Raskaaksi 2023

Mun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen ❤️

Liitteet

• 1AC86662-CB23-4B00-A7B4-7CE5467CDF0B.jpeg
    1AC86662-CB23-4B00-A7B4-7CE5467CDF0B.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 180
Täällä tänään dpo9, kummasti sellainen eilisen toiveikkuus oon yön aikana haihtunut tuhka tuuleen. Osittain haluaisin mennä testaamatta ja odottaa, alkaisiko ne matkat lauantaina. Samalla ”pitäisi” testata huomenna niin tietää mitä voi syödä ja juoda firman bileissä huomenillalla. Mut samalla pelottaa ne negan näkeminen. Pitää fiilistellä huomenna aamulla mikä olo, testaako vai ei.

Mun ovistesti oli plussana neljä päivää ja sen ekan plussan kautta laskin dpo:t. En siis oo varma ovispäivästä mutta eilen havahduin siihen että menkat on ekaa kertaa myöhässä sitten vuoden 2015. Pysy kiinni pikkuinen ❤️
Mä en kestä ❣️❣️❣️❣️Onneksi just tänään tulin selaamaan tätä vanhaa ja mulle törkeää ketjua. Onnea niin paljon!!!

Täällä voidaan niinkun ne valkoiset pulleat toukat kompostissa. 20+1 ja tyttö on tulossa.

@Empsu94 täällä täysin samat fiilikset, paitsi että ite sitä mieltä että mulla dpo10 menossa nyt. Tekis mieli testaa lauantaina ennen niitä ristiäisiä, mutta toisaalta pelottaa ja mietin että oottaisko vaan onko menkat myöhässä. Pitäisi varmaan alkaa la-ma välillä. Vähän epäselvää kun tämä km:n jälkeinen kierto. Tänään tuntunut pientä menkkajuilintaa, mutta muuten ei mitään mainittavaa oiretta. Tissit ei oo ollu yhtään kipeet, yleensä luteaalissa on, mutta en tiiä mistä tää nyt sit johtuu🤔

Hei ihanaa!! Oot jääny näissä keskusteluissa mielee, ja oon niin kovin toivonut et teillä vihdoin tärppäis ♥️ Toivottavasti saatte tän pienen pitää loppuun asti ♥️

Tutunkuuloisia ajatuksia km ja mahdollisesta uudesta raskaudesta. Luojan kiitos ennen esikoista oli vaan yks heikko kemiallinen niin uskalsin normaalilla tavalla iloita ja nauttia raskaudesta alkujännityksen jälkeen kun viivat testeissä vahvistu normaalisti. Mut nyt en pystyis samalla lailla rennosti ottamaan km kokeneena. Oon kuitenkin luvannu itselleni yrittää nauttia ja elää mahdollista joskus tulevaa (toivottavasti) raskautta päivä ja viikko kerrallaan ja olemaan pelkäämättä. Meillä seuraava onnistunut raskaus on hyvin todennäköisesti viimeinen ni olis kiva ettei siitä jäis muistoks vaa pelko ja ahdistus. Toki helpommin sanottu ku tehty.
Sulle erikoistsempit!!! Hyvin se hoito menee ja ihan pian sulla on se ihana plustesti kädessä. 😍😍😍Pidän peukkuja teille täällä taustalla.

Voi miten ihanaa!! ❤️ Pidetään sormet ristissä että mukana on tuhannesti vauvaliimaa 🤞🏽🥰

Sulle erikoistsempit!!! Hyvin se hoito menee ja ihan pian sulla on se ihana plustesti kädessä. 😍😍😍Pidän peukkuja teille täällä taustalla.
Kiitoksia❤️ viides pistopäivä tänään menossa ja alkaa tänään myös jarrut rinnalla. Ens viikon ma seurantaultra, jännää nähdä onko tarperks folleja ruvennu kasvamaan. Yllättävän helposti noi itse pistämiset mennyt. Saa nähä millai toi jarru sit😅 eiköhä siitäki selviä.

Mitenkäs teillä? Joko ollu rakenneultra?
Edit. Näköjään tuolla ylempänä jo vastailit tohon, onnea ihanaa😍

@Kuuttituutti siis eikä miten ihanaa😍😍 onnea ja tarrasukkia sulle paljon❤️ sulle erityisesti myös plussaa toivonu.

Muokattu viimeksi:
Paljon onnea Kuuttituutti! 🥰

Voi ei Däumeline, isot pahoittelut. ❤😭

Täällä on kyllä nää mun menkat todella kamalat. 🤐 Enpä muista tällaista vuotamista ja kipuilua olleen. En sitten tiedä että yrittikö jotain tapahtua kun kerta menkatkin oli sen 5 päivää myöhässä -- mutta outoa ettei testeissä näkynyt muuta kuin se yksi pieni haamu.

Eipä tuolla mitään merkitystä toki ole lopputuloksen kannalta. Kohti uutta yritystä 🤞

Pahoittelut @Däumeline 😔 Ja paljon onnea @Kuuttituutti 🤩

Dpo11 ja amusta tein apteekin ultra testin ja se oli joku VIALLINEN kappale?! Näyttöön ei tullut ollenkaan väriä, eikä siis mitään viivojakaan😒 Ja se oli tottakai ainut testi😅 Pakko se on kai tänään lähteä kauppaan, ei kyllä hirveenä oireita suuntaan tai toiseen. Menkat pitäs alkaa tänään tai huomenna. En tiiä...vähän epäuskoinen olo taas.

Ihan mielettömästi kaikille kiitoksia onnitteluista ja myötäelämisestä ❤️ ja @Peppipupu hurjasti onnea hyvistä rakenneultra kuulumisista ja tyttölupauksesta 😍 huikeeta että ootte jo niin pitkällä!

Mies kertoi nähneensä yöllä unta että mulla alkoi menkat ja olin noussut sängystä laittamaan sidettä ja se oli ajatellut että ei paska. No sit olin unissani aivastanut ja mies oli jännittänyt että nytkö se vuoto alkaa ja aamulla kun itkuinen minä esitin sille raskaustestiä niin hän totesi että ei osaa nyt kummastakaan päätellä (ei mun reaktiosta eikä testistä) onko se plussa vai nega 😂

Takaisin