Raskaaksi 2023

Mulla oli tässä kierrossa sama että ovislimoja tuli vielä reippaasti useampi päivä jo plussan jälkeen ja totesin miehelle että eihän näitä limoja voi jättää hyödyntämättä ja ainakin se taktiikka toimi meillä😅
Haha, voi kun oiskin jaksanut vielä tänään hyödynnellä mut pakko sanoa et ei vaan jaksanut😂 on kyllä niin lemmenmittari täynnä tässä jokusen päivän, yövuorotkin pitäis aloittaa niin pakko välillä vähän lepäillä😅
Mut toivon että meijän urakointi tuottaa saman lopputuloksen kun teillä😍

Meillä gyne sanoi, että yhdyntöjä kannattaa jatkaa o+ jälkeen, kun o+ päivänä ovis ei kuitenkaan vielä tapahdu (ainakaan yleensä). Tuumas jopa, että o+ ja siitä seuraavat kaksi päivää riittäisi raskautumiseen, vaikka toki siittiöt elää pidempiäkin aikoja 😊

@Antzeliina jotain siinä näkyy, toivottavasti vahvistuu😍
@IiJa-99 vois hyvin olla plussa jo tänään illalla🤩
@Jefar josko sieltä ois joku superovis tulossa😅
@Juliet92 loistavaa että noin hyvä saalis ollut, toivottavasti tulis hyvä lopputulos🥰
@Enniy täällä kans ollut jo vähän stressiä noista petipuuhista, nyt pari kiertoa kyllä todellakin yritetty ja joskus se vaan alkaa puuduttaa🙄

On. Täällä siis eilen illalla oli kovat oviskivut ja Digi näytti tänään tyhjää ympyrää ja voivat haalenneet tosi paljon. Mut se mikä mua ihmetyttää niin nyt on aika paljon limaista vuotoa, mitä ei kyllä tosiaan ollu juurikaan ennen ovista🙄 normaalisti mulla kyllä tulee ne limat jo ennen ovulaatiota. No jää nähtäväksi taas.
Pitää testata tuosa pari tunnin päästä ja kattoa mitä näyttää, aamulla oli tummin, keskipäivällä vaaleempi vaikka sama piätys aika oli. Jos on nyt illalla haalistunu entisestään niin mietin onko mahollista että huippu ois ollu yöllä/aamuyöllä🤔 noh pitää jatkaa testailua!

Mulla ainakin viime kierrossa kävi niin, että viivat tummeni sit haaleni ja sit tuli kunnon plussa. Olikko siis saanu jo ovisplussan?

Illasta piti nyt vielä testata. Toisessa kuvassa pc ja rfsu aikainen testi. Molemmissa näkyy, mut pc vahvempi. Iiik!

Liitteet

• 20230203_173000.jpg
    20230203_173000.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 209
  • 20230203_173343.jpg
    20230203_173343.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 220
Pitää testata tuosa pari tunnin päästä ja kattoa mitä näyttää, aamulla oli tummin, keskipäivällä vaaleempi vaikka sama piätys aika oli. Jos on nyt illalla haalistunu entisestään niin mietin onko mahollista että huippu ois ollu yöllä/aamuyöllä🤔 noh pitää jatkaa testailua!

Mulla ainakin viime kierrossa kävi niin, että viivat tummeni sit haaleni ja sit tuli kunnon plussa. Olikko siis saanu jo ovisplussan?
Joo siis eka hymynaama ke, sitten vielä to aamusta näytti hymyä ja to illalla oli kovat oviskivut ja tänään siis ei ollut enää positiivinen 😊
Petipuuhia ollut pe,su, ti, ke ja to joten ei tosiaan jaksanut enää tänää vaikka ehkä ois voinutkin🙄😁

Toivottavasti sielläkin kohta ovisplussa ja pääsee taas odottelee ja jännäilee🥰

Joo siis eka hymynaama ke, sitten vielä to aamusta näytti hymyä ja to illalla oli kovat oviskivut ja tänään siis ei ollut enää positiivinen 😊
Petipuuhia ollut pe,su, ti, ke ja to joten ei tosiaan jaksanut enää tänää vaikka ehkä ois voinutkin🙄😁

Toivottavasti sielläkin kohta ovisplussa ja pääsee taas odottelee ja jännäilee🥰
Nii justii joo, otappa aina omasta kropasta selvää mitä se touhuaa😂 toivottavasti tää on teidän kierto😍

Niimpä!

