Raskaaksi 2023

Tänään olisi dpo10. Kolmessa edellisessä kierrossa tikutin ovulaation, ja menkat alkanut aina dpo11.

Olin jo lähes sortumassa eilen ostamaan PregCheckejä, mutta sitten päätin, että odotan sinne huomiseen...

Ei jotenkin ole edes kovin toiveikas olo, en tiedä mistä johtuu. Ihan normaalit loppukierron oireet on ollut. Tavallista satunnaista rintojen vihlontaa ja jotain jomotuksia alavatsalla.
 
Täällä kanssa foolihappo ja lisäksi D-vitamiini päivittäisessä käytössä. Otin molemmat ihan yritystä varten käyttöön. Lisäksi alkoholin lopetin kokonaan, sen käyttö tosin jo muutenkin ollut tosi vähäistä. Lisäks pyrin liikkumaan vähän kevyemmin, aiemmin tullut salilla nosteltua maksimipainoilla ja painavia, lyhyitä toistomääriä. Raskasta liikuntaa ei ole suositeltu niin varuiksi tuossa salihommassa automaattisesti päätin himmailla. 😳
Muuten en oo oikeestaan mitään isompia muutoksia tehnyt, syön edelleen kaikkea niin kauan kun raskaustesti näyttää plussaa 😅

Greippimehukuurista kuulin juuri vähän aikaa sitten jostain podcastista. Mielenkiintoista ois tietää auttaakohan se 🤔😂
Vastaan nyt tosi viiveellä! Mutta esikoisen aikaan join ennen raskautumista paljon verigreippimehua, mene sitten ja tiedä 😂

Itellä käytössä raskaus/imetysmonivitsku ja Omega-3. Ja tiesittehän että sitä fiolihappolisää suositellaan aloitettava jo 3kk ennen raskautta ☺️

Täällä on monella tosi jännät paikat🤩👌🏻
Onnea plussanneille!


Ite olen ollut täällä hiljaisempi, kun alkoi toden teolla ärsyttämään oma kierto ja ovistestien itsellä toimimattomuus. Sain tässä kierrossa 2ovis plussaa. Heitin kirveen kaivoon ja meinasin varata ajan jo ajan gynelle, kun kierto ei toimi lainkaan. Tänään kuitenkin testasin kun menkkoja ei edelleenkään näy ja yllätykseksi testiin tuli hento plussa 🥰 En kyllä osannut tätä odottaa lainkaan. Olo on kyllä ollut vähän väsyneempi ja tekee mieli syödä pinaattia, parsaa ja kaikkea tosi vihreää 🙈 toivottavasti tämä lähtisi nyt vahvistumaan!
 

Liitteet

  • IMG_20230118_131301.jpg
    IMG_20230118_131301.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 137
Vastaan nyt tosi viiveellä! Mutta esikoisen aikaan join ennen raskautumista paljon verigreippimehua, mene sitten ja tiedä 😂

Itellä käytössä raskaus/imetysmonivitsku ja Omega-3. Ja tiesittehän että sitä fiolihappolisää suositellaan aloitettava jo 3kk ennen raskautta ☺️

Täällä on monella tosi jännät paikat🤩👌🏻
Onnea plussanneille!


Ite olen ollut täällä hiljaisempi, kun alkoi toden teolla ärsyttämään oma kierto ja ovistestien itsellä toimimattomuus. Sain tässä kierrossa 2ovis plussaa. Heitin kirveen kaivoon ja meinasin varata ajan jo ajan gynelle, kun kierto ei toimi lainkaan. Tänään kuitenkin testasin kun menkkoja ei edelleenkään näy ja yllätykseksi testiin tuli hento plussa 🥰 En kyllä osannut tätä odottaa lainkaan. Olo on kyllä ollut vähän väsyneempi ja tekee mieli syödä pinaattia, parsaa ja kaikkea tosi vihreää 🙈 toivottavasti tämä lähtisi nyt vahvistumaan!

Oi onneksi olkoon, toivotaan että tarraa mukaan eikä tarvitse hetkeen turhautua kiertoon ja oviksiin!
 
Vastaan nyt tosi viiveellä! Mutta esikoisen aikaan join ennen raskautumista paljon verigreippimehua, mene sitten ja tiedä 😂

Itellä käytössä raskaus/imetysmonivitsku ja Omega-3. Ja tiesittehän että sitä fiolihappolisää suositellaan aloitettava jo 3kk ennen raskautta ☺️

Täällä on monella tosi jännät paikat🤩👌🏻
Onnea plussanneille!


