Raskaaksi 2023

@Empsu94 Kiitos paljon todella hyvin selitetystä infopläjäyksestä! :red-heart:

Nuorimmaisen kohdalla tikutin kerran, ja se taisi olla joskus kp18 hujakoilla, kun sain ovisplussan. Ja mitä nuota kahta vanhempaakin olen laskeskellut laskettujen aikojen perusteella niin ovat olleet kans siinä kp15-18 :smiling-eyes: :Baby:

Eli alan siinä kp10 hujakoilla varmuuden vuoksi tikuttaa, viimeistää kp11. Onneks huomenna on jo kp7 :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
@Empsu94 Kiitos paljon todella hyvin selitetystä infopläjäyksestä! :red-heart:

Nuorimmaisen kohdalla tikutin kerran, ja se taisi olla joskus kp18 hujakoilla, kun sain ovisplussan. Ja mitä nuota kahta vanhempaakin olen laskeskellut laskettujen aikojen perusteella niin ovat olleet kans siinä kp15-18 :smiling-eyes: :Baby:

Eli alan siinä kp10 hujakoilla varmuuden vuoksi tikuttaa, viimeistää kp11. Onneks huomenna on jo kp7 :Grinning Face With Smiling Eyes:
Uih, täällä mennään suht samoilla päivillä! Meitä onkin nyt monta jännittämässä sit samoilla päivillä :smiling face with heart-eyes: Mulla menossa kp7, ovis siinä 15-16 päivien aikoihin, kierto 29-31pv (yleensä jälkimmäinen). Ja täällä myös tikutellaan ekaa kertaa :Clapping Hands Sign:
 
Kiitos ihanista, kannustavista, ymmärtävistä ja myötätuntoisista kommenteista ❤

Oi Adiela sullakin siis toinen munasarja enemmän tai vähemmän poissa pelistä.. Kiitos kun kerroit. Mä uskon kyllä, että yhdellä hyvin toimivalla munasarjalla vielä raskautuu hyvin. Kauanko teillä on yritystä takana? Luonto taitaa kuitenkin olla järjestänyt näitä kaksi varmistamiseksi, jos vaikka toinen vahingoittuu.. Olen ymmärtänyt, että pääsääntöisesti munasolu irtoaa vuorokiertoina eri puolilta.. eli tän huonomman munasarjan kierrossa voisi olla huonompi mahis tärppiin..
 
Aamusta tein rfsu Testaa vain -testin. Ensin pettymys negasta, mutta ihan haalea viiva sieltä ilmestyi. Vahvistui hetken päästä, mutta eihän niitä enää sitten saisi katsella. 😅 En kyllä oikein luota näihin varhaisin testeihin ja kuullut myös huonoa tästä merkistä... Sit jännätään taas 🙈
 

Liitteet

  • IMG_20230201_070809__01.jpg
    IMG_20230201_070809__01.jpg
    952.6 KB · Katsottu: 106
  • IMG_20230201_071434.jpg
    IMG_20230201_071434.jpg
    3.6 MB · Katsottu: 105
Aamusta tein rfsu Testaa vain -testin. Ensin pettymys negasta, mutta ihan haalea viiva sieltä ilmestyi. Vahvistui hetken päästä, mutta eihän niitä enää sitten saisi katsella. 😅 En kyllä oikein luota näihin varhaisin testeihin ja kuullut myös huonoa tästä merkistä... Sit jännätään taas 🙈
No kyllähän jos toi eka kuva on otettu oikeessa aikaikkunassa niin tossa ihan selkee haamu on!! Sormet ristiin että huomenna viiva vahvistuu entisestään! 😍

Täällä kp3 epäsäännöllisellä kierrolla, lääkkeillä laitettu 28 hujakoille mutta ollut myös 34 välillä niin mene ja tiedä 😅 oon edellisissä kierroissa yrittänyt saada ovulaatiota kiinni tikuttamalla mut ei oo millään tärpännyt, ei edes kun oon kaks kertaa päivässä tikuttanut, mutta voi olla että merkillä on väliä – aattelin tässä kierrossa seurata pääsääntöisesti valkovuotoa ja lämpötiloja ja ehkä ovulaatiotikuttaa jos sitten tulee niitä potentiaalisen näköisiä päiviä.
 
