Raskaaksi 2023

Moikka kaikille! Ängen kans tänne! Mä olen 31v toisella kierroksella. Aiempi elokuinen 2021. Ollaan sateenkaariperhe, joten klinikan kautta täytyy mennä.

Olikohan täällä johonkin muualle mihin piti vielä mennä esittäytymään? 😀

Mä olin siis eilen inseminaatiossa, joten kahden viikon kuumeilu edessä!
 
Tsemppiä ja toivotaan että arvot paranee jo esim. pienellä lääkitys viilauksella! Ja yritä olla googlailematta kun siinä tulee vaan turhaa kauhua itselle🙏
Kiitti tsempeistä. Kyl se googlettelun sen verra autto, et kerto et nuo muut pielessä olevat arvot voi juhtua vaan kilpparista. Eli kun se saadaan kuntoon ni toivottavasti muutki palautuu. Se helpottaa ajatuksena kyllä. Et ihan kaikki ei oo pielessä, vaan yksi asia vaikuttaa nyt tässä moneen 🙈
 
Jmoikka, luulen ett kohta lähtee yk 5 käyntiin 🙈

Täällä taitaa tuttuja keskustelijoita jo ollakkin Raskaaksi 2022 ketjusta. 🙂

Mutta mun lyhyt esittely tuossa allekirjoituksessa, en jaksa pidempää kirjottaa 🙈
 
Mäki pikkuhiljaa siirryn tänne keskusteluun. Koska en tikuta ovista nii Flo heitti aamulämpöjen perusteella ovista hieman eteenpäin joten täällä piinaillaan nyt vähän pidempään ja tänään dpo 5 🙈 ei mitään tuntemuksia ainakaan vielä ole🙈
 
Mä yritän olla siirtymättä tänne pidemmäksi aikaa, tai siis toivon että vielä ensi viikolla voisi pärähtää kaksi viivaa testiin 😊

Lyhyesti minä 36 ja mies 40, yritystä ensi vuoden huhtikuussa tulee 2v täyteen. Yksi km n. Vuosi sitten. Mulle tämä olisi kolmas lapsi ja miehelle ensimmäinen.
Hommaa hankaloittaa miehen reissutyö ja oma vuorotyö, eli ihan kaikkina kuukausina ei olla päästy yrittämään. Joka kerta kun menkat alkaa niin tulee pettymys, mutta kuitenkin jaksetaan yrittää vielä positiivisin mielin ❤️

Nyt siis en oo tässä kierrossa tikutellut, mutta olettaisin oireiden perusteella että tänään olis dpo 7, eli kohta pääsisi piinailemaan🤩
 
Mä yritän vielä huijata itseäni, että tänä vuonna on vielä yks mahdollisuus saada plussa. Mutta todennäköisempänä pidän et tännehän mäkin oon tulossa. Nyt menossa dpo4, eli viikko ainakin vielä täytyy kärvistellä ennen kuin tietää lopputuloksen.

Mä oon yli 30 ja mies useamman vuoden nuorempi. Aloitettiin kesällä yrittäminen. Tänä vuonna olen ollut raskaana kaksi kertaa, mutta kummallakin kerralla meni kesken heti alkumetreillä.
 
Kiitos. :)
On otettu aika paljon verikokeita, kaikki periaatteessa ok. Prolaktiini oli vähän koholla, mutta voi olla että se johtuu labran ajankohdasta. Se kontrolloidaan vielä tammikuussa. Ei päästä muihin keskenmenotutkimuksiin vielä.

Millä perusteella ette pääse tutkimuksiin? ☹️ Ei oo pakko vastata, jos et halua 😊 mutta kiinnostaa että miksi evätään tutkimuksiin pääsy, kun kriteeri kerran on se, että kolmen keskenmenon jälkeen tutkitaan. Mulle sanoi neuvolan terkkari kun soitin toisen km kohdalla, että toisen jälkeen olisi jo syytä tutkia tarkemmin. Lääkäri sitten torppasi tämän, että kyllä pitää olla kolme ennen kuin tehdään lähetettä tutkimuksiin.
 
Hei.pc dpo 10 laimea alku illan pissa.onks tää haamu vai viivanpaikka.
Vika kuivana
Jossai valos näyttää et ois värikertymä viivanpaikan vieres mut ei tietoa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20221127_163531.jpg
    Screenshot_20221127_163531.jpg
    457.6 KB · Katsottu: 250
  • Screenshot_20221127_162819.jpg
    Screenshot_20221127_162819.jpg
    378.1 KB · Katsottu: 234
  • Screenshot_20221127_163203.jpg
    Screenshot_20221127_163203.jpg
    372.1 KB · Katsottu: 233
  • Screenshot_20221127_170428.jpg
    Screenshot_20221127_170428.jpg
    414.7 KB · Katsottu: 248
Hei.pc dpo 10 laimea alku illan pissa.onks tää haamu vai viivanpaikka.
Vika kuivana
Jossai valos näyttää et ois värikertymä viivanpaikan vieres mut ei tietoa.
Mahdollisuus haamulaiseen on olemassa, ainakin itse sellaista näen, mutta niin aikaiset dpo:t ja jos näyte myös laimea niin ei auta kuin kaivaa malttia ja testata myöhemmin uudelleen, tsemppiä jännitykseen :)
 
Millä perusteella ette pääse tutkimuksiin? ☹️ Ei oo pakko vastata, jos et halua 😊 mutta kiinnostaa että miksi evätään tutkimuksiin pääsy, kun kriteeri kerran on se, että kolmen keskenmenon jälkeen tutkitaan. Mulle sanoi neuvolan terkkari kun soitin toisen km kohdalla, että toisen jälkeen olisi jo syytä tutkia tarkemmin. Lääkäri sitten torppasi tämän, että kyllä pitää olla kolme ennen kuin tehdään lähetettä tutkimuksiin.
Ei täytetä kriteerejä kun kaikki keskenmenot ei oo saman kumppanin kanssa ja keskenmenotutkimuksissa tutkitaan pariskuntaa yhdessä.
 
Jos pc näyttää jo tämmöstä ni voisko digi näyttää jo plussaa samasta virtsasta jos käyn ostaa heti ku Apteekki auki?? Onko kokemusta? Mulla on aika paha tilanne elämässä ja sulateltavaa siis raskauden kanssa ni haluis mahd pian varmistuksen kunnolla .....Siis toivottu sinänsä oli mut just ku elämässä meni asiat vähän uusiksi ni heti tulisi plussa?? Mitä elämä oikein pelleilee... Onkohan kaikella silti aina tarkoitus... Siihen olen halunnut uskoa aina.
Muoks lisäsin kuvia
Kuvassa ylin salama ja alin macro
 

Liitteet

  • PCIMG_2022-11-28_04-21-32.JPG
    PCIMG_2022-11-28_04-21-32.JPG
    580.2 KB · Katsottu: 211
  • PCIMG_2022-11-28_05-05-13.JPG
    PCIMG_2022-11-28_05-05-13.JPG
    384.9 KB · Katsottu: 215
  • Screenshot_20221128_050836.jpg
    Screenshot_20221128_050836.jpg
    377.3 KB · Katsottu: 212
Muokattu viimeksi:
Toiv hcg säilyy pissassa kun klo 4 pissattu ja apteekki aukeaa klo 8.Laitoin lasipurkkiin ja korkin kiinni... Tässä on vielä eilen iltainen laimeammasta pissassa ylempi vs aamuyön.
 

Liitteet

  • Screenshot_20221128_061854.jpg
    Screenshot_20221128_061854.jpg
    419 KB · Katsottu: 214
Digi sano ei raskaana mutta pc ja apteq sanoo et kyllä oon päivän toka pissa kaikki samasta tehty ....
Digi oli se ei herkempi versio kyllä mut mihin tässä nyt uskoa???
 

Liitteet

  • Screenshot_20221128_085949.jpg
    Screenshot_20221128_085949.jpg
    546.9 KB · Katsottu: 207
  • PCIMG_2022-11-28_08-56-02.JPG
    PCIMG_2022-11-28_08-56-02.JPG
    436.9 KB · Katsottu: 203
Digi sano ei raskaana mutta pc ja apteq sanoo et kyllä oon päivän toka pissa kaikki samasta tehty ....
Digi oli se ei herkempi versio kyllä mut mihin tässä nyt uskoa???
Aika selvää viivaa näyttää kyllä. Oottaisin huomiseen tai keskiviikkoon ja tekisin uuden digin. Jos raskaus on todella alkutekijöissä, niin ei välttämättä vielä näy. Viikollinen digi on herkempi, sillä vois näkyäkin jo?
Tiiän, että on vaikea oottaa 😘 tsemppiä tilanteeseesi, kaikki varmasti järjestyy ❤️
 
Aika selvää viivaa näyttää kyllä. Oottaisin huomiseen tai keskiviikkoon ja tekisin uuden digin. Jos raskaus on todella alkutekijöissä, niin ei välttämättä vielä näy. Viikollinen digi on herkempi, sillä vois näkyäkin jo?
Tiiän, että on vaikea oottaa 😘 tsemppiä tilanteeseesi, kaikki varmasti järjestyy ❤️
On raastavaa. Kiitos ❤️
Siis piti olla viikko digi mutta luki herkkyys 25 ja jossain minkä olen tehnyt aiemmin oli 10 herkkyys. Muita ei ollut enkä ole näkö testeillä saanu haamua edes jos en oo ollut raskaana ni olen hämilläni... Ja oireet aikas selkeät kans.
 
Takaisin
Top