Raskaaksi 2023

Pitää vielä täälläkin tiedustella, onko näillä rfsu:n normi liuskoilla taipumus antaa tälläisia viivanpaikkoja?

Ei ollut tarkotus edes alkaa testailla kun ei mtn plussa oloja. Dpo8 arvioilta.

Pakko oli vielä tuhlata tuo CB nyt 4h pidätyksellä.

Liitteet

• IMG_7929.png
    IMG_7929.png
    5.6 MB · Katsottu: 161
  • IMG_7930.jpeg
    IMG_7930.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 141
Muokattu viimeksi:
Voi beanen kuulostaapa kurjalta! :(

Täällä olisi kp 5, ovista ennustelee uudeksi vuodeksi. Pitäsi kai tikuttelut aloittamaan niin sitpä pääsee jännittämään heti alkuvuodelle.

@Emri ja @Mamif täällä myös aika sama vaihe! Eilen tuli ovisplussa.
Ite oon aika kipeenä, mutta muutamat tallettelut saatiin tehtyä onneksi. Nyt myös aloitin terolutit ekaa kertaa. Onko muut syöneet näitä millaisella ohjeistuksella/kuinka pitkään?

Nyt ei muutaku jännitetään🥰🤞🏼

Ite oon aika kipeenä, mutta muutamat tallettelut saatiin tehtyä onneksi. Nyt myös aloitin terolutit ekaa kertaa. Onko muut syöneet näitä millaisella ohjeistuksella/kuinka pitkään?

Mulla mennyt välillä luteaalitukena 2tbl 14vrk ajan.

Heippa! Täällä myös yksi taustalta seuraaja ilmoittautuu ☺️ Yrityskertoja takana nyt kolme, ikää tuli juuri mittariin 35v ja ensimmäistä lasta yritetään puolison kanssa. Alkuun olin toiveikas, mutta eipä ole tärppännyt, vaikka ovis nätisti tikutettu joka kierrosta ja ”tallettelutkin” hyvin ajoitettu. Vielä jaksan olla toiveikas, mutta kevättalvella kyllä viimeistään käyn gynellä, jos ei ole siihen mennessä onnistunut. Plussatuulia ja rauhallista joulua kaikille ☺️

Kannattaa aloittaa ne ovisplussasta 3-4 päivän päästä vasta 😊

Oikeesti?!🤔 Gyne ohjeisti aloittamaan seuraavana päivänä 😮
Kääk! Mitä mää nyt teen😳
Ei oo mitään hätää. Mulle ohjeistettiin ovulaatioplussasta kolmen päivän päästä aloitus ja syy oli se, että ovulaatio ehtii varmasti tapahtua, koska muuten lääkkeet saattaa myöhästyttää ovista. Täällä on varmasti useita kenellä on samoja lääkkeitä vähän eri ohjeistuksella niin kannattaa niitä omia ohjeistuksia kuitenkin noudattaa 😊

Nii, en usko että se estää ovulaatiota ellei aloita ennen plussaa niin ehkä sit. Tai sit vaan myöhästyttäis. Ehkä jos ei nyt plussaa niin alottaisin vähän myöhemmin 🤔

Ihmeellistä vihlontaa jossakin vasemmalla… dpo7 vissiin… 🫣 malttaako olla testaamatta… 😀 tai siis että koskas testais 🤣💪🏻😀
Ihanaa, että porukka alkaa plussaan. Toivois omallekin kohdalle. Olis kyllä paras joululahja. ❤️ Lisäys: ja tosi paljon valkkaria… erikoista.

Muokattu viimeksi:
Aamulla apteekin herkkään todella haalea plussa. 😭😭 Olin eilen jo varma, että musta ei tuu enää ikinä äitiä, enkä varsinkaan saisi elävää lasta.

... Ehkä tää mielialan lasku tosiaan selitettävissä. 🤭

/kuukautiset alkoi jouluaattona, eli en tiedä mikä haamujen haamu se testiin oli tullut. 🫠

Muokattu viimeksi:
Ei oo mitään hätää. Mulle ohjeistettiin ovulaatioplussasta kolmen päivän päästä aloitus ja syy oli se, että ovulaatio ehtii varmasti tapahtua, koska muuten lääkkeet saattaa myöhästyttää ovista. Täällä on varmasti useita kenellä on samoja lääkkeitä vähän eri ohjeistuksella niin kannattaa niitä omia ohjeistuksia kuitenkin noudattaa 😊
Noku tää tuntuu loogiselta kyllä että se ovis olis varmasti tapahtunut. Mutta joo toisillehan taidetaan määrätä näitä suoraa tietyille kiertopäiville tietämättä oviksesta mitään eli ehkä ei kovin suurta vahinkoa tapahdu😊
Kiitos sinulle🥰🥰

Itseä kyllä vähän mietityttää, että kun kierto on muutenkin suht pitkä (nyt ovisplussa kp25), niin kuinka pitkäksi se oikein näiden lääkkeiden kanssa venyy vai tasottavatko kiertoa pikkuhiljaa🤔

@raakileita ihanaa! Onnea!❤️

Iltatähti89 mennään ihan samassa 🥰 mä mietin uskallanko testata ennen uuden vuoden juhlintaa vai vasta jälkeen. 31.12 pitäis viim näkyä. Just silloin en ainakaan halua testata, jos tuliskin suru ja pettymys eikä juhlamieltä.. En muutenkaan aio ottaa alkoa.

Monella muullakin viime viikon lopulla ollut ovis.. jee.. plussaonnea 🥰

Paljon onnea raakileita 💖💖💖 ja vahvistumista!

Okei! Ootko saanut mitään oireita? Ja milloin oot alkanut testaileen? 😊
Mulla ohjeistus oli 1 tbl 12-14vrk, niin kunhan pohdin, että kauanko nyt syön🤔😁

Ehkä lievää vatsan turvotusta, mutta hyvin vähän ollut sivuvaikutuksia. Raskaustestin tulokseenhan terolut ei vaikuta, olen yleensä ekan testin tehnyt joskus dpo 8 alkaen. Olen joskus saattanut ottaa vain 10pv kuurin, kun olen ollut varma ovulaatiopäivästä, ja todennut että raskaus ei ole alkanut.

Ehkä lievää vatsan turvotusta, mutta hyvin vähän ollut sivuvaikutuksia. Raskaustestin tulokseenhan terolut ei vaikuta, olen yleensä ekan testin tehnyt joskus dpo 8 alkaen. Olen joskus saattanut ottaa vain 10pv kuurin, kun olen ollut varma ovulaatiopäivästä, ja todennut että raskaus ei ole alkanut.
Aivan! Hyvä, ettei ole ollut sivuvaikutuksia. 🥰 Turhahan niitä on syödä silloin, jos raskaus ei ala ☹️

Takaisin