Raskaaksi 2023

Apua. Tänään vasta dpo 7 ja tuli jokin pakko testata. Toinen kuvista testiajalla ja toinen kuivuttua. Oonko mä seonnut vai näkyykö nuissa jotain?
Kyl siinä jotain näkyy! Mulla negakierroissa ollut kyllä kans vastaavia, mutta voihan lähteä tuosta vahvistumaankin 🥰

Opin uutta ovulaatiotesteistä: ilmeisesti niitä ei kannata tehdä aamun ekasta virtsasta koska ne on huomattavasti laimeampia sillain. Jos noi aamutestit ottaa pois niin kyllä noi ovulaatiotestit on vahvistunu. Tosin toissapäivänä 0.54, eilen 0.68 ja tänään 0.63 suhteella. Ähh

Opin uutta ovulaatiotesteistä: ilmeisesti niitä ei kannata tehdä aamun ekasta virtsasta koska ne on huomattavasti laimeampia sillain. Jos noi aamutestit ottaa pois niin kyllä noi ovulaatiotestit on vahvistunu. Tosin toissapäivänä 0.54, eilen 0.68 ja tänään 0.63 suhteella. Ähh
Joo saman olen huomannut!

Opin uutta ovulaatiotesteistä: ilmeisesti niitä ei kannata tehdä aamun ekasta virtsasta koska ne on huomattavasti laimeampia sillain. Jos noi aamutestit ottaa pois niin kyllä noi ovulaatiotestit on vahvistunu. Tosin toissapäivänä 0.54, eilen 0.68 ja tänään 0.63 suhteella.
Joo! Näihän se taitaa pääosin olla paitsi niissä clearbluen hymynaama ovistesteissä, jotka voi tehdä heti aamusta.

Tein clearblun testin, se sanoi ”ei raskaana” ja pregceckissä ei viivaa. Kemiallinen vissiin. Vituttaa. Edit: mut ei oo kierto vielä alkanut

Liitteet

• 03B2E571-04D2-4A5E-B888-9464E63D181B.jpeg
    03B2E571-04D2-4A5E-B888-9464E63D181B.jpeg
    335.2 KB · Katsottu: 144
Tänä aamuna oli vain valkoinen viivanpaikka herkässä testissä. Nyt pitää varmaan malttaa hetki, näin aikaisilla dpo:illa tässä testaamisessa ei oo järkeä. Mutta miksi se on aina niin vaikeaa olla uittamatta niitä tikkuja? 🙈

Muuten, osaisko joku teroluteja käyttävä sanoa, että kannattaako niiden syönti lopettaa, kun tota tuhrutteluvuotoa nyt tulee..🤔 Eli pitänee siirtyä ensi vuoden ryhmään pikkuhiljaa..

Onko kenelläkään muulla vaikeuksia selvitä näistä toistuvista pettymyksistä?😔

Tsemppiä @Sandra84 ❤️
Hiisi, kait pettymysten käsittely on kaikille haastavaa. Minulla ainakin myös hormonit vaikeuttaa sitä.. kp3 on jo yleensä aina helpompi.. 1-2 päivä menee välillä aika syvissä vesissä.. ja km jälkeen varsinkin.. ja se nousee pintaan aina välillä. Tunteet pitää kuitenkin tuntea, eikä padota. Tunteissa on myös se hyvä puoli, että ne on vain tunteita ja tulevat ja menevät sekä niihin voi omilla ajatuksilla ja tekemisillä vaikuttaa 👍🏻

Tein clearblun testin, se sanoi ”ei raskaana” ja pregceckissä ei viivaa. Kemiallinen vissiin. Vituttaa. Edit: mut ei oo kierto vielä alkanut
Eikä😞 Haluais uskoa josko se sieltä vielä vahvistuisi. Olisko mahdollista? Ei toki halua luoda itselleen turhaa toivoa.

Oliko sulla kokeiltu mitään tukea tuohon loppuun että pysyisi kiinni? Käytätkö esim arginiinia itse ? Se auttaa limakalvoon.
Ja sitten se progesteroni tuki(muistinko oikein). ?

Dpo9 nega. Aina se on jännää tiirailla sitä testiä ja käännellä ja väännellä kunnes on vaan et kyl se näkyis ihan normaalisti jos näkyis 🤣 Ja sitten sama homma seuraavana aamuna 😂👍 Yleensä dpo11-12 alkaa mieli kääntyä harmituksen puolelle. Kunhan ensin googlaillu ne milloin myöhäsin plussa, joka kierto 😞😆 voi vee mitä hommaa kierrosta toiseen.

Eikä😞 Haluais uskoa josko se sieltä vielä vahvistuisi. Olisko mahdollista? Ei toki halua luoda itselleen turhaa toivoa.

Oliko sulla kokeiltu mitään tukea tuohon loppuun että pysyisi kiinni? Käytätkö esim arginiinia itse ? Se auttaa limakalvoon.
Ja sitten se progesteroni tuki(muistinko oikein). ?
Voihan vielä ihmeitä tapahtua, jos kovasti toivoo. Mulla ei oo mitää tukee, q10, vehnäalkioöljy, d-vitamiini, kilpirauhasen vajaatoimintaan lääke (verikokeen mukaan arvot kunnossa), meen 3.1. verikokeeseen, raskaus multivita, 3mg foolihappoo (lääkäri käski)… Mutta jos mulla on väliseinä ja hertanmuotoinen kohtu mitä lääkäri mietti viimeksi, se voi vaikuttaa kiinnittymiseen. Se pitäö ehkä leikata, mutta se katsotaan uudelleen 10.1. jos meen sinne hoitosuunnitteluun… Mulla piti olla kaksi kohtua yhden kahden lääkärin mukaan, mutta 3d-ultrassa näkyi erilailla…

En tajua taas tätä ovistestiä. Frsu näyttää vahvaa positiivista tulosta ja tänään kp 21 ja dpo sovelluksen mukaan 10. Myös rfsu raskaustestiin tuli leveä varjostuma jota ei vieläkään saa kunnolla kameran läpi näytettyä, myös kuivuneena näkyy hailakkaa väriä. 🥺 Tiedän noiden testien viivanpaikat, mutta ei tuo testi ole mulla koskaan väärin näyttänyt, tein ekan oikean haamun maaliskuussa juurikin tuolla. 2pv kestäneet menkkajomot on kadonneet, nyt hyvin oireetonta.

Liitteet

• IMG_20231227_113548.jpg
    IMG_20231227_113548.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 124
  • IMG_20231227_112947.jpg
    IMG_20231227_112947.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 123
  • IMG_20231227_113022.jpg
    IMG_20231227_113022.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 127
Takaisin