Pakko kertoa nyt jotain mitä tänään näin. Mä en ole mitenkään uskonnollinen, mutta uskon hieman mm. enteisiin.
Kun sain positiivisen testin viime kierrossa, niin mun puhelin meni ihan sekaisin. Näyttö näytti väriseviä värejä ja piti käynnistää puhelin uudestaan monta kertaa päivässä. Lopulta jouduin ostamaan uuden puhelimen, kun ei meinannu enää käynnistyä ollenkaan.
No, sinä päivänä kun tuli illalla keskenmeno, mä kävin aamulla kaupassa. Mulla oli kankainen kestokassi täynnä ostoksia, piti pysähtyä usein, en meinannut jaksaa kantaa sitä kotiin. Siitä hajos sanka pari katua ennen meidän kotia.
Aattelin et ei hitto, mikäköhän mua nyt riivaa
Kavereille sit avauduin keskenmenon tapahtuessa et nää oli enteitä.
Tänään oltiin kaupassa miehen ja meidän esikoisen kanssa. Päätettiin poiketa leikkipuiston kautta, et esikoinen jaksais keskittyä, kotiin oli kuitenkin pari kilsaa matkaa ja oltiin kävellen. Tähän leikkipuistoon vie semmonen puistotie, jonka vieressä on pieni oja/joki. Siihen sit lensi valkonen iso lintu ja aluksi katoin et se on ankka. No ei, sillä oli pitkät hoikat jalat, se oli haikara! En oo kyl koskaan nähny haikaraa livenä! Totesin sit miehelle et tän on nyt pakko olla se mun kaipaama hyvä enne