V
Valora
Vieras
Saa ihan s-marketista esim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No sulla kävi kierukan poisto helposti! Mun kuparikierukassa oli aikoinaan se poistolanka noussut kohtuun. Piti ensin käydä röntgenissä, että tiedettiin, että kierukka oli enää edes paikallaan! Ja että saatiin se pois, sain ajan jollekin lääkärille, jolla oli kokemusta kierukoiden noukkimisestaAdeliinelle varovainen onnittelu ihanaa!! Tosiaan myöhäisemmästäkin oviksesta voi hyvin tärpätä!
Empsu94, mä oon aatellut yritysaikana elää mahd normaalisti vielä kun ei voi kuitenkaan tietää miten pitkään menee ennen plussaa.. en humalaa enää ottaisi mutta kuoharista tai viinilasillisesta ei varmasti ole haittaa.
Siis ette usko!!! Mun kuparikierukka lähti äsken itsestään pois samalla kun otin kuukuppia pois. Olin ihan shokissa ja vähän vieläkin.. nauroin ja itkin samaan aikaan.. siis mulla on niin onnellinen ja helpottunut olo. Tää todistaa sen, että olen henkisesti jo valmis ja ainoa syy ollut himmailla vielä.. on ettei raskaus vielä keväällä näkyisi ulospäin.. kun olen pelännyt voisiko raskaussyrjintä vaikuttaa työsopparin jatkoon.. Mutta.. tämä tuntuu vaan nyt niin ihmeelliseltä ja tarkoitetulta.. Mulla on siis kp2 nyt. Kävin heti katsomassa koska olisi la jos annetaan mennä jo tässä kierrossa ja tärppäisi heti.. siis aivan uskomatonta.. olen vaan niin kiitollinen
Voi ihanaa, onnea! Toivottavasti pysyy kyydissäNäyttäisi siltä, että meidän 5 päivää sitten siirretty blasto on kiinnittynyt Pcn liuskatestissä näkyi tänään hento, mutta selvä toinen viiva View attachment 118515
Ihanaa, tosi paljon onnea ja liimaaNäyttäisi siltä, että meidän 5 päivää sitten siirretty blasto on kiinnittynyt Pcn liuskatestissä näkyi tänään hento, mutta selvä toinen viiva View attachment 118515
Ihan mielenkiinnosta; Millaista käppyrää niiden lämpöjen pitäs piirtää luteaalissa, jos olisi raskaana?@IiJa-99 Pahoittelut menkoista Mutta ihanaa päästä uuden kierron pariin ja uudestaan oviksen bongailuun, olipa kiva kuulla että ovis + luteaali vaikutti nyt hyviltä!
Mä tulin aamulla vaan huonolle tuulelle kun lämmöt laski takas pre-ovis lämpöihin, eli en pysynyt luteaalissa kun vaan yhden päivän, eilisen. En sit tiedä onko Oura paha mittausväline vai heitänkö koko mittailun roskiin. Mutta yritän nyt tässä olla lannistumatta ja toivoa, että nousee huomenna.
Teitkö uutta testiä tänään? Täällä toispuoleiset jomotukset vahvistuneet, jännittää viikonlopun testailutToivotaan parasta
Mulla kans oli teinien raskauksissa voimakasta menkkakipua ennen oletettujen menkkojen alkamista ja plussan jälkeen. Nyt tällä hetkellä niitä kipuja vähän tulee ja menee, välillä vihloo ikävästi ja välillä ei mitään tunnetta. No pari päivää saa vielä ainakin jännäillä että alkaako ne menkat vai vahvistuuko testi
Ihan mielenkiinnosta; Millaista käppyrää niiden lämpöjen pitäs piirtää luteaalissa, jos olisi raskaana?
Onpa mielenkiintoista. Täytyypä itsekin alkaa mittailee lämpöjä seuraavassa kierrossaOviksen jälkeen aamulämpö nousee ja pysyy koholla menkkoihin ast. On tosin hyvin yksilöllistä kuinka paljon se nousee, ja että nouseeko ollenkaan! Raskautumisessa se lämpö yleensä (huom ei tietenkään aina) pysyy korkeammalla. Mun kolme kiertoa tässä on ehkä vähän outoja esimerkkejä, toi ylin on varmaan sellainen eniten "oppikirja" tyylinen. Edellinen kierto oli vaan turhauttavaa sahailua, nyt toki sama pelko.
View attachment 118518