Raskaaksi 2023

Meille tulikin yllätys luomaplussa. Hoitoja ei keretty aloittaa, otettiin vaan verikokeet. Nyt jännittää ku verikokeissa oli sitä kaikkea säätöä, kilpparin toiminnassa yms. Mut ainaki tällä hetkellä raskaana 🥰

Ovulaatiota en saanu kiinni , ja sit luovutin kokonaa sen metsästämisen ku noi verikokeet tulokset tuli . Luovutin. Ja mitää raskausoireita ei oo ollu 🧐
Oiiiiiii iiiik! Ihanaa! Onnea paljon ja toivotaan, että pysyy matkassa❤
 
Meille tulikin yllätys luomaplussa. Hoitoja ei keretty aloittaa, otettiin vaan verikokeet. Nyt jännittää ku verikokeissa oli sitä kaikkea säätöä, kilpparin toiminnassa yms. Mut ainaki tällä hetkellä raskaana 🥰

Ovulaatiota en saanu kiinni , ja sit luovutin kokonaa sen metsästämisen ku noi verikokeet tulokset tuli . Luovutin. Ja mitää raskausoireita ei oo ollu 🧐
Millon tästä olisi laskettuaika? Ei taideta mitenkään olla samassa lasketunajan ryhmässä näistä vaikka plussaisinkin nyt koska ovulaatio oletettavasti vasta huomenna🤔

Itse vähän epäilen että itellä ovuloimaton kierto, koska ei ole alkanut kipuilu/turvotus vielä, mutta ehtiihän tässä😅
 
Oiiiiiii iiiik! Ihanaa! Onnea paljon ja toivotaan, että pysyy matkassa❤
Toivotaan. Hän on kyl aika sitkee kamu. On selvinny jo koronan ja kaikki noi sekoilut verikokeissa. Silti siel joku tarrasi kiinni. Ihan jännittää. 🥰 Ultra meil on silti lapsettomuuspolilla 30.12. 😁

Elokuun puolenvälin tienoilla ois laskettuaika. Ois ollu kiva olla samas ryhmäs taas!
 
Esikoisesta testasin ovulaatiotestillä raskautta dpo8 ja tältä näytti(eli ei näytä ovis plussalta vaan testi viiva selkeesti haaleampi. )Tästä seuraavana päivänä dpo9 sain hyvin haalean plussan apteekin testiin:
View attachment 117780
Ei se sitten ookkaan niin selvä tapaus välttämättä! Mulla oli samanlainen ovistesti, mutta toissa päivänä taas tummempi. Koitan vielä onneani viikonlopun tienoilla, jos kuukautiset ei ala. 😊 Kiitos tsempistä!
 
Heippa kaikille, siirryinpäs tänne toisesta ketjusta. Ja onnea jo plussanneille! Ihanaa! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Lyhyesti meidän tilannetta: minä 34v. ja mies 37v. Ensimmäistä lasta yritetään. Ehkäisypillerit lopetettiin 02/2022 ja menkat alkoivat 03/2022 jolloin yrittäminen virallisesti alkoi. Ei vielä positiivista tulosta. Kesällä kävin sisätutkimuksessa ja verikokeissa ja kaikki ok. Huonot elämäntavat (ylipaino, tupakointi) jonkin verran varmasti vaikuttaa, mutta on tässä pudotettu painoakin ja tupakan lopetusta ollaan yrittämässä. Tietenkin jos tulisinkin raskaaksi, niin tupakoinnin lopetan heti. Helmikuussa meillä on Mehiläiselle varattuna aika johon mennään yhdessä, jossa tässä välissä nyt ei luonnollisesti tulla raskaaksi. Ikää kuitenkin molemmilla jo jonkin verran, joten ei haluta hukata aikaa.

Tätä kyselin jo toisessa ketjussa, mutta kyselen täältäkin jos löytyisi kohtalontovereita. Ainakin jotain keskustelua tähän liittyen on ollut mitä tuossa hieman viestejä katselin. Olen tässä kierrossa nyt tehnyt ovistestejä (kp9 lähtien) enkä ole saanut positiivista testiä ja kp 17 menossa. Kierrot säännöllisiä ja noin 28-31 pv. Oviksen siis pitäisi jo olla mennyt. Eilen pientä kramppailua alavatsassa mutta joskus ollut myös kovia kipuja ja limaa. Oletin siis ovuloivani, mutta miksei testi sitä näytä? Ovat herkkiä testejä.

