Raskaaksi 2023

Ja tuohon stressinhallintaan sekä mielen hyvinvointiin: Täällä sama meininki, pyhitän ajan nyt kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Sään salliessa pyrin ulkoilemaan ja pyrin syömään terveellisemmin. Sain hieman ennen keskenmenoa neulottua esikoisen tuubihuivin valmiiksi ja ajattelin, että keskenmeno antoi mulle vaan lisää aikaa neuloa kaikkea ihanaa meidän seuraavalle vauvalle! Pistin lisää lankoja tilaukseen ja täällä rentoudutaan nyt puikkoja heiluttaen :smiling-eyes:
 
Täälläkin taas täti alkaa olla selätetty 💪🏽
kp5 ja enää ”rojua” tulee pyyhkiessä.
Nyt flo ehdottaa ovista kp 14 eli ens viikon keskiviikolle.
Saas nähdä miten täss nyt ehtii kun mies koulujen/harjottelun jälkeen alottanut taas iltatyöt eli paljoa ei ehdi nähdä.
No mennään niillä mitä pystyy ja testejä ei edelleenkään tuijotella 🤞🏽
 
Tämän päivän ollu ns kuukautiskipuja, jomotuksia alavatsalla. Koko päivän aamusta iltaan. Yleensä on ehkä sinä päivänä vähän kun vuoto alkaa. Ihan tyhmää kuinka toiveikkuus nostaa päätään samalla kun pelkää, että koska vuoto alkaa 😅 Tänään dpo9, ei pitäis vielä alkaa vaan vasta perjantaina.
 
Mulla samaa kuin Naala. En osaa sanoa onko kuukautiskipujen oloisia vai jotain muuta. Tänään pyyhkäistessä tuli iltapäivällä ihan aavistuksen punertavaa, eikä muuta.

Mulla siis vähän epätietoisuutta kierrosta ylipäätään. Lopetin ehkäisyn marraskuun alussa, ekat menkat silloin 28.11. Plussasin 27.12, km 6.1. Testi oli negatiivinen 11.-12.1, ja olin huomaavinani ovulaatio-oireita jo viikon päästä siitä. Eli onko nyt sit dpo12 ehkä? En ihan oo kartalla näistä. 😄

Päättelen sen olleen kemiallinen, testinega tuli niin nopeasti ja olin silloin loppiaisviikolla tehnyt digin joka näytti Raskaana 1-2 vaikka olis pitänyt olla jo enemmän.

Nyt toivon niin paljon että olis tärpännyt jo uudestaan. Luen kaiken mahdollisiksi raskausoireiksi. Päätin että saan testata vasta 20.2 ellei sitä ennen tuu kuukautisia, vaikka tiedän kyllä että se km/kemiallinen saattaa vaikuttaa.
 
Mäkin ryömin täältä onkalosta takaisin keskusteluun. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Pettymys viime kierrosta nielty, ja ilmeisesti kemiallista pukkasi koska oli niin kipeät ja runsaat menkat. Mut koitan olla liikaa ajattelematta, ja jos nyt toistuu niin sitten pitänee käydä katsomassa mikä homman nimi - mut nyt uutta kiertoa kohti.

Se on kyllä tosiaan jännä miten pohjalla sitä käy, ja sit kun ovis lähestyy niin löytää taas toivoa. Nyt kp 9 menossa ja oviksen metsästykseen, joka todennäköisesti tulee ens vloppuna sunnuntaina / maanantaina. Tallettelut pitää aloittaa keskiviikkona. :smiling-eyes: Yk 2 kimppuun siis.

Ja onnea kaikille jotka tässä välissä kerkesivät plussaamaan. :red-heart:
 
@Adiela Ymmärrän pettymyksen, kummasti se lähestyvä ovis kuitenkin tuo toivoa ja uuden mahdollisuuden tuulia ❤️ Hyviä tallatteluja ja oviksen bongailua!

@Helinä84 Pahoittelut kemiallisesta ❤️🙁

Ja millainen testi-ihminen olet @Naala , odotatko perjantaihin vai tekstaatko ennen sitä? 😇😇😇
 
Mäkin ryömin täältä onkalosta takaisin keskusteluun. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Pettymys viime kierrosta nielty, ja ilmeisesti kemiallista pukkasi koska oli niin kipeät ja runsaat menkat. Mut koitan olla liikaa ajattelematta, ja jos nyt toistuu niin sitten pitänee käydä katsomassa mikä homman nimi - mut nyt uutta kiertoa kohti.

