Raskaaksi 2023

Argh. En edes tehnyt aamulla testiä enkä enää mitannut lämpöjä. Mutta aamupäivällä tein testin..ja ei siinä mitään tainnut näkyä ekan puolen tunnin aikana.. äsken sit dyykkasin sen ja näin selkeetä roskishaamua En muista koskaan saaneeni.. mutta en silti usko raskauteen.. nyt dpo10. Testausinto ei kuitenkaan laantunut.. uusia negoja kohti! Salamalla tuo näkyy selkeämmin ja livenä.. ja kuulostaa ehkä oudolta, mutta jotenkin uskon että siellä roskiksessa se saattaa saada vaipoista jonkun kemiallisen reaktion ja viiva tulee 😅 En tiedä onko mahdollista.. Tai sit vaan perus ei enää luotettava koska eli testiajan..

Jotenkin kun tottunut näkemään ihmisillä jo dpo8 haamuja, en usko että plussan voisi saada enää dpo10 jälkeen.. Paitsi jos ovulaatio onkin ollut päivän pari myöhemmin, tai toki jos myöhäinen kiinnittyminen.. suurin osa kai kiinnittyy dpo8 mennessä 🤔
Nään haamun! 👍😊

Mä oon kyllä heittänyt toivon jo nyt dpo10, noi oli vaan jotain viivanpaikkoka kun nyt tein ihan puhtaista puhtaimman negan herkällä.

Tänään dpo10 epäilen saaneena ihan haaleista haaleimman haamun rfsu herkkään. Mutta pitäisikö näillä Dpo:lla olla jo kunnon haamua?
Mulla rfsu herkässä oli myös haamua dpo10-11, mutta 12 ja 13 jo selkeämpää positiivista 😊. Joten luulen, että sulla tuosta hyvin lähtee vahvistumaan 🤗.

Millasella aikavälillä ootte ite seurannu viivan vahvistumista? 😇 Ite mietin eka et joka toinen päivä mut huvittais kyllä joka aamu se katsoa...
Mä aina aamulla ”lupaan itselleni” että yksi välipäivä ennen seuraavaa testailua. No eihän siitä mitään tule 😂. Joka päivä on pakko testiä uittaa ja välillä parikin kertaa päivässä 😂. Fiksuahan se olis joka toinen päivä testiä tehdä, koska silloin vahvistumisen näkisi paremmin. Hcg kun tuplaantuu parin päivän välein alussa 😊.

Ehkä tässä hämää se kun oon yleensä saanut tosi aikasilla Dpo: olla ekat haamut jo. Kemiallisissa tullut myöhään. Jos ei huomenna näy edes haamua niin😕 No ens kiertoon sit, taidan mennä ilman mitään kikkakolmosia.

Onnea plussanneille!
Mulla vihdoin ja viimein kp1! Ja yöäk ku pitää taas olla kipeä... Mutta kun kp oli jo yli 50 ja testit negoja niin oon kyllä toivonut että kierto alkais nopeaan alusta... Vielä ehtii mahdollisesti ovuloida tän vuoden puolella... 🤔 Ja pääsee piinailemaan..testailut menee kyllä uudelle vuodelle 🤪
Voi pystyn vain uskomaan miten ihanaa että viimein alkaa uusi kierto ja uusi mahdollisuus! 😍 Pidetään paljon peukkuja että nyt tärppäisi!

No niin alin testi tämän päivän tulos. (ehkä reilu 2h pidätystä) flon mukaan tänään alkoi rv6. Hyvältähän tuo vahvistuminen näyttää, mutta huolestuttaa kuitenkin kun eilen ja tänään tuntunut että oireet vähentynyt huomattavasti 🥺 edelleen huonoa oloa ja satunnaisia nippailuja vatsassa, sekä pientä nännien arkuutta. Se vaan on vähentynyt. Ainakin tuntuu siltä. Toki oireet voi aaltoilla paljonkin. Mutta näin ensikertalaisena tämä huolestuttaa ja itken menettämisen pelkoa 😔

Liitteet

• IMG_3902.jpeg
    IMG_3902.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 153
Paljon onnea mymmmeli ja sonssu 💖💖💖 Mitä plussaa edeltäviä oireita? 😍

Siis mä olen ollut aivan ylihuolissani raskausaikoina. Varmasti olisin myös ollut röntgenistä. Vaikka en tosiaan usko, että eri alueelle kehoa se mitään oikeasti vaikuttaisi! Toivottavasti huoli helpottaa 💗

