Raskaaksi 2023

Kyllä se eilinenkin hailura jotain tiesi🤔 mutta vaaleenpunaista paperiin eli tuhru alkamassa? Menkkoihin 2-3 päivää. Kemialliseksi jää. Ei kai kiinnittymisvuotoa voi tulla kahtena päivänä. Eilen aamulla ihan nuppineulan pään verran kerran ja nyt aamulla ehkä sentin kolikon verran. Nännit kipeet edelleen.

Muoks. tummeni testiajan jälkeen, laitoin uuden kuvan.
No nyt näkyy viivaa😊
Pieni vuoto raskauden alussa on melko yleistä ja usein jopa harmitonta.
Onnea!

No nyt näkyy viivaa😊
Pieni vuoto raskauden alussa on melko yleistä ja usein jopa harmitonta.
Onnea!
En jaksa uskoo pysyvään kun aina ollut kemiallinen kun ollut jotain tuhrua😕 ja viimeksi tosiaan alko tuhru 6+ ja kesken meni RV 8+2-3. Jotenkin aina toi vähäinenkin punainen väri tiennyt huonoa mulla. Onnistuneista raskauksissa ei mitään tuhruja. No vielä voi vähän toivon kipinää pitää yllä ennenkuin vuoto lisääntyy.

Ovulaatio! 🤩 Toivon meille kaikille samoissa vaiheissa oleville vielä tähän loppuvuoteen oikein kovasti sitä suurta joulun ihmettä! 🙏 Plussatuulia myös muille! 😍

IMG20231215095712.jpg

Jee Emri, onnea yritykseen 😘 Mennään suht samoissa. Arviolta su-ma ovis mulla. Toivon niin vielä loppuvuoden plussaa meille ja muillekin 💖💖💖

Jos tekee raskaustestin päivittäin, muistakaa, että virtsan tulis myös olla yhtä vahvaa/ sama rakkoaika. Herkästi muuten voi turhaa huolta tulla ja viiva olla haaleampi kuin edellisenä päivänä, vaikka raskaus etenisikin normaalisti. Just jos juokin paljon enemmän, voikin virtsa olla myös siksi laimeampi..

En jaksa uskoo pysyvään kun aina ollut kemiallinen kun ollut jotain tuhrua😕 ja viimeksi tosiaan alko tuhru 6+ ja kesken meni RV 8+2-3. Jotenkin aina toi vähäinenkin punainen väri tiennyt huonoa mulla. Onnistuneista raskauksissa ei mitään tuhruja. No vielä voi vähän toivon kipinää pitää yllä ennenkuin vuoto lisääntyy.
No mut jos tällä kertaa menisi parhain päin tuhrusta huolimatta. Tsemppiä.

Täällä ovulaatio olisi tulossa nyt näillä näkymin viikonlopun aikana ja tietenkin iski joku aivan karsea flunssa tms. pöpö. Onko joku onnistunut raskautumaan flunssasta huolimatta? Lähinnä mietin, että onko mitään mahdollisuuksia edes, että jaksaako yrittää talletteluja, kun olo ei oo niin hehkeä 😁

Uusi testi haaleempi, hyvä että näki. Ja pikkusen taas tuhruakin enempi. Joten nyt siskon perheen kanssa vähän skumppaa kun tulevat kaukaa kylään ja katsotaan jos vielä ensikierto katsellaan.😊 Ihana asia että joulun ruokapöytä täysin myös minulle ja vähän viiniäkin👍👍

huomenna olis taas testin teko. Toivotaan että olis vahvistunut vaikka oireet huomattavasti lievempiä kuin aiemmin. 🥺 jospa olis kaikki kuitenkin hyvin ja alun oireet tunti vahvoilta vaan koska kroppa koki ison muutoksen mitä ei ole ennen ollut.

Täällä ovulaatio olisi tulossa nyt näillä näkymin viikonlopun aikana ja tietenkin iski joku aivan karsea flunssa tms. pöpö. Onko joku onnistunut raskautumaan flunssasta huolimatta? Lähinnä mietin, että onko mitään mahdollisuuksia edes, että jaksaako yrittää talletteluja, kun olo ei oo niin hehkeä 😁
Raskauduin juuri niin, että flunssa iski ovulaation aikana. Vältä ottamasta flunssalääkkeitä, vain Panadolia jos ihan pakko. Vältä flunssalääkkeissä liikaa C-vitamiinia, suosi hunajaa ja teetä tai hae helpotuksia (eukalyptustippoja) luontaistuotekaupoista. Flunssa ei itse haittaa, kuhan ei iske korkea kuume. Tsemppiä ja plussatuulia sinne :red-heart:🌈

