Raskaaksi 2023

Ihania uutisia @Kuuttituutti ♥️♥️ onnea!

Mulla alkaa tuskallisen pitkät menkat olee taputeltu ja ovista jo tikutellaan. Eka talletus myös hoidettu tänään hyvissä ajoin ja yritetään jatkaa viikon verran ainakin. 😇 Laskureita jos uskoo ja edellisiä kiertoja niin sunnuntaina tai maanantaina todennäköisesti ovis tulee jos on tullakseen.

Onko muita jonka menkat kestää aina viikon? Mulla on aina kestänyt ja se on ihan perseestä. 🙄

Pahoittelut keskenmenoista ja negoista😭❤️

Onnea @Kuuttituutti plussasta, paljon tarrasukkia pienelle että pysyy matkassa loppuun asti 🥰

Täällä kp6 ja menkat loppu eilen onneksi. Täällä kans aloitetaan oviksen metsästys kohta puoleen, ens viikolla se jo on. Toivottavasti tulis muutama päivä myöhemmin tässä kierrossa josko sitten olisi paremmin kypsynyt munasolu. Mä oon kyl ihan sata varma että mun hedelmällisyys on jo laskenut 😕 ikääkin kun alkaa jo olemaan niin pelottaa että ollaan odoteltu liian pitkään hoitoihin hakeutumista😭

Ihania uutisia @Kuuttituutti ♥️♥️ onnea!

Mulla alkaa tuskallisen pitkät menkat olee taputeltu ja ovista jo tikutellaan. Eka talletus myös hoidettu tänään hyvissä ajoin ja yritetään jatkaa viikon verran ainakin. 😇 Laskureita jos uskoo ja edellisiä kiertoja niin sunnuntaina tai maanantaina todennäköisesti ovis tulee jos on tullakseen.

Onko muita jonka menkat kestää aina viikon? Mulla on aina kestänyt ja se on ihan perseestä. 🙄
Onnea talletteluihin!
Tuohon menkkojen kestoon… mulla kesti parhaillaan 10pv kunnes aloin syömään rautaa ja magnesiumia. Niiden myötä kuukautisten kesto tippunut 4-5 päivään. Eikä kipujakaan ole koskaan.

Ihana uutinen, onnea @Kuuttituutti 😍😍!

Täällä menkat myöhässä kaksi päivää, mutta testit puhdasta negaa 😞 kipuja ja pahoinvointia ollut sunnuntaista saakka, eli 5 päivää. Menkkoja ei vaan näy, vv sitäkin runsaampaa. Ärsyttävää kun muutenkin pitkä kierto venyy eikä tiedä yhtään mitä nyt kropassa tapahtuu. 😢 kokemuksia?

@Empsu94 aattelin tuossa kp10 eli lauantaina aloittaa tikuttamisen. Viimeksi tuli plussa kp16 niin nyt mielenkiinnolla odotan, että aikaistuuko vai viivästyykö vai pysyykö samana😁 hitaasti menee aika mut toisaalta kiva ollut kun ei ole tarvinnut repiä stressiä mistään😂

Täällä menkat myöhässä kaksi päivää, mutta testit puhdasta negaa 😞 kipuja ja pahoinvointia ollut sunnuntaista saakka, eli 5 päivää. Menkkoja ei vaan näy, vv sitäkin runsaampaa. Ärsyttävää kun muutenkin pitkä kierto venyy eikä tiedä yhtään mitä nyt kropassa tapahtuu. 😢 kokemuksia?

Mulla näkyi vasta testissä hyvin haalea viiva kun oli 3 pvä myöhässä... Vasta 5 pvän kohdalla tuli kunnon plussa. 🙈 Tsemppiä, tosi piinaavaa, kun ei tiedä mitä kropassa tapahtuu ❤️

Mulla kävi just niin että menkat oli lopulta viisi päivää myöhässä, kaikki testit negaa (pl. yksi tosi hento haamu). Oli tosi piinaavaa kun ei koskaan ole aiemmin ollut menkat myöhässä kuin max 2 päivää. ☹️

Heippa taas. Jotain esittäytymistä kävin kirjoittelemassa tuolla joskus viikkoja sitten. 👋 Nyt on tilanne siinä pisteessä, että viime viikon perjantaina lähti kierukka ja nyt odotellaan kierron käynnistymistä.
Tänään on oikealta alavatsalta juilinut kuin joskus aikoinaan ovulaation aikaan. Saa nähdä mitä tapahtuu. 🙈

Paljon onnea @Kuuttituutti plussasta ja paljon tarrasukkia. 😍

@Empsu94 mä en tiedä kyllä yhtään🤣🙈 ihan aikasintaan lauantaina testaan, jos ei oo menkat siiheks alkanut, mutta en oo siitäkään vielä varmaks päättäny😅 olin ajatellut olevani raskaana noiden tulevien ristiäisten aikaan ja miettinyt että ompa kiva sitten pitää itellä tätä salaisuutta siellä, ja tää nyt sit muistuttaa kipeesti tosta keskenmenosta, siks mietin että onko järkee testata just siinä aamulla ennen niitä, vai oonko sit ihan alamaissa siellä🤔 vaikeuttaa vielä kun en ton km takii tiiä mikä kp mulla on menossa, enkä oo ihan sata varma luteaalin pituudesta normaalitilanteessakaan ja en haluis liian aikasin testaa kuitenkaa😁

Ompa ikävä tilanne @Kwv toivotaan että vielä kääntyis plussaksi🙏
@Magnoliae Tollaset kiertojen venymiset näissä olosuhteissa on kyllä ihan väärin😞

@Sosso91 Suuret pahoittelut. 💔 Myöhäiset menetykset ovat kyllä oikein erityisen rankkoja.

