Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toisessa kuvassa mun mielestä näkyy haalea viiva!Näkeekö kukaan mitään? Kp 40. Livenä selkeähkö haalea viiva, väristä ei tietoa.
Jotain hyvin pientä näen, varovaiset onnittelutNäkeekö kukaan mitään? Kp 40. Livenä selkeähkö haalea viiva, väristä ei tietoa.
Pitää käydä tänään ostaa lisää pc:n testejä ja digi varoilta jo jemmaan. Mieskin näkee tuon viivan. Viimeistään sunnuntaina ollaan sit viisaampia, että ollaanko sitä raskaana vai ei. Miten tässä malttaa huomista odottaa, et pääsee taas testaaJotain hyvin pientä näen, varovaiset onnittelut
Jotain näkyy mutta onko siinä väriä vai ei niin paha mennä sanomaan. Jos tuo on plussan alku niin kyllä sunnuntaina pitäis näkyä ihan hyvin jo.Näkeekö kukaan mitään? Kp 40. Livenä selkeähkö haalea viiva, väristä ei tietoa.
Antaa odotuttaa joo viimeks tuli plussa kp16 mutta nyt tänään kp16 negaa näyttää. Huolettaa jo, että tuleeko ollenkaan. On kyllä ollu selviä kasvukipuja molemmilla puolilla, että jospa ei jäis tulematta.@Antzeliina Näkyy näkyy, tarrasukkia!!
@Magnoliae Hyvää metsästystä Onko sulla ovis yleensä missä vaiheessa?
@IiJa-99 Mites sun oviksen metsästys? Antaako se odottaa itseään?
Täällä kp8 ja flunssa on pikkuhiljaa ohi. Oletuksena, että valkovuoto alkaa maanantaina. Ensi viikoksi odottelen siis ovista
Antaa odotuttaa joo viimeks tuli plussa kp16 mutta nyt tänään kp16 negaa näyttää. Huolettaa jo, että tuleeko ollenkaan. On kyllä ollu selviä kasvukipuja molemmilla puolilla, että jospa ei jäis tulematta.
Hyvä, että flunssan kans olet voiton puolella!
Meinasitko tikuttaa oviksen tässä kierrossa?
Joo letroja oon syöny kp 3-7. Vähä toivon, että illalla ois plussa, uskoisin jopa että on paljo tummempi tuo oli entäku eilisiltanen. Testaan aamulla, päivällä ja illallaNo johan se nyt antaa odottaa. Sulla taisi kuitenkin olla lääkkeet tälle kierrolle oviksen auttamiseen? Oman kokemuksen mukaan se selkeä negatiivinen muuttuu positiiviseksi tosi yllättäen, toivotaan että sulla testi kääntyisi siis ihan pian! Tikutatko myös iltaisin?
Joo ajattelin tikuttaa, tällä kertaa myös digitestit käytössä. Otan sellaisen käyttöön kun liuska näyttää positiiviselta
@Antzeliina Näkyy näkyy, tarrasukkia!!
@Magnoliae Hyvää metsästystä Onko sulla ovis yleensä missä vaiheessa?
@IiJa-99 Mites sun oviksen metsästys? Antaako se odottaa itseään?
Täällä kp8 ja flunssa on pikkuhiljaa ohi. Oletuksena, että valkovuoto alkaa maanantaina. Ensi viikoksi odottelen siis ovista
Niin siis viivat haalenneet@Antzeliina jotain siinä näkyy, toivottavasti vahvistuu
@IiJa-99 vois hyvin olla plussa jo tänään illalla
@Jefar josko sieltä ois joku superovis tulossa
@Juliet92 loistavaa että noin hyvä saalis ollut, toivottavasti tulis hyvä lopputulos
@Enniy täällä kans ollut jo vähän stressiä noista petipuuhista, nyt pari kiertoa kyllä todellakin yritetty ja joskus se vaan alkaa puuduttaa
On. Täällä siis eilen illalla oli kovat oviskivut ja Digi näytti tänään tyhjää ympyrää ja voivat haalenneet tosi paljon. Mut se mikä mua ihmetyttää niin nyt on aika paljon limaista vuotoa, mitä ei kyllä tosiaan ollu juurikaan ennen ovista normaalisti mulla kyllä tulee ne limat jo ennen ovulaatiota. No jää nähtäväksi taas.
Mulla oli tässä kierrossa sama että ovislimoja tuli vielä reippaasti useampi päivä jo plussan jälkeen ja totesin miehelle että eihän näitä limoja voi jättää hyödyntämättä ja ainakin se taktiikka toimi meillä@Antzeliina jotain siinä näkyy, toivottavasti vahvistuu
@IiJa-99 vois hyvin olla plussa jo tänään illalla
@Jefar josko sieltä ois joku superovis tulossa
@Juliet92 loistavaa että noin hyvä saalis ollut, toivottavasti tulis hyvä lopputulos
@Enniy täällä kans ollut jo vähän stressiä noista petipuuhista, nyt pari kiertoa kyllä todellakin yritetty ja joskus se vaan alkaa puuduttaa
On. Täällä siis eilen illalla oli kovat oviskivut ja Digi näytti tänään tyhjää ympyrää ja voivat haalenneet tosi paljon. Mut se mikä mua ihmetyttää niin nyt on aika paljon limaista vuotoa, mitä ei kyllä tosiaan ollu juurikaan ennen ovista normaalisti mulla kyllä tulee ne limat jo ennen ovulaatiota. No jää nähtäväksi taas.