Ite olen ollut täällä hiljaisempi, kun alkoi toden teolla ärsyttämään oma kierto ja ovistestien itsellä toimimattomuus. Sain tässä kierrossa 2ovis plussaa. Heitin kirveen kaivoon ja meinasin varata ajan jo ajan gynelle, kun kierto ei toimi lainkaan. Tänään kuitenkin testasin kun menkkoja ei edelleenkään näy ja yllätykseksi testiin tuli hento plussa 🥰 En kyllä osannut tätä odottaa lainkaan. Olo on kyllä ollut vähän väsyneempi ja tekee mieli syödä pinaattia, parsaa ja kaikkea tosi vihreää 🙈 toivottavasti tämä lähtisi nyt vahvistumaan!
Ihanaa onnea🥰❤️
 
Onnea paljon @Adelinee :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Toivotaan paljon vahvistumista plussalle!

Ja melkein kohta uskaltaa onnitella @Lilja35 myös! Itse kyllä ekoina päivinä näkee sen värinkin siinä plussassa paremmin, ja tosiaan tänään vasta dpo 10. Ja toki sun oireet on olleet tooooosi lupaavia. :smiling-eyes: Ihmettelen jos ei plussaa tule. :No Evil Monkey:

Mä koitan kituutella sinne perjantaille, no onhan se ylihuomenna kuitenkin jo. Ei mulla kuitenkaan vielä näkyisi mitään,dpo 10 vasta tänään. Tuntuu että tissit räjähtää :Face With Tears Of Joy: jos nyt ei plussaa tule, niin voisi menkat sitten alkaa kun todella epämiellyttävä tunne. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Myös jonkun verran etovaa oloa, mutta sitä nyt on aina ennen menkkoja.
 
Mites sulla @IiJa-99 menee? 🥰
Oikeeastaan aivan hyvin, kiitos kysymästä🥰
Dpo14 meneillään ja odottelen kuukautisia. Sekin on positiivista, että luteaali ei näköjään ole liian lyhyt🤩 aattelin varalta testata vielä perjantaina jos ei oo menkat alkanu🙃.

Miten sinulla menee🤩 harmi kun et kerinnyt digejä hyödyntämään, mullaki meni yli viikko toimituksessa🙄
 
Vastaan nyt tosi viiveellä! Mutta esikoisen aikaan join ennen raskautumista paljon verigreippimehua, mene sitten ja tiedä 😂

Itellä käytössä raskaus/imetysmonivitsku ja Omega-3. Ja tiesittehän että sitä fiolihappolisää suositellaan aloitettava jo 3kk ennen raskautta ☺️

Täällä on monella tosi jännät paikat🤩👌🏻
Onnea plussanneille!


Ite olen ollut täällä hiljaisempi, kun alkoi toden teolla ärsyttämään oma kierto ja ovistestien itsellä toimimattomuus. Sain tässä kierrossa 2ovis plussaa. Heitin kirveen kaivoon ja meinasin varata ajan jo ajan gynelle, kun kierto ei toimi lainkaan. Tänään kuitenkin testasin kun menkkoja ei edelleenkään näy ja yllätykseksi testiin tuli hento plussa 🥰 En kyllä osannut tätä odottaa lainkaan. Olo on kyllä ollut vähän väsyneempi ja tekee mieli syödä pinaattia, parsaa ja kaikkea tosi vihreää 🙈 toivottavasti tämä lähtisi nyt vahvistumaan!
Varovaiset onnittelut 🥰
 
No yritin tota tossa kuvailla ja aika huonosti saa kuvaan. Paljaalla silmällä erottuu paremmin. Tossa kuvassa näyttää tollaselta harmaalta viivanpaikalta, mut silmälle näyttää punertavalta enemmän 🤔 no katotaan mihin suuntaan menee😁 eiliseen samaan testiin ei tullut tollasta sen 5min aikana.
Mut ei voi vielä alkaa iloitsee sen enempää.
No yritin tota tossa kuvailla ja aika huonosti saa kuvaan. Paljaalla silmällä erottuu paremmin. Tossa kuvassa näyttää tollaselta harmaalta viivanpaikalta, mut silmälle näyttää punertavalta enemmän 🤔 no katotaan mihin suuntaan menee😁 eiliseen samaan testiin ei tullut tollasta sen 5min aikana.
Mut ei voi vielä alkaa iloitsee sen enempää.
Erotan kyllä haamun😍😍 Hihii, niin jännittävää!
 
Vastaan nyt tosi viiveellä! Mutta esikoisen aikaan join ennen raskautumista paljon verigreippimehua, mene sitten ja tiedä 😂

Itellä käytössä raskaus/imetysmonivitsku ja Omega-3. Ja tiesittehän että sitä fiolihappolisää suositellaan aloitettava jo 3kk ennen raskautta ☺️

Täällä on monella tosi jännät paikat🤩👌🏻
Onnea plussanneille!