Voiko liika juominen vaikuttaa? Juon paljon (huom vettä :tears:) ja vessassa käyn noin parin tunnin välein ja virtsani on miltei kirkkaan kellertävää.

Onko muitakin jotka saaneet (aina) negatiivisia ovistestejä, mutta tietävät ovuloivansa?

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille, siirryinpäs tänne toisesta ketjusta. Ja onnea jo plussanneille! Ihanaa! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Lyhyesti meidän tilannetta: minä 34v. ja mies 37v. Ensimmäistä lasta yritetään. Ehkäisypillerit lopetettiin 02/2022 ja menkat alkoivat 03/2022 jolloin yrittäminen virallisesti alkoi. Ei vielä positiivista tulosta. Kesällä kävin sisätutkimuksessa ja verikokeissa ja kaikki ok. Huonot elämäntavat (ylipaino, tupakointi) jonkin verran varmasti vaikuttaa, mutta on tässä pudotettu painoakin ja tupakan lopetusta ollaan yrittämässä. Tietenkin jos tulisinkin raskaaksi, niin tupakoinnin lopetan heti. Helmikuussa meillä on Mehiläiselle varattuna aika johon mennään yhdessä, jossa tässä välissä nyt ei luonnollisesti tulla raskaaksi. Ikää kuitenkin molemmilla jo jonkin verran, joten ei haluta hukata aikaa.

Tätä kyselin jo toisessa ketjussa, mutta kyselen täältäkin jos löytyisi kohtalontovereita. Ainakin jotain keskustelua tähän liittyen on ollut mitä tuossa hieman viestejä katselin. Olen tässä kierrossa nyt tehnyt ovistestejä (kp9 lähtien) enkä ole saanut positiivista testiä ja kp 17 menossa. Kierrot säännöllisiä ja noin 28-31 pv. Oviksen siis pitäisi jo olla mennyt. Eilen pientä kramppailua alavatsassa mutta joskus ollut myös kovia kipuja ja limaa. Oletin siis ovuloivani, mutta miksei testi sitä näytä? Ovat herkkiä testejä.

Voiko liika juominen vaikuttaa? Juon paljon (huom vettä :tears:) ja vessassa käyn noin parin tunnin välein ja virtsani on miltei kirkkaan kellertävää.

Onko muitakin jotka saaneet (aina) negatiivisia ovistestejä, mutta tietävät ovuloivansa?

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! :Smiling Face With Smiling Eyes:
Jos pissa on laimeaa niin se kyllä vaikuttaa. Mä esim kontrolloin veden juontia niinä tunteina kun tiedän että oon seuraavaksi menossa tekemään testin mutta sit taas se loppupäivän veden juonti ei vaikuta. Mulla on tullut ovisplussa viimeisessä parissa kierrossa kp 20 joten toivotaan että sulla on vielä myös tulossa :) Sun kierron pituudella ja esim kahentoistapäivän luteaalilla ihan hyvin voi tulla vasta kp 19 ovis ja olisi ajallaan. Täällä on myös monella ollut tilanne että aina ei saa testeillä ovista kiinni ja silti on tärppejä tullut 😊
 
Moi kaikki! Onnea plussanneille :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: ja kaikki sympatia teille, jotka ootte kovia kokeneet :Hugging Face:
Ehdin hetken toisessa ketjussa roikkumaan kunnes löysin tänne, ihanan aktiivinen ketju ja toivottavasti sellaisena pysyykin!

Omaa taustaa: oon 29 ja mies 31. Mulla ennestään yks poika 09/2015 ekaluokkalainen siis ja miehelle tää ois eka lapsi.
Nyt on meneillään yk2 ja ovulaatio osuu just joulun tienoille, jännää :Grinning Face::Grinning Face With Smiling Eyes: Tosta tuli mieleen, että muistan edelleen miten 2014 joulupöydässä mua vihlas tuolta alhaalta niin kovaa et säpsähdin tuolilta pari senttiä ilmaan. Silloin tuli tunne, et noniin, nyt tärppäs ja niin tärppäskin, heh.

