Raskaaksi 2023

@Adelinee olen pahoillani menetyksestänne😢💔 meitä lähiaikana km kokeneita onkin täällä nyt jonkin verran, joten vertaistukea löytyy. Hirveitähän nuo tapaukset ovat, ja surulle täytyy antaa oma aikansa. Kovasti voimia sinne🙏
 
Mulla nää näyttää aika haaleeta viivaa tai ei viivaa ennen lh-huippua ja sitten ku plussaa on niin on tosi selkeä plussa, mikä tulee testiin heti eli mulla nää ainakin toimii ihan oikein! Mutta aika yksilöllistä että kellä mitenkin ☺️


Onnea kaikille tällä välillä plussanneille 🥰 tarrasukkia matkaan, ihan jokaiselle!
Kiitos kokemuksen jakamisesta😊
Osanotot keskenmenon vuoksi🥺❤️
 
@Sudensylin voin kertoo ainaki omat kokemukset osaan noista sun kysymyksistä.

Meillä on maaliskuussa 2 täyttävä taapero ja oon nyt raskaana rv13.

Mulla on molemmat raskaudet ollu super helppoja. Ainaki näin alussa. Tässä oksentelin himpun verran enemmi , mut tosi oireeton oon muuten ollu. Väsymys oli toki melko kova alussa (mulla sattu siihen samaa syssyyn myös kilpparin sekoilusta johtuvat väsymykset), mutta kyllä siitä selvittiin. Nyt on jo taas virtaa. Nukuin päiväunia taaperon kanssa ja kävin nukkumaan ilta kasilta 🤭

Meilläkin ennen taaperoa yksi keskenmeno takana ja lapsettomuushoitoja , mutta ainakin tällä hetkellä asiat näyttää hyvältä ja tää raskaus alkokin sillee yllättäen (toki ei mitenkään nopeesti, vuoden ehkäisyttä olon jälkeen ) , mutta luomusti meidän molempien yllätykseksi.

En osaa vielä kertoo miten elämä sit menee vauvan ja taaperon kanssa. Toivottavasti hyvin. Ollaan puhuttu jo vauvasta taaperolle. Yritetään leikkiä vauvan hoitoleikkejö yhdessä ja myöhemmin lainataan kirjoja aiheesta. Hän tuntuu kyllä vauvoista pitävän, vaikka varmasti shokki onkin jos kotiin semmoinen pamahtaa. Itteä jännittää eniten, kun taapero synty perätilan ja ahtaan lantion takia sektiolla. Et jos tää toinenkin tulis sektiolla ja tulisi se nostelu kielto. Ois aika kamalaa ettei saa ottaa taaperoa syliin.😬
 
Näättekö te tuossa hailakan viivan vai kuvittelenko
IMG20230202154635.jpg
 
Mikähän tässä nyt on, kun yhtäkkiä valahti verensekaista vuotoa vaikka menkat loppu jo 4 päivää sitten :Weary Cat Face: Nyt kp8.
 
Haluaako joku clearbluen vaaleenpunaisia ovistestitikkuja noin 15 kpl sekä avaamattoman lukulaitteen? Päiväys 30.4. asti. Tuusulasta (ihan Keravan rajalla) saisi hakea. Itsellä ei tarvetta kun vauva syntymässä maaliskuussa niin mielummin lahjoitan jollekin kun nakkaan roskiin 😊
 
Kp1 eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tässä kierrossa osui tallettelut kohdilleen ja oli aika lupaavia luteaalioireitakin, mutta niin se keho vaan osaa huijata.

Voiskohan olettaa, että ovis kuitenkin tapahtuu, kun tikkuun saa yleensä kaksi tasavahvaa viivaa ja kierto alkaa suht säännöllisesti kaksi viikkoa oletetusta oviksesta? Lämpöjä en ole mittaillut, kun on vähän epäsäännöllinen aamurytmi.
 
Kp1 eli leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tässä kierrossa osui tallettelut kohdilleen ja oli aika lupaavia luteaalioireitakin, mutta niin se keho vaan osaa huijata.

Voiskohan olettaa, että ovis kuitenkin tapahtuu, kun tikkuun saa yleensä kaksi tasavahvaa viivaa ja kierto alkaa suht säännöllisesti kaksi viikkoa oletetusta oviksesta? Lämpöjä en ole mittaillut, kun on vähän epäsäännöllinen aamurytmi.
Itse ainakin oletan ilman suurempaa tietoa että juuri näin. Viivat vahvistuu haaleammasta tasavahvoiksi, ja menkat tulee oman kierron mukaan suht säännöllisesti sen jälkeen, oli sitten esi 10, 12, tai 14 päivää.
Ellei joku terveydenhuollon ammattilainen toista kerro, niin tässä uskossa mä elän ainakin oman kropan osalta 😂
 
@Jemina ja? Baby mä jatkaisin kans testailuita niin näkee vahvistuuko viiva😊

On. Huh täällä niin selkeä ovulaatio nyt kun olla jo voi. Tänään Digi hymyili aamupäivällä ja oli tosi vahvat viivat tikussa. Tekee kyl niin kipeetä että kaksinkerroin pitää olla. Nyt siis dpo0 ja piinailut voipi alkaa taas kerran😁 seksin puutteesta tää ei kyllä todellakaan jää kiinni tässä kierrossa.
Onkos muita samassa vaiheessa kiertoa?
 
Hiiohei! Täti tuli karmit kaulassa kylään! :rolling: ja olen ihan helpottunut, meidän seuraavat vauvat tähän taloon ovat karvaisia nelijalkaisia :red-heart: Toivotan teille kaikille plussia ja tahmaisia tarrasukkia :Kissing Face With Closed Eyes:


PS. Koulutuspaikkaa mietin, jatkoja siis.. Te ketkä olette käyneet hoidoissa niin mitä ammattinimikkeitä sieltä löytyy? Olisin super kiitollinen vastauksista.
 
Takaisin
Top