Emri, mä oon kaksi kertaa sairastetun koronan jälkeen tullut tosi pian uudelleenkin kipeäksi
Ainakin mulla heikentänyt vastustuskyvyn. Mä olin myös tässä kierrossa just ovisaikaan flunssassa ja marraskuussa ovisaikaan korona
Testasin eilen negan, arviolta dpo 8 vasta. Mutta en jaksa uskoa, että plussaksi muuttuisi tässäkään kierrossa. Ihan samat oireet kuin aina ennen kuukautisia. Nyt on jo vähän menkkamaista juilintaa. Veikkaan että tää kierto jää lyhyeksi. Nyt kp21 ja useasti ollut kierto 25 päivää. Mullakin oli pidempi kierto nuorempana ja vaikuttaa kyllä, että hedelmällisyys on jo jonkin verran heikentynyt. Mutta uskon että vauva saadaan kyllä! Vaatii vaan nyt enempi aikaa ja kärsivällisyyttä, ehkä hormoniavusteista hoitoa..
Meillä oli tässä kierrossa 3 kertaa seksiä oviksen tienoilla. Viime kierrossa 7
Se oli semmonen yritys että sitä ei kyllä joka kierto jaksa! Kiinnostaa miten usein teillä muilla ovisaikaan? Onkohan se oikeesti niin että enemmän parempi, vai voikohan ollakin parempi säästellä vähän, että ei joka päivä ja sitten tulisi enemmän kerralla isommalla paineella
Olettaen ettei niitä mies pura välissä..