Pikkuiselle kovasti tahmaista liimaa @Antzeliina 😍😍😍

Omaaa, dpo9 tänään. Eilen tein illalla testiä, viivanpaikkaa tais pukata. Aamulla tein, negaa. Juuri äsken minituhrua paperiin. Nostattaa toiveita kieltämättä mutta pitää malttaa nyt.
Lisäks purskahdin töissä itkuun kertoessani läheiselle työkaverille mun matkasta herotreenissä.
Aloitin siis tammikuussa ja vihdoin löysin mun kadoksissa olleen liikunnan ilon. Oon etsinyt jo pari kolme vuotta mutta motivaatiota ei ole ollut. Nyt näkyy valoa tunnelin päässä 😍

Nii justii joo, otappa aina omasta kropasta selvää mitä se touhuaa😂 toivottavasti tää on teidän kierto😍

Niimpä!
Joo ei tästä ota enää hullukaan selvää, näköjään iän myötä alkaa kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet ja sekoilut😁

Tämän illan testi, tunnin pidetäksyllä, dpo9 ja roskista kaivettuna ehkä puolen tunnin päästä testauksesta... 😅

Toivotaan että vahvistuis eikä ois vaan roskishaamu 🤞🏽

Saas nähä miten tää yk7 täällä.
Mies tekee edelleen pitkää päivää tai tänään tuli aiemmin mut on niin poikki et meni jo tunti sitte nukkumaan.
Viikolla meillä ei oikein rytmit kohtaa et hyvä et edes keretään nähdä (yleensä ei ees keretä, oon jo nulkumassa kun tulee kotiin puoliltaöin ja itse herään töihin 5.30)

Nooo, ei paniikkia tai stressiä 🙂

Meillä gyne sanoi, että yhdyntöjä kannattaa jatkaa o+ jälkeen, kun o+ päivänä ovis ei kuitenkaan vielä tapahdu (ainakaan yleensä). Tuumas jopa, että o+ ja siitä seuraavat kaksi päivää riittäisi raskautumiseen, vaikka toki siittiöt elää pidempiäkin aikoja 😊
Siittiöiden pitää kapasitoitua, jotta ne voivat hedelmöittää munasolun, ja siinä voi mennä sellaiset 10 tuntia. Esimerkiksi inseminaatiossa tämä tehdään jo etukäteen, ja siksi inseminaatiot tehdään yleensä ovulaatiopäivänä. Ns. perinteisin menetelmin on parempi, että siittiöt ovat odottamassa jo vähän ennen ovulaatiota. Oviksen jälkeen hedelmöittymisen todennäköisyys laskee aika nopeasti. Ei siitä toki mitään haittaa ole jatkaa puuhailuja vielä oviksen jälkeenkin, mutta ei se myöskään ole tarpeen hedelmöittymisen kannalta. 😊

Siittiöiden pitää kapasitoitua, jotta ne voivat hedelmöittää munasolun, ja siinä voi mennä sellaiset 10 tuntia. Esimerkiksi inseminaatiossa tämä tehdään jo etukäteen, ja siksi inseminaatiot tehdään yleensä ovulaatiopäivänä. Ns. perinteisin menetelmin on parempi, että siittiöt ovat odottamassa jo vähän ennen ovulaatiota. Oviksen jälkeen hedelmöittymisen todennäköisyys laskee aika nopeasti. Ei siitä toki mitään haittaa ole jatkaa puuhailuja vielä oviksen jälkeenkin, mutta ei se myöskään ole tarpeen hedelmöittymisen kannalta. 😊
Joo, näinhän se on ☺️ Kai tossa on ajatuksena nimenomaan, et munasolu lähtee matkaan vasta about 24–36h päästä lh-huipusta ja säilyy noin 24h hedelmöittymiskykyisenä.

V*ttu, tämän aamun testit negatiivisia ja digi "inte gravid". Tätä mä pelkäsin ja yritin varautua, mutta kyllä aika rysähtäen taas tultiin alas.
Oiskohan se sitten tulossa yk16 😞
Pahoitteluni. Minkä merkin testejä teit?

Mulla on synttärit ja mitä olisinkaan toivonut enemmän kuin plussaa testiin. Samalla vessareissulla pyyhkäisyllä ruokalusikan kokoinen alue tuhrua. Eikai mun menkat näin aikasin olealkamassa ?? Dpo10 vasta. Mun luteaali ollut 13 päivää ja pari edellistä kiertoa 15päivää. Ja vatsalla olen kuvitellut ihan mietoja menkkakipuja eilen. Rinnat on arat vielä joten ehkä ne ei ihan tänään sitten ala.

Illalla jos kellistää miehen niin on varauduttava kupilla yöksi ettei herää samanlaiseen lammikkoon mitä edelliskierrossa 😬 Mutta odotetaan mitä päivät tuo tullessaan. Täytyy mennä kohta kurkkii testiä uudestaan 😂

V*ttu, tämän aamun testit negatiivisia ja digi "inte gravid". Tätä mä pelkäsin ja yritin varautua, mutta kyllä aika rysähtäen taas tultiin alas.
Oiskohan se sitten tulossa yk16 😞

oon tosi pahoillani, toi eilisen testi varmasti nosti toiveita kun siinä se haamu näkyi… Olisiko kyseessä ollut kemiallinen raskaus?Mikä dpo sulla yleensä alkaa menkat, toisin sanoen onko vielä toivoa että plussaksi muuttuisi? (Vaikka toi toivo johtaakin suurempaan pudotukseen jos negaa tulee taas…) ❤️💔

Takaisin