Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen
Oiii paljon onnea! ❤Mun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen
Mä en kestä Onneksi just tänään tulin selaamaan tätä vanhaa ja mulle törkeää ketjua. Onnea niin paljon!!!Mun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen
Mun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen
Sulle erikoistsempit!!! Hyvin se hoito menee ja ihan pian sulla on se ihana plustesti kädessä. Pidän peukkuja teille täällä taustalla.Tutunkuuloisia ajatuksia km ja mahdollisesta uudesta raskaudesta. Luojan kiitos ennen esikoista oli vaan yks heikko kemiallinen niin uskalsin normaalilla tavalla iloita ja nauttia raskaudesta alkujännityksen jälkeen kun viivat testeissä vahvistu normaalisti. Mut nyt en pystyis samalla lailla rennosti ottamaan km kokeneena. Oon kuitenkin luvannu itselleni yrittää nauttia ja elää mahdollista joskus tulevaa (toivottavasti) raskautta päivä ja viikko kerrallaan ja olemaan pelkäämättä. Meillä seuraava onnistunut raskaus on hyvin todennäköisesti viimeinen ni olis kiva ettei siitä jäis muistoks vaa pelko ja ahdistus. Toki helpommin sanottu ku tehty.
Voi miten ihanaa!! Pidetään sormet ristissä että mukana on tuhannesti vauvaliimaaMun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen
Kiitoksia viides pistopäivä tänään menossa ja alkaa tänään myös jarrut rinnalla. Ens viikon ma seurantaultra, jännää nähdä onko tarperks folleja ruvennu kasvamaan. Yllättävän helposti noi itse pistämiset mennyt. Saa nähä millai toi jarru sit eiköhä siitäki selviä.Sulle erikoistsempit!!! Hyvin se hoito menee ja ihan pian sulla on se ihana plustesti kädessä. Pidän peukkuja teille täällä taustalla.
Oioi IhanaaMun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen