Raskaaksi 2023

Semmonen 4h pidätyksellä… 🥹

Liitteet

• IMG_6348.jpeg
    IMG_6348.jpeg
    612 KB · Katsottu: 139
Täällä päättyi neljäs yritys tänä iltana alkaneeseen vuotoon. Viimeiset kaksi päivää testailin kuumeisesti aamuin illoin ja kuvittelin jo vaikka millaisia oireita, mutta pah. 😒 Muutama vuosi sitten oli vielä liki kellon tarkka 28 päivän kierto, nykyisin vaihtelee 21-26 välillä. Piinailuvaihe on toki lyhyempi ja uuteen yritykseen pääsee nopeammin, mutta liekö tuossa muutoin positiivista.

No, onneksi on joulu jo ovella ja perheen kanssa laatuaikaa. ❤️

Minä täällä haaveilen, josko olis jotain perää tuossa premomin tulkinnassa, tänään ois sovelluksen mukaan vasta dpo 5, eli hankala uskoa että näkyis jo r-testissä mitään. Mutta olin erottavinani paljain silmin jotain, voi olla vaan maanantaikappale? 🤔

Liitteet

• Screenshot_20231223_001705_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20231223_001705_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    551.8 KB · Katsottu: 121
Sandra84,näen haamun 😍

Nyt dpo 6 arviolta, vasemmassa rinnassa arka kohta. Ja heräsin tässä yöllä kun pistelee oikealta alhaalta. Voisko olla kiinnittymiskipu.. oon nukkunut levottomasti ja näin painajaistakin viime yönä. Ja nyt herätessä nälkä vaikka söin illalla hyvin! Sisäänpäin kääntynyt olo.. aion testata ke, arviolta dpo 10. En varmaan pidempään malta ootella vaikka hyvä olis.

Kiva tosiaan että meitä monta loppuvuoden piinailijaa 🥰

Täällä dpo 7. Ja taas pärähti flunssa päälle, pientä lämpöä myös. Just nyt, kun ois ollut kaikki joulumenotkin. 😭 Mä en oo juuri ikinä kipeänä, enkä koskaan kuumeessa, mutta nyt lyhyen ajan sisällä oon sairastellut useammin. Juuri oli kuukausi sitten toisen kerran sairastettu koronakin. 😩

Dpo 6(?) Ja kyllä tämänaamuisessakin jotain näkyy, liekö vain viivanpaikka. Kameran läpi hädintuskin näkyy.

Liitteet

• IMG_20231223_100307.jpg
    IMG_20231223_100307.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 144
Onko sulla ollut mitään plussaa edeltäviä tuntemuksia? 🥰
Joo siis jotain vihlontaa oli ja sit valkovuotoo tuli tosi paljon pari päivää ja vieläkin tulee, vaikka yleensä vähän kuivempaa ennen menkkoja. Mieliala kyl vaihteli kans. Aattelin vaa, et nonii pms kolkuttelee… 😅Nyt tein uuden testin, mut se oli hailakampi mun mielestä. Teen huomenna uuden ja ma sen näkee sit varmaan, et alkaako kierto vai vahvistuuko viiva… Jännittää. Vatsa kramppaa vähä, tai vatsalihakset…(alempi kuva otettu aamulla 10 aikaan)

Liitteet

• IMG_6355.jpeg
    IMG_6355.jpeg
    622.5 KB · Katsottu: 140
Dpo 6(?) Ja kyllä tämänaamuisessakin jotain näkyy, liekö vain viivanpaikka. Kameran läpi hädintuskin näkyy.
Testaa parin päivän päästä uudelleen? Dpo6 on tosi aikainen testausajankohta. ❤️ Toivotaan, että saat viivan näkyviin!❤️
🎄🎄
@Emri Toivottavasti liittyis raskauteen jotenkin flunssa 🫣 Toivottavasti oot pian terve!🎄

Testaa parin päivän päästä uudelleen? Dpo6 on tosi aikainen testausajankohta. ❤️ Toivotaan, että saat viivan näkyviin!❤️
🎄🎄
@Emri Toivottavasti liittyis raskauteen jotenkin flunssa 🫣 Toivottavasti oot pian terve!🎄
Joo siis todellakin, jatkan testailua. Tämä on minun keino helpottaa tulevaa pettymystä. Kun näkee ettei se pieninkään viiva lähde vahvistumaan. 😑

Onnea kaikille plussanneille🧑‍🎄❤️ Kuinka täällä on viivat vahvistuneet? Onneksi testejä saa niin halvalla että pystyy seuraamaan kuinka hormoni nousee viivan vahvistuessa! Ja se on aika jännittävää aikaa kun sitä seurailee niin hyvässä kuin pahassakin. Toivotaan että viivat lähtee kunnolla vahvistumaan ja pikkuiset tiukasti kiinni🧑‍🎄

Takaisin