Täällä hiljaiseloa, odottelua. Kp5 vasta. Tuntuu että aika matelee ennen kuin pääsee ovista tikuttelemaan😅

Lueskelin paljon kaikkia poppakonsteja jotka vaikuttaisi hedelmällisyyteen. Ootteko te kokeillu greippimehut, gelee yms? Näitä mun mielestä mielenkiintoista lueskella vaikkei näihin ihan täydellä uskokaan 😁
 
Täällä hiljaiseloa, odottelua. Kp5 vasta. Tuntuu että aika matelee ennen kuin pääsee ovista tikuttelemaan😅

Lueskelin paljon kaikkia poppakonsteja jotka vaikuttaisi hedelmällisyyteen. Ootteko te kokeillu greippimehut, gelee yms? Näitä mun mielestä mielenkiintoista lueskella vaikkei näihin ihan täydellä uskokaan 😁
En ole vielä kokeillut, mutta just hiljattain näistä kans lueskelin ja meinasin et jos ei nyt tärppää niin siitten seuraavaan kiertoon taas lisää jotain :Grimacing Face:
Eli nyt tämä toinen yrityskierros mennään raskausvitamiineillä, ovistikuilla ja lämmöillä.
 
En ole vielä kokeillut, mutta just hiljattain näistä kans lueskelin ja meinasin et jos ei nyt tärppää niin siitten seuraavaan kiertoon taas lisää jotain :Grimacing Face:
Eli nyt tämä toinen yrityskierros mennään raskausvitamiineillä, ovistikuilla ja lämmöillä.
Meillä nyt yk 5 tulossa.
Vitamiinit ollut jo pidemmän aikaa käytössä (foolihappo, D ja B sarjan vitamiinit) Viime kierrossa ovis tikutettiin.

Jotenkin nyt ihan uudella puustilla haluaa tähän tulevaan kiertoon lähteä. Greippiä ostin jo eilen, eri asia saattaako sitä juoda sitten 😬 Myöskin tuota gelee royale valmistetta tilasin, joka nyt tänään saapuukin postista.

Lueskelin myös tuosta ubikinoni valmisteesta, sitä vissiin yhtä lailla vois miehellekkin syöttää. Ja muutoinkin mies meillä syö d ja omega vitamiineja(lue, syö=pakotettuna) 😂😅
 
Aamusta tein rfsu Testaa vain -testin. Ensin pettymys negasta, mutta ihan haalea viiva sieltä ilmestyi. Vahvistui hetken päästä, mutta eihän niitä enää sitten saisi katsella. 😅 En kyllä oikein luota näihin varhaisin testeihin ja kuullut myös huonoa tästä merkistä... Sit jännätään taas 🙈
Mustakin tää on kyllä oikein selvä haamu 😍 Toivottavasti vahvistuu!
 
Alkoihan ne menkat sitten kunnolla. Yritän seurailla milloin tulee ovis ihan oireiden perusteella, uskoisin että huomaan. Positiivista tietty että vaikuttais että kroppa normalisoitui suht nopeasti kemiallisen jälkeen, 6.-12.1 oli se vuoto.

Oon vähän kujalla näistä joten kyselen tyhmiä. 😄 Kuuluuko mun nyt siis laskea tosta 6. päivästä tähän 31. päivään kun alkoi vuoto taas? Eli kierto olis 25 päivää? Marraskuussa oli muistaakseni 24. Melko lyhyeltä siis vaikuttaa, mikä vissiin on suht normaalia kun ikää on jo 38.

Nyt vaan talletteluja fiiliksen mukaan, itselle kävis jtp, mutta mies on usein iltaisin väsynyt jos on ollut rankka työpäivä. Mutta toisaalta pienellä lämmittelyllä uskon sen kyllä suostuvan 😉 Ja sit toivon että olis lyhyet menkat, on yleensä ollutkin mutta saattaa nyt ilman hormonaalista ehkäisyä tietty olla vähän eri.
 
@Helinä84 Mä laitoin Flo sovellukseen ja nyt muihinkin appeihin ensimmäiseksi kiertopäiväksi sen päivän, jolloin keskenmenon vuoto alkoi. Mulla oli jo vuodosta seuraavana päivänä raskaustesti täysin nega niin menen nyt ensimmäisellä vuotopäivällä sitten.

Mä aloitin tänään tikuttamisen vaikka suht aikaista onkin, kp 8. En oo ennen tikutellut ja kemiallisen jälkeen ei hajuakaan täman kierron kulusta niin halusin testata miten testit toimii ja latasin tän Premom sovelluksen mitä suositeltiin ostamieni testien tulkitsemiseen. Tää appi on vähän hankala, mut eiköhän tästä pääse pian jyvälle. Kätevästi kuitenkin mm. sekunttikello testien ottoa varten ja tähän saa ladattua kuvat testeistä. Tähän saa myös merkattus mitatut lämmöt.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230201_112241.jpg
    Screenshot_20230201_112241.jpg
    93.5 KB · Katsottu: 58
@Helinä84 Mä laitoin Flo sovellukseen ja nyt muihinkin appeihin ensimmäiseksi kiertopäiväksi sen päivän, jolloin keskenmenon vuoto alkoi. Mulla oli jo vuodosta seuraavana päivänä raskaustesti täysin nega niin menen nyt ensimmäisellä vuotopäivällä sitten.