Ite olen ollut täällä hiljaisempi, kun alkoi toden teolla ärsyttämään oma kierto ja ovistestien itsellä toimimattomuus. Sain tässä kierrossa 2ovis plussaa. Heitin kirveen kaivoon ja meinasin varata ajan jo ajan gynelle, kun kierto ei toimi lainkaan. Tänään kuitenkin testasin kun menkkoja ei edelleenkään näy ja yllätykseksi testiin tuli hento plussa 🥰 En kyllä osannut tätä odottaa lainkaan. Olo on kyllä ollut vähän väsyneempi ja tekee mieli syödä pinaattia, parsaa ja kaikkea tosi vihreää 🙈 toivottavasti tämä lähtisi nyt vahvistumaan!
Ihanaa, onnea plussasta😍
 
Jaiks! Tein tänäänkin nyt tollasen onestepin puikon ja oon erottavani siitä haalean haamun😱 En nyt vielä innostu liikaa koska toi kyseinen testi on joskus antanut mulle ihan selvän punertavan viivan, mut kaikki muut testit ollu negatiivisia. Jäitä hattuun ja uusi testi huomenna🤩 tänään siis vasta dpo10 kuitenkin.
Olisipa nyt oikea haamulainen joka vahvistuisi🤞😍
Mites muut piinailijat?
Oisin voinut vastata kyllä kaikkiin samalla kertaa, mut menkööt tän kerran näin. Täällä Dpo9 ehkä, vähän vihloo oikealle puolelle mut aikalailla oireeton muuten🧐 Meillä entuudestaan kaksi lasta ja tissit ei ole kipuilleet missään raskauksissa tai niiden aluissa (jos oikein muistan), mutta viimeksi muistelin, että oli ihan mieletön menkkajomo ennen testiä/hyvin kauan testin tekemisen jälkeenkin! Että sinällään vähän pahoin pelkään negaa, testaan la tai su aamuna🙊
 
@Nyyti2 Jee kiertokaveri, täällä oletettu dpo1 🤩

@IiJa-99 Onko sulla ennen ollut lyhyempi luteaali haasteena? Onpas kiva kuulla että nyt ois sitte ensinnäkin ovis löytynyt JA luteaali on pitempi. 🥰 Tosin varmasti raastavaa omalla tavallaan että menkat vielä poissa, niin sitä miettii mitä keho puuhailee. 🤭

Täällä kuuluu myös hyvää, tosiaan dpo1. Lupasin itselleni että en tulkitse tai varsinkaan kirjoita mitään oireita ylös, osoittautuvat taas feikeiksi. 😅 Firman henkilöstöjuhlat dpo10, sopivaa!
 
@Empsu94 siis ongelma on se ettei mitää hajua ollut luteaalista koska ei ole ollut ovulaatiotakaan😂 eli oli kiva huomata ettei se ole näin ekalla kerralla ainakaan liian lyhyt! Onhan tää vähän raastavaa mutta oon heittäny jo lusikan nurkkaa sillo dpo11 joten nyt oottelen rauhassa vaan niitä menkkoja🤭

Kyllä siinä vaatia uskomatonta itsehillintää mitä ei ainakaan minulta löydy ettei tarkkailis itseä eikä kirjoittelis ylös mitään🤣 sullapa tosiaan sopivasti juhlat, miten meinasit toimia🤭
 
@Empsu94 siis ongelma on se ettei mitää hajua ollut luteaalista koska ei ole ollut ovulaatiotakaan😂 eli oli kiva huomata ettei se ole näin ekalla kerralla ainakaan liian lyhyt! Onhan tää vähän raastavaa mutta oon heittäny jo lusikan nurkkaa sillo dpo11 joten nyt oottelen rauhassa vaan niitä menkkoja🤭

Kyllä siinä vaatia uskomatonta itsehillintää mitä ei ainakaan minulta löydy ettei tarkkailis itseä eikä kirjoittelis ylös mitään🤣 sullapa tosiaan sopivasti juhlat, miten meinasit toimia🤭

No siis tietty, en osannut ajatella tota luteaalin olemattomuutta 🤯

Vähän mietin myös että jos näyttää negaa dpo10 niin uskaltaisiko sitä ottaa kuohuvan kuitenkin juhlissa. Saatiin myös miehen kanssa todella varattuun ravintolaan pöytä dpo16, johon saatiin viini-illallispaketti lahjakorttina. Joten se illallinen menee joko holittomasti tai holillisesti juhlien 😆
 
Takaisin
Top