Kuten tosta alhaalta voi todeta, on ikäviäkin kokemuksia taustalla eli keskenmeno ja keskeytynyt keskenmeno tasan vuosi sitten itseasiassa. Toivoisin, että ei tarvis kauaa yrittää tällä kertaa. Esikoinen antoi odottaa itseään yli puoltoista vuotta. Tosin, siihen vaikutti moni tekijä joiden suhteen nyt asiat on toisin, paremmin. Toivotan siis itselleni ja siinä samalla teille kaikille plussatuulia ja onnea matkaan:Purple Heart:
 
Ja mulla siis on pcos ja en ikinä saa liuskatesteihin ovisplussaa. Yleensä oon saanu digiin kyllä. Nyt en tässä kierrossa saanu siihenkään ja silti oon raskaana 🤭
 
Pien papunen ja syke löytyi 🙏❤️
 

Liitteet

  • 20221215_160757.jpg
    20221215_160757.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 127
Moi!
Liitytään nyt itsekin tänne kuumeilemaan🤩 Toinen lapsi olisi tervetullut ja nyt käynnissä yk2. Minä ja mies kumpikin 29v ja eka raskaus alkoi helposti, mutta tottakai jännittää miten käy tämän toisen yrityksen kohdalla.

Paljon onnea jo plussanneille!😊
 
Moi!
Liitytään nyt itsekin tänne kuumeilemaan🤩 Toinen lapsi olisi tervetullut ja nyt käynnissä yk2. Minä ja mies kumpikin 29v ja eka raskaus alkoi helposti, mutta tottakai jännittää miten käy tämän toisen yrityksen kohdalla.

Paljon onnea jo plussanneille!😊
Ja tämä oli siis mun viesti, nyt tajusin kirjautua kunnolla ja nimimerkinkin vaihdoin🙈
 
Oviksen pitäis olla flo:n mukaan tänään tai huomenna ja flunssa päällä. Pakko se on varmaan silti yrittää hyödyntää, vaikka kurkku järkyttävän kipeä ja räkä valuu😅 Viime kierrolla ei ovistesteissä näkynyt plussaa, mutta sitä pitäisi ilmeisesti tikutella aika tiuhaan että löytyisi.
 
Oviksen pitäis olla flo:n mukaan tänään tai huomenna ja flunssa päällä. Pakko se on varmaan silti yrittää hyödyntää, vaikka kurkku järkyttävän kipeä ja räkä valuu😅 Viime kierrolla ei ovistesteissä näkynyt plussaa, mutta sitä pitäisi ilmeisesti tikutella aika tiuhaan että löytyisi.
Mä oon tikutelut kerran päivässä siigä lähtien kun tulee ekat oireet ja se on aina riittänyt oviksen nappaamiseen :)
 
Heippa, minäkin liityn tänne.. olen 34v, mies vuoden nuorempi. Minulla on kaksi lasta (tärppäsivät yk9 ja yk1), ja yhden keskenmenon jouduin kokea näiden lasten välissä. Miehellä ei lapsia ennestään. Oman iän vaikutus raskautumiseen jännittää paljon. Ja tuntuu ettei yhtään voi ennustaa miten tässä käy, kun aiempien raskauksien kohdalla mennyt niin eri tavalla ja mieskin vaihtunut...

Työssä nyt stressaava tilanne ja jos maltetaan odottaa vähän vielä, niin keväällä olisi parempi aika otattaa pois kuparikierukka. Mutta katsotaan miten malttaa 🥰 En tiedä miksi olen haaveillut tosi paljon juuri ihan loppuvuoden tai sitten alkuvuoden vauvasta.. tuntuu kyllä, että tuo olisi paras aika vuodesta vain rauhoittua pesimään vauvan kanssa ❤

Tämä vauva-asia on kyllä mielessä ihan joka päivä.. paljon henkisesti valmistautuu.. foolihapon aloitin. Muistutan muillekin, että suositus on allaa käyttää foolihappolisää jo 4kk ennen raskautta. Rautaa olen myös jo ottanut kuureina. Kirppiksellä hypistelen vauvanvaatteita ja myönnän jo sortuneeni ostamaan niitä pari kappaletta..

Paljon onnea kaikille yritykseen ❤
 
Noniin...Täällä kp 2, eipä tullut joululahjaa 😕 Oon kyllä aika varma, että jonkinlainen kiinnittymisyritys on käynyt, koska oireet oli jotain mitä ei koskaan oo ollut (tisseihin tuli kovia patteja). Rintasyöpäkin kävi jo mielessä, mutta onneksi patit on häviämässä yhtä nopeasti kuin tulikin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hassua miten sitä niin kovasti pettyikin, vaikka tämä oli vasta meidän ensimmäinen varsinainen yrityskerta. No eipä muutakun odottelemaan ja sitten tikuttamaan ovista 🤞
 
Takaisin
Top