Raskaaksi 2023

Adeliinelle varovainen onnittelu 💗 ihanaa!! Tosiaan myöhäisemmästäkin oviksesta voi hyvin tärpätä!

Empsu94, mä oon aatellut yritysaikana elää mahd normaalisti vielä kun ei voi kuitenkaan tietää miten pitkään menee ennen plussaa.. en humalaa enää ottaisi mutta kuoharista tai viinilasillisesta ei varmasti ole haittaa.

Siis ette usko!!! Mun kuparikierukka lähti äsken itsestään pois samalla kun otin kuukuppia pois. Olin ihan shokissa ja vähän vieläkin.. nauroin ja itkin samaan aikaan.. siis mulla on niin onnellinen ja helpottunut olo. Tää todistaa sen, että olen henkisesti jo valmis ja ainoa syy ollut himmailla vielä.. on ettei raskaus vielä keväällä näkyisi ulospäin.. kun olen pelännyt voisiko raskaussyrjintä vaikuttaa työsopparin jatkoon.. Mutta.. tämä tuntuu vaan nyt niin ihmeelliseltä ja tarkoitetulta.. Mulla on siis kp2 nyt. Kävin heti katsomassa koska olisi la jos annetaan mennä jo tässä kierrossa ja tärppäisi heti.. siis aivan uskomatonta.. olen vaan niin kiitollinen 💗💗💗
No sulla kävi kierukan poisto helposti! Mun kuparikierukassa oli aikoinaan se poistolanka noussut kohtuun. Piti ensin käydä röntgenissä, että tiedettiin, että kierukka oli enää edes paikallaan! Ja että saatiin se pois, sain ajan jollekin lääkärille, jolla oli kokemusta kierukoiden noukkimisesta 😅
 
Taas on:

Tilanne päivitystä eiliselle. Lämmöt nyt 36.2 eli ed.alhaalla. lisäksi tänään nyt illasta tuli ihan kuin ovulaatiolimaa ja sen mukana tippa kirkasta verta 🤔 ja tosiaan pitäisi olla n.dpo 9 menossa. Mitähän mun kropassa tapahtuu. Saa nähdä alkaako menkat huomenna 🤔 jos alkaa niin kierto lyhyt 22pv. Norm.ollut 26..28pvää.
 
Mulla on tää gynen mukaan normaali keskikierron vuoto ehkä laantumassa, että estrogeeni on tippunut huipustaan ja LH-piikki pitäis olla ollut, mut en kyllä oo saanut sitä taaskaan kiinni (testaan vielä varuiks huomenna). Mut joka tapauksessa ollaan kiertokavereita @Nyyti2 ja @Empsu94, vaikka en tiedä tuliko mulle nyt sitä ovista vai ei 🥲
 
Jee kiva saada muitakin samaan aikaan piinailijoita. Toivotaan että ovis tapahtu @Metu 🙏 testaatko kuinka montaa kertaa päivässä?

@Sanu80 toivotaan että olis kiinnittysmisvuoto kyseessä🤩 päivä ainakin sopis!
 
Heräsin viime yönä menkkajomotuksiin ja valvoin niiden takia pari tuntia, mut ei ne sitten kuitenkaan alkaneet ja jomotus loppui 😀 Yleensä tuo on ollut merkki siitä, että pari tuntia, niin menkat alkaa ja jomotus kestää sen ekan päivän. Testasin eilen puhtaan negan, mutta nyt on vasta dpo 10. Taidan malttaa lopun testailun kanssa viikonloppuun, jos menkat ei oo alkaneet. Ostin yhen clear blue digin, eipähän tartte mahdollisia haamuviivoja arpoa 😁
 
Jee kiva saada muitakin samaan aikaan piinailijoita. Toivotaan että ovis tapahtu @Metu 🙏 testaatko kuinka montaa kertaa päivässä?

@Sanu80 toivotaan että olis kiinnittysmisvuoto kyseessä🤩 päivä ainakin sopis!

Mulla ei oo kyllä ikinä tullut kiinnitymisvuotoa 🤔

Mulla pitäisi menkkojen alkaa ensi tiistaina. Pitänee vkonloppuna testata ellei menkat ala ennen. 😊
 
Näyttäisi siltä, että meidän 5 päivää sitten siirretty blasto on kiinnittynyt ❤️😭 Pcn liuskatestissä näkyi tänään hento, mutta selvä toinen viiva 🥹
9949C449-34C4-4460-A300-BFF73834B7B5.jpeg
 
Onnea Unis, toivottavasti hän pysyy matkassa ♥️

Mulla vielä puhdas nega ja tänään niin tuttu menkkaolo että niitä odotellessa. Ens kierrolla kovempaa yritystä ja pääsee sitten meidän vuosipäivänä testailemaan. 😱
 
@IiJa-99 Pahoittelut menkoista :red-heart: Mutta ihanaa päästä uuden kierron pariin ja uudestaan oviksen bongailuun, olipa kiva kuulla että ovis + luteaali vaikutti nyt hyviltä!

Mä tulin aamulla vaan huonolle tuulelle kun lämmöt laski takas pre-ovis lämpöihin, eli en pysynyt luteaalissa kun vaan yhden päivän, eilisen. En sit tiedä onko Oura paha mittausväline vai heitänkö koko mittailun roskiin. :rolleyes: Mutta yritän nyt tässä olla lannistumatta ja toivoa, että nousee huomenna.
 
