Raskaaksi 2023

Viiva tuli, mut ei hirveesti vahvempi. Teen huomenna uuden testin.🥹

Ihanaa joulua kaikille! 🎄🎄🎄🎄🎄Ootte tosi tärkee tuki! ❤️❤️❤️

Liitteet

• IMG_6378.jpeg
    IMG_6378.jpeg
    506.4 KB · Katsottu: 120
Viiva tuli, mut ei hirveesti vahvempi. Teen huomenna uuden testin.🥹

Ihanaa joulua kaikille! 🎄🎄🎄🎄🎄Ootte tosi tärkee tuki! ❤️❤️❤️
Vahvistuu vahvistuu! Tän päiväinen näyttää varmasti vahvemmalta kun pikkuisen vielä kuivahtaa. Ihana joululahja! 🥰

Näköjään tältä oireiden tarkkailulta ei voi välttyä vaikka kuvittelee tässä vähän tjottailevansa. 😅 Clue ehdottaisi ovista kp 17 mut oireiden perusteella epäilisin enemmän kp 14 tms. Nyt menossa kp19 ja oon ihmetellyt jomottelua vasemmalla alavatsalla pitkin päivää. Mutta nythän olisi dpo5 tuon lyhyemmän kierron perusteella laskettuna eli mahdollinen kiinnittyminen…? Ken tietää, vielä pitää piinailla tovi 🙈🎅🏽

Ihanaa joulua kaikille❤️🎄

Aloin eilen illalla lukee joulukuuta läpi , ja nyt onnluettu. Pitänyt vähän taukoa 🤗

Mulla on tänään dpo7 ja huomenna testais ekan testin.
Outoa että mulla rinnanpäät aristui jo dpo5 vaikka kaikissa kierroissa aikaisintaan dpo8.
Ja luinkin monella tässä joulukuussa olleen semmoista, ja on tullut paljon haamuja myös. Onnea niistä🥰Pahoittelut että ei kaikki vahvistunut 😭❤️

Itse en ole antanut nyt muille nippailuille valtaa enkä enää muistakaan miten nippaili minäkin päivänä. Joskus ollut lupaavia oireita mutta sieltä ne menkat vaan kurvannut.

Nyt yk25 tai26, en jaksanut plärää taakse.

Tänään joulubrunssia, ihan omalle perheelle 😍🎄

Ihanaa joulunaikaa🎄

Perästä tullaan!
Minä myös 😒 KP1, sellainen "joululahja" sattui tänne.

Eihän tämä toki ollut vasta kuin 4. kierto kokonaan ilman ehkäisyä ja ekalla kierrolla ajoitus oli niin pielessä, että en tiedä, voiko sitä edes laskea kunnon yritykseksi, mutta kierto kierrolta toivo hiipuu ja pelko lapsettomuudesta kasvaa. Tiedän, on ihan normaalia, että raskaaksi tulemiseen voi mennä kuukausia, mutta lähestyvä syntymäpäivä aiheuttaa stressiä. Aika kuluu vääjäämättömästi eikä tämä tästä ainakaan helpommaksi muutu, ja mieli alkaa maalailla uhkakuvia. Elämä on tällä hetkellä vähän sellaista kierrosta kiertoon elämistä enkä tiedä, kuinka pitkään tätä jaksan.
Kaikki sympatiat ja empatiat teille pidempään yrittäneille. ❤️

P.S. Onnea tietenkin plussanneille!
Sandra84 toivottavasti teidän lahja pysyy matkassa 💕

Dpo 9. Tuhruvuotelu alkoi. Tahtoisin kuvitella ja toivoa että voisi olla jotain kiinnittymisvuotoa, mutta en usko. Näihin aikoihin mulla olikin jo odotettavissa tuhruvuodon alku ennen kuin muuttuu kunnon vuodoksi. Täälläkin koko ajan vaan vahvistuu tunne että jotain on vialla kun en raskaudu. 😩 Onneksi ei kauaa enää kun tulee se vuosi yrittämistä täyteen niin pääsen viimeinkin niihin tutkimuksiin.

Tein taas äsken paljon parjatut frsu ovis ja r-testit. Ovistestiin hyvinhyvin haalea viiva ja r-testiin hyvällä mielikuvituksella jotain hailuraa. Alaselkä kipeä, munasarjoja pistää vuorotellen ja nivusiin koskee. Nämä on yleensä aina kuukautisia edeltäviä kipuja. Äsken tuli vessareissulla myös lievästi kellertävä limaklöntti, yh. Toivottavasti kukaan ei ole nyt syömässä kun lukee tätä 🤣 lisäksi ollut kamalan ärsyyntynyt ja herkkä olo, tuntuu että kaikki meinaa alkaa itkettää.

Takaisin