Täällä aloiteltu tallettelut kp 8. Toiveikas olo 💗

No niin alin testi tämän päivän tulos. (ehkä reilu 2h pidätystä) flon mukaan tänään alkoi rv6. Hyvältähän tuo vahvistuminen näyttää, mutta huolestuttaa kuitenkin kun eilen ja tänään tuntunut että oireet vähentynyt huomattavasti 🥺 edelleen huonoa oloa ja satunnaisia nippailuja vatsassa, sekä pientä nännien arkuutta. Se vaan on vähentynyt. Ainakin tuntuu siltä. Toki oireet voi aaltoilla paljonkin. Mutta näin ensikertalaisena tämä huolestuttaa ja itken menettämisen pelkoa 😔
Todella hienolta näyttää vahvistuminen! Ymmärrän täysin ton huolen ja ahdistuksen, uskoisin että se helpottaa ultrankin jälkeen♥️ Tsemppiä!

ON: Dpo9 yllä, dpo10 (tänään) alla. Samalta näyttää😅
IMG_6879.jpeg

Paljon onnea mymmmeli ja sonssu 💖💖💖 Mitä plussaa edeltäviä oireita? 😍

Siis mä olen ollut aivan ylihuolissani raskausaikoina. Varmasti olisin myös ollut röntgenistä. Vaikka en tosiaan usko, että eri alueelle kehoa se mitään oikeasti vaikuttaisi! Toivottavasti huoli helpottaa 💗

Täällä aloiteltu tallettelut kp 8. Toiveikas olo 💗
Kiitos! 🥰

Oviksen jälkeen dpo5 alkoi menkkakramppeja lievemmät alavatsakivut, kesti n. 3 päivää. Kramppien helpottaessa alko flunssaoireet, tätä jatkuu edelleen, jatkuvia vilunväreitä. Lisäks tolkuton väsymys, jano ja joutuu myös ton juomisen takia juoksemaan WC:ssä 😁

Onnea sinne talletteluihin!💞

Viivan vahvuuden perusteella (eikä kauaa kun eka plus tuli?) Sulla on noin 4+0 😊 Onnea!

Viivan vahvuuden perusteella (eikä kauaa kun eka plus tuli?) Sulla on noin 4+0 😊 Onnea!
Joo voi hyvin olla viikot ihan eriä. Viimesimmät menkat alkoi 03.11. 🙈 ja joo eka plus tuli viime lauantaina. Mietin vaan että joko sitä tänään soittais neuvolaan. Toisaalta kun ei viikoista tarkkaa tietoa niin tekis mieli jo soittaa. 😁

Puuh täällä rfsu herkkä nega (testiajan jälkeen tuli ärsyttävä viivan paikka) ja vaaleanpunasta vuotoa pyyhkiessä 😔 tänään siis vaihtuu dpo10. Jotenkin nyt kyllä ihan toivonsa tähän kiertoon menettänyt olo, kun tota pientä vuotelua tuli.. Mulla vielä Terolut päällä niin alkaako sen läpi jo menkkoja edeltävä tiputtelu. Alavatsaa myös menkkajomottelee, mitä on kyl ollut useampana päivänä. Varaudun jo henkisesti tässä uuteen kiertoon 😶

Alla kuva siitä rfsu viivanpaikasta, tuli vasta tosiaan testiajan jälkeen.

Liitteet

• 20231214_080655.jpg
    20231214_080655.jpg
    452.8 KB · Katsottu: 72
täällä dpo10 ja tyylipuhdas nega tältäkin aamua! 😓 jotenki on kuiten tässä reilun viikon jomotellut alamahaa ja ihme juilintaa ollu. Oisko sitten jotain kiertoon yleisesti kuuluvaa eikä mitään raskauteen liittyvää, mitä tietenki ensin ajattelin. 🤷‍♀️

Nopee väliaikatieto. Dpo11 ja pc liuska sekä rfsu herkkä haaleista haaleimman haamut. Vessassa pikkuisen vaaleenpunertavaa limaa. Joko kiinnittymisvuotoa tai menkkatuhruttelu alkaa ja jää kemialliseksi. Oon töissä ja yritin kuvata mutta on niin älyhaaleet täällä vessan valoissa ja kädet tärisi ettei tullut mitää. Testaan vielä tänään uudelleen päivällä kotona. Olisin kemialliseenkin tyytyväinen että edes yritystä olis ollut taas...

Kysymys kuuluu, voiko haaleista haalein haamu dpo11 olla vielä kunnon plussa myöhemmin vai onko huono jos dpo11 on ihan hailujen hailu, hyvä että näki🙄

Muokattu viimeksi:
Takaisin