Raskaaksi 2023

@Haaveilija04 Hienosti vahvistuu😍 Varmasti voi jo soitella, jos on pitkät jonot muutenkin:)

@Beanen pahoittelut kemiallisesta😐 Kohti seuraavaa.

Täällä on varmaan dpo6 menossa, mutta jotenkin alun toiveikkuus on vaihtunut jo kohti seuraavaa. Ei ole mitään tuntemuksia ja kahdella edelliskerralla on alkanut tuntua rinnoissa jo muutama päivä oviksen jälkeen. Oireet voi kyllä olla erilaiset, mutta sen varmaan uskoo sitten kun on itse kokenut todeksi.

@Haaveilija04 täällä päin ainakin ohjeena on, että neuvolaan soitellaan kun raskaustesti plussaa ja kuukautiset myöhässä! :) hyvin vahvistunut, onnea sinne 😍

Mä en oo enää testaillut edes pariin päivään, tänään dpo12 ja aiemmilla dpo:lla tehdy testit negaa ja sellanen tuhruvuoto alkoi toissapäivänä, että kaikki toiveet kyllä mennyt. Ja eilen tuli ihan kirkasta vertakin kertaalleen, nyt rusehtavaa pyyhkiessä. Menkat pitäs alkaa maanantaina, kun luteaali nykyisin on 13vrk. Pms oireitakin on. Harmittaa kyllä todella, että ei plussaa tullut 😔 seuraava ovis ennuste ois uutenavuotena.

Ihanan paljon plussia täällä, onnea ja vahvistumisia kaikille 💝 ja voimia pettymyksen kokeneille ❤️‍🩹

Täällä kp27 ja dpo1, ovulaatio 6 päivää normaalia myöhemmin, joten superpitkä kierto tulossa.. talletteluja muutamat takana ja vielä toiveikkaana odotellaan hyviä uutisia tälle vuodelle 💞

Hei mahdolliset imettäjät! Täällä siis vauvalla ikää kohta 6kk ja kiinteiden ohella imetän. Mutta, mulla ollu ovisoireita muutaman päivän ja oon testannu aamulla ja illalla. Nyt kahtena aamuna näyttäny plussaa ja kahtena iltana tullu tosi haalee viiva. Onko jollakin käyttäytynyt tikut samallalailla? Mistä lienee kyse? 👀

Hei mahdolliset imettäjät! Täällä siis vauvalla ikää kohta 6kk ja kiinteiden ohella imetän. Mutta, mulla ollu ovisoireita muutaman päivän ja oon testannu aamulla ja illalla. Nyt kahtena aamuna näyttäny plussaa ja kahtena iltana tullu tosi haalee viiva. Onko jollakin käyttäytynyt tikut samallalailla? Mistä lienee kyse? 👀
No varmaankin siitä että kroppasi alkaa toimimaan ja ovuloit. On täysin mahdollista tulla taas raskaaksi kun ovulaatiot alkavat, ja kroppa heräilee uudelleen kun imetys - erityisesti yöimetys - alkaa vähenemään. Nyt sitten pohdintaa et mikä on sopiva ikäero sisaruksille just teillä. :Winking Face:

No varmaankin siitä että kroppasi alkaa toimimaan ja ovuloit. On täysin mahdollista tulla taas raskaaksi kun ovulaatiot alkavat, ja kroppa heräilee uudelleen kun imetys - erityisesti yöimetys - alkaa vähenemään. Nyt sitten pohdintaa et mikä on sopiva ikäero sisaruksille just teillä. :Winking Face:
Joo siis menkathan alko mulla jo öö oisko ollu 8vk synnytyksestä ja ovislimoja oon bongaillu silloin sun tällöin. Ihmettelen vaan tuota et miks aamusiin plussaa ja iltasin ei mitään 😃

Joo siis menkathan alko mulla jo öö oisko ollu 8vk synnytyksestä ja ovislimoja oon bongaillu silloin sun tällöin. Ihmettelen vaan tuota et miks aamusiin plussaa ja iltasin ei mitään 😃
Voiko olla et oot juonut päivän aikana sen verran että ollut sit laimeampaa pissaa illalla mistä oot testannu 🤔

Mulla ovistikut kyllä näyttänyt myös mitä sattuun kun edelleen imetän (8kk vaavi) vaikka menkat tuleekin jo säännöllisesti 😄

Kaunkohan voi testi pelkän kemiallisen jälkeen näyttää plussaa? Testi on vaan vahvistunut vaikka verta tulee kuin Härän kurkusta🤔

Kaunkohan voi testi pelkän kemiallisen jälkeen näyttää plussaa? Testi on vaan vahvistunut vaikka verta tulee kuin Härän kurkusta🤔
En halua pelotella, mut kohdunulkoisessa raskaudessa voi Hcg nousta ja tulla silti kuukautismainen vuoto. Onko sulla kipuja? Toivotaan et olis vain ollut kemiallinen :sad-face: Voimia! :red-heart:

Tässä vielä tämä vika testi. Oli kyllä herätessä niin normaali olo, että pelotti mitä testi näyttää. Mutta vahvasti ollaan raskaana edelleen🙈 jokohan tänään soittelen neuvolaan ja siirryn elokuisten ryhmään vai odottelisinko vielä😅 toisaalta näkyi neuvolassa olevan ajat vähissä, että ehkä olisi hyvä soitella piakkoin niin saisin kouluaikojen kanssa sopivan ajan. Mulla alkaa siis tammikuussa opinnot🤭 jännittää miten ne sujuu, mutta yritän olla stressaamatta ja vähän jos opinnot venyy tämän takia niin se on ihan okei 🥰

Liitteet

• IMG_3924.jpeg
    IMG_3924.jpeg
    165.9 KB · Katsottu: 139
Tässä vielä tämä vika testi. Oli kyllä herätessä niin normaali olo, että pelotti mitä testi näyttää. Mutta vahvasti ollaan raskaana edelleen🙈 jokohan tänään soittelen neuvolaan ja siirryn elokuisten ryhmään vai odottelisinko vielä😅 toisaalta näkyi neuvolassa olevan ajat vähissä, että ehkä olisi hyvä soitella piakkoin niin saisin kouluaikojen kanssa sopivan ajan. Mulla alkaa siis tammikuussa opinnot🤭 jännittää miten ne sujuu, mutta yritän olla stressaamatta ja vähän jos opinnot venyy tämän takia niin se on ihan okei 🥰
Sanoisin että ehdottomasti voit soitella jo neuvolaan, tasaista vahvistumistahan tossa on 🥰 Onnea!

Eilen vahvat ovisoireet, vasenta puolta nipisteli myös ihan kunnolla, kp 13. Ja tähän ovista odottelinkin.. Nyt sitten alkaa piinailu taas 😍 Onneksi tää viikko menee toiv nopsaan jouluhössötyksissä. Ja uuden vuoden aattona pitäis sit testissä näkyä viimeistään. Syyskuun vauva olisi tosi ihana. Syksy mun lempi vuodenaika.

Hyvin ne opinnot menee raskaana ja vauvan synnyttyä. Alkuraskaus voi olla vähän sumussa menoa, mutta se ei onneksi kauaa kestä 😉 Itellä alkoi opinnot -22 syksyllä, alkuraskaus siihen päälle ja kokopäivätyö. Oli siinä hieman kestämistä. Mutta opinnot mennyt eteenpäin, nyt vauvan kanssa olen opiskellut. Valmistuminen viivästyy todennäköisesti puolella vuodella 😊

Vinkkinä, kannattaa hakea aikuiskoulutustukea tuleviin opintoihin (jos kriteerit täyttyy). Koska kun saa päätöksen ennen 1.8, niin saa hakea tukea koko opintojen ajan 😊 Tällä me saadaan pidettyä vauva kotona mahdollisimman pitkään!

Tänään tuli kp16 ovisplussa (ja on muuten ihan surkeita testejä nuo rfsu:t!!) ja heti hyödynnettiin kun mies taas yövuoroissa. Eli juuri ehtii vielä tälle vuodelle piinailemaan 🥰

Mitäs muille, onko samassa vaiheessa olevia? Ainakin @Valoran kanssa saadaan jännitellä yhdessä 🤩

Liitteet

• IMG_1142.jpeg
    IMG_1142.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 67
Hei vaan kaikki!
Täällä yksi matti-myöhäinen vielä jos ehtisi tälle vuotta plussan saada! :smiling face with heart-eyes: Ihastuin tähän palstaan kun täällä niin usein päivitellään ja jaatte kuvia testeistä.

Taustaa sen verran että olen 26v ja ensimmäistä lasta yritämme mieheni kanssa ja takana yksi keskenmeno, oli luultavasti tuulimuna. Meneillään olevassa kierrossa menossa kp27 ja minulla on epäsäännöllinen kierto, keskimäärin 28-35pv. Mutta tosiaan ovis hyödynnetty kunnolla tässä kierrossa (toki en tikuttanut), mutta sänkyhommia on säännöllisesti harrastettu eli mahdollisuudet tärppiin on olemassa. Varmaan hätähousuna teen jo tänään ensimmäisen testin vaikka tiedän että on aikaista... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olisi vain ihan paras joululahja! Kp22 oli pientä tiputtelua jonka salaa toivon olleen kiinnittymisvuotoa..

Täällä alkoi uusi kierto tänään, menkkoja ennustinkin tälle päivälle. Menkkoja edeltävä tiputtelu oli vähän runsaampaa mihin oon tottunut ja alkoi dpo9-10, vaikka oli Terolutit menossa (toki vaan 1tbl/vrk).

Mutta ei auta kun uudelle toiveikkuudella astella tähän kiertoon, ovis ois toivottavasti uv:na. Tosin toissa kierrossa kun oli oikean puolen vuoro ovuloida niin en ovuloinut ollenkaan 😓

Takaisin