Raskaaksi 2023

Onnea plussanneille :Hugging Face: :Two-hearts:
Huimia plussaustarinoita!

Pahoittelut pettyneille ja menetyksen kokeneille :red-heart:

Omaa napaa: tikuttelin ovista useamman päivän ja bongasin vahvat kaks viivaa pregcheckin ovistestiin torstaina :smiling face with heart-eyes: (vaaleanpunainen paketti jossa tulee muistaakseni 15 kpl liuskoja, marketeista) Ollaan toistaseks vielä etäsuhteessa miehen kanssa, kesällä muutto yhteen ja hän saapui kuin saapuikin just torstaina tänne. Päästin hyödyntämään uskoakseni ovulaatio :Smiling Face With Smiling Eyes:
Testasin vielä perjantaina ja toinen viiva oli suht vahva mutta haaleampi kuin torstaina, se oli viimeinen testi jonka tein. Talletteluja oli to-la useamman kerran joten jos tärppää niin tärppää. Nyt menossa oletettavasti siis dpo 3. Oon tyytyväinen tähän rentoon asennoitumiseen kun tiedän, mitä on, kun on päinvastoin :side_tear: Oikein paljon voimia kaikille!

Huh irtospa sittenkin nyt vissiin vasta munasolu, järkyttävä toispuoleinen kipu. Juuri samanlainen kuin viimeksi kun irtosi🥹
Onko vaan kuinka yleistä, että irtoaa kahtena kuuna samalta puolelta, viimeksi irtosi vasemmalta ja taas kipujen perusteella vademmalta🤔

Huh irtospa sittenkin nyt vissiin vasta munasolu, järkyttävä toispuoleinen kipu. Juuri samanlainen kuin viimeksi kun irtosi🥹
Onko vaan kuinka yleistä, että irtoaa kahtena kuuna samalta puolelta, viimeksi irtosi vasemmalta ja taas kipujen perusteella vademmalta🤔

Mulla ainakin on irronnut samalta puolelta peräkkäisinä kuukausina 😌

Joiltain irtoaa useammin toiselta puolelta kuin toiselta. Oon myös kuullut että pelkästä kivusta ei voi päätellä kummalta puolelta irtoaa vaan se kipu säteilee niin että voi esim tuntua vasemmalta mutta irtoaakin oikealta. On tää ihmiskeho kiva kun mikään ei oo yksiselitteistä 😅

@Sirre hyvä tietää niin ei tarvii tätäki stressata😂

@Kuuttituutti viimeksi ultran mukaa irtos vasemmalta ja siks epäilin nyt samaa ku tismalleen samanlaiset kivut. Toki tosiaan kipuhan voi kuulemma säteillä, jos näin on niin huhhuh, keho on outo😅

@IiJa-99 Mielenkiintoista tää miltä puolelta irtoaa, ja kiitos @Kuuttituutti sun lisäyksestä! Mulla on nyt kaikissa 4 kierrossa (tämä nykyinen mukaan laskettuna) tuntunu oikealla puolella. Mutta kiva päästä ylihuomenna gynelle katsomaan mikä meininki! Eilen illalla alkoi tämän kierron tuntemukset oikealla.

Täällä kp11, ovisplussa pärähtänyt usein kp14.

@IiJa-99 Mielenkiintoista tää miltä puolelta irtoaa, ja kiitos @Kuuttituutti sun lisäyksestä! Mulla on nyt kaikissa 4 kierrossa (tämä nykyinen mukaan laskettuna) tuntunu oikealla puolella. Mutta kiva päästä ylihuomenna gynelle katsomaan mikä meininki! Eilen illalla alkoi tämän kierron tuntemukset oikealla.

Täällä kp11, ovisplussa pärähtänyt usein kp14.
Niin on! Oliko sulla ultra siellä gynellä? Mielenkiintosta nähä jos on, että onko oikealla puolella taas munasolu kun tuntemuksetkin🤩

Mä oon niin hormonieni uhri. 🙈 Kp3 menossa ja tässä viikon verran oon pyöritellyt silmiäni joillekin kummallisille vauvahaaveille, mutta ihan hulluksihan tämä taas ovulaation aikaan menee, kun nyt jo alkaa uteliaisuus nostaa päätään ja kattelee kalenteria ihan eri silmin. 😅 Malttamattomuus on kamalaa. Mies elää vielä onnellisessa "lähitulevaisuudessa, muttei vielä" -tilassa. 🙊 Mulla on maaliskuun lopulla synttärit ja meillä on yhden yön keikkareissu suunniteltu siihen. Esikoinenkin täyttää huhtikuun alussa vuoden. Ehkä näitä tapahtumia seuraavaan kiertoon vois alkaa jo jotain aatella tapahtuvaksi? Miehen pehmittelyä ainakin. 😂 Ellei esikoinen keksi järjestää taas jotain vaihetta, mikä saa kyseenalaistamaan taas kaiken. Sinänsä ei haittais pieni jarru tähän väliin, kun ei meillä oikeasti oo kiire tän asian kanssa.

Mulla tuntuu aina joka kierrossa vaan vasemmalta ”kipu” 🤷🏻‍♀️

Niin on! Oliko sulla ultra siellä gynellä? Mielenkiintosta nähä jos on, että onko oikealla puolella taas munasolu kun tuntemuksetkin🤩

Joo yleensä ne ultraa kun ne seuraa yhtä myomaa, ja vuoden takaisena uutuutena lisääntyneet rakkulat varmaan (toivottavasti) kiinnostaa heitä myös 😄

Täällä pärähti tänään niin selvät ovisoireet, ettei tarvinnut arpoa. Eilenkin oli jo paljon oireita, mut itsellä vähän kutkutti takaraivossa ettei vielä ole ihan the päivä. :No Evil Monkey: Tallettelut meni ihan ok, parhaimmat oli varmaan pe ilta, su aamu ja tämän päivä aamu. Toivottavasti joku heistä tärppää. Pitkät odottelut taas edessä.

Dpo 0 siis tänään. :Smiling Face With Sunglasses:

Täällä pärähti tänään niin selvät ovisoireet, ettei tarvinnut arpoa. Eilenkin oli jo paljon oireita, mut itsellä vähän kutkutti takaraivossa ettei vielä ole ihan the päivä. :No Evil Monkey: Tallettelut meni ihan ok, parhaimmat oli varmaan pe ilta, su aamu ja tämän päivä aamu. Toivottavasti joku heistä tärppää. Pitkät odottelut taas edessä.

Dpo 0 siis tänään. :Smiling Face With Sunglasses:
Oujees ollaan samoilla päivillä🤩

Muokattu viimeksi:
Täällä on vielä ihan rento fiilis. 😊 Nämä ensimmäiset piinapäivät menevät aina ihan toiveikkaina, kun kaikki voitava on tehty eikä tarvitse kuin odottaa, ja toisaalta ei voi vielä olla mitään oireita. Ei sillä, eipä minulla oireet ole tarkoittaneet mitään suuntaan eikä toiseen, näin neljän raskauden kokemuksella. Mutta kyllä sitä kehoa tulee kuitenkin tarkkailtua varsinkin suunnilleen dpo8 alkaen. 😅

Täällä dpo4 ja fiilis mitä parhain😁 saattaapi johtua siitä että tänään alkoi loma niin voi ottaa rennosti.
Yritän mennä tän kierron rennolla mielellä enkä kyttää kaikkia oireita mitä tässä tuleekaan, huomattu useesti ettei mikään oire kerro siitä onko tulossa plussa vai menkat.
Piinailuintoa kaikille, aika samoissa mennään monet🥳

Takaisin