Raskaaksi 2023

Täällähän on monta meitä loppuvuoden jännittäjiä vielä! Ainakin Hiisi, @Valora @Mamif @Emri @Milsku22 @Iltatähti89 @Burkei ja @Sandra84 😍 Koska meinaatte testailla? Burkeilla ja Sandralla ilmeisesti jo lähempänä testailut, pistäkääpä kuvia 😍 Mulla jouluaattona dpo9 jolloin ajattelin testailla ekan!

Toivotaan, että mahdollisimman harva meistä siirtyy 2024 ryhmään 🙏

Mä testaan joko tyhmänä dpo 7 jouluaattona tai sit joulupäivänä dpo 8 tai Tapaninpäivänä dpo 9 eli aattona kuiteski 🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣

Täällähän on monta meitä loppuvuoden jännittäjiä vielä! Ainakin Hiisi, @Valora @Mamif @Emri @Milsku22 @Iltatähti89 @Burkei ja @Sandra84 😍 Koska meinaatte testailla? Burkeilla ja Sandralla ilmeisesti jo lähempänä testailut, pistäkääpä kuvia 😍 Mulla jouluaattona dpo9 jolloin ajattelin testailla ekan!

Mä tein tänää dpo8 (?) testin ja ei tullu viivaa. Saattaa olla, että testaan vasta lauantaina uudelleen. Ma pitäs alkaa kierto… Katsotaan maltanko. ☺️ Odotan mielenkiinnolla kans muiden testailuja! Hirveen monta meitä!😍

Liitteet

• IMG_6279.jpeg
    IMG_6279.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 93
@Lampsu_ mä en ole kovin kova testailemaan. 🙈 Eli testaan vasta kun ja jos menkat on myöhässä. Oon tainnutkin tehdä koko elämäni aikana vaan pari raskaustestiä. 🙈

Jännä miten erilaisia oireita on aina joka kierrossa. Viimeksi oli rinnat kipeät ovulaatiosta lähtien menkkoihin asti. Nyt ei ole oikeen ollut yhtään. 🤔

Mäkin yritän säästää testailut mahd myöhään! Mutta kattoo nyt, yleensä tekee mieli heti testailla🙈 Ehkä joulun jälkeen vois aikasintaan☺️

On kyl kiva, miten monta meitä on täällä suht samassa vaiheessa! Plussatuulia kaikille❤️

Heippa😊
Ensimmäisenä onnea plussanneille ja tsemppiä piinapäiviin kaikille 🥳

Oisin kysynyt että niillä joilla luteaali on about 12päivää, niin millä dpo:lla ootte aikaisintaan plussanneet? Oisko kuinka yleistä että plussaa ei sais ennen tota dpo 12 tai 13🤔 tein siis dpo 10 testin joka mun silmiin ainakin oli nega, sen jälkeen en oo tehnyt testejä. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Tietty kaikki on kovin yksilöllistä mut ihan vaan mielenkiinnosta😊
Huomenna pitäis selvitä suuntaan tai toiseen voisko meille 2v yrityksen jälkeen tulla vihdoin plussa testiin, toiveet ei kylläkään oo kauheen korkealla.

Heippa😊
Ensimmäisenä onnea plussanneille ja tsemppiä piinapäiviin kaikille 🥳

Oisin kysynyt että niillä joilla luteaali on about 12päivää, niin millä dpo:lla ootte aikaisintaan plussanneet? Oisko kuinka yleistä että plussaa ei sais ennen tota dpo 12 tai 13🤔 tein siis dpo 10 testin joka mun silmiin ainakin oli nega, sen jälkeen en oo tehnyt testejä. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Tietty kaikki on kovin yksilöllistä mut ihan vaan mielenkiinnosta😊
Huomenna pitäis selvitä suuntaan tai toiseen voisko meille 2v yrityksen jälkeen tulla vihdoin plussa testiin, toiveet ei kylläkään oo kauheen korkealla.
Mä aattelen ja oon siinä uskossa että luteaalin pituus ei vaikuttaasiihen koska plussaa vaan olennaisempaa on se koska on kiinnittynyt. Kiinnittymisestä n. Kaksi päivää niin odotettavissa on haamu.

Mä aattelen ja oon siinä uskossa että luteaalin pituus ei vaikuttaasiihen koska plussaa vaan olennaisempaa on se koska on kiinnittynyt. Kiinnittymisestä n. Kaksi päivää niin odotettavissa on haamu.
Kyllä näin! Raskaudessa joka meni nyt viimein kesken niin kiinnittyi jo Dpo 5 ja eka ihan varmuudella oikea haamu dpo7. Menee kai se pari päivää että näkyy kiinnittymisen jälkeen testissä.

