Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kokemuksen jakamisestaMulla nää näyttää aika haaleeta viivaa tai ei viivaa ennen lh-huippua ja sitten ku plussaa on niin on tosi selkeä plussa, mikä tulee testiin heti eli mulla nää ainakin toimii ihan oikein! Mutta aika yksilöllistä että kellä mitenkin
Onnea kaikille tällä välillä plussanneille tarrasukkia matkaan, ihan jokaiselle!
Näkyy, tarrasukkia!Näättekö te tuossa hailakan viivan vai kuvittelenko
View attachment 118908
Tuo on tämän aamun raskaustestiNäkyy, tarrasukkia!
Lasketaanko tuo jo posiksiTuo on tämän aamun raskaustesti
Itse ainakin oletan ilman suurempaa tietoa että juuri näin. Viivat vahvistuu haaleammasta tasavahvoiksi, ja menkat tulee oman kierron mukaan suht säännöllisesti sen jälkeen, oli sitten esi 10, 12, tai 14 päivää.Kp1 eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tässä kierrossa osui tallettelut kohdilleen ja oli aika lupaavia luteaalioireitakin, mutta niin se keho vaan osaa huijata.
Voiskohan olettaa, että ovis kuitenkin tapahtuu, kun tikkuun saa yleensä kaksi tasavahvaa viivaa ja kierto alkaa suht säännöllisesti kaksi viikkoa oletetusta oviksesta? Lämpöjä en ole mittaillut, kun on vähän epäsäännöllinen aamurytmi.
Lasketaanko tuo mun testi posiksiTosiaan, dpo12 (KP24/26-28) ja aamun verisen pyyhkäisyn jälkeen ei oo tullu mitään. Rinnat on sivuilta kipeät, mutta ei mitään muuta oiretta suuntaan tai toiseen. Rintojen kipeyskin on nykyään oletuksena luteaalissa.
Positiiviselta näyttää, mutta itse jatkaisin vielä testailua, että viiva vahvistuisi kuten pitääNäättekö te tuossa hailakan viivan vai kuvittelenko
View attachment 118908
Näättekö te tuossa hailakan viivan vai kuvittelenko
View attachment 118908
Menkat ei siis ole yhtään myöhäs, tehty 2 pvä ennen menkkojen odotettua alkamispäiväHaalea näkyy,
tee parin pv päästä uudelleen.
Onko menkat myöhässä ja montako pv?