ois 2.11

HERRANEN AIKA KATSOKAA!!!!!! MIE EN KESTÄ 😭😭😭😭😭😭😭 17.12 keskeytys ja äsken iltapissasta posi.
16757125051445674809009086747172.jpg

Mä menisin varmaan jo marraskuisiin jos tästä kierrosta plussaisi :No Evil Monkey: Se on kyllä ihan siinä ja siinä, jos tänään olisi ovulaatio niin ti/ke olisi hedelmöittyminen ja silloin taitaisi olla jo marraskuinen. Tuntuisi kyl et kaikki lokakuiset olisi jo tosi pitkällä jos sinne menisi. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mut ehken mee asioiden edelle. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Meidän kuopus on syntynyt 25.1 ja se on vielä musta ihan ok! Joulusta on kuitenkin vähän jo aikaa, niin ei ole ongelmaa kutsua porukkaa uudestaan juhlimaan - mutta totta joulukuun loppu ois kyllä vähän nihkeä. :Grinning Face With Smiling Eyes:

@Sosso91 super paljon onnea! ja tarrasukkia matkaan :smiling face with heart-eyes:

Hyvä kun tulikin ovistesteistä puhe! Mulla ollut onestepin käytössä ja ne on ihan ok ollut. Nyt vaan vähissä eikä välttis riitä tähän kiertoon. Raskauskeijun paketti on niin tuhottoman hitaasti perillä, et taitaa olla aika ostaa jotain muuta. Pc taitaa olla tykätty? Onko rfsun ovistestit mistään kotoisin?

Onnea todella paljon @Sosso91 ❤️❤️❤️ Toivotaan että saatte nyt lokakuisen syliin ❤️
@IiJa-99 @Metu @Jefar Kiva kun otitte puheeksi! Mietin jossain vaiheessa tätä ja oon ainakin vielä vähän ton Metun pointin kannalla, että kerta tää ei nyt ihan ekalla yrittämällä tullutkaan, niin jos on tullakseen joulukuulle niin tulee. ❤️ Mut samalla tossa toki se, että mun kierron ajoituksen ja lyhyyden takia mun mahdolliset lasketut ajat on just toi 9.11., tai sit 6.12. ja sit 25.12. 😂😂 Eli joulukuun alku tai loppu on. En halua jättää kahta yrityskertaa pois vaan ton joulukuun takia.

Mut katsotaan, toivotaan että päästään loka-marraskuisiin (oon jo ilolla hyväksynyt sen että saisi lapsen marraskuulle, muistan kun höpisin miehelle vuosi sitten että marraskuulle haluaisin vähiten :D bring it on baby)

Hyvä kun tulikin ovistesteistä puhe! Mulla ollut onestepin käytössä ja ne on ihan ok ollut. Nyt vaan vähissä eikä välttis riitä tähän kiertoon. Raskauskeijun paketti on niin tuhottoman hitaasti perillä, et taitaa olla aika ostaa jotain muuta. Pc taitaa olla tykätty? Onko rfsun ovistestit mistään kotoisin?

En tykännyt yhtään rfsun ja oon käsittäny ettei moni muukaan. PC on ollut tosi hyvä!

Rfsun testeille pitkä miinus. Pc:n liuskat on ollut ihan parhaita ja lisäks cb:n ei-vilkkuva-digi eli se vaaleenpunanen 😊

@Sosso91 Onnea ja kovasti tarrasukkia!! :smiling face with heart-eyes: 🌈

@Adiela Meilläkin tytär syntynyt tammikuussa 29pv -21 :Grinning Face With Smiling Eyes::Two-hearts:

Joo samaa pohtisin kuin te muut.. Mielellään nyt sit marraskuinen, mulla ovulaatio parin kolmen päivän päästä jos kierto normaali, tänään kp13 niin LA olis 1.11.
Joulukuinenkin vielä menee, kun LA osuis Joulukuun alkuun, silti vähän kurja kuukausi.. Tammikuun alkuun en halua, meillä kun on jo tuo yksi tammikuinen. Ikävää olis olla yrittämättä sitä kiertoa..
Helmikuun alkuun olis mahtava, sit vois pitää yhteiset lasten synttärit :tears:

Mulla oli tänään viiden kuuden aikoihin kovia pistoja vasemmalla puolella, tikut näyttää yhä täysin negaa, mutta positiivinen fiilis et ovis lähipäivinä :folded:

Onnea @Sosso91! Sinulla oli ilmeisesti kuitenkin jo ehtinyt tulla nega keskeytyksen jälkeen? Itselläni on välillä kestänyt 6+ viikkoa ennen kuin raskaustesti on vihdoin ollut taas negatiivinen keskenmenon jälkeen.

Minulla on One Step luottotestinä sekä ovis- että raskaustesteissä. Aina on toiminut luotettavasti molemmat.

Jos nyt tärppäisi, olisi laskettu aika aika samoihin aikoihin kuin meidän pikkuinen kuoli viime vuonna. Synnytin hänet 26.10. Oli jotenkin makaaberia, kun oli halloweenin aika, ja itse mietin vain, ettei ole mitään niin karmivaa kuin kuollut vauva.

Täällä Flo lupailee ovulaatiota lauantaille, jos aloittais tallettelut tänään. Mähän olisin jo eilen, mutta mies oli liian väsynyt 😄 Jos tänään kaappais sen sänkyyn aikaisemmin.

Pitää seurata tuleeko oireita ja jos niin millaisia, viime kierrossa olin kyllä huomaavani koska ovis oikeasti oli, mutta aloin epäilemään että kuvittelinko vaan 🙄
Tietty toivon ettei tän kierron jälkeen nyt tarttis enää seurailla ovulaatiota 🤞

Joo yhen kerran kokeilin niitä rfsu ovis testejä ja ihan susia että ihan nauratti 😂🙈
Ei antanut mitään plussia ja haaleita ihan randomisti yhen päivän aikana.
Oli viimiset mitä kaapista kokeilin pois ja sen jälkeen en oo tikuttanutkaan ja hyvä niin 👌🏽

Takaisin