Joo siis varmasti nimenomaan se kiinnittyminen sen määrittää, lähinnä mielenkiinnosta kyselin et milloin on näkynyt😊

Huh, menin nyt jotenkin ihan sekasin ku aloin lukemaan tuota plussa vai ei-ketjua ni en enää tajua kuka on siellä plussannu ja kuka täällä🙈 Mutta siitä huolimatta Onnea kaikille jotka saanu kaks viivaa testiin ja muille plussatuulia❤️
Täällä toivuttu viime kierron pettymyksestä ja nokka kohti uutta yritystä💪 Menossa kp9, menkat loppu vasta eilen, ihan joku ihmeellinen superpitkät menkat. Toivottavasti ei tuu tavaks🙄 Huomenna alkaa tallettelut ja jatkuu joulun yli! Ei vaan olla kotona melkein viikkoon niin vaatii vähän luovuutta😅

En tiedä vielä kun meillä miehen kanssa tunteet niin vaihtelee tän raskaus asian kanssa että vieläkö yksi kierto ilman ehkäisyä. Nyt kp5. Mitään kikkakolmosia ei oteta vaan ehkä tulee jos on tullakseen mutta kyllä tuntuu että nyt tämä kohta 41 vuoden ikä on se päätepiste että vaikka jatkuvasti raskaudun eli aina hedelmöityn niin joko kemiallinen tai keskenmeno. Koskaanhan ei tiedä mutta eipä tietty tarttis mitään ehkäisyä sitten🙈 onhan sekin jotain että joka kerta hedelmöitys tässä iässä! Mutta joo munasolut varmaan semmosia ettei niistä mihkään ole. Toki tässähän voi yrittää kun lapsia jo kuitenkin on joten ei mitään hedelmöityshoitoja missään nimessä enkä edes niitä pieniä apuja enään, kyllä se kroppa sit toimii jos munasolu ok ja muuten kroppa toimii. Miehenihän siittäisi kun sonni jos vaan mun munsolut ei olis tälläsiä mätiä.

@Beanen , Ubikinoni (Q10) on just meitä vanhenevia naisia varten joilla munasolut alkavat ehkä vetelemään viimeisiään. Auttaa vähän parantamaan niiden viimeisten laatua. Jos vielä päädytte yrittämään niin suosittelen tuollaista ravintolisää. Tuntuu ainakin et hedelmöityshoitojen puolella moni on saanut apua just ravintolisistä siihen et on sitten löytynyt enemmän ja laadukkaampia munasoluja.

@Beanen , Ubikinoni (Q10) on just meitä vanhenevia naisia varten joilla munasolut alkavat ehkä vetelemään viimeisiään. Auttaa vähän parantamaan niiden viimeisten laatua. Jos vielä päädytte yrittämään niin suosittelen tuollaista ravintolisää. Tuntuu ainakin et hedelmöityshoitojen puolella moni on saanut apua just ravintolisistä siihen et on sitten löytynyt enemmän ja laadukkaampia munasoluja.
Oon syönyt sitä jo kauan😕 nyt loppu purkki ja aattelin etten osta kun ei tuntunut auttavan🤔

Oon syönyt sitä jo kauan😕 nyt loppu purkki ja aattelin etten osta kun ei tuntunut auttavan🤔
Oliko se iso purkki? Munasolun tavallaan se kehittyminen vaatii noin 100 päivää eli jos purkki esim 90kpl (niinku mulla) niin sitten täytyisi ainakin toinen purkki syödä että edes kerkeäisi munasolun laatuun auttaa 🥰 olen myös lukenut että Ubikinoli olisi se parempi kun on ns. suoraan valmis kropan käyttöön kuin Ubikinoni.

En tiedä vielä kun meillä miehen kanssa tunteet niin vaihtelee tän raskaus asian kanssa että vieläkö yksi kierto ilman ehkäisyä. Nyt kp5. Mitään kikkakolmosia ei oteta vaan ehkä tulee jos on tullakseen mutta kyllä tuntuu että nyt tämä kohta 41 vuoden ikä on se päätepiste että vaikka jatkuvasti raskaudun eli aina hedelmöityn niin joko kemiallinen tai keskenmeno. Koskaanhan ei tiedä mutta eipä tietty tarttis mitään ehkäisyä sitten🙈 onhan sekin jotain että joka kerta hedelmöitys tässä iässä! Mutta joo munasolut varmaan semmosia ettei niistä mihkään ole. Toki tässähän voi yrittää kun lapsia jo kuitenkin on joten ei mitään hedelmöityshoitoja missään nimessä enkä edes niitä pieniä apuja enään, kyllä se kroppa sit toimii jos munasolu ok ja muuten kroppa toimii. Miehenihän siittäisi kun sonni jos vaan mun munsolut ei olis tälläsiä mätiä.
Huutelen täältä sivusta (juuri piinailin yhden kierron tuloksetta tuolla toisessa ketjussa), että ihan samat fiilikset. Toki mulla hieman enemmän ikää, sinuna en vielä luovuttaisi. Vaikka rankkaahan on jokainen pettymys, kemiallinen ja km että ymmärrän nuo ajatukset... Vaikka tärppäiskin niin koko ajan pelko siitä että joku menee pieleen, niin en tiedä uskaltaako enää ees yrittää.

Mulla oli ubikinonia, ostin nyt sit sitä heti imeytyvää ubikinoniin. Nythän se ei kerkee mitään vaikuttaa kun ovis noin viikon päästä mutta yritän nyt syödä sitä säännöllisesti sit et kun teen vähän elämän taparemonttii niin katsellaan. Mutta ei kai nyt kaikki munasolut mätiä voi olla että mistä tietää vaikka juuri nyt siellä kypsyisi se ainokainen hyvä munis🤔

Takaisin