@Däumeline Pahoittelut keskenmenosta! 💔

@Kuuttituutti Onnittelut vielä tätäkin kautta! 😍

Täällä on kp2 ja hirveät menkkakivut. 😣 Mistä lie tulleet, kun ei ole esikoisen jälkeen juuri menkkakipuja ollut. Ja olen ollut kolme päivää kuumeessa, että oikein ekstrakivaa. 😔 Onneksi on sentään ovikseen vielä aikaa, niin ehtii tervehtyä siihen mennessä.

Hyppään ihan hetkeksi vaan tänne kun on ollut muutama viikko vahva olo ja tunne että raskaana ollaan, mutta testit näyttää negaa. Eipä näy tätiäkään... menkat ollut viimeksi 27.12.
Alavatsakipua ollut aina silloin tällöin, menkkajomoa ihan selkeästi, on koko alavatsa ja välillä vaan toinen puoli.

Alavatsa on jotenkin pinkeä ja ku vatsalleen menee niin tuntuu pallona siellä. Olisi kuudes raskaus, jos tämä sitä on. Mutta missä mun kaksi viivaa viipyy?? Viimeksi eilen tuli nega, toki päiväpissasta.

Plussatuulia kaikille ja onnea tuoreille plussanneille :red-heart::Two-hearts:

Noniin, eilen käsittelin tätä ensimmäistä keskenmenoa päässäni ja uskon, että tuli nyt käsitellyksi. Himosiivosin koko asunnon ja sitten tuli kylään mun kaveri&hänen saman ikäinen lapsi kuin meidän esikoinen leikkitreffeille. Olo oli tosi hyvä, pärjäsin panadolilla, kun oli vain menkkamaisia kramppeja alavatsalla. Verta on vuotanut keskenmenosta saakka menkkamaisesti.
Tänään tein raskaustestin ja oli täysin nega, eli tais olla biokemiallinen, kun näin nopeesti hävis hormonit. Olihan se mun plussani kokoajan haalea, vaikka vahvistuikin ensimmäisen viikon aikana selkeästi, leffaviivoja ei kuitenkaan koskaan tullut.
No, hyvä näin, koska tästähän on oikein loistava yrittää heti uudestaan 🌈
Ovista metsästämään siis, ajattelin aloittaa tikuttamisen viikon päästä vuodon alkamisesta eli 7.pv kiertoa. Vai onko vinkkejä milloin kannattaa alottaa, varsinkin kemiallisen jälkeen? Ovistestit on mulle ihan uustuttavuus :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Noniin, eilen käsittelin tätä ensimmäistä keskenmenoa päässäni ja uskon, että tuli nyt käsitellyksi. Himosiivosin koko asunnon ja sitten tuli kylään mun kaveri&hänen saman ikäinen lapsi kuin meidän esikoinen leikkitreffeille. Olo oli tosi hyvä, pärjäsin panadolilla, kun oli vain menkkamaisia kramppeja alavatsalla. Verta on vuotanut keskenmenosta saakka menkkamaisesti.
Tänään tein raskaustestin ja oli täysin nega, eli tais olla biokemiallinen, kun näin nopeesti hävis hormonit. Olihan se mun plussani kokoajan haalea, vaikka vahvistuikin ensimmäisen viikon aikana selkeästi, leffaviivoja ei kuitenkaan koskaan tullut.
No, hyvä näin, koska tästähän on oikein loistava yrittää heti uudestaan 🌈
Ovista metsästämään siis, ajattelin aloittaa tikuttamisen viikon päästä vuodon alkamisesta eli 7.pv kiertoa. Vai onko vinkkejä milloin kannattaa alottaa, varsinkin kemiallisen jälkeen? Ovistestit on mulle ihan uustuttavuus :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Riippuu varmasti siitä, minkä mittainen kierto sulla on. Jos mä aloittaisin kp 7 niin saisin tikuttaa ikuisuuden kun plussa on ollut kp 20😅 Mun oma ajatus on ollut se et sit kun oon alkanut bongailemassa limoja niin sit alan testailemaan. Oon myös sitä koulukuntaa joka testaa kerran päivässä ja aina on ovis saatu kiinni 😊

Riippuu varmasti siitä, minkä mittainen kierto sulla on. Jos mä aloittaisin kp 7 niin saisin tikuttaa ikuisuuden kun plussa on ollut kp 20😅 Mun oma ajatus on ollut se et sit kun oon alkanut bongailemassa limoja niin sit alan testailemaan. Oon myös sitä koulukuntaa joka testaa kerran päivässä ja aina on ovis saatu kiinni 😊
Mulla on kierto vaihtelevasti 29-31 päivää. Yleensä on Flo app ollu aina oikeassa (ovis kiertopäivänä 14-16), mut nyt se on sekaisin tosta keskenmenosta. Merkkasin sen raskautena appiin ja sit Flo näytti vaan et "merkkaa ensimmäinen kuukautisesi, jotta voidaan näyttää arviota kierrosta".
Hämmentyneenä tästä et keskenmenon jälkeen pitäis alottaa Flon kanssa täysin alusta merkkasin nyt nää vuotopäivät sit kuukautisena, jonka jälkeen näyttää taas kiertoarvion. Eli ovulaatio olis Flon mukaan nyt 10.2.
Toki en nyt täysin luota tähän, koska kuitenkin eri asia kuin normi kuukautisvuoto vaikka testi näyttikin jo puhdasta negaa. Eli siksi tikut tulee nyt tähän rinnalle ja koitan ottaa myös lämpöä/tehdä diagrammin siitä.

Takaisin