Raskaaksi 2023

Täällä vielä 🤷🏻‍♀️
Tissikipukin taas kadonnut eikä eilis illan menkkakipujakaan ole tullut enää…
Saas nähdä, onhan tässä iltaa jäljellä ja huominen edessä.

Tänään kp 28 dpo 14 tai 15 (kun se flo heitti yhtäkkiä sen oviksen pöivällä eteenpäin)

Uskaltaiskohan huomenna töiden jälkeen hakea digin 🤔 tai torstaina jos ei ole tätiä kuulunut
Uskaltaisi!!!🤓
 
Haha 😂 Onko sulla ollut mitään oireita? Kiinnittymiskipua tai menkkajomoja?😏

En usko :Smiling Face With Smiling Eyes: Eilen oli nenäverenvuotoa, mutta mulla on sitä kuivalla säällä niin en usko olevan oire. Ja tänään alavatsassa kramppasi pahasti mutta se johtui siitä että pidättelin pissaa niin kovaa, koska halusin saada työasian tehtyä nopeasti. Vessaan kävely oli kivuliasta sitten. :rolling:

Edit: oon ollut todella hyvällä tuulella. Tammikuu on viime viikonloppuun asti ollut ihan karsea. Nyt on hyvä fiilis!
 
Täällä vielä 🤷🏻‍♀️
Tissikipukin taas kadonnut eikä eilis illan menkkakipujakaan ole tullut enää…
Saas nähdä, onhan tässä iltaa jäljellä ja huominen edessä.

Tänään kp 28 dpo 14 tai 15 (kun se flo heitti yhtäkkiä sen oviksen pöivällä eteenpäin)

Uskaltaiskohan huomenna töiden jälkeen hakea digin 🤔 tai torstaina jos ei ole tätiä kuulunut
Eikun testiä kehiin 😍
 
Mua auttoi keskeytyneen keskenmenon jälkeen seuraavassa raskaudessa, että menin yksityiselle varhaisultraan mahd. pian tarkistuttamaan, että sykkeet löytyi. Raskauteen liittyy kyllä aina paljon jännitystä ja huolta. Kyllä mua huoletti jo esikoisesta paljon ennen rv12 ettei menisi kesken.

Täällä paljon asioita pohdittu.. ja päädytty nyt siihen, että ootetaan kuitenkin kevääseen yrityksen varsinaista aloittamista, vaikka kierukka jo päättikin irrota 😅 Mä tarvin sen varmuuden työsopimuksen jatkosta. Käytetään nyt keskeytettyä yhdyntää, koska vahinkovauva kuitenkin olisi toivottu. Tässä koko ajan tää ristiriita kun olen vasta aloittanut uuden työn, josta tykkään tosi paljon ja tosiaan sopimuksen jatko selviää joskus keväällä. Aiemmat alkuraskaudet olen ollut väsynyt ja huonovointinen ja haluan nyt muutaman kuukauden vielä mennä hyvällä työteholla.

Itseni tuntien jännittää kyllä koko ajan tulenko raskaaksi keskeytetystä. Mitä en pidä yhtään todennäköisenä. Koska aikanaan olen käyttänyt tätä monta vuotta ehkäisymenetelmänä ja tullut sitten raskaaksi suht nopeasti kun on annettu mennä loppuun saakka.

Hitsi mullakin on kierto lyhentynyt. Ja luin, että se voi olla merkki hedelmällisyyden heikkenemisestä 🙄 Ikää pian 35v. Plääh. Olisipa muutama vuosi lisäaikaa. Armotonta naisilla tämä.. mä voisin ehkä ottaa vastaan vielä kaksikin lasta, mutta taitaa tulla ikä jo vastaan.
 
@Jefar kyllä nyt lupaavalta kuulostaa😍🤩✨ 🙏

Ikuinen pessimisti ja vieläkin epäilen 😂
Joka kerta kun käyn vessassa niin odotan sitä punaista tai pienestäkin vatsajitusta et nonii alkohan ne.
TOKI voi ne viel alkaakin kun viime kiertoki oli 30

Käyn nappaamassa testin kun pääsen töistä ja teen huomen aamulla ennen töihin lähtöä 🤞🏽
Sit päästään tästäkin, jos nega niin sit nega ja täti vaan kolkuttelee ovella
 
Moi kaikki! Minä 31v mies 27v, joulukuussa esikoisen kohdalla löytynyt trisomia18 ja sen vuoksi geneettinen raskauden keskeytys viikolla 22+5. Nyt kovaa ajoa tämän surutyön keskellä. Onneksi kierto on kellon tarkka, keskeytyksen jälkeen tasan 4 viikkoa ja menkat. Ovis löytyi joten nyt vaan sormet ristiin. Esikoinen nappas ekasta kierrosta, joten toivon tietenkin samanlaista onnistumista. Pelko koko hommaa kohtaan on läsnä, meidän tyttö uiskenteli nt-ultasta läpi ja jäi kiinni vasta rakenneultrassa. Luottamus kaikkea kohtaan on melkeinpä täysi nolla. Onneksi seuraavassa raskaudessani saan NIPTin automaattisesti heti viikolla 10.
 
Ikuinen pessimisti ja vieläkin epäilen 😂
Joka kerta kun käyn vessassa niin odotan sitä punaista tai pienestäkin vatsajitusta et nonii alkohan ne.
TOKI voi ne viel alkaakin kun viime kiertoki oli 30

Käyn nappaamassa testin kun pääsen töistä ja teen huomen aamulla ennen töihin lähtöä 🤞🏽
Sit päästään tästäkin, jos nega niin sit nega ja täti vaan kolkuttelee ovella
Ihan ymmärrettävää en mäkään uskonut sillon 😅 mut toivotaan et testi huomenna posi🙏✨

@Sosso91 olen todella pahoillani, hirveä kokemus teillä💔😢 toivotaan tosiaan että yhtä nopeasti tärppää ja tällä kertaa saatte pienen syliin asti❤️
 
@Sosso91 tervetuloa joukkoon ja kaikki sympatiat ja osanotot teidän kokemuksesta ❤️ täältä löytyy sellainen kun keskenmenon kokeneiden salainen ryhmä ja suosittelen sitä tosi lämpimästi jos vertaistuelle koet tarvetta. Hurjasti onnea yritykseen!
 
Dp3 ja selkä epämääräisen kipeä, mutta luultavasti vaan hyvin epämääräisistä asennoista missä olen tän päivän aikana viettänyt aikaa 😂
 
Hei taas :red-heart:
Täällä vielä pari viikkoa sitten ihmettelin haamua, meidän syyskuinen päättyi eilen illalla 5+5 kirkkaaseen vuotoon&menkkamaiseen jomotukseen 😟 Ei jäänyt epäselväksi, kun edelleen vaan vuotaa ja nyt myös kramppimaista kipua. Tässä seurailen sekä odottelen vuodon loppumista tulevat päivät/viikot ja liityn jälleen tänne tikuttamaan 🌈
 
No olipas tähän aamuun huonoja uutisia😞 pahoittelut @Däumeline 😢💔

@Jefar eiii…. Mä olin jo ihan varma, että nyt on tärppi. Pahoittelut negasta😢

Noooo, pessimisti ei pety 😂
No ei, tottakai pettymystä ilmassa mut minkäs näille voi 🤷🏻‍♀️
Kp 30 siis tänään, ovista ei tikutettu mut en siltikään usko että tuo tuosta miksikään muuttuu.

Tätiä odotellessa sitten yk 7 alkakoon
 
Takaisin
Top