Se on kyllä tosiaan jännä miten pohjalla sitä käy, ja sit kun ovis lähestyy niin löytää taas toivoa. Nyt kp 9 menossa ja oviksen metsästykseen, joka todennäköisesti tulee ens vloppuna sunnuntaina / maanantaina. Tallettelut pitää aloittaa keskiviikkona. :smiling-eyes: Yk 2 kimppuun siis.

Ja onnea kaikille jotka tässä välissä kerkesivät plussaamaan. :red-heart:
Onneksi täällä on muita samanlaisessa tilanteessa, eli heipä hei, täälläkin menossa Yk2, edellisessä kierrossa kemiallisen/keskenmenon kokenut, nyt menossa uuden kierron kiertopäivä 6, suht samoilla päivillä siis jännitetään :red-heart: Tarrasukkia tähän kiertoon! 🌈
 
Nyt on jo päästy dpo9 puolelle, ja sovelluksen mukaan menkat alkais sunnuntaina. Ellei taas syystä tietämättömästä ole myöhässä sen 3 vai 4 päivää, mitä viimeisimmässä kierrossa oli.... En usko että testaan ennenkun (jos) on myöhässä.
 
Olen ollut tänä aamuna hämmästynyt 😳
 

Liitteet

  • 20230131_075230.jpg
    20230131_075230.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 187
Täällä kp5 flunssan kourissa. Näin unta, että otin vahingossa e-pillerin, se kesken jäänyt liuska on vielä mun meikkipussissa. Kauhea paniikki iski sitten siitä 😄

Viihdytän itseäni miettimällä, miten viettelen miehen reilun viikon päästä. Edellinen kierto meni suorittamiseksi, ja se harmitti molempia. Miehellä on sisäänpääsykokeet viikon päästä sopivasti pari päivää ennen oletettua ovista - järjestäisikö sitä hänelle ”hyvin tehty” -illallisen ja hieronnan 🥰😏
 
Hurjasti onnea Naala! 🥰

Täällä kp 7, ovistestailut aloitettu CB digitestillä (tuplahormonitestit) ja hyvä fiilis tästä kierrosta! 🤩🤞 Mennään viikonloppuna la-su viettämään hääpäivää miehen kanssa, sopivaan saumaan saattaa sattua jo tämä lapsivapaa. 😄😍
 
Olen ollut tänä aamuna hämmästynyt 😳
Vau! Onnea kovasti plussasta ja tahmasukkia! 😍😍

@Empsu94 kuulostaa tosi hyvältä viettelyaikeet! Toi on tosi tärkeetä, varsinki kun se pitkään yrittäminen saattaa mennä välillä vähän suorittamiseksi. Täällä myös uudet alusasut ostoskoriin ja niillä seuraavaan kiertoon 🙈 josko mies innostuisi! Haha

Täällä menkat myöhässä nyt 6 päivää. Verestä otettu raskaustesti labrassa näytti negaa, eli luultavasti menkat jää nyt kokonaan väliin. Näin käynyt kaks kertaa aiemminkin heinä- ja marraskuussa. Mitään merkkejä menkoista ei ole. Mietin pitäisiköhän käyttää rahaa yksityiselle ja käydä kysymässä jotain apua tähän yritykseen.. ilmeisesti oviksessakin on jotain ongelmaa kun menkkoja jää tulematta kokonaan 😞 ahdistus!
 
Apuaaaa onnea ❤️😍 onko hämmennys väistynyt??
On vähän. Nyt lähinnä jännittää, että entä jos testi olikin viallinen ja huomenna ei näy enää mitään 😆 Onneks pregcheckin testien pitäis olla kyllä ihan luotettavia 😅

Ja kiitos onnitteluista, toivottavasti tämä tarraisi lujaa kiinni ja pysyis kyydissä 🥰
 
Täällä kp5 flunssan kourissa. Näin unta, että otin vahingossa e-pillerin, se kesken jäänyt liuska on vielä mun meikkipussissa. Kauhea paniikki iski sitten siitä 😄

Viihdytän itseäni miettimällä, miten viettelen miehen reilun viikon päästä. Edellinen kierto meni suorittamiseksi, ja se harmitti molempia. Miehellä on sisäänpääsykokeet viikon päästä sopivasti pari päivää ennen oletettua ovista - järjestäisikö sitä hänelle ”hyvin tehty” -illallisen ja hieronnan 🥰😏
Paranemisia❤️ No onneks et oikeesti ottanu pilleriä😂

Suorittaminen ei ole kivaa kummallekaan joten tuo sun viettely kuulostaa oikein hyvältä😎
 
Takaisin
Top