Mä aloitin tänään tikuttamisen vaikka suht aikaista onkin, kp 8. En oo ennen tikutellut ja kemiallisen jälkeen ei hajuakaan täman kierron kulusta niin halusin testata miten testit toimii ja latasin tän Premom sovelluksen mitä suositeltiin ostamieni testien tulkitsemiseen. Tää appi on vähän hankala, mut eiköhän tästä pääse pian jyvälle. Kätevästi kuitenkin mm. sekunttikello testien ottoa varten ja tähän saa ladattua kuvat testeistä. Tähän saa myös merkattus mitatut lämmöt.

Onpas mielenkiintoinen appi, kiitos vinkistä 🤔🤔
 
Onpas mielenkiintoinen appi, kiitos vinkistä 🤔🤔
Ostin siis Amazonista tämmösiä testejä, 25kpl oli about 11 euroa. En tiedä saisko näitä tilattua (Saksan) Amazonista Suomeen. Joskus jotain Amazonista kuiten tilasin Suomessa asuessa. Tuota appia saa kyl käytettyä myös muiden merkkien ovulaatiotesteillä.

Tässä viel lisäyksenä tää appin testien ja lämpöjen diagrammi näkymä. Tällä hetkellä tosta kalenterin päivissä on jotain häikkää (viikonpäivät sekaisin, näyttää keskiviikon jälkeen tulevan maanantai ja sit tiistai :rolling: ) mut luin et on joku uus vika ja sitä korjataan juuri.
 

Liitteet

  • 16752483203274731031039869341148.jpg
    16752483203274731031039869341148.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 36
  • Screenshot_20230201_115056.jpg
    Screenshot_20230201_115056.jpg
    285.8 KB · Katsottu: 36
Tänään dpo10, sunnuntaina pitäis alkaa menkat. Ei tunnu kyllä mitään 😅 Ekassa raskaudessa oli superkipeät tissit jo tässä vaiheessa ja unet oli aivan sekopäisiä. En kyllä ihmettelisi vaikka kroppa olisi vielä ihan shokissa joulukuun keskeytyksestä. Onko jollain muulla ollut eri raskauksissa erilaiset oireet? Nyt sitä jotenkin miettii joka "oireesta" että onko vaiko eikö, eilen hirveä hiki, finnit, väsymys, turvotus ja valkovuotoa. Äääähhhh muutaman päivän ku malttaa niin sithän tää selviää. Meillä tulee parin kuukauden paussi yrittämisestä kun mies menee ulkomaille töihin, huhtikuussa jatkuu sitten jos ei tässä nappaa (ja se on jo aika paljon pyydetty). ☹️
 
Mä latasin myös ton Flon, vaikka aikaisemmin ajattelin että minä en ainakan ala seuraamaan mitään kalenteria ja suunnittelemaan mutta niin sitä vaan mieli muuttui 😄

Ovulaatio-testejä en sentään vielä ostanut, enkä usko että hankinkaan. Mutta ton kalenterin avulla haluan seurata koska olis paras mahdollisuus 😉
 
@Empsu94 niinpä, no onneksi ei ole sinällään mihinkään kiire. Meillä ois häät 07/24 et jos siinä ei ois raskaana niin ois ok 😇 ehkä lauantaina testaan. Sain viimeeksi posin vasta kun menkat oli kaksi päivää myöhässä... tietty siellä oli käynyt ties mitä siinä hedelmöityksessä että en tiedä oliko sillä osuutta asiaan.
 
@Empsu94 niinpä, no onneksi ei ole sinällään mihinkään kiire. Meillä ois häät 07/24 et jos siinä ei ois raskaana niin ois ok 😇 ehkä lauantaina testaan. Sain viimeeksi posin vasta kun menkat oli kaksi päivää myöhässä... tietty siellä oli käynyt ties mitä siinä hedelmöityksessä että en tiedä oliko sillä osuutta asiaan.

Toivotaan kuitenkin että tärppi tullut nyt, niin ei tarvitse odottaa sitää paria kuukautta. :red-heart: Ymmärrän ton hääjutun, me mentiin naimisiin lokakuussa 2022 ja lopetin pillerit vasta sen jälkeen, kun halusi nauttia päivästä ensinnäkin ilman menkkoja (ja ilman raskautta). :) Mutta ei se raskaana juhliminenkaan varmaankaan pahaa ole, jos siihen on päätyäkseen :Relieved Face:
 
Takaisin
Top