@Empsu94 ei mua edes oikeastaan haittaa vaikka menkat alkoi, oisha se ollu liian hyvä tuuri tärpätä ekasta😄 iloinen olen ehdottomasti ovulaation ja hyvän luteaalin takia! Vois melkeen pienet palautusviinit ottaa huomenna😂

Suosittelen heittää mittailun roskii🤭 toivottavasti ei tuo lämpö ole mitään negaatiivista ja nousee! Elä lannistu heti kättelyssä😘
 
@IiJa-99 Pahoittelut menkoista :red-heart: Mutta ihanaa päästä uuden kierron pariin ja uudestaan oviksen bongailuun, olipa kiva kuulla että ovis + luteaali vaikutti nyt hyviltä!

Mä tulin aamulla vaan huonolle tuulelle kun lämmöt laski takas pre-ovis lämpöihin, eli en pysynyt luteaalissa kun vaan yhden päivän, eilisen. En sit tiedä onko Oura paha mittausväline vai heitänkö koko mittailun roskiin. :rolleyes: Mutta yritän nyt tässä olla lannistumatta ja toivoa, että nousee huomenna.
Ihan mielenkiinnosta; Millaista käppyrää niiden lämpöjen pitäs piirtää luteaalissa, jos olisi raskaana?😊
 
Toivotaan parasta 🤞😍
Mulla kans oli teinien raskauksissa voimakasta menkkakipua ennen oletettujen menkkojen alkamista ja plussan jälkeen. Nyt tällä hetkellä niitä kipuja vähän tulee ja menee, välillä vihloo ikävästi ja välillä ei mitään tunnetta. No pari päivää saa vielä ainakin jännäillä että alkaako ne menkat vai vahvistuuko testi 😊
Teitkö uutta testiä tänään?😊 Täällä toispuoleiset jomotukset vahvistuneet, jännittää viikonlopun testailut😍
 
Täällä odottelen menkkoja alkavaksi huomenna, nyt about dpo 14 ja kp 28. Ei testejä kaapissa joten ei auta kuin odottaa. 😁

Muutamia toispuoleisia päänsärkyvihlaisuja ok ollut mikä on tosta dpo 10 blankosta negasta huolimatta nostattanut toiveita, koska esikoisen raskaudessa mulla oli oikeastaan läpi raskauden säännöllisesti päänsärkyä mikä jäi synnärille.

Mutta odotellaan ja asennoidun edelleen jo uuteen kiertoon ja ovulaation tarkempaan metsästykseen. 😊

Millaisia vitamiineja / muita troppeja / "vippaskonsteja" teillä on käytössä? 😊 Mä olen nyt reilut pari kuukautta syönyt taas Inocapsia (jossa mukana foolihappo), koska se mukavasti lyhensi kiertoa alkupäästä esikoisen yrityksen aikana ja kuvittelin että voimisti ovistuntemuksia.

Nyt tosiaan heti aloitan Gelee Royalin myös kunhan alkaa kp1. Muuten syön Omega-kapseleita ja monivitamiineja kuten ennen yritystäkin.
 
Ihan mielenkiinnosta; Millaista käppyrää niiden lämpöjen pitäs piirtää luteaalissa, jos olisi raskaana?😊

Oviksen jälkeen aamulämpö nousee ja pysyy koholla menkkoihin ast. On tosin hyvin yksilöllistä kuinka paljon se nousee, ja että nouseeko ollenkaan! Raskautumisessa se lämpö yleensä (huom ei tietenkään aina) pysyy korkeammalla. Mun kolme kiertoa tässä on ehkä vähän outoja esimerkkejä, toi ylin on varmaan sellainen eniten "oppikirja" tyylinen. Edellinen kierto oli vaan turhauttavaa sahailua, nyt toki sama pelko.

Screenshot_20230119-101531.png
 
Onnea haamulaisille , paljon tahmeita sukkia 🥰

Uusiin kiertoihin joutuneille halit 🤍

Koittanut vähän taustalla olla hetken, vihdoin saanut muuta mietittävää kun aloitin reilu viikko sitten herotreenin tehosetin. Innostus liikkumiseen tullut takaisin kolmen vuoden etsimisen jälkeen. Tästä se lähtee. Oon ihan sairaan jumissa ekan viikon jälkeen. Onneksi on kehonhuoltoa myös 😍 Mut ihanaa kun saa nyt muuta elämään eikä pelkkää kalenterin tuijottelua.
Täällä kierto siinä pisteessä että ovista odotellaan tälle viikolle. Eggikset ei vielä ole tullut, niitä odotellessa.

Nopeet kuulumiset Siis. Ainiin, miehelle tänään soittoaikaa niistä testoista. Jännittää mitä seuraavaksi tehdään.
 
Muokattu viimeksi:
Oviksen jälkeen aamulämpö nousee ja pysyy koholla menkkoihin ast. On tosin hyvin yksilöllistä kuinka paljon se nousee, ja että nouseeko ollenkaan! Raskautumisessa se lämpö yleensä (huom ei tietenkään aina) pysyy korkeammalla. Mun kolme kiertoa tässä on ehkä vähän outoja esimerkkejä, toi ylin on varmaan sellainen eniten "oppikirja" tyylinen. Edellinen kierto oli vaan turhauttavaa sahailua, nyt toki sama pelko.

View attachment 118518
Onpa mielenkiintoista. Täytyypä itsekin alkaa mittailee lämpöjä seuraavassa kierrossa😏
 
Takaisin
Top