Raskaaksi 2023

Täällä on vissiin jotain plussa-aaltoa taas kehitteillä🥰 onnea ja tarrasukkia plussaajille❤️ ja pahoittelut pettymyksen kokeneille❤️

Kiitoksia myötäelämisestä eilisen punktion johdosta❤️ mä täällä lepuuttelen ja tankkaan nesteitä punktion jäljiltä ja seurailen oloa, et pysyykin hyvänä, että uskaltaa keskiviikkona tuoresiirtoon mennä hyvän vasteen jälkeen. Uskalsi ne mulle antaa tuoresiirtoajan vaikka vissiin munasolumäärän perusteella vähän rajoilla mennään, mutta jos olot hyvät eikä hyperin merkkejä näy niin sinne kyllä ehdottomasti haluan.

Tällainen plussa täällä. 😅 Kp11 eli tuli onneksi aiemmin kuin viimeksi.

Liitteet

• 20230204_103238.jpg
    20230204_103238.jpg
    3 MB · Katsottu: 117
Onnea plussanneille! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ❤

Hiljaiseloa täällä vietellyt, kun on niin tylsä vaihe menossa. Kp 17 eikä oviksesta tietoakaan. Äh, toivottavasti ei taas veny niin pitkäksi kun viimeksi.

Puhuitte one stepin ovistesteistä muutama sivu taaksepäin (matti myöhäläinen täällä siis lukemassa 😆). Mulla ne ei näyttäneet oikeastaan yhtään mitään minään päivänä 🤷🏼‍♀️ Sit kun vaihdoin pregcheckiin ja clearbluen digitaalisiin ovistesteihin, niin löytyi jo paljon helpommin 😅 Testasin onestepin ovistestillä myös kun sain digiin plussan, mutta ei siinäkään mitään.

Jaan vielä tännekin kuvan, että hienosti vahvistuu viiva 😍 Oiskohan tänään dpo14, en oo enää varma kun oon menny jo kaikesta sekaisin 😆

Liitteet

• 20230204_150339.jpg
    20230204_150339.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 105
Täällä kp5, ja odottelen että vuoto hiipuis kokonaan. Ensimmäiset menkat kemiallisen jälkeen joten vähän jännitti millaiset on, mutta tällä hetkellä vaikuttais että normaalin ajan kestää, ellei sen kummempia tapahdu.

@IiJa-99 Noniiiin ja upean vahva posi, ei jätä arvaamiselle varaa 😍😍 Sitten ei muuta kun piinapäiville valmistautumaan 🙈
Vielä toivotaan, että irtoaa🤭
Eilen iltapäivällä oli jo aika tumma testi, mietin että onko mitenkää mahollista että nyt jo irtoais? Tosi kovasti vihlassu pari kertaa vasemmalta munasarjasta nyt vähä ajan sisää vai ottaako munasolu viimeisiä kasvuspurtteja🤔

Eilen iltapäivällä oli jo aika tumma testi, mietin että onko mitenkää mahollista että nyt jo irtoais? Tosi kovasti vihlassu pari kertaa vasemmalta munasarjasta nyt vähä ajan sisää vai ottaako munasolu viimeisiä kasvuspurtteja🤔
Mulla monesti tulee testiin plussa samana päivänä kun irtoaa. Ja kerran olin siis aamupäivästä ultrassa muista syistä ja siellä sanottiin että on varmaan kohta irtoamassa ja illalla tuli sellaiset kivut et ei ollut epäilystäkään etteikö ois just silloin irronnut.

Mulla on niin vahva olo et mun ovis ois tässä kierrossa ennustettua aikasemmin, ehkä näinä päivinä🤔
Nyt kp 10
Vv munanvalk ja tuttuja nipistelyjä (se limatulppa toissapv)

No puuhaillaan nyt vklp sen minkä keritään 😂

Mulla monesti tulee testiin plussa samana päivänä kun irtoaa. Ja kerran olin siis aamupäivästä ultrassa muista syistä ja siellä sanottiin että on varmaan kohta irtoamassa ja illalla tuli sellaiset kivut et ei ollut epäilystäkään etteikö ois just silloin irronnut.
Okei eli sillain voi tapahtua, kiitos!

Mistään tutkitusta tiedosta en tiedä, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että ei edes täysin vahvalla viivalla aamupäivästä oli illalla maha aivan todella kipeä, ja oon ihan varma, että ovis osui samalle päivälle!😊 Nyt pikaisesti vielä hommiin🤓

Mistään tutkitusta tiedosta en tiedä, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että ei edes täysin vahvalla viivalla aamupäivästä oli illalla maha aivan todella kipeä, ja oon ihan varma, että ovis osui samalle päivälle!😊 Nyt pikaisesti vielä hommiin🤓
Ompa hyvä tietää😇 jooo kerettiin jo talletella hyvinki🤭

Täällä ovistesti vilkuttaa neljättä päivää hymynaamaa. Luulisi että olisi jo vaihtunut pysyvään hymynaamaan. Huolestuttaa onko nyt sitten jotain hässäkkää ovulaatiossa oikeasti ja paniikkigyneaika varattu ensi kuun alkuun. 😁

Yh kun on ovulaation aikaan kurja olo. Alavatsaa juilii ja on etova olo. 😣 Meillä ei ovispäivänä kauheasti puuhailla, mutta onneksi voi raskautua muutenkin. No, huomenna varmaan helpottaa. Ei kun piinapäiviä kohti!

Yh kun on ovulaation aikaan kurja olo. Alavatsaa juilii ja on etova olo. 😣 Meillä ei ovispäivänä kauheasti puuhailla, mutta onneksi voi raskautua muutenkin. No, huomenna varmaan helpottaa. Ei kun piinapäiviä kohti!
Mulla oli tässä kierrossa ihan sama ettei todellakaan ois voinu niissä kivuissa mitään puuhastella😕 onneks oltiin keretty ennen kipujen alkamista niin en ota ressiä.
Onnea vielä plussanneille, ja halit niille joilla uusi kierto käynnistynyt🤗

Täällä dpo3, ja vieläkin jomottelee kohtuun. Kuivaa kautta ei todellakaan ole tullut ja nännit on ollu kipeenä oviksesta lähtien. Tänään aivastelin ihan hulluna ja nokka vuotaa. Great, tuleeko tässä nyt kipeeksi kun alkaa loma🙄
Raskausoireita nää ei voi olla joten pitää laittaa taas jäitä hattuun 😅

Takaisin