Raskauduin juuri niin, että flunssa iski ovulaation aikana. Vältä ottamasta flunssalääkkeitä, vain Panadolia jos ihan pakko. Vältä flunssalääkkeissä liikaa C-vitamiinia, suosi hunajaa ja teetä tai hae helpotuksia (eukalyptustippoja) luontaistuotekaupoista. Flunssa ei itse haittaa, kuhan ei iske korkea kuume. Tsemppiä ja plussatuulia sinne :red-heart:🌈
Ihana kuulla!😍 Kiitos tsempeistä❤️

Me oltiin miehen kans jäätävässä koronassa molemmat! Sellanen 2,5 vkon totaali kuolema. Oltiin siitä huolimatta reippaita ja toissapäivänä plussasin! 🥰 Flunssa ei ole este raskautumiselle. 👍

Me oltiin miehen kans jäätävässä koronassa molemmat! Sellanen 2,5 vkon totaali kuolema. Oltiin siitä huolimatta reippaita ja toissapäivänä plussasin! 🥰 Flunssa ei ole este raskautumiselle. 👍
Vitsi miten ihana kuulla!😍 Superpaljon onnea plussasta🩷

Ihana kuulla! Itellä kaamee flunssa ollu täs pari viikkoo. Onneks nyt helpottaa ja hommat on hoidettu! Kp15 oli ovis vissiin, nyt kp18, eli onkos se sit dpo 3?
Onnea plussanneille! ❤️

Oon koittanu vähän rentoutua tän vauvakuumeilun ja yrittämisen kanssa, mut täysin en ole siinä onnistunut 😅

Flo ennustaa huomiselle ovulaatiota ja sanoisin limojen perusteella, että huomenna tai maanantaina 👍🏻

Eilen talleteltiin ja huomenna seuraavan kerran mahis, mut koitan ajatella, että nekin voi riittää ☺️👍🏻❤️

Tänne lupasin laittaa kuvaa testien tummumisesta. Tosiaan dpo12 plussasin (dpo11-12 who knows) herkällä selkeen plussan. Olisin halunnut jatkaa testailua herkällä mutta kaupasta ne oli loppu niin piti tyytyä pc liuskaan, joka näyttää kyllä yllättävän haaleata viivaa vaikka kokoajan vahvistuu. En kyllä oo siis huolissani tästä, nää ei kuitenkaan oo mitään herkkiä ja näinä päivinähän vasta virallisesti niillä kuuluisi alkaa näkyä viivaa. 🙂 Pääasia että vahvistumista on selkeästi havaittavissa. Kuvaan jotenkin vaikeaa saada, ovat livenä vähän tummempia mitä kuvassa, missä tuskin viivaa edes erottaa. 😃 Alin siis dpo12 ja siitä ylös päin kohti tätä aamua.

Mä oon testit siis tosin tehnyt aamu kolmen ja neljän välissä kun oo valvonut vatsatautisen lapseni kanssa. Et ei oo monen tunnin pidätyksillä.

P.s. viime yönä itsekin aloin oksentamaan. Tarina ei kerro, onko vatsatautia vai raskauspahoinvointia. Toivon et noro, koska jos raskauspahoinvointi iski näin lujaa heti niin odotan kauhulla tulevaa ekaa kolmannesta. 😬
IMG_20231216_095840.jpg

Onnea plussista 😍 Hieno ovisplussa Nooraolivialla 👌

Pahoittelut kemiallisesta Beanen 😔 Toivotaan uudelle vuodelle onnea 🌈

Itse piinailen nyt tämän kierron, koska tallettelun ajoitus sattui vähän kuin varkain otollisesti viime viikolla 😅 Nyt dpo9, ihan "kuivaa", ja perus luteaalin oireet eli tuskin plussaa tulossa 😬 Ristiriitaiset ajatukset muutenkin perheenlisäyksestä mm. iän takia, ja rakkaita lapsia on jo 3. Silti vauvakuumeesta ei pääse eroon 🥲 Miehellekin passaisi neljäs siis...

Muokattu viimeksi:
Nätisti on vahvistunut. Eli valtakunnassa ilmeisesti kaikki hyvin 🙈 tekaisen vielä maanantaina tuon vikan testin tuolta kaapista ja josko ens viikolla sit jo uskaltais soitella neuvolaan. Uskaltaako rv5 paikkeilla sinne jo soitella vai oletteko odottaneet pidempään?

Liitteet

• IMG_3915.jpeg
    IMG_3915.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 118
Takaisin